Is wel een risico denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar uit het buitenland een keeper halen.
Geen idee, verwacht al dat Zoet zijn plek in het Nederlands elftal gaat overnemen. Dat zal ook niet meewerken voor zijn waarde, en volgens mij was er zelfs na zijn goede WK nauwelijks interesse.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of Ajax er nog van af komt voor een redelijk bedrag. 5-10 mil.
Een aankoop is altijd een risico, maar als er in Nederland niks rondloopt zal je daar wel voor moeten kiezen. Of ze moeten het gaan proberen met keepers uit de jeugd.quote:
Heb je gelijk in. Alleen het mee voetballen is nog wel een belangrijk punt voor het Ajax spel. Die Onana van jong Ajax lijkt me ook niet veel. Zie hem regelmatig blunderen op foxie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aankoop is altijd een risico, maar als er in Nederland niks rondloopt zal je daar wel voor moeten kiezen. Of ze moeten het gaan proberen met keepers uit de jeugd.
Nu is Cillessen meevoetballend ook niet heel sterk, dus daar moet je wel iemand voor kunnen vinden die daar beter in is. Al blijft dat altijd behelpen met keepers, want ze hebben niet voor niks besloten om op doel te gaan staan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Alleen het mee voetballen is nog wel een belangrijk punt voor het Ajax spel. Die Onana van jong Ajax lijkt me ook niet veel. Zie hem regelmatig blunderen op foxie.
Waar slaat dat nou op? Zeer respectloos...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben dan eerder bang dat hij eindigt als Robert Enke
Menzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie is eigenlijk de Westermann onder de keepers ?
Je hebt dan ook maar een hele kleine kans om door te gaan. Rostov gaat het gewoon dichtgooien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 07:34 schreef Fargo het volgende:
Verder vond ik het eigenlijk, zeker na rust, bijzonder matig. Het was voornamelijk van een hoog-voor-de-pot-gooi-gehalte. Dat Ghazi dan eens een paar ballen produceerde die daadwerkelijk in de zestien terecht kwamen, dat mag dan ook wel. Deed Dijks trouwens ook, misschien nog wel vaker dan Ghazi, maar ja da's Dijks, dus dat benoemen we maar niet. Niet dat ik hem goed vond spelen, maar droeg als flankspeler net zoveel bij als Ghazi.
Beste man overduidelijk Younes. En ik heb me weer scheel zitten ergeren aan Veltman.
Room is een goede optie ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:47 schreef Poepz0r het volgende:
Room halen. Jurjus had je al moeten hebben maja.
over vergane glorie gesproken dat is al 6 jaar niks meerquote:
Vaker kijken Hans.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:19 schreef fathank het volgende:
[..]
over vergane glorie gesproken dat is al 6 jaar niks meer
Als ie het blijkbaar zo fantastisch doet bij Everton gaat ie toch niet terugkomen. Dus ga lekker met je blokken spelen ofzo hans.quote:
Het lijkt er wel op dat hij serieuze concurrentie nodig heeft om scherp te zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 07:24 schreef BadderHaring het volgende:
Top drie keeper van de wereld, die Cillissen.
Wat een prutser, hadden jullie Vermeer nu nog maar.
Waarom zou ik met blokken spelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ie het blijkbaar zo fantastisch doet bij Everton gaat ie toch niet terugkomen. Dus ga lekker met je blokken spelen ofzo hans.
Ik denk dat hij jarenlang beter leek dan hij was omdat Ajax zo teruggetrokken speelde. Nu er wat aanvallender getracht wordt te spelen blijkt hij gewoon niet zo sterk te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat hij serieuze concurrentie nodig heeft om scherp te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |