Eerder Amerikaans dan Brits.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef marcodej het volgende:
Probeert Dafne nou een British accent te doen?
Jazeker.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:57 schreef marcodej het volgende:
Gaan we het ook nog over de absolute blooper van Dafne van vandaag hebben?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:57 schreef marcodej het volgende:
Daar issie alquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:57 schreef marcodej het volgende:
nee, maar daardoor kun je nog wel meedoen wellichtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef kilon het volgende:
Ja, daarom is de wissel mislukt
Het heeft niks te maken met de fout van Dafne
Het zijn niet de eerste Olympische Spelen bij de NOS hè. Ze hebben een reputatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is dan niet voor ze een minuut hadden uitgezonden hè.
er was er ook al een met phelps jaquote:
Die presteert tenminstequote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er was er ook al een met phelps ja
Nicky Mann.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:13 schreef wimderon het volgende:
Niek Kimmann, Tom. Niet Nick Kiemmann.
Terecht. Openluchtzwemmen dat door 50 mensen wereldwijd wordt gedaan boeit niemandquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:03 schreef kilon het volgende:
Wat zijn de odds dat in het afsluitende filmpje van de Spelen wordt afgesloten met Dafne terwijl we 8+ gouden medaillewinnaars hebben?
En wat zijn de odds dat 25+% van het filmpje over Dafne gaat?
Goh toch raar dat ik een keer in een veld ben gestart met 75 dames terwijl er wereldwijd maar 50 zwemmenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Terecht. Openluchtzwemmen dat door 50 mensen wereldwijd wordt gedaan boeit niemand
EN gewonnen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goh toch raar dat ik een keer in een veld ben gestart met 75 dames terwijl er wereldwijd maar 50 zwemmen
Precies. Dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Terecht. Openluchtzwemmen dat door 50 mensen wereldwijd wordt gedaan boeit niemand
Te pijnlijk denk ik. 2 keer net niet de OS gehaald met zowel mannen als vrouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:16 schreef byah het volgende:
Ik zie elke dag die Robin van Galen, maar is er wel een minuut waterpolo uitgezonden, of is dat niet meer olympisch?
Wel Olympisch maar zonder Nederland hebben we met Van Galen het waterpoloquotum wel gehaald deze Spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:16 schreef byah het volgende:
Ik zie elke dag die Robin van Galen, maar is er wel een minuut waterpolo uitgezonden, of is dat niet meer olympisch?
twitter:jhvdheuvel twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 01:40:46En jawel: het zoveelste 'wat gebeurde er vandaag'-terugblikmoment van @nossport. Op hetzelfde moment gaat de kogel 21,78 meter ver op de BRT reageer retweet
twitter:PHJdenOuden twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 01:27:36Laten we gelijk overschakelen naar de studio om de medaille ceremonie uitgebreid te analyseren bij @NOSsport. #failfailandfailagain #Rio2016 reageer retweet
twitter:RobbertMeijer twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 00:00:34@NOSsport @NOS De uitzendingen beginnen meer op talkshows te lijken met amateur sidekicks. Nu echt sport kijken op Duitse zender. #teamnl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |