quote:Ik heb de aflevering van afgelopen vrijdag nog niet gezien, maar hier screenshots van haar uit de eerste ronde:
van http://www.singergy.nl/evenementen/pages/eve_pg_sv/eve_pg_sv_huidig/sv02_solistenenartiesten.html
Hind Laroussi
Het begon tijdens de musical-uitvoering van groep 8. Hind Laroussi zong en acteerde voor het eerst in het openbaar en deed iedereen, inclusief zichzelf, versteld staan van haar talenten. Kort daarna besloot ze om haar stem te laten scholen en ging ze op zangles.
Op de middelbare school trad ze op tijdens talloze muziek- en ouderavonden en volgde ze cabaretlessen. Maar het bleef niet bij schooloptredens. Vele malen trad de zeventienjarige Goudse inmiddels op in de Goudse Schouwburg. Haar unieke zangtalent bleef niet onopgemerkt. Ze kreeg onder andere een uitnodiging om te zingen tijdens de TMF-dancemasters party of the year in Duitsland. Dat alles resulteerde in een belangrijke rol in Tracks, een eigentijdse theatervoorstelling gemaakt op basis van de creatieve inbreng van zestien speciaal geselecteerde jongeren, die de voorstelling ook zelf uitvoeren. Tracks doet een intensief beroep op de talenten van deze jongeren op zowel toneel, zang als dans-gebied. Precies de omgeving waarin het talent van Hind zich kan tonen. Tracks heeft inmiddels tientallen voorstellingen achter de rug en loopt nog door tot eind van het jaar.Ook op nationaal niveau trad Hind voor het voetlicht. Ze deed mee aan de voorrondes van de Soundmixshow 2002. En natuurlijk haalde ze de landelijke TV-finale, waarin ze te bewonderen was als Vanessa Williams. Hind is onlangs doorgedrongen tot de laatste 70 (van de 8.000!) talenten van het TV-programma Idols.
Hind kan diverse stijlen aan, doordat haar stembereik erg groot is. Ze is even goed thuis in R&B en Pop als in Fado. Ze experimenteert volop met verschillende muziekstijlen in verschillende talen als bijvoorbeeld het Arabisch en Portugees. Een van haar ambities is een rol in een grote musical.
(deze kunnen pas komen als de site van _wie weer online is)
ze was tenminste dat mooie meisje in dat marrokaanse gewaad dat fame zong!
Is voor mij samen Zosja en Jim de grote favoriete!
Hind
quote:Nu weer wel zie ik.. maar daarnet kon ik hem een half uurtje niet bereiken
Op maandag 2 december 2002 12:01 schreef _wie het volgende:
Mijn site is wel online toch?Ik zal er wat pics tegen aangooien...
quote:raar geen idee hoe het komt, misschien te veel traffic of zo
Op maandag 2 december 2002 12:04 schreef Stranger het volgende:[..]
Nu weer wel zie ik.. maar daarnet kon ik hem een half uurtje niet bereiken
quote:Ja, iedereen leeched natuurlijk als de pleuris van jou!!
Op maandag 2 december 2002 12:07 schreef _wie het volgende:[..]
raar geen idee hoe het komt, misschien te veel traffic of zo
quote:ja en niet zo'n beetje zie oa het plaatje
Op maandag 2 december 2002 12:08 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja, iedereen leeched natuurlijk als de pleuris van jou!!
er zijn jammergenoeg weinig sites met screenshots ed.
maar ik heb ze nu opgeslagendus als ie ooit weer offline is kan ik tenminste nog steeds genieten van
Hind
maar ja ik vind het wel leuk om te doen, dus ze blijven wel komen!
quote:Nou dat valt wel mee. Ze moet wel even normale kleren aandoen en de eerste keer zag ze er een stuk beter uit. Haar haar zat de tweede keer maar vaag.
Op maandag 2 december 2002 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geweldig mens. Ze heeft ook de uitstraling van een ster!
Kijk maar es:
http://www.idols-hind.cjb.net/
quote:Hmmm... sinds 13 november 2002 is het domein hind.nl geregistreerd. Kweet niet, maar zou dat wat betekenen?
Op maandag 2 december 2002 18:06 schreef Christine het volgende:
Ik ga even ordinair reclame maken, want voor Hind staat haar fansite onlineKijk maar es:
http://www.idols-hind.cjb.net/
quote:Ligt eraan door wie die naam geregistreerd is... als het door Henk-Jan Smits is dan zegt het wel iets...
Op dinsdag 3 december 2002 02:21 schreef Sandee.TV het volgende:[..]
Hmmm... sinds 13 november 2002 is het domein hind.nl geregistreerd. Kweet niet, maar zou dat wat betekenen?
quote:Zou iemand met een oversschot aan vrije tijd dit niet eens kunnen uitzoeken?
Op dinsdag 3 december 2002 09:10 schreef schwa78 het volgende:[..]
Ligt eraan door wie die naam geregistreerd is... als het door Henk-Jan Smits is dan zegt het wel iets...
Echt de engie die er een beetje anders bij liep maar wel op een mooie manier, ik hoop dat ze doorgaat!
quote:Ik heb geen overschot aan vrije tijd, maar na 5 seconden zoeken kwam ik op deze informatie over het domein hind.nl
Op dinsdag 3 december 2002 09:16 schreef Elbutre het volgende:[..]
Zou iemand met een oversschot aan vrije tijd dit niet eens kunnen uitzoeken?
quote:Is gewoon door haarzelf geregistreerd dus.
Rights restricted by copyright. SeeDomain name:
hind.nl (second domain)Organisation:
Laroussi Consult
Administrative Contact:
T P.C.M. Laroussi Tahiri
Technical Contact:
Nederhost Beheer
Registrar:
Nederhost /pDomain Nameservers:
ns1.nederhost.nl 213.239.147.2
ns2.nederhost.nl 213.239.147.4Domain first registered: 13-11-2002
Record last updated: 13-11-2002
Record maintained by: NL Domain Registry
-Edit- even adressen en telefoonnummers gecensureerd, is wel zo lief
[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 03-12-2002 10:03]
quote:heh jammer.. ook alweer iemand met teveel ster allures... hoe is het mogelijk... als ik ooit met idols mee zou doen zou ik het toch hardstikke leuk vinden als er een site van me gemaakt zou worden...
Op donderdag 5 december 2002 08:02 schreef Christine het volgende:
Ik gooi de site dus offline, mevrouw heeft aangegeven dat ze alleen haar eigen officiële site wil
Wel een voordeeltje: ik heb nu nog een erg mooie, nieuwe layout voor een website klaar liggen.
(tip: maak een site voor die donkere Mary J Blige met die rauwe stem )
quote:Zeker, ik vond haar verreweg de beste van degenen die ik vandaag heb gezien... Hind mag van mij winnen!
Op vrijdag 6 december 2002 22:33 schreef SmashBro het volgende:
Hind was weer erg goed.
Maar ze heeft wel een uitstraling zeg
quote:Ja dat is idd wel minder, mevrouw krijgt nu al sterallures.
Op vrijdag 6 december 2002 23:26 schreef Angeles het volgende:
Ik vind haar wel leuk... maar wel jammer dat ze zo over die site zeurt. Een beetje pop idol heeft echt wel meer dan één fansite, dus waar zeurt ze over. Laat ze er blij mee zijn (en ze kan mensen toch niet tegenhouden als ze sites over haar willen maken, dan houdt ze ook niet veel fans over denk ik).
quote:Wat een muts. Zo ga je toch niet met je fans om?
Ik gooi de site dus offline, mevrouw heeft aangegeven dat ze alleen haar eigen officiële site wil
quote:mutsen blijkbaar wel ..
Op zaterdag 7 december 2002 04:38 schreef Jenga het volgende:[..]
Wat een muts. Zo ga je toch niet met je fans om?
quote:* MrCaBLeGuY agrees with that one
Op zaterdag 7 december 2002 04:40 schreef goflow het volgende:
ik heb een donkerbruin vermoeden dat het bij dit soort types niet om de fans gaat...
quote:En dat terwijl fans wel beslissen wie er uiteindelijk gaat winnen.
Op zaterdag 7 december 2002 04:40 schreef goflow het volgende:
ik heb een donkerbruin vermoeden dat het bij dit soort types niet om de fans gaat...
jammer dat ze haar fans wegjaagt door de fansite te laten sluiten
quote:Nou ja zeg! Wat achterlijk
Voor mij hoeft ze nu ook niet meer. Maar hoe denkt ze dit dan tegen te gaan als ze bv. echt zou winnen? Dan komen er ontzettend veel sites van haar.
Ik vind het maar een erg raar verhaal, weet je zeker dat het van haar zelf was
Dat is ook wel belangrijk, hoe je het neerzet en hoe je overkomt tijdens het optreden. En je ziet aan haar dat ze er echt plezier in heeft.
quote:Dat vond ik eerst ook, maar ik begin me er nu een klein beetje aan te ergeren. Misschien kijk ik te vaak naar de herhalingen. We zullen morgen zien hoe het eruit ziet als ze een heel nummer zingt...
Op donderdag 12 december 2002 11:43 schreef SmashBro het volgende:
Ze lacht zo leuk tijdens het zingenDat is ook wel belangrijk, hoe je het neerzet en hoe je overkomt tijdens het optreden. En je ziet aan haar dat ze er echt plezier in heeft.
quote:Nou ja..dat slaat ook nergens op
GrEetZ,
*Bart van K-otic taferelen voor zich ziet*
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 14:12 schreef SmashBro het volgende:*Bart van K-otic taferelen voor zich ziet*
quote:Graig David look, maar die kon er mee weg komen.
Op vrijdag 13 december 2002 14:10 schreef Christine het volgende:
Sorry hoor, maar dit ziet er toch niet uit??
quote:omg, wat een lelijk kapsel
Op vrijdag 13 december 2002 14:10 schreef Christine het volgende:
Sorry hoor, maar dit ziet er toch niet uit??
Trouwens ik vond haar los leuker. Ze lijkt op Kort Jakje, je weet wel van dat liedje : "Altijd is Kort Jakje ziek midden in de week maar Zondags niet"
Maar ze kan wel mooi zingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Mercurius69 op 13-12-2002 17:23]
Nou ja, we zullen het zien, ze kan zeker wel wat, ik denk dat ze best nog ver zal komen.
greets leonie!
quote:Ja, dat is namelijk precies hetzelfde waar ìk me óók aan irriteer bij haar.
Op dinsdag 17 december 2002 14:21 schreef karoltje het volgende:
ze heeft n prachtige stem dat zeker! ze kijkt alleen zo ontzettend irritant blij. kan t ni uitleggen maar ze heeft altijd dezelfde glimlach als ze zingt en die irriteert me n beetje..weet iemand wat ik bedoel?
Ze oogt een beetje te 'gemaakt' vind ik.
Zingen kan ze echter als de beste.
quote:Ik heb hetzelfde. Ik vind ook dat ze te vaak op een nep-manier lacht tijdens het zingen en dat vind ik ook irritant.
Op dinsdag 17 december 2002 14:29 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ja, dat is namelijk precies hetzelfde waar ìk me óók aan irriteer bij haar.
Ze oogt een beetje te 'gemaakt' vind ik.
Zingen kan ze echter als de beste.
Ze kan inderdaad wel goed zingen en ik vind dat ze er goed uitziet.
GreEtZ,
quote:Ik vind Hind ook niets hoor...
Op donderdag 19 december 2002 20:14 schreef Dragonwizard het volgende:
Toch wel opvallend dat vrouwen hier iets tegen Hind hebben....
En Hind is
quote:Dan ben jij een apart geval..
Op donderdag 19 december 2002 21:31 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Ik vind Hind ook niets hoor...
Nou hier een vrouw die Hind helemaal geweldig vind!
Iemand enig idee of ik nog ergens dat stukje kan terug vinden waar Hind buiten zit te wachten op dat bankje bij de eerste audities, en dat zij (Marokaans?) zingt terwijl die neger naast haar erbij beatboxt?
Bvd!
XB
quote:Dat was prachtig ja, maar ik weet niet of het ergens online staat.
Op maandag 23 december 2002 09:35 schreef bianca en michael het volgende:
Iemand enig idee of ik nog ergens dat stukje kan terug vinden waar Hind buiten zit te wachten op dat bankje bij de eerste audities, en dat zij (Marokaans?) zingt terwijl die neger naast haar erbij beatboxt?
quote:Wie-o-wie helpt Tom-Tom en Bianca?!
Op maandag 23 december 2002 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat was prachtig ja, maar ik weet niet of het ergens online staat.
Ze is ook 2es geworden bij henny's soundmix show geloof ik. Deed ze vanessa williams. Heb ik toen ook gezien maar kwist niet dat dat Hind was.
mjwa ik ben wel benieuwd wie het gaat winnen.... :d
quote:gaat overuren maken
Op donderdag 2 januari 2003 22:58 schreef Christine het volgende:
Guess whose official website is not online yet...
[Dit bericht is gewijzigd door Zero_Cool op 02-01-2003 23:22]
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:58 schreef Christine het volgende:
Guess whose official website is not online yet...
* weer aan het nagelvijlen gaat
dan weet je wat ik met deze post bedoel;
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 14:21 schreef karoltje het volgende:
ze heeft n prachtige stem dat zeker! ze kijkt alleen zo ontzettend irritant blij. kan t ni uitleggen maar ze heeft altijd dezelfde glimlach als ze zingt en die irriteert me n beetje..weet iemand wat ik bedoel?
En ze kan het beste zingen van de vrouwen.
quote:Dat hadden ze niet met Yuli moeten doen
Op zondag 5 januari 2003 20:28 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
quote:tis zonde
Op zondag 5 januari 2003 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat hadden ze niet met Yuli moeten doen
.
quote:Jamai is ook geen slanke den hoor. Maar dat mag de pret niet drukken, dikkerds zijn gezellig!
Op zondag 5 januari 2003 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat hadden ze niet met Yuli moeten doen
.
Dat was trouwens de enige ronde dat ik het met alledrie de finalisten eens was, en dus voor mij de beste ronde!
quote:Goh, wat zijn we het vandaag met elkaar eens
Op zondag 5 januari 2003 20:34 schreef SmashBro het volgende:
Jamai is ook geen slanke den hoor. Maar dat mag de pret niet drukken, dikkerds zijn gezellig!.
Dat was trouwens de enige ronde dat ik het met alledrie de finalisten eens was, en dus voor mij de beste ronde!
quote:Ookal was ik het niet met alle drie eens, ik vond dit wel de ronde die de beste finalisten heeft voortgebracht!!
Op zondag 5 januari 2003 20:34 schreef SmashBro het volgende:[..]
Alleen heb ik een vreemd voorgevoel, alsof Hind in de aankomende weken iets (bijvoorbeeld heel arrogant zoals Wayne) gaat doen waardoor ze meteen wordt weggestemd.
Hind, pas daarvoor op!
quote:Smash goes paragnostica
Op maandag 6 januari 2003 09:07 schreef SmashBro het volgende:
Alleen heb ik een vreemd voorgevoel, alsof Hind in de aankomende weken iets (bijvoorbeeld heel arrogant zoals Wayne) gaat doen waardoor ze meteen wordt weggestemd.Hind, pas daarvoor op!
het liefst zie ik dadelijk een damesduo in de finale
Zosja vs Hind
(anders had ik idd gekozen voor een roger vs hind)
quote:Ik ga voor: "Helaas moeten we aan het eind van de eerste live-show afscheid nemen van... Hind!"
Op maandag 6 januari 2003 15:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga voor Hind vs. Zosja of Hind vs. Jamai of Hind vs. Dewi.
quote:haha, ocher, mjwa hind zou hiermee moeten stoppen en veel meer de minder gemaakte kant op moeten gaan, dat past volgens mij veeeeel beter bij haar dan de stuff waarin ze nu zit
Op maandag 6 januari 2003 16:31 schreef Christine het volgende:[..]
Ik ga voor: "Helaas moeten we aan het eind van de eerste live-show afscheid nemen van... Hind!"
quote:Inderdaad... misschien houdt ze dan wat tijd over om haar eigen website online te zetten
Op maandag 6 januari 2003 16:43 schreef Jerruh het volgende:
mjwa hind zou hiermee moeten stoppen
quote:haha
Op maandag 6 januari 2003 16:52 schreef Christine het volgende:[..]
Inderdaad... misschien houdt ze dan wat tijd over om haar eigen website online te zetten
quote:Nergens dus. Lees maar het begin van dit topic
Op maandag 6 januari 2003 16:53 schreef Jerruh het volgende:[..]
haha
website van hind? waaro?
quote:mjwa ok!
Op maandag 6 januari 2003 16:57 schreef Christine het volgende:[..]
Nergens dus. Lees maar het begin van dit topic
quote:Iedereen mag 'm van mij hebben hoor. Maar ik las net dat Joel hem al had.
Op maandag 6 januari 2003 17:02 schreef Jerruh het volgende:
wie zou vwat jou betreft geen wildcard mogen krijgen?
quote:a nee he.......ZUCHT!
Op maandag 6 januari 2003 17:23 schreef Christine het volgende:[..]
Iedereen mag 'm van mij hebben hoor. Maar ik las net dat Joel hem al had.
quote:Ik hoop het niet
Op maandag 6 januari 2003 16:31 schreef Christine het volgende:
Ik ga voor: "Helaas moeten we aan het eind van de eerste live-show afscheid nemen van... Hind!"
quote:Ook de mijne. Zo'n professionele stem, de beste van allemaal, zonder discussie (de rest heeft wellicht wel -meer?- potentie, maar zij heeft die potentie al waargemaakt!) . Ook al hoeft ze het niet te winnen van mij. Ik wil zeker nog een liedje of 7 van haar horen.
Op maandag 6 januari 2003 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik hoop het niet
. Hind is eigenlijk wel mijn favoriet.
En dan mag van mij best Jim aan het eind winnen om de daaropvolgende 3 jaar voorgeproduceerde Boyband liedjes te gaan zingen.
quote:dat denk ik dus ook
Op maandag 6 januari 2003 16:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
haha, ocher, mjwa hind zou hiermee moeten stoppen en veel meer de minder gemaakte kant op moeten gaan, dat past volgens mij veeeeel beter bij haar dan de stuff waarin ze nu zit
quote:Dat snap ik goed. Ik vond het ook een wazige actie van d'r.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:01 schreef Christine het volgende:
Ik geef toe dat Hind goed kan zingen, maar ik zal d'r nooit leuk meer kunnen vindenraar mens...
quote:ach ben blij dat ze niet zo nep wil doen als Jim
Op woensdag 8 januari 2003 14:00 schreef DanV het volgende:
Ze was er ook niet zo gecharmeerd van dat ik haar e-mail/MSN had. Nee, ze heeft het volgens mij niet zo op fans...
quote:Ja maar hoe wil je ooit popster worden als je fans irri vind?
Op woensdag 8 januari 2003 14:02 schreef Cybart het volgende:[..]
ach ben blij dat ze niet zo nep wil doen als Jim
Jim was iig netjes handtekeningen en zoenen aan het uitdelen. Bij Hind zie ik dan meer van die "rot es op, ik ken jou niet"-taferelen voor me.
quote:Yups, ikke. Gewoon ff op Kazaa gaan, daar staan ze. Ook van Jim, Zosja, Dewi, Roger enz. enz. enz.
Op donderdag 9 januari 2003 14:27 schreef Stranger het volgende:
Heeft iemand dat mp3tje van de laatste ronde vanHind
?
Haar officiele site geeft geen oplossing
quote:Ja, maar ik heb maar isdn en kom niet op kazaa, hoe heet die file?? heb je mirc? of msn messenger?
Op donderdag 9 januari 2003 15:00 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Yups, ikke. Gewoon ff op Kazaa gaan, daar staan ze. Ook van Jim, Zosja, Dewi, Roger enz. enz. enz.
quote:Owh ik krijg hem al doorgestuurd van iemand!! bedankt tenminste!!
Op donderdag 9 januari 2003 15:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb irc en msn, voor msn: m'n adres staat in m'n profiel.
Dat ik jullie twee nog terecht moet gaan zitten wijzen zeg. Jullie weten toch wel beter lijkt me. Maar goed.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 09-01-2003 15:17]
ontopic: Van mij mag ze dat gewaad van de selectieronde wel weer aan!!!
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 09-01-2003 15:28]
Hind en Jamai zijn trouwens wel erg goede vriendjes he, tenminste, zo komt dat over.
quote:Ja? Dat is mooi, want dat betekent dat Hind echt leuk is!
Op donderdag 9 januari 2003 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind en Jamai zijn trouwens wel erg goede vriendjes he, tenminste, zo komt dat over.
quote:Talent zoekt elkaar op!!
Op donderdag 9 januari 2003 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Ik kan me ook niet voorstellen dat Hind met iemand zou gezellig zijn die eigenlijk een klootzak is.
Op donderdag 9 januari 2003 15:31 schreef SmashBro het volgende:
(Want ik kan me niet voorstellen dat Jamai goede vriendjes zou worden met een stom arrogant iemand.)
quote:zou ze daarom niet met jim op de foto staan
Op donderdag 9 januari 2003 15:31 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja? Dat is mooi, want dat betekent dat Hind echt leuk is!
. (Want ik kan me niet voorstellen dat Jamai goede vriendjes zou worden met een stom arrogant iemand.)
quote:Ik ook. Ze zingt ook nog eens beter dan Shania Twain. We really have a winner.
Op donderdag 9 januari 2003 15:36 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, ik krijg net als Henk-Jan kippenvel als ze zingt
Let op die handjes op de bovenste foto. .
quote:Ik ook.
Op donderdag 9 januari 2003 15:36 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, ik krijg net als Henk-Jan kippenvel als ze zingt
De eerste keer dat ik d'r hoorde zingen in de voorronde, wist ik niet wat me overkwam...en wat is ze leuk.
quote:Welke actie?
Op dinsdag 7 januari 2003 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat snap ik goed. Ik vond het ook een wazige actie van d'r.
quote:Christine had een prachtige fansite voor Hind gemaakt, maar Hind wou daar niets van weten en heeft een mailtje laten sturen dat de site offline moest.
Op donderdag 9 januari 2003 17:07 schreef Partygurl het volgende:
Welke actie?
En SB: thanks .
Waar komt ineens die Hind-gekte vandaan trouwens? Waarom wil je fan zijn van iemand, die een hekel heeft aan fans?
Het is niets persoonlijks tegen jou hoor .
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:47 schreef Christine het volgende:
Ik zet wel even de optie "laat icoontjes zien" uit. Waarschuw je me zodra Hind weg is?
quote:Zou jij 'm langzamer doen dan?
Op donderdag 9 januari 2003 19:43 schreef Stranger het volgende:
Tom tom!!! wat een mooi icoontje!!!ookal gaat ie wat snel
Maar ik vind 'm ook erg
.
quote:Ja, iets.. dat de beelden in elkaar overschuiven ofzo!! maar zo is ie ook mooi hoor!!
Op donderdag 9 januari 2003 19:44 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zou jij 'm langzamer doen dan?
Maar ik vind 'm ook erg
![]()
![]()
.
Ik vind dit echt zo'n geweldige foto! Doordat ik nu weet dat Hind en Jamai maatjes zijn ben ik ze eigenlijk nóg veel leuker gaan vinden dan ik ze al vond. Ze roeleren gewoon de pan uit!!!
quote:Kun je daar geen icoontje van maken? Ik vind dat meisje wat op een vis lijkt bij Jim nog wel leuk, maar Hind en Jamai zijn toch leuker.
Op donderdag 9 januari 2003 19:53 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Ik vind dit echt zo'n geweldige foto! Doordat ik nu weet dat Hind en Jamai maatjes zijn ben ik ze eigenlijk nóg veel leuker gaan vinden dan ik ze al vond. Ze roeleren gewoon de pan uit!!!
Het is echt niet normaal hoe prachtig zij kan zingen.
Ik ben er helemaal stil van.
quote:Ja maar die bakvissenkop is gewoon hilarisch. Ik moet elke keer gniffelen als ik dat hoofd om het hoekje zie koekeloeren.
Op donderdag 9 januari 2003 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Kun je daar geen icoontje van maken? Ik vind dat meisje wat op een vis lijkt bij Jim nog wel leuk, maar Hind en Jamai zijn toch leuker.
Want je doet het toch voor je eigen fans?
Hind ---> exit
quote:Bullshit. Niet iedereen geilt op aandacht.
Op donderdag 9 januari 2003 23:03 schreef whiskas het volgende:Iemand die geen eigen fansite wil hebben spoort niet
quote:Vind je jezelf nou ook niet een heel klein beetje overdreven? Ze moet het zelf weten, en het zal inderdaad niet in haar voordeel werken, maar ze zou wel niet zo ontzettend aandachtsgeil zijn..
Op donderdag 9 januari 2003 23:03 schreef whiskas het volgende:
Eerst vond ik Hind ook te gek maar nu heb ik zoiets van
Iemand die geen eigen fansite wil hebben spoort nietWant je doet het toch voor je eigen fans?
Hind ---> exit
quote:moet ze vooral met idols mee gaan doen
Op donderdag 9 januari 2003 23:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Bullshit. Niet iedereen geilt op aandacht.
quote:okee ik zei het misschien een beetje overdreven.. Maar wil ze dan de rest van haar carriere als een speurhond over internet gaan om te zien of er toevallig fansites (=positief!) van haar gemaakt worden?
Op donderdag 9 januari 2003 23:07 schreef Stranger het volgende:[..]
Vind je jezelf nou ook niet een heel klein beetje overdreven? Ze moet het zelf weten, en het zal inderdaad niet in haar voordeel werken, maar ze zou wel niet zo ontzettend aandachtsgeil zijn..
quote:Dat is waar, en ik denk dat dat allemaal bijtrekt zodra blijkt dat ze heeft gewonnen
Op donderdag 9 januari 2003 23:09 schreef whiskas het volgende:[..]
okee ik zei het misschien een beetje overdreven.. Maar wil ze dan de rest van haar carriere als een speurhond over internet gaan om te zien of er toevallig fansites (=positief!) van haar gemaakt worden?
quote:Ik hoop het, want ze is verder steengoed
Op donderdag 9 januari 2003 23:11 schreef Stranger het volgende:[..]
Dat is waar, en ik denk dat dat allemaal bijtrekt zodra blijkt dat ze heeft gewonnen
quote:Misschien heeft ze dat ook wel geprobeerd en is dat niet gelukt. En sommige mensen proberen vanalles om hun droom te bereiken maar willen daar niet hun privacy voor opgeven.
Op donderdag 9 januari 2003 23:08 schreef whiskas het volgende:Ze had dan ook de niet-commerciele kant kunnen kiezen.
quote:IDD! helemaal mee eens gg Hind
Op donderdag 9 januari 2003 15:58 schreef Mike het volgende:[..]
Ik ook.
De eerste keer dat ik d'r hoorde zingen in de voorronde, wist ik niet wat me overkwam...en wat is ze leuk.
Trouwens, leuk dat de deelnemers vragen gingen beantwoorden die waren ingezonden. Ik denk dat ik deze week de vraag voor Hind ga inzenden, waarom ze zo'n hekel heeft aan fans.
quote:Hmm daar zit zeker wat in... Die Jim is natuurlijk wel een typisch popidool voor jonge meisjes en 't gaat de platenmaatschappij er uiteindelijk natuurlijk alleen maar om zoveel mogelijk ¤¤¤'s binnen te halen...
Op zondag 12 januari 2003 21:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa ik vraag het me af of ze da driejarig contract wel waardig is...ik bedoel: ze ken veel beter dan de neerlandse booiem voorzien van voorgekauwde popmuziek... laat dan die jim winnen, en geef hind een platencontract voor een supergave akoestische cd ofzo! anders krijgen we straks zon fluitsma en van tijn geval...
Nee, nu ik er zo over nadenk, verbaast 't me niks als hij wint.
quote:D'r haar en dat petje waren idd leuk!
Op zondag 12 januari 2003 12:49 schreef Minnie_ het volgende:
Ze zag er ook erg leuk uit, vond ik. Dit, en wat ze bij de auditie aan had, stond haar erg goed!
Wel vond ik het jammer dat de orkestband haar vrijwel overstemde, en backstage vond ik haar een beetje dozerig overkomen eigenlijk....
quote:Dat idee heb ik met Hind ook maar ook met Yuli...die 2 vind ik als het ware een stukje boven idool staan....
Op zondag 12 januari 2003 21:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa ik vraag het me af of ze da driejarig contract wel waardig is...ik bedoel: ze ken veel beter dan de neerlandse booiem voorzien van voorgekauwde popmuziek... laat dan die jim winnen, en geef hind een platencontract voor een supergave akoestische cd ofzo! anders krijgen we straks zon fluitsma en van tijn geval...
Kunnen die twee niet nu meteen een duo vormen? Wat een geweldig stel (dat bedoel ik op een platonische, vriendschappelijke manier)! .
en in usericonvorm:
.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 13-01-2003 09:32]
.
En wat ziet ze er leuk uit en wat lacht ze leuk en wat beweegt ze haar arm leuk en professioneel en wat heeft ze een mooi liedje gekozen en wat is het toch leuk dat ze maatjes is geworden met Jamai die ook al zo leuk is... En ze heeft gevoel voor humor en ze heeft altijd een leuke pose bij het introductierondje aan het begin (zo wijzen naar de camera) en wat zingt ze prachtig en wat is ze toch geweldig!
,
,
!
Maar jouw bewegende was ook zo leuk! Komt die nu niet meer terug?
quote:Als ik niet zo gehecht was aan mijn icon, zou ik hem meteen nemen
Op maandag 13 januari 2003 10:54 schreef SmashBro het volgende:
Nou vooruit dan maar. Ik wou hem eerst zelf gaan gebruiken maar ik kan geen afscheid nemen van mijn huidige.Maar jouw bewegende was ook zo leuk! Komt die nu niet meer terug?
quote:Nu je het zegt... Daar heb je eigenlijk wel gelijk in! Hind is te goed voor een talentenjacht! Die zou inderdaad ook zonder Idols wel een bekende zangeres geworden zijn denk ik. Ze moet NU een platencontract en een miljoenenvilla aan de Vinkeveense plassen (om al dat allure in te huisvesten) en een schitterend duet met Marco Borsato à la Lopen op het Water dat 18 weken op 1 staat.
Op maandag 13 januari 2003 11:27 schreef CJ het volgende:
Ik vind Hind eigenlijk te goed voor dit programma. Die zou op eigen kracht toch best wel ver kunnen komen.
En Jamai kan dan mooi mee op tournee.
Heb jij ze allemaal geïnterviewd ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 13-01-2003 11:41]
quote:euhm, hoe much coffee did you have this morning?
Op maandag 13 januari 2003 11:32 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ze moet NU een platencontract en een miljoenenvilla aan de Vinkeveense plassen (om al dat allure in te huisvesten) en een schitterend duet met Marco Borsato à la Lopen op het Water dat 18 weken op 1 staat.
quote:Jij mag nooit meer raden
Op maandag 13 januari 2003 11:39 schreef SmashBro het volgende:
*best wel stikjaloers nu is op Ripley*Heb jij ze allemaal geïnterviewd ofzo?
Trouwens, ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel kapsones de finalisten gaan krijgen als ze eenmaal de top bereikt hebben.....
quote:Weet je wat het is? Vaak hebben de artiesten helemaal geen of weinig kapsones. Dat is de interpretatie van de mensen om de artiesten heen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel bij wie de roem naar hun bol stijgt, maar over het algemeen valt het volgens mij wel mee.
Op maandag 13 januari 2003 11:45 schreef thecrook het volgende:
Trouwens, ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel kapsones de finalisten gaan krijgen als ze eenmaal de top bereikt hebben.....
Als artiest heb je het gewoon heel erg druk en kan je niet alle handtekeningen zetten of elke week bij je vrienden op bezoek gaan etc. Als je dan een keertje nee zegt, dan wordt dat meteen opgevat als 'kapsones', terwijl dat helemaal niet zo is.
Hind heeft de looks
Hind heeft de beste stem van allen
Hind is Idol
Dank je .
quote:Haha Nou ja TE GOED?
Op maandag 13 januari 2003 11:27 schreef CJ het volgende:
Ik vind Hind eigenlijk te goed voor dit programma. Die zou op eigen kracht toch best wel ver kunnen komen. Ze heeft uitstraling, klasse, allure en is gezegend met een dijk van een stem.Ik vind haar in dezelfde categorie vallen als een Trijntje Oosterhuis.
GrEeTz,
Wanneer komt er eens een -posticoon? Die mis ik nu
.
Zucht. Wat zijn ze leuk, die Hind en Jamai. .
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:37 schreef Cybart het volgende:
tijd voor de setje speculaties?
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:39 schreef SmashBro het volgende:
Nee, ze moeten gewoon maatjes blijven, dat is leuker, net Jan en Carola van BZN, en bovendien is Jamai al verliefd op Jelleke.
quote:jan & carola
Op maandag 13 januari 2003 15:40 schreef SmashBro het volgende:[quotes]
ons beste duo
quote:Deze is leuker:
Op maandag 13 januari 2003 15:51 schreef Stranger het volgende:
[afbeelding]Het blijft een superfoto
![]()
.
quote:"idols-ster doet auditie voor vrouwelijke variant Jesus Christ Superstar"
Op maandag 13 januari 2003 15:51 schreef Stranger het volgende:
quote:"Hind schitterd tijdens het Anneke Gronloh Tribute Gala"
Op maandag 13 januari 2003 15:52 schreef SmashBro het volgende:[..]
Deze is leuker:
quote:Ik hoop dat je dit positief bedoelt.
Op maandag 13 januari 2003 15:53 schreef Cybart het volgende:[..]
"Hind schitterd tijdens het Anneke Gronloh Tribute Gala"
quote:Nee joh!, op die andere foto straalt ze kracht uit, lijkt ze zich helemaal te geven, en heeft ze dat prachtige gewaad aan waardoor ze mysterieus lijkt!
Op maandag 13 januari 2003 15:52 schreef SmashBro het volgende:[..]
Deze is leuker:
.
quote:Maar op MIJN (
Op maandag 13 januari 2003 15:57 schreef Stranger het volgende:[..]
Nee joh!, op die andere foto straalt ze kracht uit, lijkt ze zich helemaal te geven, en heeft ze dat prachtige gewaad aan waardoor ze mysterieus lijkt!
quote:nou ze staat er een beetje bij alsof ze "Surabaia" staat te zingen en dan gezellig naar Anneke en Tante Lien (ja die kennen jullie mischien dan weer niet) staat te zwaaien
Op maandag 13 januari 2003 15:55 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik hoop dat je dit positief bedoelt.
Maar Hind is wel DE idol en MOET winnen
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:53 schreef Cybart het volgende:[..]
"Hind schitterd tijdens het Anneke Gronloh Tribute Gala"
quote:LOL!
Op maandag 13 januari 2003 15:58 schreef Cybart het volgende:[..]
nou ze staat er een beetje bij alsof ze "Surabaia" staat te zingen en dan gezellig naar Anneke en Tante Lien (ja die kennen jullie mischien dan weer niet) staat te zwaaien
quote:Daar is helemaal niets van jou bij!! ik heb het halve internet afgezocht voor die foto
Op maandag 13 januari 2003 15:58 schreef SmashBro het volgende:[..]
Maar op MIJN (
) foto is ze zo Maxima-achtig. En Maxima roeleert ook.
quote:Gelukkig maar!
Op maandag 13 januari 2003 15:58 schreef Cybart het volgende:[..]
nou ze staat er een beetje bij alsof ze "Surabaia" staat te zingen en dan gezellig naar Anneke en Tante Lien (ja die kennen jullie mischien dan weer niet) staat te zwaaien
Maar Hind is wel DE idol en MOET winnen
quote:Dat was als referentiepunt bedoeld, is toch beter dan dat ik zeg "op die Anneke Grönloh Tribute foto".
Op maandag 13 januari 2003 16:01 schreef Stranger het volgende:[..]
Daar is helemaal niets van jou bij!! ik heb het halve internet afgezocht voor die foto
quote:Pas maar op, je hebt zo een proces aan je broek
Op maandag 13 januari 2003 16:05 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
"schat, hind, het is dat ik de wijnkelder nog niet leeg heb, anders wil ik zo een duet"
quote:*ROFL* Cybart is op dreef!
Op maandag 13 januari 2003 16:05 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
"schat, hind, het is dat ik de wijnkelder nog niet leeg heb, anders wil ik zo een duet"
quote:Ik vind dit icoontje wél leuk, daar staat tenminste niet dat paardengebit op
Op maandag 13 januari 2003 15:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, Hind is het gewoon helemaal. Sorry Christine. Hind. Hind. Hind. Hind.Wanneer komt er eens een
-posticoon? Die mis ik nu
.
Hind kan goed zingen, alleen kan ze niet zo goed met fans omgaan. Ik hoop dat ze dat wel leert...
quote:waar maak je dat uit op?
Op maandag 13 januari 2003 16:47 schreef Christine het volgende:[..]
Hind kan goed zingen, alleen kan ze niet zo goed met fans omgaan. Ik hoop dat ze dat wel leert...
quote:Lees de rest van het topic ff door
Op maandag 13 januari 2003 17:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
waar maak je dat uit op?
quote:*beerputalert*
Op maandag 13 januari 2003 17:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
waar maak je dat uit op?
quote:Zodat Jamai niet meer kan zingen?
Op maandag 13 januari 2003 18:41 schreef Jorn_Z het volgende:
hopelijk neukt Hind Jamai helemaal schor
quote:Waarom niet?
Op maandag 13 januari 2003 19:04 schreef schatje het volgende:
Hind is toppie, vooral als het om haar zangkwaliteiten gaat, maar een idool is het niet helaas.
quote:Heel ver. Als het aan mij ligt, natuurlijk.
Op maandag 13 januari 2003 19:15 schreef Fannetje het volgende:
Ja, Hind wordt steeds leuker! Ben benieuwd hoe ver ze gaat komen!
quote:Wat mij betreft ook wel
Op maandag 13 januari 2003 19:17 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Heel ver. Als het aan mij ligt, natuurlijk.
En ik denk dat ze derde wordt.
quote:Michelle was keigoed
Op maandag 13 januari 2003 19:39 schreef CJ het volgende:
Hind zou wel hoger moeten kunnen eindigen dan die muts van twee jaar geleden op haar blote voeten.
quote:Ja, misschien wel. Maar ze had blijkbaar de uitstraling van een baksteen. Anders was ze niet zo schrikbarend laag geeindigd. Ik zie haar nog steeds als die snol waardoor we vorig jaar niet mee mochten doen.
Op maandag 13 januari 2003 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Michelle was keigoed
! Ja
!
quote:En toen werd je weer wakker.
Op maandag 13 januari 2003 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind moet niet songfestival doen. Ze gaat gewoon winnen en wordt een wereldster! Zelfs in donker Afrika kopen mensen liever posters van Hind dan broodnodig voedsel, zo'n ster wordt ze. Ze wordt de nieuwe Michael Jackson, maar dan zonder rare persoonlijkheden. Nee, beter: ze wordt de nieuwe Madonna. Ze wordt het grootste wat de wereld ooit gekend heeft!
quote:
Op maandag 13 januari 2003 20:44 schreef Christine het volgende:
En toen werd je weer wakker.
quote:Tommie is fliefd
Op maandag 13 januari 2003 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
. Nee, maar ik word helemaal blij als ik aan Hind denk. Het spijt mij.
quote:Nee, dat nou ook weer niet. Dat is weer overdreven. Maar ik vind haar wel zo ontzettend goed, daar heb ik gewoon geen woorden voor.
Op maandag 13 januari 2003 20:47 schreef Christine het volgende:
Tommie is fliefd
quote:Ooh... even opnemen en dan als MP3tje hier op het forum gooien! Ik voel een Jerney Kaagman bui aankomen!
Op maandag 13 januari 2003 20:52 schreef Christine het volgende:
Ik heb de karaoke versie van "From this moment" gedownload, en zit hem nu de hele dag al te zingen... Leuk nummer
quote:Is goed, maar niet vandaag... (misschien volgend jaar)
Op maandag 13 januari 2003 21:25 schreef CJ het volgende:
Ooh... even opnemen en dan als MP3tje hier op het forum gooien! Ik voel een Jerney Kaagman bui aankomen!
quote:Waarom zit je dat nou steeds te zeggen? Jamai
Op maandag 13 januari 2003 21:47 schreef Jorn_Z het volgende:
Hindje voor Jamai: Hind vindt je leuk![]()
quote:Hoe weet je dat?
Op maandag 13 januari 2003 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
JamaiJelleke.
Ik meen dat Jamai verliefd was op iemand uit zijn klas...
Maar aangezien dit een Hind-topic is moet ik natuurlijk positief afsluiten:
Go Hind
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |