zou zo'n kerel snoeihard stompen johquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
Tardis, wat vind jij hier van?
http://www.dumpert.nl/med(...)geeft_geen_fuck.html
Is fake joh, niet alles geloven.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou zo'n kerel snoeihard stompen joh
Zijn Jehova's of mormonen. Gekke sektes.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
Jeetje, kwamen net mensen langs over de bijbel.
christenen>moslims #JimmyFeitjequote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb ze netjes verteld dat ik moslim ben en geen interesse heb in overstappen naar een ander geloof. I'm so good
Maar Jehova's doen dit toch altijd op zondag? Ik snap niet waarom ze blijven langskomen, tho.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn Jehova's of mormonen. Gekke sektes.
Wat zeiden ze toen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb ze netjes verteld dat ik moslim ben en geen interesse heb in overstappen naar een ander geloof. I'm so good
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar Jehova's doen dit toch altijd op zondag? Ik snap niet waarom ze blijven langskomen, tho.
Babe, dat weet ik. Maar ik ga die discussie niet aan met mensen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
christenen>moslims #JimmyFeitje
Die waren er bij mij ook vandeweek, boekje aangenomen en meteen verscheurd. Vroegen nog hoe ik heette ik zei de Dick, D-i-c-k. Want ze wilde over twee weken terugkomen om het te bespreken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
Jeetje, kwamen net mensen langs over de bijbel.
Stoerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die waren er bij mij ook vandeweek, boekje aangenomen en meteen verscheurd. Vroegen nog hoe ik heette ik zei de Dick, D-i-c-k. Want ze wilde over twee weken terugkomen om het te bespreken.
Luister, je kunt mensen ook gewoon netjes en met respect behandelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die waren er bij mij ook vandeweek, boekje aangenomen en meteen verscheurd. Vroegen nog hoe ik heette ik zei de Dick, D-i-c-k. Want ze wilde over twee weken terugkomen om het te bespreken.
Oh nee, we zouden ook niet willen dat men van geloof verandert, we wilden u alleen uitleggen dat de bijbel verlost of iets dergelijk.quote:
Er bestaat maar 1 geloof en dat is in jezelf geloven. De rest doet er niet toe en zorgt voor ellende.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Luister, je kunt mensen ook gewoon netjes en met respect behandelen?
okquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 geloof en dat is in jezelf geloven. De rest doet er niet toe en zorgt voor ellende.
Waarom zouden ze dat niet willen? Is toch het doel van hun bezoek lijkt me.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee, we zouden ook niet willen dat men van geloof verandert, we wilden u alleen uitleggen dat de bijbel verlost of iets dergelijk.
dat is jouw mening, maar je kunt wederom gewoon netjes blijven.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 geloof en dat is in jezelf geloven. De rest doet er niet toe en zorgt voor ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |