Hahahaha 'luister', je hebt t wel tegen haagsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Luister, je kunt mensen ook gewoon netjes en met respect behandelen?
Ik ben altijd netjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is jouw mening, maar je kunt wederom gewoon netjes blijven.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hahahaha 'luister', je hebt t wel tegen haags
Ja, want jij bent zo'n goed mens.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 geloof en dat is in jezelf geloven. De rest doet er niet toe en zorgt voor ellende.
Ik zei sorry ik heb hier geen interesse aan en wenste ze al een prettige dag. Waarop zij dat vervolgens zei.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet willen? Is toch het doel van hun bezoek lijkt me.
Kuthoer, wacht maar tot ik haar ga doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
M'n moeder wilt geen pannenkoeken bakken vanavond. Gvd
Jazeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zo'n goed mens.
Dit zal mojn neefje straks tegen je dochter zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kuthoer, wacht maar tot ik haar ga doen.
In je dromen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kuthoer, wacht maar tot ik haar ga doen.
Mensen die dit denkenquote:
is het nu middernacht in N-Ierland ofzo, je droomt ;squote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wtf nee ik ben veel te gespierd voor jou
Ik ben Haags, ik ben de goedheid zelve.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die dit denken
Mensen zijn kut, gemeen en onbetrouwbaar. Moraal baseren op menselijke goedheid is het meest gestoorde wat er is.
ik droom niet ;squote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
is het nu middernacht in N-Ierland ofzo, je droomt ;s
Kquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben Haags, ik ben de goedheid zelve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |