quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van Utopia [ afbeelding ]
wanneer halen ze er een paar op dan? of staat dat niet in de voorwaarden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van Utopia [ afbeelding ]
ik weet het is, ik ben gewoon verbaasd na dat gedoe smiddags en ze ontzettend etterig en vervelendquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzekerheid? Minderwaardigheidsgevoel?
Wanneer gaat ze die datingsite voor kleine, skinny, onzekere, geile, naar snikkel stinkende meisjes het web op slingeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzekerheid? Minderwaardigheidsgevoel?
oh ik dacht , een datingsite waar je mensen mocht onderpissen schijten en weet ik wat waar ze nog meer voor in de stemming komtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze die datingsite voor kleine, skinny, onzekere, geile, naar snikkel stinkende meisjes het web op slingeren?
een verschil he,quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het gewoon te triest voor woorden dat voor de ene verjaardag alles uit de kast getrokken wordt, en dat de andere jarige zelf haar snackies moet frituren. Triest ,triest ,triest volk.
ik heb het en betje fout verstaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ttp://f
[..]
wanneer halen ze er een paar op dan? of staat dat niet in de voorwaarden?
Zijn gewoon ';n stel egoisten bij elkaar, het is allemaal ikke, ikke, ikke en de rest kan doodvallenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het gewoon te triest voor woorden dat voor de ene verjaardag alles uit de kast getrokken wordt, en dat de andere jarige zelf haar snackies moet frituren. Triest ,triest ,triest volk.
maar zo zie je wel hoe goed iemand in de groep ligt, het is nog nooit anders geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn gewoon ';n stel egoisten bij elkaar, het is allemaal ikke, ikke, ikke en de rest kan doodvallen
Ze is pas morgen jarig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
De fijnste groep ooit Fritsie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn gewoon ';n stel egoisten bij elkaar, het is allemaal ikke, ikke, ikke en de rest kan doodvallen
waarom verteld hij niet over zijn eigen leven, is ook een hoogtepuntquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:12 schreef markvanrinsum het volgende:
ben vertelt over jipieter
[ afbeelding ]
Helemaal met je eens. Is gewoon min.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
jaar 1quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Ben heeft een aflevering gezien van het eerste jaar. Normaal gesproken heeft geen enkele bewoner het zogenaamd gevolgd
Haal dan Armanda terug met die jokerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
row wil haar joker inzetten om de mensen 1 of 2 maanden geen vlees te laten eten
samen met aike de enige 2 volgens mijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:19 schreef grutje het volgende:
Jacco vroeg aan billy of ze gewoon met haar borg weg was gegaan, en Billy zei JA
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
row is heel erg aan het denken, dat vind ze fijn
Ik wilde het net vragen, sinds wanneer is ze vega?quote:
Sinds een dag of 4.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen, sinds wanneer is ze vega?
dat mag ze wel volgens mij ,maar misschien hebben ze haar in het ziekenhuis wat gezegd dat ze ich gezonder ernährtquote:
nou daar gaat ze niet dood aan , elke dag zon worstjequote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omdat ze elke dag al genoeg vlees krijgt van Cemal?Overdaad schaad
Ja, die Row is wel iemand van principes natuurlijk. Die moet even gepromoot worden als veganiste.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
row wil haar joker inzetten om de mensen 1 of 2 maanden geen vlees te laten eten
misschien bekomt ze van vlees verstoppning is toch al zo bij haarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen, sinds wanneer is ze vega?
Maar ze is er wel snel op uitgekeken, het liefst duikt ze nu het nest in met Ruudquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou daar gaat ze niet dood aan , elke dag zon worstje
ja maar die doet elke dag row , die wil romy nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar ze is er wel snel op uitgekeken, het liefst duikt ze nu het nest in met Ruud
Ach nee, dat was vorige week dat ze ineens geen vlees meer wilde eten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien bekomt ze van vlees verstoppning is toch al zo bij haar
ze hebben haar misschien in het ziekenhuis gezegd bij de darm-op dat ze niet altijd vlees eten zollquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Romy: Nee, die mag ik niet, daar zit vlees in.
Billy: Romy mag je dan ook geen piemel meer in je mond houden?
Romy: Ik wil wel een kaassoufflé.
ach dat heb ik dann gemistquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach nee, dat was vorige week dat ze ineens geen vlees meer wilde eten.
dit gaat vast over Doquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
Benjamin: Ze is tien jaar lang gepest, dat laat littekens achter in je ziel.
ze gooit een halve bier wegquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
Kajin tapt nog maar een biertje. Prosit.
Dat roept ze al zo lang.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
row wil meerdiepgang in utopia, ze leert niets meer, ruud zegt zeker nlp
Tappen is een kunst he?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ze gooit een halve bier weg
tjonge, dan loopt de halve wereld met dit advies rondquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze hebben haar misschien in het ziekenhuis gezegd bij de darm-op dat ze niet altijd vlees eten zoll
wat een dom wijf is het tochquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
row wil meerdiepgang in utopia, ze leert niets meer, ruud zegt zeker nlp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Rian en Jessie in gesprek met elkaar.pezieesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Rian en Jessie in gesprek met elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Rian en Jessie in gesprek met elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sou suh al wetuh dat Ivan weer vrijgusel is?quote:
zeg ik toch niet,maar als je niet gezond et bekom je wel problemen (verstoppning)quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:29 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge, dan loopt de halve wereld met dit advies rond
het was gewoon een blindedarmoperatie, heeft helemaal niets met de darmen of de darminhoud, verstoppingen of scheten te maken.
volgens mij had gina post van waaif, dus zou kunnen. maar Ivan is verboden woord op de streams, dus we zullen er niet achter komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sou suh al wetuh dat Ivan weer vrijgegusel is?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg ik toch niet,maar als je niet gezond et bekom je wel problemen (verstoppning)
dat woord poep heb je gezegd niet ik hoor ik bedoel het nur over gezondheitquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
het is toch wel heel bijzonder hoe jij elke keer weer een excuus weet te verzinnen om over poep te praten. vooral als het om een van de jonge dames gaat.
Ik heb mijn post al weer weggehaald, ik wil eigenlijk helemaal niet met jou hierover in discussie,quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat woord poep heb je gezegd niet ik hoor ik bedoel het nur over gezondheit
Ik gun het haar ook, maar niet zodat die anderen opeens gaan slijmenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:35 schreef mijntjexx het volgende:
Ik gun Rianne wel een aantal plekjes hoger in de popu poll. Zodat ze dat daar te horen krijgen en haar eens anders gaan behandelen
het spook van utopiaquote:
Cees ook een egoist, hij wil geen petertje want hij moet die 15 maanden ( week later ) behalen en daar moet dus iemand anders, rianne misschien, voor opdraaienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rianne: Ik moet sowieso nog een jaar in Utopia, ik zit tot september 2017 hier vast,
Cees: Je kan ook 10 oktober weg,
Rianne: nee dat wil ik niet, ik sta nou net in de kinderschoenen, ik zit hier wel op mijn plek, ik wil niet weg,
Cees: Soms loopt het zo.
je gaat naar de dark room?quote:
quote:
Wat is dat voor iets, dat een vrouw er alles aan doet om er niet als een vrouw uit te zien. Om je zo lelijk mogelijk te maken. Zo niet vrouwelijk.quote:
Verduisterende gordijnen van de Hema, ik heb ze ook. Lekker donker Mario. Welterusten.quote:
scherpquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:37 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Cees ook een egoist, hij wil geen petertje want hij moet die 15 maanden ( week later ) behalen en daar moet dus iemand anders, rianne misschien, voor opdraaien
Ik vraag me trouwens af of ze echt wel 'n kut heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets, dat een vrouw er alles aan doet om er niet als een vrouw uit te zien. Om je zo lelijk mogelijk te maken. Zo niet vrouwelijk.
over wie en tegen wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy zei ga je straks ook met haar neuken
ik geloof niet dat je het echt begrijpt wat ze met een dark room bedoelenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Schanulleke daar sta je dan met al je vrienden
die reacties weerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets, dat een vrouw er alles aan doet om er niet als een vrouw uit te zien. Om je zo lelijk mogelijk te maken. Zo niet vrouwelijk.
die heeft ze omkaderd en dichtgeritst , stel ik mij voorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of ze echt wel 'n kut heeft
ja dat vroeg ik mij ook af, misschien had ze het wel over haarzelf in derde vormquote:
Ja is toch zoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
die reacties weer
Ik ben benieuwd Mark, wat vind jij er dan van, van Vic?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
die reacties weer
lulligquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
rianne wil wat over haar vader en moeder zeggen , en jessie zegt het heeft niet mijn intresse
Die vent is dolverliefd sinds dat ze er een paar dagen in zat alquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
En Jessie weer lief tegen Billy. Het komt ook van zijn kant hoor.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je het echt begrijpt wat ze met een dark room bedoelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy zegt ik ben een geluksvogel weet je wel hoeveel vrouwen wel niet in utopia willen
ik niet hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy zegt ik ben een geluksvogel weet je wel hoeveel vrouwen wel niet in utopia willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
oh, en daar ga je zo naar toequote:
de kleinste kamer in jede huisquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je het echt begrijpt wat ze met een dark room bedoelen![]()
![]()
nou veel plezier dan zo in de donkere kamer waar je kan wriemelen met andere mensen in het donker, geniet ervan!quote:
als ze begint te praten schakel ik vaak van streamquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd Mark, wat vind jij er dan van, van Vic?
Een ‘darkroom’ is een donkere kamer op een SM- of fetish-feest. In zo’n kamer kun je sex bedrijven of andere dingen doen die je liever in het donker doet. Het is beslist niet een ruimte waar je anderen ongevraagd lastig mag vallen.quote:
Darkrooms zijn donkere ruimtes waar mannen seks hebben met elkaar.quote:
jep dat heeft cemal maar ik bedoel dat nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Een ‘darkroom’ is een donkere kamer op een SM- of fetish-feest. In zo’n kamer kun je sex bedrijven of andere dingen doen die je liever in het donker doet. Het is beslist niet een ruimte waar je anderen ongevraagd lastig mag vallen.
Wat weet jij dat goed Rowan!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Een ‘darkroom’ is een donkere kamer op een SM- of fetish-feest. In zo’n kamer kun je sex bedrijven of andere dingen doen die je liever in het donker doet. Het is beslist niet een ruimte waar je anderen ongevraagd lastig mag vallen.
Het komt uit de homo scene.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Vrouwen ook hoor..... in parenclubs heb je ook tegenwoordig darkroomsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Darkrooms zijn donkere ruimtes waar mannen seks hebben met elkaar.
http://www.encyclo.nl/begrip/darkroomquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wat weet jij dat goed Rowan Google!
Verhip, daar heb je het ook neergezet!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/darkroom
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ow ik dacht uit de fotografie scene...
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Verhip, daar heb je het ook neergezet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
ik wilde net zeggen: google/wiki is our best friendquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik bedoel deze kleine kamer waar je iede dag 5 keer hen gaat en iedereenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
De zenderkamer?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel deze kleine kamer waar je iede dag 5 keer hen gaat en iedereen
het toiletquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
toillet ?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hoi Inkjetta!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:51 schreef Injetta het volgende:
Doe de streams aan en hoor Billy zeggen dat ze een enorm relaxed persoon is en ze nooit ergens druk om maakt.
![]()
![]()
ze zit duidelijk weer in een maniequote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:51 schreef Injetta het volgende:
Doe de streams aan en hoor Billy zeggen dat ze een enorm relaxed persoon is en ze nooit ergens druk om maakt.
![]()
![]()
ja en dat zegt ze zonder te stotterenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:51 schreef Injetta het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:51 schreef mijntjexx het volgende:
Zeg dan gewoon dat je moet poepen mario, 26 posts voor niks
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:51 schreef Injetta het volgende:
![]()
![]()
Haaaiiiquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:51 schreef mijntjexx het volgende:
Zeg dan gewoon dat je moet poepen mario, 26 posts voor niks
godgloeiende kap toch eens een keerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
godgloeiende kap toch eens een keer
JP daarentegen was een schot in de roos, maar die moet dan weer opbokken van talpa en de bewonersquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:04 schreef rowan634 het volgende:
lol rowena wou happy birthday zingen, klonk nergens naar dus stopte ze na 1 zin![]()
nopequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]![]()
krijgt ze het eindelijk zelf door?![]()
Nee, daar heeft niemand aan gedacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Heeft ze een cadeautje gekregen?
ja dat wil romy welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:06 schreef mario390 het volgende:
gaat romy weer opzitten?![]()
![]()
[ afbeelding ]
ze hadden best even tot 12 uur kunnen wachten en rianneeerst feliciterenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:06 schreef r0ydr het volgende:
bas en do zullen goed kunnen slapen met dat geschreeuw not
boeie ze konden ook opblijven voor riannequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:06 schreef r0ydr het volgende:
bas en do zullen goed kunnen slapen met dat geschreeuw not
quote:
Echt wel met je eens. Het minste wat je kan doen. Er is ook al geen cadeautje voor Rianne geregeld. Schandalig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze hadden best even tot 12 uur kunnen wachten en rianneeerst feliciteren
Rianne: Ik moet sowieso nog een jaar in Utopia, ik zit tot september 2017 hier vast,quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:05 schreef markvanrinsum het volgende:
cees zit er tot september 2017![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Rianne: Ik moet sowieso nog een jaar in Utopia, ik zit tot september 2017 hier vast,
Ik heb alleen van Thomas gehoord, van de rest nog noooooooooitquote:
ik ben even aan googlequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb alleen van Thomas gehoord, van de rest nog noooooooooit
De kraai en Jacco gaan sowieso optredenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:09 schreef rowan634 het volgende:
[..]
welke uto's gaan allemaal optreden? heb ze amper zien oefenen
Do zou presenteren. Row en Jacco doen een Hollandse song rap ding. Ramona geeft ook nog een performance. Dat was het idee maar de laatste dagen zoveel streamlocks dat ik nu niet weet of dit nog de bedoeling is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:09 schreef rowan634 het volgende:
[..]
welke uto's gaan allemaal optreden? heb ze amper zien oefenen
mike en helemaal hollands ken ik ook welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb alleen van Thomas gehoord, van de rest nog noooooooooit
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De kraai en Jacco gaan sowieso optreden
thanksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:11 schreef Haropro het volgende:
[..]
Do zou presenteren. Row en Jacco doen een Hollandse song rap ding. Ramona geeft ook nog een performance. Dat was het idee maar de laatste dagen zoveel streamlocks dat ik nu niet weet of dit nog de bedoeling is.
dat is waar maar ik snap hun ook wel als je nachten slecht slaap met een eend in de caravanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze hadden best even tot 12 uur kunnen wachten en rianneeerst feliciteren
Leek meer op een vetrol.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:12 schreef MacDeMarco het volgende:
dat leek meer op een barrel roll
quote:
die eend dat doen ze zelf, dat is geen verplichtingquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:13 schreef r0ydr het volgende:
[..]
dat is waar maar ik snap hun ook wel als je nachten slecht slaap met een eend in de caravan
ik dacht eerder sumoworstelenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ramona had aikido op de toneelschool
zij vind het ook nog heel leuk in utopiaquote:
Moet ik nou echt de streams weer aanslingeren of maak je me blij met een dooie mus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat hebben ze Ramona gegeven? die draait door, letterlijk en figuurlijk
Die haat het dat ze niet meer mag drinken van haar familie en mark,codewoord appelsap, sinds de avond dat ze strontbezopen met jessie in de vw bus en gymzaal belanddequote:
dan is ze op haar leukstquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Die haat het dat ze niet meer mag drinken van haar familie en mark,codewoord appelsap, sinds de avond dat ze strontbezopen met jessie in de vw bus en gymzaal belandde![]()
haha Ster nog welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:22 schreef Haropro het volgende:
Op stream twee, Do met haar begeleidster.
Ze maken wat koprollen, doe de stream maar niet aanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Moet ik nou echt de streams weer aanslingeren of maak je me blij met een dooie mus.
utopia is geen granhermanoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:30 schreef mario390 het volgende:
het heeft in utopia nog nie een man op de stream mastubeert of wel?
nee maar ik will zo wat ook niet zienquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
utopia is geen granhermano
die nieuwe bewonerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het moet niet gekker worden ......![]()
[ afbeelding ]
Billy zingt "de Prooi".
billy rookt sigarettten en geen shagquote:
dat schat je hoog inquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:35 schreef mario390 het volgende:
billy heeft misschien 45 kilo meer niet
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op haar vesten...
En haar quad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op haar vesten...
jessie zei vananvond een keer tegen billy , je bent schijnzwanger geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de mensen die ook de TV uitzendingen kijken, is er nog iets gedaan met die
zogenaamde zwangerschap, of is het doodgezwegen ?
Ja, vandaar dat ik het mij afvroeg, dit is het fragment:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
jessie zei vananvond een keer tegen billy , je bent schijnzwanger geweest
Okay, dank je voor de updatequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:54 schreef Injetta het volgende:
De uitzending vanavond eindigde met Ruud die iets pakt uit de boodschappen en hardop zegt: je gaat je rotschrikken.
Daaarna wil hij met Billy spreken.
Vervolgens is het afgelopen en zien we in Morgen in Utopia beelden van een jankende Billy en een ontdane Jessie
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:54 schreef Injetta het volgende:
De uitzending vanavond eindigde met Ruud die iets pakt uit de boodschappen en hardop zegt: je gaat je rotschrikken.
Daaarna wil hij met Billy spreken.
Vervolgens is het afgelopen en zien we in Morgen in Utopia beelden van een jankende Billy en een ontdane Jessie
heel vaakquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
Hoe vaak is Gina al ergens klaar mee geweest?
vanavond niet de rest van de dag niet gekekenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de rest nog iets de moeite waard van het terug zoeken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |