abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator donderdag 18 augustus 2016 @ 08:49:17 #51
269689 crew  Viv
pi_164642529
Succes SQ en man van Twinkle20! Mijn man kromp laatst ineen toen hij hier aan het bijlezen was en je over die 2 verdovingen vertelde. :')
pi_164642698
Nou dan ben ik benieuwd wat zijn reactie is als jij dadelijk je kindje in je armen hebt .. dan mag ie je toch wel voor heel lange tijd op handen dragen als ie nu al zo doet over 2 prikjes :D _O_ .. want dat stelt in mijn ogen nog steeds 0,0 niks voor t.o.v. een bevalling
pi_164642749
Prikjes in den ballen lijkt me anders ook geen pretje.

Dank voor jullie perservaringen :P goed om re weten allemaal.

Succes zo Sq!
Hopelijk ook alles goed bij jou, Cygne!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:09:51 #54
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164642765
Hoe mijn onderwereld er uit zag na 40 minuten (zonder effect) op de baarkruk:
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_164642811
Vind de uitspraak " bevallen is erger dan... (insert behandeling/ingreep) een behoorlijke dooddoener... Ik heb mijn man ooit een blaas/ urineweg-onderzoek zien ondergaan, en ik geloof dat hij liever ook zou bevallen... :P

Succes twinkelman!
En Cygne en SQ succes bij de echo's/onderzoeken.
S. 2014
J. 2016
pi_164642862
Succes Cygne, hopelijk weer een hele mooie controle, waar je weer een tikkie zekerder van terugkomt!

En ook succes voor SQ, krijg je gelijk uitslag of moet het nog gecombineerd worden met bloedonderzoek?

Hier lijkt de misselijkheid wat te stabiliseren, heel prettig!
pi_164642879
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:09 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was volgens mij ook de reden dat ik er af moest :Y) Ben wel benieuwd of m'n fluxus hier op een of andere manier aan te linken is trouwens :{ *note: vragen aan vk over 6 maanden*
pi_164642914
Hier ging t ook beter met de misselijkheid, de afgelopen week. Lijkt ook alsof het bij spanning (veel) erger wordt. Kan sinds gisteren weer niks binnenhouden.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:32:47 #59
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164643045
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:09 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
:D!
pi_164643266
Succes vandaag SQ en Cygne!
pi_164643424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou dan ben ik benieuwd wat zijn reactie is als jij dadelijk je kindje in je armen hebt .. dan mag ie je toch wel voor heel lange tijd op handen dragen als ie nu al zo doet over 2 prikjes :D _O_ .. want dat stelt in mijn ogen nog steeds 0,0 niks voor t.o.v. een bevalling
Er zijn heel weinig dingen die (voor mij) in de buurt komen van de pijn/heftigheid/duur van mijn bevalling, maar toch loop ik ook echt wel te miepen als ik straks mijn 3e verstandskies moet laten trekken. Of bloed moet laten prikken. Of mijn oren uit moet laten spuiten ( :') , maar wat een rotgevoel). Het is niet dat ik ineens superwoman ben geworden doordat ik al eens bevallen ben.
pi_164643463
Succes SQ en Cygne!

Pfoe, gisteren een hele dag opgepast op het kindje van vrienden van ons (15 maanden). Ik was aan het eind van de dag he-le-maal afgedraaid. Ineens snapte ik waarom mensen zeggen dat een dag thuis met je kind zwaarder is dan een dag werken, waarom mensen het niet trekken in combinatie met slaapgebrek. Ook mensen die zeggen dat ze niet eens tijd hebben om naar de wc te gaan en zelf te eten/drinken snap ik ineens een heel stuk beter :X Nou ja, een voorbereid mens telt voor 2 zullen we maar zeggen ;)
pi_164643517
Na de eerste shock van de kraamweek groei je er ook wel in mee met je eigen kind hoor. Een vijftienmaander is heel 'anders druk' dan een babytje.
Kwak
pi_164643540
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:01 schreef PiperMaru het volgende:
Succes SQ en Cygne!

Pfoe, gisteren een hele dag opgepast op het kindje van vrienden van ons (15 maanden). Ik was aan het eind van de dag he-le-maal afgedraaid. Ineens snapte ik waarom mensen zeggen dat een dag thuis met je kind zwaarder is dan een dag werken, waarom mensen het niet trekken in combinatie met slaapgebrek. Ook mensen die zeggen dat ze niet eens tijd hebben om naar de wc te gaan en zelf te eten/drinken snap ik ineens een heel stuk beter :X Nou ja, een voorbereid mens telt voor 2 zullen we maar zeggen ;)
Een kindje van een ander vind ik zelf intensiever dan mn eigen dochter hoor, mn eigen dochter liet ik soms wel even huilen, terwijl je t bij een ander kind toch wat sneller wilt oplossen, weet niet waar het precies in zit maar na een dag oppassen op kinderen van anderen ben ik vaak dubbel zo moe dan wanneer ik alleen mn eigen peuter heb. Ben benieuwd hoe dat straks met 2 is.
S. 2014
J. 2016
pi_164643569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:01 schreef PiperMaru het volgende:
Succes SQ en Cygne!

Mijn dreumes is 15 maanden en een beetje nu en juist leuker en makkelijker dan ooit. O+ Wat kwak zegt is absoluut waar, je groeit als moeder met je kindje mee en krijgt steeds meer handigheid in alles.
pi_164643576
Dat is natuurlijk ook zo, je eigen kindje ken je veel beter en je bouwt ook een routine samen op. Soms ben ik wel bang dat mijn "me-time" (vreselijk woord) in het gedrang komt en die heb ik wel echt nodig om op te laden. Het zal pittig worden, maar heb er wel vertrouwen in dat we ook daarin onze weg zullen vinden met z'n tweeën. Maar gisteren was wel even een leuke reality check ;) Het is overigens wel een superleuk en makkelijk kind O+
pi_164643616
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:59 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Er zijn heel weinig dingen die (voor mij) in de buurt komen van de pijn/heftigheid/duur van mijn bevalling, maar toch loop ik ook echt wel te miepen als ik straks mijn 3e verstandskies moet laten trekken. Of bloed moet laten prikken. Of mijn oren uit moet laten spuiten ( :') , maar wat een rotgevoel). Het is niet dat ik ineens superwoman ben geworden doordat ik al eens bevallen ben.
Dat zijn idd ook rotdingen :X .. ik heb er nog eentje en op een boze dagvzal die er waarschijnlijk ook wel uit moeten but I'm not looking forward :X

En over dat voor kinderen zorgen zwaarder is als een dag werken. Zo ervaar ik het ook soms hoor .. ik kies er dan ook heel bewust voor om dadelijk weer fulltime aan de bak te gaan. Zijn overigens wel meer redenen voor maar dit is er eentje. Ik heb echt diep respect voor onze gastouders en dat laat ik ze ook regelmatig merken _O_ . Ze krijgen van ons altijd een presentje met hun verjaardag en een kerstpakket.
pi_164643635
Oh je gaat "me-time" inleveren,aar je hoeft het niet op te geven,hooguit anders in te delen.

Ik heb net weer even urine ingeleverd en als t goed is krijg ik vandaag de uitslag vh bloed voor ijzer en b12.
S. 2014
J. 2016
pi_164643639
Ja, daar moest ik ook nog aan denken, aan gastouders en hoe die het doen met een heel stel van die handenbindertjes. Echt diep respect inderdaad _O_
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:25:56 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_164643831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:05 schreef Twinkle20 het volgende:
dude, dat is toch helemaal niet relevant :') een bevalling stelt ook niks voor vergeleken bij onverdoofd je ledematen geamputeerd krijgen :{w

Fazz, ik ben nu 12+3! En nee, bloedprikken doe ik ook vandaag dus de uitslag komt volgende week :)

Cygne, succes ook straks :* hoe laat mag je?
disclaimer
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:26:50 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164643847
Pipermaru dat is heftig idd! Wij zijn als we soms oppassen (al is dat op een hand te tellen) ook altijd uitgevloerd! Maar een eigen kind wordt anders, dat geloof ik.

Net controle gehad bij de vk! En hoera w/ meneertje ligt definitief ingedaald. Ook voelde ze zijn beentjes en kontje nog lekker in mijn ribben porren. Beladvies is dus weer normaal (pas bij regelmatige weeen). Mijn bloeddruk was voorbeeldig. Het gaat dus gewoon supergoed :s)

Ik dacht: toch eens vragen of ze iets kan zeggen over het formaat. En toen gaf ze aan dat het 'bepaald geen kleine/korte jongen is' en waarschijnlijk wel 8+ pond. Nou ja..... iets anders kán ook niet bij ons, maar toch even slikken. Maar: wir schaffen das!

Erna een wandelingetje naar de supermarkt. Inmiddels op een snelheid van 5 kmu. Alles dat ik sneller doe, daar krijg ik steken van in mijn onderbuik. Ziet er dus tamelijk "ik kan elk moment bevallen" uit :')

Blij :) Nu verder wachten.
pi_164643881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:26 schreef Quoi het volgende:
Baladvies is dus weer normaal
Haha, Freudiaanse vertyping ivm de balprikjes ;)

Fijn dat de kleine man is ingedaald!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:32:15 #73
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164643962
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Haha, Freudiaanse vertyping ivm de balprikjes ;)

Fijn dat de kleine man is ingedaald!
Auto-correct :{ Blijkbaar is een baladvies een gangbaarder woord :D
pi_164644022
Succes vandaag Cygne en SQ!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:35:43 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164644042
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Auto-correct :{ Blijkbaar is een baladvies een gangbaarder woord :D
Past zich aan aan wat je het meest gebruikt. Zo ken ik een Fok user die standaard hoer typt ipv hier en groepsex ipv groepswhatsapp :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')