die wallen van cillessenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen
Cillessen en Klaassen hebben nog weekje of 2 vakantie nodig
het hele team heeft nog tijd nodig om te wennen aan bosz zijn speelstijl, want het lijkt nog nergens op en een spits zou ook fijn zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen
Cillessen en Klaassen hebben nog weekje of 2 vakantie nodig
Traore, Dolberg, assierra?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
het hele team heeft nog tijd nodig om te wennen aan bosz zijn speelstijl, want het lijkt nog nergens op en een spits zou ook fijn zijn.
Ben je weer zo gekrenkt en heb je morals, je bent tenslotte zelf degene die hem op fok pleurtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel grappig dat je bradster salades stuurt terwijl je zelf ook een 10tonner bent
tuurlijk, is toch leuker een verrassingquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb een aanbod voor een trio gekregen dankzij een topic in SEX. Ik moet het jonge knappe stel alleen nog bekennen dat ik niet een jonge knappe vrouw ben zoals ze hadden gevraagd.
Denk je dat ik nog mee mag doen?
Stuur pics van random meisje en tijdens sexmeet duik je op en zeg je sorry en geef je ze condooms cadeau eind goed al goedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb een aanbod voor een trio gekregen dankzij een topic in SEX. Ik moet het jonge knappe stel alleen nog bekennen dat ik niet een jonge knappe vrouw ben zoals ze hadden gevraagd.
Denk je dat ik nog mee mag doen?
Nu overdrijf jequote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was weer helemaal niks gisteravond
Is niet best nee, al zorgt hij er nu zelf wel voor dat hij niet verkocht zal worden. Alleen hopen dat hij vanaf nu beter gaat spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die wallen van cillessendikke cokeverslaafde
Ze hebben Bertrand Traore al gehaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
het hele team heeft nog tijd nodig om te wennen aan bosz zijn speelstijl, want het lijkt nog nergens op en een spits zou ook fijn zijn.
Klinkt als een waterdicht plan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Stuur pics van random meisje en tijdens sexmeet duik je op en zeg je sorry en geef je ze condooms cadeau eind goed al goed
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu overdrijf je
[..]
Is niet best nee, al zorgt hij er nu zelf wel voor dat hij niet verkocht zal worden. Alleen hopen dat hij vanaf nu beter gaat spelen
ZA 15 oktober 2016quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
echt? vandaar dat hij gister meespeeldequote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben Bertrand Traore al gehaald
Bedankt Hansquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt? vandaar dat hij gister meespeelde
wat kostten de salades?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je weer zo gekrenkt en heb je morals, je bent tenslotte zelf degene die hem op fok pleurt
En salades zijn lekker eet ze altijd, en ook al ben ik fattie krijg ik altijd dick x
Vergeet trouwens niet dt je mij mooi noemde voordt ik je ego had geraakt x
ja die van de ado fans, door teleurstellingquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sssssttt, Ado gaat mondjes snoeren dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |