Zeker als er dan nog eens wordt gezegd dat je toch maar wel tegen de mui in kan proberen te zwemmen.quote:Op maandag 5 september 2016 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
TS is niet zo slim. Da's op zich niet erg, maar vervolgens niet wíllen leren wel.
Het vervelende is vooral dat zelfs mensen die daar wel van op de hoogte zijn het toch beter denken te weten.quote:Op maandag 5 september 2016 08:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat mensen dat wel doen. Niet iedereen die hiervan op de hoogte is zal dat op dat moment nog kunnen bedenken of het hoofd koel weten te houden, maar iedere drenkeling die er mee wordt voorkomen lijkt me mooi meegenomen.
Ik weet toevallig van insiders dat mensen niet geneigd zijn zich af te laten drijven als ze zien dat ze ver uit de kust beland zijn en in een mui zitten. En ik kan me dat voorstellen want ik heb het zelf meegemaakt zoals ik schreef.quote:Op maandag 5 september 2016 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vervelende is vooral dat zelfs mensen die daar wel van op de hoogte zijn het toch beter denken te weten.
Zie dit topic.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:39 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Een zwemdiploma bijvoorbeeld?
wat doe je dom...quote:Op maandag 5 september 2016 09:15 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik weet toevallig van insiders dat mensen niet geneigd zijn zich af te laten drijven als ze zien dat ze ver uit de kust beland zijn en in een mui zitten. En ik kan me dat voorstellen want ik heb het zelf meegemaakt zoals ik schreef.
Dat advies heeft dus weinig zin.
Meer zin heeft het om te voorkomen dat mensen in een mui terechtkomen.
Dit was altijd al een probleem. Echter vroeger hadden we schoolzwemmen waardoor de lokale kinderen zich beter leerden redden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:51 schreef AchJa het volgende:
Waarom is dit de laatste jaren een probleem?
Maar ontstaan die muien niet alleen als het eb wordt? Ik heb al klein jochie al geleerd dat als het eb begint te worden je zeker niet verder als heupdiepte de zee in moet gaan.
Ook 'tussen de pieren' kunnen muien zitten, ja, dat is meervoud.quote:Op maandag 5 september 2016 09:51 schreef Sorella het volgende:
Ons is altijd verteld tussen de pieren blijven.
Volgens mij is er vlak naast de 'pieren' vrijwel altijd een soort muistroom. Bij paalhoofden is dat minder.quote:Op maandag 5 september 2016 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook 'tussen de pieren' kunnen muien zitten, ja, dat is meervoud.
Klopt.quote:Op maandag 5 september 2016 11:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Volgens mij is er vlak naast de 'pieren' vrijwel altijd een soort muistroom. Bij paalhoofden is dat minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |