abonnement Unibet Coolblue
pi_164631212
Poll: Iedereen die 'paranormaal begaafd' is, liegt!
Ja
Nee
Tussenstand:


Stelling: iedereen die beweert te beschikken over paranormale gaven is een pathologische leugenaar. Ben je het daarmee eens of niet?
pi_164631250
Ja :P
pi_164631263
Iedereen die "Nee" stemt heeft wel eens gebeld met zo'n mafketel.
pi_164631484
Ben je een leugenaar als je gek in je hoofd bent en je oprecht gelooft in de stemmen die je hoort?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_164631635
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:35 schreef bijdehand het volgende:
Ben je een leugenaar als je gek in je hoofd bent en je oprecht gelooft in de stemmen die je hoort?
Nee, dat ben je een gek die stemmen hoort, maar dat maakt je nog geen medium (8>
pi_164632806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee, dat ben je een gek die stemmen hoort, maar dat maakt je nog geen medium (8>
Maar die kunnen wel beweren dat ze over paranormale gaven beschikken :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_164632828
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar die kunnen wel beweren dat ze over paranormale gaven beschikken :D
Omdat ze gek zijn :P
pi_164632902
Ik denk wel dat veel onder hen zo weinig realiteitsbesef hebben dat ze serieus in hun leugens geloven. Daar hoeven ze nog niet eens psychotisch voor te zijn
pi_164633064
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:10 schreef Zaebos het volgende:
Ik denk wel dat veel onder hen zo weinig realiteitsbesef hebben dat ze serieus in hun leugens geloven. Daar hoeven ze nog niet eens psychotisch voor te zijn
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:08 schreef FANN het volgende:

[..]

Omdat ze gek zijn :P
Ik denk dus dat ze gek zijn of leugenaars, maar niet uitsluitend leugenaars... in ieder geval liegen ze of leven ze niet in de werkelijkheid :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_164633133
Of je nou bewust of onbewust liegt, het blijft een leugen.
pi_164633145
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dus dat ze gek zijn of leugenaars, maar niet uitsluitend leugenaars... in ieder geval liegen ze of leven ze niet in de werkelijkheid :D
Ja, dus óf ze liegen en zéggen dat ze medium zijn óf ze zijn gek en dénken dat ze medium zijn,

dan liegen ze dus niet, maar ze zijn ook geen medium :D
pi_164633162
ingewikkelde materie (8>
pi_164633348
Hoe werkt Paragnostenchat.nl?
quote:
Al bent u misschien een beetje huiverig voor het paranormale. Of, het niet weten wat u te wachten staat? Stap over die drempel en laat u verrassen door één van onze top chatparagnosten!

De gratis 2 minuten die aangeboden wordt door Paragnostenchat.nl is bedoeld om de klant kennis te laten maken met de chat. Om even te kijken hoe alles werkt! Het is niet de bedoeling om in 2 minuten een consult te geven.

Als u gebruik maakt van de gratis 2 minuten en de 2 minuten zijn voorbij wordt u automatisch door geschakeld naar het betaalsysteem!

Let op: Voordat u gaat chatten is het goed om de pagina te verversen door de F5 van het toetsenbord in te toetsen zodat er geen minuten verloren gaan!! Als er minuten verloren gaan door een storing etc zijn wij daar niet verantwoordelijk voor!!

Let op: U kunt alleen credits gebruiken om te chatten die ingekocht zijn via de chatwebsite!

Paragnostenchat.nl heeft super aantrekkelijke credits aanbiedingen:
Basis pakket 10 Credits ¤10,00 (¤1,00 per credit)
Pakket Brons 20 Credits ¤18,00 (¤0,90 per credit) < Meest gekozen pakket
Pakket Zilver 40 Credits ¤34,00 (¤0,85 per credit)
Pakket Goud 100 Credits ¤80,00 (¤0,80 per credit) < Meeste waar voor het geld!
E-consult 22 Credits ¤22,00 (¤1,00 per credit)
2 minuten gratis _O_

:D Koopje :7

pi_164633811
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:16 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, dus óf ze liegen en zéggen dat ze medium zijn óf ze zijn gek en dénken dat ze medium zijn,

dan liegen ze dus niet, maar ze zijn ook geen medium :D
Nee, maar dan leven ze niet in de realiteit dus zijn ze gek _O- hokjesdenken 2.0 O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_164637771
Topic titel gaat over mediums (media?), maar de poll heeft het over mensen die beweren paranormaal begaafd te zijn. Iemand die paranormaal begaafd is hoeft zichzelf nog niet (publiekelijk) te etaleren als medium; misschien heeft die persoon in kwestie namelijk helemaal geen zin om zijn of haar diensten aan te bieden als medium.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_164637892
Een echte toekomstziener hoeft de markt niet af te struinen, op zoek naar een habbekrats (en persoonlijke bevestiging, het allerbelangrijkste).

De echte weet allang wat er gaat gebeuren en heeft derhalve zijn schaapjes op het droge.

En aangezien alle schapen van al die gasten zeer natte poten hebben, ..........
zonnig Brasil
pi_164642077
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:16 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, dus óf ze liegen en zéggen dat ze medium zijn óf ze zijn gek en dénken dat ze medium zijn,

dan liegen ze dus niet, maar ze zijn ook geen medium :D
Als ze gek zijn liegen ze ook, alleen niet bewust.
pi_164642099
Niet alle mediums zijn leugenaars. Sommigen weten precies hoe je je voelt. Dit zijn paranormalen. Zij kunnen in jouw hoofd kijken en opnoemen wat je meegemaakt hebt. Veel respect voor deze hardwerkende mensen. Het kost denk ik al je levensenergie om in iemands hoofd te paranormaliseren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_164642107
Of er zijn veel zelfbenoemde mediums die meeliften op op de enkeling die deze gave echt beschikt (als het al bestaat) en zodoende het mediumschap in een slecht daglicht zetten. Overal waar geld te verdienen is zijn geldwolfen/oplichters te vinden.
“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
pi_164642122
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:47 schreef DapperDan het volgende:
Of er zijn veel zelfbenoemde mediums die meeliften op op de enkeling die deze gave echt beschikt (als het al bestaat) en zodoende het mediumschap in een slecht daglicht zetten. Overal waar geld te verdienen is zijn geldwolfen/oplichters te vinden.
Ja, zoiets als x men.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_164642143
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:27 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen die "Nee" stemt heeft wel eens gebeld met zo'n mafketel.
Ik stemde nee omdat er best veel zijn die er echt zelf in geloven. (Dat geloof ik dan weer) :P
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_164644387
Raar topic.

Je gaat toch ook niet op een extreem rechts forum een adoratie topic maken voor buitenlanders?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:03:25 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164644566
Beetje karige openingspost en weinig ruimte voor discussie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')