Niks mis mee eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mulder vs Mulder is inderdaad wel een hoogtepunt
Alleen jammer dat het even duurde voordat ze bepaalde dingen doorhadden, zoals het schakelen. En dat het heel begrijpelijk is dat ze een huldiging missen door een ander evenement, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze alsnog ' live' naar de huldiging gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:13 schreef Joezi het volgende:
Groot respect voor de NOS, met recht de beste OS ooit uitgezonden, qua regie, bumpers, interviews en items.
Want dat is het doel van dat item? Of van Studio Olympic Park?quote:
Grappig is het niet in ieder gevalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want dat is het doel van dat item? Of van Studio Olympic Park?
Dat vind jij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grappig is het niet in ieder geval
Van Studio Olympic Park is dit wel de bedoeling
Vanaf de volgende Spelen is het de beurt aan Eurosport om te streams te bedienen trouwens.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het even duurde voordat ze bepaalde dingen doorhadden, zoals het schakelen. En dat het heel begrijpelijk is dat ze een huldiging missen door een ander evenement, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze alsnog ' live' naar de huldiging gaan.
Twee punten voor verbetering
- Het moet echt wel mogelijk zijn enkele streams van commentaar te voorzien. Bijv bij zwemmen series. Dat doet de BBC ook, dus zou NOS ook moeten kunnen
- Gebruik van NPO Sport. Waarom niet gewoon 24/7 gebruiken ipv alleen maar voor teamsporten? En al helemaal vreemd dat ze daar regelmatig hetzelfde uitzonden als op NPO 1, dat heeft geen meerwaarde natuurlijk.
Dat klopt inderdaad haha. Ben benieuwd voor welke prijs dat gaat worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanaf de volgende Spelen is het de beurt aan Eurosport om te streams te bedienen trouwens.
Zo komt het niet over.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vind jij.
En nee hoor, is gewoon amusement.
Zeker met je eerste punt eens. NOS denkt te vaak dat commentatoren per se ter plaatse moeten zijn. Had voor sommige sporten gewoon een commentator in Hilversum in een hokje gezet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het even duurde voordat ze bepaalde dingen doorhadden, zoals het schakelen. En dat het heel begrijpelijk is dat ze een huldiging missen door een ander evenement, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze alsnog ' live' naar de huldiging gaan.
Twee punten voor verbetering
- Het moet echt wel mogelijk zijn enkele streams van commentaar te voorzien. Bijv bij zwemmen series. Dat doet de BBC ook, dus zou NOS ook moeten kunnen
- Gebruik van NPO Sport. Waarom niet gewoon 24/7 gebruiken ipv alleen maar voor teamsporten? En al helemaal vreemd dat ze daar regelmatig hetzelfde uitzonden als op NPO 1, dat heeft geen meerwaarde natuurlijk.
Tja, het programma werd hier dan ook al compleet afgeserveerd voor er een minuut was uitgezonden.quote:
Er waren ook genoeg commentatoren ter plaatse. Grueter zat bij het zwemmen, Van DIjk (dacht ik?) bij baanwielrennen etc. Want er kon wel naar geschakeld worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker met je eerste punt eens. NOS denkt te vaak dat commentatoren per se ter plaatse moeten zijn. Had voor sommige sporten gewoon een commentator in Hilversum in een hokje gezet.
Voor de hoofdprijs jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanaf de volgende Spelen is het de beurt aan Eurosport om te streams te bedienen trouwens.
Oh oké, dat wist ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het programma werd hier dan ook al compleet afgeserveerd voor er een minuut was uitgezonden.
Geweldig onterecht natuurlijk... het probleem is de timing.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het programma werd hier dan ook al compleet afgeserveerd voor er een minuut was uitgezonden.
Ik heb er weinig problemen mee. Sterker, heerlijk om SOP op tv te hebben met streams er naast.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geweldig onterecht natuurlijk... het probleem is de timing.
De NPO is de een na goedkoopste po van Europa...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus je ziet liever de belasting omhoog gaan dan dat ze zelf proberen de broek op te houden?
Goedkoop in welk opzicht?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De NPO is de een na goedkoopste po van Europa...
Die hele opmaat richting de finale is een van de meest verwerpelijke dingen die ik ooit gezien heb op de NOS, en die lijst is al redelijk lang.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:09 schreef byah het volgende:
Ik weet zeker dat Daphne is gejinxt door Nos/Nu.nl met hun "zekere gouden medaille"
twitter:BartOlthoff twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:48:00"Dan werd ze gebracht door haar vader. En later weer opgehaald." SUPER interessante dingen over Daphne Schippers bij @NOSsport Dank! reageer retweet
Lekker zilver, kunnen ze nu hun bek houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:35 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Die hele opmaat richting de finale is een van de meest verwerpelijke dingen die ik ooit gezien heb op de NOS, en die lijst is al redelijk lang.
Fantastische sport-momenten missen omdat ze in de studio zitten te geilen op Dafne..
twitter:BartOlthoff twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:48:00"Dan werd ze gebracht door haar vader. En later weer opgehaald." SUPER interessante dingen over Daphne Schippers bij @NOSsport Dank! reageer retweet
Een voor- en nabeschouwing van een half uur volstaat toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik begrijp de aandacht voor Schippers ergens wel. Was echt een unieke kans op misschien wel de grootste Nederlandse sportprestatie aller tijden.
Ja, omdat ze te laat waren met de openingsceremonie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:07 schreef Columbiafan het volgende:
Is er al een triatlontopic trouwens?
Dat is dan niet voor ze een minuut hadden uitgezonden hč.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, omdat ze te laat waren met de openingsceremonie.
Ik gun hem zo enorm een medaillequote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:12 schreef Angelof9 het volgende:
Van die Churandy Martina word ik altijd zo vrolijk
Vanwege het accent en omdat hij een Antilliaan is i.c.m. die colgate smile?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:12 schreef Angelof9 het volgende:
Van die Churandy Martina word ik altijd zo vrolijk
Zijn accent en omdat hij altijd zo positief en blij is. Die man straalt gewoon blijdschap uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vanwege het accent en omdat hij een Antilliaan is i.c.m. die colgate smile?
Pas op want anders maak jij je schuldig aan disssskriminazie volgens Sylvana Simons. Je weet die die haat negerin.
Maar ik zou het ook geweldig vinden als hij al zilver weet te behalen in de finale. Brons mag ook maar zilver zou al top zijn en een mooie prijs.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:39 schreef Casper82 het volgende:
Misschien dat iemand een idee heeft.
In de reclame blokken wordt er een stukje over de olumpische spelen gespeeld met als song althans een stukje van de song "it's a beautiful, beautiful day".
Iemand een idee welke song dit is ?
Reclames op Eurosport duren geen 5+ minuten per blok.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij dus.
O wat ga jij het zwaar krijgen vanaf 2020.
Is dit niet de halve finale live?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:44 schreef Szura het volgende:
Echt ongelofelijk hoe slecht dat NPO Sport wordt benut. Je kan er gewoon BMX uitzenden nu, ipv een herhaling volleybal van 2 dagen geleden.
Het is al vaker gezegd: als je sport wilt zien kijk je geen NOS.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:44 schreef Szura het volgende:
Echt ongelofelijk hoe slecht dat NPO Sport wordt benut. Je kan er gewoon BMX uitzenden nu, ipv een herhaling volleybal van 2 dagen geleden.
Half livequote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:49 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Is dit niet de halve finale live?
Evengoed, ik had liever BMX gezien ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |