ben je inmiddels klaar in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
Jimmy doe nog een nummer. Dat is een stuk leuker dan het gejank nu.
Allang alquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je inmiddels klaar in het ziekenhuis?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
Jimmy doe nog een nummer. Dat is een stuk leuker dan het gejank nu.
Hey Haags anders praat jij gewoon tegen mij, beter dan ditquote:
Gewoon incasso's van hen blokkeren, dan schrijven ze jou uit en hoef je het niet zelf te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef kdricklamar het volgende:
Pfff ik moet me nog steeds uitschrijven van hoge school
Moet je betalen als je niet uitschrijft?
wowquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Haags anders praat jij gewoon tegen mij, beter dan dit
Suid Afrika beste Afrikaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Haags anders praat jij gewoon tegen mij, beter dan dit
1 op de 6 mensen wereldwijd is Moslim, dus de kans is groot dat als je het voor iemand opneemt dat diegene dan Moslim is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom neem je het op voor een moslim?
briljantquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gewoon incasso's van hen blokkeren, dan schrijven ze jou uit en hoef je het niet zelf te doen.
Crip bannen op FOK! voorkomt niet dat ze nog meer eten voor Braddie bestelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij heeft gratis gezond eten gekregen en een waarschuwing dat z'n adres op internet stond?
Ahahahahah echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gewoon incasso's van hen blokkeren, dan schrijven ze jou uit en hoef je het niet zelf te doen.
nee, hij moest betalen toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij heeft gratis gezond eten gekregen en een waarschuwing dat z'n adres op internet stond?
Ik vind het terechter dat een bepaalde user een ban heeft na meer dan 10 post over het vermoorden van joden dan dat Crip een ban krijgt voor dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Nou leuk hoor, de helft van de SC inmiddels een ban?
Ik vind dat ze ontbant moet wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Crip bannen op FOK! voorkomt niet dat ze nog meer eten voor Braddie bestelt.
chai heeft een ban, dus jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Nou leuk hoor, de helft van de SC inmiddels een ban?
Ik snap serieus het probleem nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat was een foutje. Crip heeft het betaald.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat was een foutje. Crip heeft het betaald.
Hij ging niet klagen, moet je verder lezen dan alleen het eerste berichtje waar hij reageert op wat er is gebeurd. Braddie kan er wel om lachen en snapt Crip haar actie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een maaltijd krijgen van crip en dan nog klagen
Ja inderdaad, Braddie heeft niet eens schade opgelopen. Enige schade die hij heeft is dat kwaadwillenden mogelijk zijn adres nu bezitten, maar dat is zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ontbant moet worden
Hij eindigt met gratis eten en een filmpje met kijkers en zij eindigt met een fokban? Lijkt me niet zo eerlijk
wat zeur je ik heb hem alleen naar neergestoken. ik had hem ook dood kunnen steken. beetje onzinnige reden hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:12 schreef kdricklamar het volgende:
Maar wat jank je braddei? Wees blij dat ze maar voor iets van 6 euro een slaatje heeft besteld voor je
Ze had ook 100 euro aan pizza kunnen doen :s
Dat zal wel, maar eten bij iemand laten bezorgen is "pesten" buiten FOK! om dus waarom zou ze daar voor geband zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat zeur je ik heb hem alleen naar neergestoken. ik had hem ook dood kunnen steken. beetje onzinnige reden he![]()
crip heeft btw betaald maar dat was niet gelijk duidelijk omdat de pizzaria braddies moeder ook liet betalen in eerste instantie.het is wel zo dat crip braddie vaak pest en juist als zij zijn adres heeft en hij niet weet hoe ver zij zou kunnen gaan kan dat je doen schrikken. opzich vond ik t sturen van een salade op eigen kosten niet super erg. een beetje op de grens liggen. maar dat t verzond3n is door iem die hem pest en ook nog met de boodschap " ik wens je geen geluk " kan dan best eng overkomen bij ienand tuurlijk. als een user waar hij mee bevriend is t had verstuurd zonder onvriendelijke boodschap was t wel anders binnen gekomen bij hem.
brad is inmiddels ook niet meer boos ofzo. ook daarin wisselt hij kwa gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |