quote:
Gewoon bij alle sporten invoeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:45 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kunnen we niet alleen penalty's nemen voortaan? Dit was tenminste spannend
het was het waardquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
GVD weer 5 jaar van mijn leven kwijt![]()
Denken alle mensen die voetbalfans zijn anders overquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:46 schreef marcodej het volgende:
Geniaal systeem wel, die shootouts.
Niet normaal, ben 10 jaar ouder gewordenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Godverdomme hartverzakking hier bij die pingels...pfffff.
En hoe jong ben je nu dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het was het waard
De vorige OS kostte me er 5, het EK nog eens 5, dus mijn levensverwachting is inmiddels 55
Geen 55 gelukkig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe jong ben je nu dan?
Deze ploeg was Olympisch kammpioen in 08 en 12.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:47 schreef OmniRocket het volgende:
eindelijk een halve finale gewonnen!
Dara ben ik al ruimschoots overheen. Dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:46 schreef Nattekat het volgende:
De vorige OS kostte me er 5, het EK nog eens 5, dus mijn levensverwachting is inmiddels 55
hij had al brons geloof ik, met die lift zou ie zilver hebben gehaald. dus hij was alsnog blijquote:
Ik niet hoor, hier zit meer spanning in imo. Beter ook, het is geen loterij (ook met dat laatste zijn veel mensen het niet eens)quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken alle mensen die voetbalfans zijn anders over
Ze was gewoon de bal helemaal kwijt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:48 schreef Szura het volgende:
Die Duitse keeper dacht dat het voorbij was toen ze de bal van Bos pakte? Rebound liet ze lopen?
Leuke gifquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij had al brons geloof ik, met die lift zou ie zilver hebben gehaald. dus hij was alsnog blij
Zou het wel grappig vinden. Dribbel vanaf de zestien, scoren binnen acht seconden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken alle mensen die voetbalfans zijn anders over
Veel mensen danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik niet hoor, hier zit meer spanning in imo. Beter ook, het is geen loterij (ook met dat laatste zijn veel mensen het niet eens)
Herenhockey, Beachvolleybal, Ligtlee ... halve finales waar het sporter/team tegen sporter/team was hadden we volgens mij nog niet gewonnen deze spelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Deze ploeg was Olympisch kammpioen in 08 en 12.
Ik schreeuwde al heel hard gvd en gooide met een kussenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze was gewoon de bal helemaal kwijt.
Sjoerd is een prima presentator geworden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:52 schreef Slobeend het volgende:
Sjoerd is duidelijk voetbal minded.
Ik was aan de telefoon met een Ziggo callcenter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik schreeuwde al heel hard gvd en gooide met een kussen
Ja ik ben ook #teamSjoerd. Maar net verwarring met De Faat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjoerd is een prima presentator geworden.
#TEAMSJOERDGOD
Dat slissen van m is wel jammerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ik ben ook #teamSjoerd. Maar net verwarring met De Faat.
Doet er niet toe, ze wonnen doordat de Duitsers waardeloos presteerden onder druk. Nu finale winnen, Duitsland gun ik een 4de plaats.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
snap nog steeds niet dat ze behoudens hoog de tweede garnituur de shoot outs lieten nemen
Sjoerd was altijd al een held.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjoerd is een prima presentator geworden.
#TEAMSJOERDGOD
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sjoerd was altijd al een held.
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_vrouwenboot.html
Was dit voor of na de relatie met Stax?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt acht seconden en daarin mag je het zo vaak proberen als het lukt, tenzij de bal de cirkel uitgaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:54 schreef Nober het volgende:
Je mag de bal toch niet terughalen in shootouts of is dat al jaren niet meer het geval?
De beste pingel vond ik die met de sleep links voorbij, langs de uitkomende keeper. Maar op zich die van Bos ook best slim, gewoon vroeg schieten en dan rebound als de keeper m kwijt is. Wel risico dat hij ver weg kaatst en je geen rebound krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou ben ik verre van een hockeykenner, maar als je de keeper probeert uit te spelen bij zo'n shootout geef je ze toch een veel te grote kans op een redding? Hoe ik er naar zit te kijken zou ik zodra ik ook maar 1 stap in de cirkel heb gezet meteen die bal richting kruising kegelen.
Of over de achterlijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je hebt acht seconden en daarin mag je het zo vaak proberen als het lukt, tenzij de bal de cirkel uitgaat.
De achterlijn is ook uit de cirkel natuurlijk.quote:
[..]
N-Zquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:58 schreef Nibb-it het volgende:
Roept u maar, wie wordt de tegenstander?
[..]
kijken is niet beter voor je hartquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef wdn het volgende:
Naar een shoot-out luisteren via de radio is slecht voor je hart
Zilver is binnen
Nu goud ophalen
Duitsers net op ZDF, zijn wel groots in hun nederlaag. "Dat is sport, helaas kwamen we net tekort, we hebben alles gegeven, Nederlandse keeper is heel goed".quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het Duitse commentaar.
Voor Nederland was een nederlaag veel pijnlijker geweestquote:
Chanant.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:43 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)nging-ja-of-nee.html'
Wat een fout. Speelsters moeten Annan er op wijzen dat het shootouts zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:43 schreef marcodej het volgende:
Denk eerder dat ze dacht dat er nog een kwart te gaan wasquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:43 schreef marcodej het volgende:
Ik heb heel de wedstrijd moeten volgen via de Duitse zender. Van t begin af aan was er veel ontzag voor de "Favoriten aus Holland" Diverse keren werd er gesproken over alle Nederlande titels van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het Duitse commentaar.
Dat is misschien nog wel erger. Beetje hetzelfde als op Wimbledon na 2 gewonnen sets gaan juichen, terwijl je nog een set moet winnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze dacht dat er nog een kwart te gaan was
Verlengingen zijn al heel lang geleden afgeschaft.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik heb heel de wedstrijd moeten volgen via de Duitse zender. Van t begin af aan was er veel ontzag voor de "Favoriten aus Holland" Diverse keren werd er gesproken over alle Nederlande titels van de afgelopen jaren.
Ze vonden t al een hele prestatie om de rust te halen met een gelijke stand en later waren er uitspraken dat ze blij mochten zijn met elke extra minuut met gelijke stand. Vele malen werd er gewezen op het sterkere spel van NL en dat t niet lang goed kon blijven gaan.
Tegen het einde kwam er hoop op shoot pits waarbij men vertrouwen had in hun keeper die sterk schijnt te zijn in 1:1 duels.
Bedankt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitsers net op ZDF, zijn wel groots in hun nederlaag. "Dat is sport, helaas kwamen we net tekort, we hebben alles gegeven, Nederlandse keeper is heel goed".
Wat een volkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik heb heel de wedstrijd moeten volgen via de Duitse zender. Van t begin af aan was er veel ontzag voor de "Favoriten aus Holland" Diverse keren werd er gesproken over alle Nederlande titels van de afgelopen jaren.
Ze vonden t al een hele prestatie om de rust te halen met een gelijke stand en later waren er uitspraken dat ze blij mochten zijn met elke extra minuut met gelijke stand. Vele malen werd er gewezen op het sterkere spel van NL en dat t niet lang goed kon blijven gaan.
Tegen het einde kwam er hoop op shoot pits waarbij men vertrouwen had in hun keeper die sterk schijnt te zijn in 1:1 duels.
En wederom heb ik dat gezien via de Duitse zender. Hambuchen werd kort na de zege geïnterviewd en hij zei dat ie het jammer vond voor zijn vriend Epkequote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:00 schreef Szura het volgende:
Duitsers zijn vaak wel prima inderdaad. Hambuchen was in Londen ook heel sportief, daarom gunde ik het hem gisteren wel.
Volgens mij is dat ook ergens zo genoemd want ik dacht ook 3 (Van As, Paumen en Hoog).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:06 schreef Nober het volgende:
Er zijn nog vijf speelsters in deze selectie die ook al wonnen in 2008, dacht dat het er maar drie waren.
Welten, Van As, Paumen, Hoog en De Goede met Jonker die in 2008 reserve was en dus niet meeging.
Man man manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:16 schreef Montov het volgende:
Dit al gepost?
http://nos.nl/rio2016/vid(...)nging-ja-of-nee.html
Bondscoach dacht dat er nog een kwart of verlenging was.
'Volk', vanwege een deel van de Belgische media en wat reacties op sociale media?!? Ik zou ook kunnen stellen dat Nederlanders heel gefixeerd zijn op de Belgen met hun zogenaamde 'minderwaardigheidscomplex'. Vrij hatelijke reacties dit. Erg jammer, de meeste Vlamingen voelen zich net verbonden met Nederlanders (meer dan met Walen). Hier heeft iedereen enorm veel ontzag voor sporters als Daphne Schippers, Max Verstappen, Ranomi, Robben... België vindt het leuk Nederland te verslaan omdat ze weten hoe sterk Nederland is. Daar mogen ze toch best blij om zijn? Alsof Nederlanders niet extra blij zijn de Duitsers voor te blijven.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een volk
Ik heb vanmiddag eindelijk een samenvatting van het 'live' Belgisch commentaar bij de heren gevonden en manmanman wat een armoe
Dat volk heeft echt een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo.
Oké, maar dat is evenmin representatief voor het Belgische volk als een paar gefrustreerde fokkers voor het Nederlandse zijn. Wij gaan juichen voor Schippers vanavond, zoals ongetwijfeld veel Nederlanders dat voor Thiam en GVA gedaan hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Je kan bij zijn dat je wint, en de tegenstander compleet belachelijk maken. Dat tweede heerst eigenlijk wel in het commentaar.
Het was heel mooi te zien na de wedstrijd. Hoe de Duitse bondscoach alle NL dames 1 voor 1 een omhelzing heeft gegeven, en vooral de reactie van een Paumen was mooi om te zien. Daar sprak respect uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Tegen het einde kwam er hoop op shoot outs waarbij men vertrouwen had in hun keeper die sterk schijnt te zijn in 1:1 duels.
wat dan? had ze met een duitse vlag haar reet afgeveegd?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en vooral de reactie van een Paumen was mooi om te zien. Daar sprak respect uit.
Die wonnen de laatste ek finale gelukkig ook niet van NLquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:13 schreef Nibb-it het volgende:
Nieuw-Zeeland–Nederland is waarschijnlijk een leukere wedstrijd om te kijken, maar De Britten zijn makkelijker te verslaan.
GB is Europees kampioenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk op Nieuw-Zeeland, gewoon omdat het een machtig land is en omdat ik team GB helemaal uitkots na twee weken OS
Topscoorder Amsterdam 2028!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Nielsch het volgende:
mijn oudste dochter (6) heeft woensdag trouwens haar eerste hockeytraining
auw dan ga je wel als coachquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:16 schreef Montov het volgende:
Dit al gepost?
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:15 schreef Nielsch het volgende:
Doen de Black Sticks ook een Haka net zoals de Ladies Rugby 7s van Nieuw Zeeland? Vast niet. Hopelijk niet.
Toekomstig oranjespeelsterquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Nielsch het volgende:
mijn oudste dochter (6) heeft woensdag trouwens haar eerste hockeytraining
I knowquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GB is Europees kampioen
Je raad nooit wie er in de finale met shoot-outs verslagen is na een 2-2.
Zonnesteek denk ikquote:
Ach, shoot-outs.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wonnen de laatste ek finale gelukkig ook niet van NL
Dat was echt klunzigquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GB is Europees kampioen
Je raad nooit wie er in de finale met shoot-outs verslagen is na een 2-2.
Volgens de overlevering verbetert het de kijkervaring. Dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:17 schreef Nielsch het volgende:
ik blijf dat blauwe veld maar niets vinden eigenlijk...
Liever strijdend ten onder op een EK dan kansloos ten onder voor eigen publiek op een WKquote:
Ik wil een zwart veld, met een witte bal. Maak er een soort Pong van.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens de overlevering verbetert het de kijkervaring. Dus.
ja wellicht...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens de overlevering verbetert het de kijkervaring. Dus.
Wel een stuk transparanter dan voetbal/handsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef Nielsch het volgende:
dit vind ik echt altijd het sufste aan zo'n hockeywedstrijd... proberen tegen de voet aan te schieten zodat je een penalty corner krijgt...
Laat je dochter het maar niet horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef Nielsch het volgende:
dit vind ik echt altijd het sufste aan zo'n hockeywedstrijd... proberen tegen de voet aan te schieten zodat je een penalty corner krijgt...
Alvast om te wennen aan volgende weekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Is er vannacht voor Dafne-tijd uberhaupt nog iets leuks te zien? Ik vind die laatste dagen altijd al wel een beetje richting zwart gat schieten
ja, dat is ook wel weer waar...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel een stuk transparanter dan voetbal/hands
Iedereen loopt ook gewoon wegquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:16 schreef Montov het volgende:
Dit al gepost?
Je krijgt ook een beetje het gevoel bij alsof die band tussen haar en die speelster toch niet zo hecht is, ze reageren alsof je zatte tante op een verjaardag vertelt hoe ze door je oom door de slaapkamer wordt geslingerdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Iedereen loopt ook gewoon weg
Als de coach de regels niet kent, dan houdt het gewoon op. Denk dat ze vrijdag, ongeacht het resultaat, voor de laatste keer op de bank zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je krijgt ook een beetje het gevoel bij alsof die band tussen haar en die speelster toch niet zo hecht is, ze reageren alsof je zatte tante op een verjaardag vertelt hoe ze door je oom door de slaapkamer wordt geslingerd
Het was ooit wel zo hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de coach de regels niet kent, dan houdt het gewoon op. Denk dat ze vrijdag, ongeacht het resultaat, voor de laatste keer op de bank zit.
Ik denk dat Annan de regels wel kent, het was wmb een wat onhandig foutje. Het klopt denk ik wel dat Caldas beter in de groep lag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de coach de regels niet kent, dan houdt het gewoon op. Denk dat ze vrijdag, ongeacht het resultaat, voor de laatste keer op de bank zit.
zou ik nog maar eens goed kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:30 schreef Nielsch het volgende:
nog geen lelijke speelster kunnen ontdekken bij NZ
"bedrijfshockeyteam" ?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:32 schreef Nielsch het volgende:
naast dat ik gewoon veel rugby speel ben ik trouwens keeper in het bedrijfshockeyteam
avondcompetitie waarin allerlei bedrijven uit de provincie tegen elkaar spelen... echt niet alleen advocatenkantoren...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:33 schreef riazop het volgende:
[..]
"bedrijfshockeyteam" ?
advocatenkantoor zeker
't Sticht (niet de naam van het bedrijf overigens...)quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:34 schreef Jane het volgende:
Rugby en hockey, dat klinkt als het Gooi...
En dan mag het lagere personeel bij een pc uitlopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
avondcompetitie waarin allerlei bedrijven uit de provincie tegen elkaar spelen... echt niet alleen advocatenkantoren...
Doen ze niet aan dit toernooi.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:01 schreef Nielsch het volgende:
Doe herhalen dan! Ik wil pijn zien...
Als je de 0-0 wil houden wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:33 schreef Nibb-it het volgende:
De bal de andere kant van het veld op slaan is een 'great tactic', blijkbaar.
Idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:00 schreef Szura het volgende:
Duitsers zijn vaak wel prima inderdaad. Hambuchen was in Londen ook heel sportief, daarom gunde ik het hem gisteren wel.
Makkie? Dan wordt het niks dus, als jij het zegt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:31 schreef Nattekat het volgende:
Goed, we treffen dus een team dat de halve finale heeft gewonnen met behulp van 2 penalty's en een strafcorner vs 0 serieuze doelpogingen.
Makkie.
Neuh, vanmiddag werkten mijn voorspellende gaven voor een keertjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Makkie? Dan wordt het niks dus, als jij het zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |