abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:23:28 #101
19194 Oversight
◢◤
pi_164685511
quote:
:{ Heb je die nummers ?

:{ Ik wil ze graag bellen en faxen.

:? Linkje naar tweet?
◢◤
pi_164685551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{ Heb je die nummers ?

:{ Ik wil ze graag bellen en faxen.

:? Linkje naar tweet?
https://twitter.com/arm_van_Ankara
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164685799
Tofik Dibi aangegeven, dat zal die ibne leren!
pi_164685856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Azerbaijan arrests Gulen supporters

Baku – APA. As a result of investigations conducted on the basis of calls from mobile communication service providers, Azerbaijani citizens Israyilov Shahin Israyil oglu, Ahmadli Fuad Zafar oglu, Musayev Etibar Imamqulu oglu and Gasimov Vugar Shamisdan oglu have been detained on suspicion of violating the law on conducting search operations and abusing official powers, APA reported.

(...)

As the search, material evidences on their illegal activity were taken from their houses. Prohibited religious literature and CDs, sheets with Fetullag Gulen’s words, documents on members of the group named “Gulen community”, persons called Hizmet imams and their ties were found in the house of Fuad Ahmadli, chairman of the APFP youth organization in Khatai district, as well as copies of personal documents of Azerbaijani citizens, a lot of phone numbers registered in his name and other things on illegal activity.

Hele verhaal hier: http://en.apa.az/azerbaij(...)ulen-supporters.html
_O_
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:40:03 #105
19194 Oversight
◢◤
pi_164686002
quote:
^O^ Bedankt, ik heb ze aangegeven bij Twitter, en hoop dat velen dat ook zullen doen.

:D OM zit hier al bovenop, die zullen vast ook hun werk doen.
◢◤
pi_164686274
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Tofik Dibi aangegeven, dat zal die ibne leren!
tofik dibi O+

zou me overigens niets verbazen dat het een trol actie is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164686307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:40 schreef Oversight het volgende:

[..]

^O^ Bedankt, ik heb ze aangegeven bij Twitter, en hoop dat velen dat ook zullen doen.

:D OM zit hier al bovenop, die zullen vast ook hun werk doen.
ik vermoed dat het een fake iets is.
-Rabia Al-Basri
pi_164686372
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze komende week ga ik in gesprekken met familie en vrienden naar Erdogan en Gulen standaard refereren als effendi.

Eens zien hoeveel ruzie dat gaat opleveren :P
Alvast sterkte gewenst :X
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_164687028
Eind 2013 (toen de Gülenisten vlak voor de verkiezingen honderden afgetapte gesprekken publiceerden om Erdogan te onttronen) waren 74 van de 81 provinciale politiecommissarissen Gülenist. Daarnaast waren 6.500 van de 7.000 medewerkers van de inlichtingenafdeling van de politie Gülenist.

Aldus Minister van Binnenlandse Zaken Efkan Ala
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:08:31 #110
19194 Oversight
◢◤
pi_164687279
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vermoed dat het een fake iets is.
:{ Ik niet, het nummer is actief, fax ook.

_O- Hoop wel dat ze een thermisch beveiligde fax hebben.

O-) Het schijnt brandgevaarlijk te zijn als je er 1000 x een kopie van een zwart A4'tje naartoe stuurt.
◢◤
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:09:34 #111
19194 Oversight
◢◤
pi_164687373
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef Bilge het volgende:
Eind 2013 (toen de Gülenisten vlak voor de verkiezingen honderden afgetapte gesprekken publiceerden om Erdogan te onttronen) waren 74 van de 81 provinciale politiecommissarissen Gülenist. Daarnaast waren 6.500 van de 7.000 medewerkers van de inlichtingenafdeling van de politie Gülenist.

Aldus Minister van Binnenlandse Zaken Efkan Ala
:D Zal wel een goede reden voor geweest zijn.
◢◤
pi_164687561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:08 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{ Ik niet, het nummer is actief, fax ook.

_O- Hoop wel dat ze een thermisch beveiligde fax hebben.

O-) Het schijnt brandgevaarlijk te zijn als je er 1000 x een kopie van een zwart A4'tje naartoe stuurt.
lange arm van ankara is imo een give away, dat het een tata is die dit doet. ik heb nog nooit een turk over de lange arm van ankara horen spreken in positieve zin, ook vind ik het opmerkelijk dat er wordt gekozen om de pagina in het nederlands te openen.
het kan best echt zijn, maar zo oogt het niet iiig.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:18:04 #113
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164687840
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

lange arm van ankara is imo een give away, dat het een tata is die dit doet. ik heb nog nooit een turk over de lange arm van ankara horen spreken in positieve zin, ook vind ik het opmerkelijk dat er wordt gekozen om de pagina in het nederlands te openen.
Ach nee joh. Dat doe je dan toch gewoon in het Turks lijkt me? Minder pottenkijkers..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:18:44 #114
pi_164687873
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn bier wat doe je. :D

Humor is altijd goed om zaken te relativeren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:19:11 #115
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_164687894
Is er nu al echt bewijs dat Gulen het heeft gedaan of moeten we Erdolf op zijn woord geloven?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:22:05 #116
19194 Oversight
◢◤
pi_164688068
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

:') Daar is het OM zo achter, geldt ook voor iedereen die ernaar getweet heeft, die kunnen ook rekenen op een bezoekje als ze in Nederland wonende mensen aangeven, omdat ze daarmee willens en wetens "aanzetten tot geweld" , iets waar de Nederlandse wet erg duidelijk over is.
◢◤
pi_164688105
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ach nee joh. Dat doe je dan toch gewoon in het Turks lijkt me? Minder pottenkijkers..
niet zo zeer minder pottenkijkers, omdat door dit hele gebeuren alles wat ook maar turks ruikt ondr vergroot glas ligt zou het binnen no time de media het oppakken als de gulenisten het niet hebben opgepakt om maar weer te showen dat ze slachtoffer zijn van een heksenjacht.

maar meer omdat het een turks onderonsje is en ik de toegevoegde waarde van het nederlands niet inzie.
-Rabia Al-Basri
pi_164688111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef Bilge het volgende:
Eind 2013 (toen de Gülenisten vlak voor de verkiezingen honderden afgetapte gesprekken publiceerden om Erdogan te onttronen) waren 74 van de 81 provinciale politiecommissarissen Gülenist.
En nu zijn 81 van de 81 Erdoganist ?
Lijkt wel op de zuivering van het sovjetleger voor WO2
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:22:55 #119
19194 Oversight
◢◤
pi_164688112
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:19 schreef Zahreddine het volgende:
Is er nu al echt bewijs dat Gulen het heeft gedaan of moeten we Erdolf op zijn woord geloven?
:') Gulen heeft niets gedaan, er is is best wat bewijs dat Erdo er zelf achter zat.
◢◤
  Forum Admin vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:23:51 #120
pi_164688147
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet zo zeer minder pottenkijkers, omdat door dit hele gebeuren alles wat ook maar turks ruikt ondr vergroot glas ligt zou het binnen no time de media het oppakken als de gulenisten het niet hebben opgepakt om maar weer te showen dat ze slachtoffer zijn van een heksenjacht.

maar meer omdat het een turks onderonsje is en ik de toegevoegde waarde van het nederlands niet inzie.
Het ademt in ieder geval "fake" hoewel het met niet zou verbazen als er wel echt zoiets bestaat.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:24:07 #121
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_164688160
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:22 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Gulen heeft niets gedaan, er is is best wat bewijs dat Erdo er zelf achter zat.
Lijkt mij ook logisch, kan hij zijn tegenstanders opruimen.

Stalin zou trots zijn.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:24:41 #123
19194 Oversight
◢◤
pi_164688191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:24 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Lijkt mij ook logisch, kan hij zijn tegenstanders opruimen.

Stalin zou trots zijn.
:Y Hitler ook.
◢◤
pi_164688220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:19 schreef Zahreddine het volgende:
je moet de verklaringen van al die opgepakte knakkers geloven. tenzij je zegt nee ze zijn allemaal gemarteld en die verklaringen zijn niks waard.
maar naar de media toe is er iig geen ondertekende brief van gulen gelekt waarin hij opdracht geeft om op 15 juli een coup te plegen.
-Rabia Al-Basri
pi_164688268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:22 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Daar is het OM zo achter, geldt ook voor iedereen die ernaar getweet heeft, die kunnen ook rekenen op een bezoekje als ze in Nederland wonende mensen aangeven, omdat ze daarmee willens en wetens "aanzetten tot geweld" , iets waar de Nederlandse wet erg duidelijk over is.
ik heb de pagina niet uitgebreid gelezen, maar het is toch een "kliklijn" en wordt er niet aangezet tot geweld?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')