volgende keer wel aan de bezorger zeggen dat hij netter moet schrijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Dnkje, nu heb ik ook zin in die salade.
Ja wat een kinderhandschrift zegquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer wel aan de bezorger zeggen dat hij netter moet schrijven
wat moet ik vanavond eten?quote:
Pastasaus zit hier al te pruttelen, straks maar een uitje snipperen en prei snijden. Moet nog even beslissen welke pasta ik ga gebruiken en salade vooraf met tomaatjes, sla en rucolaquote:
wist je dat jij teringveel op davy klaassen lijktquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pastasaus zit hier al te pruttelen, straks maar een uitje snipperen en prei snijden. Moet nog even beslissen welke pasta ik ga gebruiken en salade vooraf met tomaatjes, sla en rucola
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wist je dat jij teringveel op davy klaassen lijkt
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:20 schreef Kurovski het volgende:
Niels, wat doet ze met je?
Draagt 'ie opeens weer turkenschuiten en overhemden. Nog gestreken ook!
Is dit uit het Dineren met Niels kookboek?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pastasaus zit hier al te pruttelen, straks maar een uitje snipperen en prei snijden. Moet nog even beslissen welke pasta ik ga gebruiken en salade vooraf met tomaatjes, sla en rucola
Koop een brilquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bij dezen
elke keer als ik ajax kijk denk ik: hey frass
Serieus bezig. Dat zie ik graag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
schotenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel grappig dat je bradster salades stuurt terwijl je zelf ook een 10tonner bent
Dat kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit uit het Dineren met Niels kookboek?
FIREDquote:
zal hier ook wel pasta worden gok ik zoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
door crip vers gemaakt?quote:
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal hier ook wel pasta worden gok ik zo
[..]
door crip vers gemaakt?
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is wel even goed als dat jij in haxball bent
Het was weer helemaal niks gisteravondquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen
Cillessen en Klaassen hebben nog weekje of 2 vakantie nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |