serieus, wat een ranzige mensenquote:Maar mijn vriend zei al dat niemand er wat aan gaat doen
Ja daar heb je gelijk in. Alleen hij heeft wel vaker gedreigd met dat als ik niet bij hem blijf slapen dat het dan uit is zoiets in die richting. Dus ben benieuwd hoe hij dit dan gaat oppakken, maar ik kan niet anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:05 schreef NightH4wk het volgende:
Mensen veranderen niet. Dus niet bij hem blijven slapen indien hij consistent luizen heeft. Of jij moet zijn dekbed willen verschonen, maar dat werkt ook niet.
Dan wens je hem en alle luizen veel plezier.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:09 schreef love8 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Alleen hij heeft wel vaker gedreigd met dat als ik niet bij hem blijf slapen dat het dan uit is zoiets in die richting. Dus ben benieuwd hoe hij dit dan gaat oppakken, maar ik kan niet anders.
als hij het wil uitmaken, vraag hem dan dit telefonisch te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:09 schreef love8 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Alleen hij heeft wel vaker gedreigd met dat als ik niet bij hem blijf slapen dat het dan uit is zoiets in die richting. Dus ben benieuwd hoe hij dit dan gaat oppakken, maar ik kan niet anders.
Hmm, daar heeft hij een goed punt. Persoonlijk vind ik mensen die beginnen te dreigen met het verbreken van de relatie zodra ze hun zin niet krijgen echt de beste partners, hou deze jongen vast!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:09 schreef love8 het volgende:
[..]
Zo iemand ben je sowieso beter kwijt dan rijk dus ik zou het direct maar uitmaken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:09 schreef love8 het volgende:
Alleen hij heeft wel vaker gedreigd met dat als ik niet bij hem blijf slapen dat het dan uit is zoiets in die richting
Liever kwijt dan rijk , je verdient wel beter dan hem. Hij kan dan wel dreigen, maar is hij het echt waard als hij zich zo gedraagt? Zijn vast wel betere jongens voor je xD.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zo iemand ben je sowieso beter kwijt dan rijk dus ik zou het direct maar uitmaken.
Gut, dit klinkt al zo liefdevol en dan ga jij nog zitten afwachten of hij wel anders hier mee om zal gaan? Halloquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:09 schreef love8 het volgende:
[..]
Whut?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:09 schreef love8 het volgende:
[..]
Alleen op basis daarvan zou ik het al uitmaken. En die luizen zijn goor, lekker laks ermee omgaan dan komen er vanzelf meer parasietenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:09 schreef love8 het volgende:
[..]
Lekker tijdens het seksenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
2 maanden je bed niet verschonen
Waarom zou je enige moeite doen voor een klein kind dat gaat dreigen om het uit te maken als je dit of dat niet doet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:00 schreef love8 het volgende:
Hey allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie reactie. Hij is inderdaad een toffe en leuke jongen, apart van al die dingen. Hij heeft ook maar 2 dekbeds en 1 matrashoes, dus daarom is het ook moeilijk denk ik om het te verschonen,
en zijn ouders hebben verder ook niet veel tijd. Ik heb wel veel gezegd altijd dat ik het desnoods wel wil doen, of er eentje bij wou kopen maar dat hoefte niet. Ik denk dat de luizen elke keer terugkomen omdat de dekbedden niet vaak genoeg gewassen worden daarvoor, en misschien dat ze ook te vroeg stoppen met kammen (want dat moet je echt 2 weken+ doen)
Ik ga hem een bericht sturen(of bellen) over dat hij écht actie moet ondernemen, want anders kan ik hem gewoon niet meer zien. Het is ook meer dat hij nu natuurlijk lui is, en niets doet verder dan op zijn bed liggen omdat het zomervakantie is. Ik snap ook dat sommigen van jullie zeggen dat ik hem beter kwijt ben dan rijk, maar het is lastig om dat te doen als je zoveel van iemand houdt. Maar als hij geen moeite doet, dan ben ik hem inderdaad liever kwijt dan rijk want dat toont aan dat hij dat niet voor mij overheeft en onze relatie dus niet echt serieus neemt..
Ik ga ook proberen om het tegen zijn moeder te zeggen dat het beter moet, alleen ik moet natuurlijk wel even kijken hoe ik dat op de beste manier kan zeggen aangezien ik niet wil dat
ze zich aangevallen voelt of zoiets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |