Satire, amice.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
Zei jij Sevilla 3x scoren in Nou Camp?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
3-0 FT
agg. 5-0
Op naar openingsweekend, helaas zonder Claudio Bravo. Keepte weer een puike wedstrijd vandaag
twitter:City_Watch twitterde op donderdag 18-08-2016 om 01:07:36Barcelona sporting director Robert Fernández: "Claudio Bravo will be with us on Saturday [vs. Betis]. After that? We'll see what happens..." reageer retweet
Wellicht dat hij er nog bij is maar dat Ter Stegen wel keept tegen Betis. Overigens City-fans mad onder de tweetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar hier klapt hij wel heel uitgebreid.
https://twitter.com/FutbolSergi/status/766049224098217985
Die angst voor Stoke City, genot. Ik durf te wedden dat Josep al Stoke volledig uitgekiend heeft en er gewoon straight met 0-3 wint.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht dat hij er nog bij is maar dat Ter Stegen wel keept tegen Betis. Overigens City-fans mad onder de tweet
Can he do it on a cold rainy afternoon in Stoke?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die angst voor Stoke City, genot. Ik durf te wedden dat Josep al Stoke volledig uitgekiend heeft en er gewoon straight met 0-3 wint.
Shoot me. Tottenham veegde ze van de mat in april. Met je can he do it on a cold night in Stoke.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Can he do it on a cold rainy afternoon in Stoke?
Ter Stegen is pas 24.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:19 schreef bambino het volgende:
Barce blijkt een bod te hebben gedaan op Cilessen
Waarom zou je in godsnaam voor hem kiezen.
Koop lekker een jong iemand en zet die achter ter Stegen.
Ja dat weet ik. Daarom is het ook onzin om nu een keeper als Cilessen te halen. En al helemaal voor 10 miljoen (of 12 is het gerucht).quote:
Dat ze veel Barcelona laten zien is niet heel gek als je kijkt naar de Nederlandse invloeden die bij die club hebben gezeten in het verleden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef XL het volgende:
Voor Ajax, Ter Stegen en de NOS is dit goed nieuws
Ajax krijgt veel geld voor een kwakkelende keeper die nooit echt bijzonder was (en ze hoeven hem niet te wisselen, wat bij de huidige vorm niet lang kan doorgaan)
Ter Stegen heeft geen concurrentie meer
En de NOS kan rechtvaardigen waarom ze veel teveel van Barcelona laten zien.
Wat verwacht je van Paco Jemez en zijn Granada?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Betis wordt het Celta van dit jaar.
Groetjes.
Degradatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Paco Jemez en zijn Granada?
Alaves of Gijon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Wie degraderen er nog meer? Leganes en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |