quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:34 schreef mignonne het volgende:
https://www.laviesagista.(...)kleding-accessoires/tip, vanaf 15 sept
lijkt me een prima vraag voor je gyn of vkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:40 schreef Mies_poes het volgende:
Even een vraagje. Ik hou sinds vanochtend veel vocht vast in handen en voeten, voeten vooral. Wordt met het uur meer. Soms tintelingen in beide, maar dat lijkt me niet gek met al dat vocht.
Verder geen klachten. Moet ik hier wat mee?
In de blog staat:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:34 schreef mignonne het volgende:
https://www.laviesagista.(...)kleding-accessoires/tip, vanaf 15 sept
120/80 dus normaal gesproken prima, maar voor mij te hoog. Onderdruk ligt altijd onder de 70.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:19 schreef Quoi het volgende:
Hey Cygne, wat fijn![]()
Nazil, balen van je bloeddruk. Gelukkig urine goed. Hoe hoog was 'ie?
Mies, even overleggen is zeker niet gek vanwege de snelle verandering.
WupWup, ischiasJe moet nog effe, dus dat is een dikke jammer.
Ik kom even horizontaal bij van de mexicaanse lunch die mijn zus meebracht
Da's mijnequote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:29 schreef Nazil het volgende:
[..]
120/80 dus normaal gesproken prima, maar voor mij te hoog. Onderdruk ligt altijd onder de 70.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef Cygne het volgende:
We hadden een zwaaiend en trappelend kindje.Zag er allemaal keurig uit volgens de arts.
![]()
Hij was zo druk dat ze 'm maar amper opgemeten kreeg.
Ik faal de laatste tijd nogal hard, maar het lijkt me dat ik wel een nub zie, dat met dat bolletje. En dan lijkt het me inderdaad een Naud?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben niet helemaal zeker van wel of geen nub. Mignonne, wup? Is dit been of nub?
[ afbeelding ]
Hand tegen voorhoofd (van bovenaf gezien)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef mignonne het volgende:
ik zie geen nub zo snel maar ben onderwegen wup doet niet aan nub (mwhihi dat rijmt
)
wel prachtige foto's ♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |