SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ik vind dit potje toch verdomd veel lijken op de eerste wedstrijd tegen PAOKMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We spelen nu echt veel beter anders, doelpuntje moet nog wel vallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit potje toch verdomd veel lijken op de eerste wedstrijd tegen PAOK![]()
Ja enorm goed. En sterk aan de bal. Iets scherper vol de goal en hij maakt je kampioenquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
BazoerNiet teruglopen ook. Minpunten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rostov kan er ook geen kolere van, maar ja Cilgod moet het weer spannend makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit potje toch verdomd veel lijken op de eerste wedstrijd tegen PAOK![]()
Eens wel, maar qua wedstrijdbeeld en hoe die 0-1 valt zie ik de gelijkenis wel. Hopelijk met eenzelfde afloopquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We spelen nu echt veel beter anders, doelpuntje moet nog wel vallen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zie het ook wel zo gebeuren dat we er een tegen krijgen, maar laten we positief blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens wel, maar qua wedstrijdbeeld en hoe die 0-1 valt zie ik de gelijkenis wel. Hopelijk met eenzelfde afloop![]()
Liever Cassierra erachter danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef bombmannl het volgende:
Klaassen eruit, Cassiera Spits, traoré achter de spitsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik had het bij die corner vlak na de goal ook al. Man man manquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cil zwaar onvoldoende vandaag.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vermoeidheid slaat toe, meer fouten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben eerder nog bang voor de 1-2.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Soms zie je ook gewoon de simpelste passes misgaan en daar ben ik bang voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vermoeidheid slaat toe, meer fouten.![]()
Coach een zet geven
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die kan niks meer lijkt hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kan Cillessen toch gewoon vangen?![]()
Ajax - Cillissen 1-1"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nwah, toen liep Ajax wel veel meer achteruit dan vandaag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zelfde gevoel als zaterdag inderdaad![]()
Rostov gooit soms gewoon de bal naar voren met een lange bal terwijl ze daar zwaar in ondertal zijn. Onmacht of ..?![]()
Extreme luizenploegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Rostov gooit soms gewoon de bal naar voren met een lange bal terwijl ze daar zwaar in ondertal zijn. Onmacht of ..?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die kunnen gewoon niet ballen en hopen dat hij goed valtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Rostov gooit soms gewoon de bal naar voren met een lange bal terwijl ze daar zwaar in ondertal zijn. Onmacht of ..?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tactiek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Rostov gooit soms gewoon de bal naar voren met een lange bal terwijl ze daar zwaar in ondertal zijn. Onmacht of ..?![]()
gewoon proberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Rostov gooit soms gewoon de bal naar voren met een lange bal terwijl ze daar zwaar in ondertal zijn. Onmacht of ..?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Beste Peter,
Als je er een linksbuiten uithaalt, breng er dan eentje ook voor terug en niet een tweede spits.
Groet![]()
Ik vind dit ook niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste Peter,
Als je er een linksbuiten uithaalt, breng er dan eentje ook voor terug en niet een tweede spits.
Groet![]()
Rostov hoeft niet te scoren, die gooien de deur gewoon dicht. Gaat heel heel heel erg moeilijk worden.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Inderdaad, spelers genoeg daar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste Peter,
Groet![]()
Dat ga je niet redden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rostov hoeft niet te scoren, die gooien de deur gewoon dicht. Gaat heel heel heel erg moeilijk worden.![]()
Nee, Sinkgraven stond niet op het veld tegen Sparta en Roda.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, spelers genoeg daar..
Excuses, excuses.![]()
Op z'n PSV's '88 gewoon de CL winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan maar uit 2-2 spelen of zo"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waar zitten we nu naar te kijken
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Urby als backup.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Sinkgraven stond niet op het veld tegen Sparta en Roda.
Excuses, excuses.![]()
![]()
Prima speler voor Eredivisie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprecht niet eens een gek idee.![]()
Ik mis de corners van Christian Eriksen met Toby Alderweireld en Jan Vertonghenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:32 schreef Heeinz het volgende:
Nou nu een keer een goede corner godverdomme![]()
Urby was drama op lb. Manmanman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprecht niet eens een gek idee.
Middenveld was hij best meerwaarde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Steaua ? Spartak ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit Rostov doet me aan een andere wedstrijd denken maar ik weet niet welke .RED ONS HENNIEGOD![]()
Spartak?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit Rostov doet me aan een andere wedstrijd denken maar ik weet niet welke .![]()
Lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Dijks de moeder van Gudelj geneukt ofzo?
Wat een centrum was dat zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik misde corners van Christian Eriksen met Toby Alderweireld en Jan Vertonghen![]()
Jablonec, PAOK, Celtic, Fenerbahce, Molde, moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de cateogrie ''Je tegenstander is zo slecht, je speelt ze weg en nog steeds verlies je''Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
AC Milan vroegerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de cateogrie ''Je tegenstander is zo slecht, je speelt ze weg en nog steeds verlies je''RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj gooi jezelf wegHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Molde-uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jablonec, PAOK, Celtic, Fenerbahce, Molde, moet ik doorgaan?
Ze konden er echt geen klote van![]()
Met Fischer toen man man manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Molde-uit
Ze konden er echt geen klote vanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb me toch nog wel aardig vermaakt, al had het resultaat beter gemoetenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jammer, had zeker meer ingezeten. Vond ons wel erg sterk spelen, alleen conditioneel is het nog niet helemaal top.
Riedewald weer eens ijzersterk vandaag, boh![]()
![]()
Dit was de kans. Uit ben je kansloos.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoe weet je nou weer dat Ajax uit kansloos is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit was de kans. Uit ben je kansloos.![]()
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit was de kans. Uit ben je kansloos.Rostov speelt altijd hetzelfde
![]()
Hoe lang gaan we nog nodig hebben voordat we conditioneel top zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:36 schreef Heeinz het volgende:
Jammer, had zeker meer ingezeten. Vond ons wel erg sterk spelen, alleen conditioneel is het nog niet helemaal top.
Riedewald weer eens ijzersterk vandaag, boh![]()
Volgens jou zijn we bij het bierteam in de G-klasse van Bal op het Dak nog kansloosquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit was de kans. Uit ben je kansloos.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Rostov hoeft niet te scoren, dat is het verneukeratieve.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bijRostov speelt altijd hetzelfde
Om het spel van de eerste ongeveer 70 minuten vol te houden, nog wel eventjes denk ik. Maar kreeg de indruk dat dat al beter gaat dan bijvoorbeeld tegen PAOKquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe lang gaan we nog nodig hebben voordat we conditioneel top zijn?![]()
Na de 0-1 hoefde Rostov ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rostov hoeft niet te scoren, dat is het verneukeratieve.![]()
Hoefden ze vandaag ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rostov hoeft niet te scoren, dat is het verneukeratieve.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je staat met dit spel al op 2 verliespunten en op de rand van uitschakeling CLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jesuisdroppie die Bosz al weg wou hebben na FC Liefering
Bosz verafgoden na deze resultaten
Jawel, maar hebben ze nu ook iets anders gedaan dan verdedigen, tot het laatste kwartier? Dat gaat echt niet anders zijn volgende week lijkt me. Maken een grote kans om door te gaan vind ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rostov hoeft niet te scoren, dat is het verneukeratieve.![]()
Waar lees jij dat we Bosz verafgoden dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je staat met dit spel al op 2 verliespunten en op de rand van uitschakeling CL
Bosz verafgoden na deze resultatenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt, ze mochten er zelfs 1 door laten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 0-1 hoefde Rostov ook niet meer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Volgens jou moet Ajax 34 wedstrijden winnen in Eredivisie en CL met tien vingers in hun neus pakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bosz verafgoden na deze resultaten![]()
Kom op zeg, we spelen nu totaal ander voetbal dan onder De Boer en we zijn pas net begonnen. Ik vermaak me nu al een stuk meer dan in de afgelopen 4 jaar bij elkaar, het spel wordt steeds beter en uiteindelijk krijgt Bosz het wel op de ritquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bosz verafgoden na deze resultaten![]()
Ik adviseer meine Freund PETER om de eerste 60 minuten Sinkgraven op te stellen en daarna Younes op te stellen. Sinkgraven is prima bezig en Younes blijft toch wel gaan tot zijn brommertje leeg is. Die minuten zonder Younes waren vreselijk.![]()
Je krijgt vandaag echt heel weinig kansen en ruimte, volgende week nog veel minder. Je rendement is gewoon te weinig. Je snapt toch zelf wel dat je nu in het nadeel bent?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, maar hebben ze nu ook iets anders gedaan dan verdedigen, tot het laatste kwartier? Dat gaat echt niet anders zijn volgende week lijkt me. Maken een grote kans om door te gaan vind ikDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Heel weinig kansen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je krijgt vandaag echt heel weinig kansen en ruimte, volgende week nog veel minder. Je rendement is gewoon te weinig. Je snapt toch zelf wel dat je nu in het nadeel bent?
Andere wedstrijd gezien danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja dat zeg ik inderdaad als ik zeg dat Bosz wat minder naïef moet spelen tegen dit soort lepe ploegen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens jou moet Ajax 34 wedstrijden winnen in Eredivisie en CL met tien vingers in hun neus pakkenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Weinig kansen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je krijgt vandaag echt heel weinig kansen en ruimte, volgende week nog veel minder. Je rendement is gewoon te weinig. Je snapt toch zelf wel dat je nu in het nadeel bent?We hadden zeker vier goals moeten/kunnen maken, toch aardig wat kansen gecreëerd lijkt me. Uiteindelijk vliegen ze er wel in, laten we hopen dat dat volgende week is
![]()
Ja Ajax speelt altijd knudde in die Europese uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Ziekenwagen achter de doelen genot
Oh.![]()
Je hebt 5 à 6 kansen gehad waarvan je er geen 1 maakt. Dat is welgeteld 0 rendement.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel weinig kansen?
Andere wedstrijd gezien danDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tegengoal was schuld van naieve spel van Ajax?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik inderdaad als ik zeg dat Bosz wat minder naïef moet spelen tegen dit soort lepe ploegen.
Koop een bril![]()
Gaat nog lastig worden , in de Kaukasusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Ajax speelt altijd knudde in die Europese uitwedstrijdenRED ONS HENNIEGOD![]()
2-0 nederlaagquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat nog lastig worden , in de KaukasusOh.![]()
Ja dat zeg ik inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegengoal was schuld van naieve spel van Ajax?
Koop een bril
Tering, ben je op je hoofd gevallen als kind of wat? Denk eens na voordat je poep praat
Of beter nog hou gewoon je bek.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dijks krijgt van mij een 9.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Dan krijg je toch juist veel kansen of watquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je hebt 5 à 6 kansen gehad waarvan je er geen 1 maakt. Dat is welgeteld 0 rendement.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen moet je rouleren met traoré, klaassen spits traore erachter. Krijgt die jongen meer ruimte.![]()
Er staat toch duidelijk in je post dat je het spel verwijt dat Ajax op de rand van uitschakeling staat. Joe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik inderdaad.
Tering, ben je op je hoofd gevallen als kind of wat? Denk eens na voordat je poep praat.![]()
Heerlijk, dat persoonlijk worden als je het niet meer weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik inderdaad.
Tering, ben je op je hoofd gevallen als kind of wat? Denk eens na voordat je poep praat
Of beter nog hou gewoon je bek.
Klaassen moet je lekker op de bank zettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef bombmannl het volgende:
Klaassen moet je rouleren met traoré, klaassen spits traore erachter. Krijgt die jongen meer ruimte.![]()
5 kansen waarvan geen echte 100% kans, is veel? Oké, dan verschillen we van mening.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan krijg je toch juist veel kansen of watDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
1-0 . Want na de 1-0 gaan ze de panzer parkeren ipv bus vandaag.quote:
Goal uit een lullig countertjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Yup, ben altijd vrij kritisch op hem maar vandaag zeker niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde vrij goed voor zijn doen.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Echt, sommige mensen denken dat we wekelijks moeten voldoen aan het niveau wat een Barcelona of Bayern haalt.![]()
Tering droppiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
5 kansen waarvan geen echte 100% kans, is veel? Oké, dan verschillen we van mening.![]()
![]()
En zelfs die halen geen perfectiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, sommige mensen denken dat we wekelijks moeten voldoen aan het niveau wat een Barcelona of Bayern haalt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op Ajax Netwerk vinden mensen het spel weer slecht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En zelfs die halen geen perfectie
Even een brug opzoeken.![]()
Ja en daarin staat dus niet dat deze tegengoal alleen maar aan het spel ligt. Sterker nog, de vorige ronde overleef je al door een klein wonder. Maar hey laten we niet nadenken en lekker dom roepen met zijn allen huhuhuhuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk in je post dat je het spel verwijt dat Ajax op de rand van uitschakeling staat. Joe.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit dus, verkopen aan Napoli en Ziyech kopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klaassen moet je lekker op de bank zetten![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik inderdaad.
Of beter nog hou gewoon je bek.![]()
![]()
Muah dan zet Ajax alles op alles en gooien ze er nog een countertje uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1-0 . Want na de 1-0 gaan ze de panzer parkeren ipv bus vandaag.
Goal uit een lullig countertjeOh.![]()
Ik heb daar hier in de familie ook last vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Ajax Netwerk vinden mensen het spel weer slecht.
Even een brug opzoeken.
Bijzondere mensenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Misschien dat we Droppie daarheen kunnen sturen, die kijkt ook met z'n ogen dichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Ajax Netwerk vinden mensen het spel weer slecht.
Even een brug opzoeken.![]()
Als ze zin hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan zet Ajax alles op alles en gooien ze er nog een countertje uit.RED ONS HENNIEGOD![]()
We speelden goed, maar ze verneuken altijd die kansen. Nederlandse ziekte trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, sommige mensen denken dat we wekelijks moeten voldoen aan het niveau wat een Barcelona of Bayern haalt.Oh.![]()
Nee hoor want wij denken niet na!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat we Droppie daarheen kunnen sturen, die kijkt ook met z'n ogen dicht
"huhuhuhuhuhu"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ghazi ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde vrij goed voor zijn doen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Welke echte kans heb jij gezien dan? De kopbal van Traore op 10 meter afstand? Het rollertje met links in de 1e helft? Wat waren nou echt de kansen?quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als jij de kans van Younes geen kans noemt weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke echte kans heb jij gezien dan? De kopbal van Traore op 10 meter afstand? Het rollertje met links in de 1e helft? Wat waren nou echt de kansen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younnes schiet naast voor open doel, die kopbal van traoré. Toch al twee 100% kansen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
5 kansen waarvan geen echte 100% kans, is veel? Oké, dan verschillen we van mening.![]()
vrij veel op safe, vaak prachtig erdoorheen om dan weer recht op de keeper te schieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We speelden goed, maar ze verneuken altijd die kansen. Nederlandse ziekte trouwens.
uitzondering dan de penalty, wat zat die er lekker in![]()
Beste Hans, Traoré had vlak voor de 1-1 -situatie alle ruimte om aan te nemen, te draaien en een kutschot te lossen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke echte kans heb jij gezien dan? De kopbal van Traore op 10 meter afstand? Het rollertje met links in de 1e helft? Wat waren nou echt de kansen?![]()
Die kopbal van Traoré was een enorme kans manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke echte kans heb jij gezien dan? De kopbal van Traore op 10 meter afstand? Het rollertje met links in de 1e helft? Wat waren nou echt de kansen?Kijk het nog eens terug. Verder die kans van Younes na voorzet El Ghazi, kopbal Klaassen in de beginfase en Traoré daarna nog een keer met een flinke kans
![]()
Spelen ze straks netals het oh zo slechte Feyenoord in de EL om dan te verliezen van clubs zoals Molde.![]()
Was het weer zo een lullige 0-1? Valt wel echt op dat de 0 houden tot nu toe echt een onmogelijke opgave is, enorme handicap wel..![]()
Wanneer was die? Want dan was ik wss ff pissen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij de kans van Younes geen kans noemt weet ik het ook niet meerDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Is geen kans, want het was een rollertjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste Hans, Traoré had vlak voor de 1-1 -situatie alle ruimte om aan te nemen, te draaien en een kutschot te lossen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wanneer was die? Want dan was ik wss ff pissen.
Gudelj moet gewoon weg. Daar kan je nog uren en jaren over discussiëren maar zijn sabotagetechnieken zijn ongeëvenaard op die genotsknal vandaag na.![]()
Wtfquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die kopbal van Traoré was een enorme kans manKijk het nog eens terug. Verder die kans van Younes na voorzet El Ghazi, kopbal Klaassen in de beginfase en Traoré daarna nog een keer met een flinke kans
die kopbal is recht op de keeper, hou op. Zag er spectulair uit maar alleen Cil laat zulke ballen door.
Het feit dat die recht op de keeper is wil niet zeggen dat het geen kans isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wtfdie kopbal is recht op de keeper, hou op. Zag er spectulair uit maar alleen Cil laat zulke ballen door.
Ja altijd recht op die keeper. En dan weer klappen omdat het zo mooi uitgespeeld was, maar nooit dat ze die kansen gewoon eens afmaken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
vrij veel op safe, vaak prachtig erdoorheen om dan weer recht op de keeper te schieten.
uitzondering dan de penalty, wat zat die er lekker inOh.![]()
dag hmfquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef Roffa123 het volgende:
Spelen ze straks netals het oh zo slechte Feyenoord in de EL om dan te verliezen van clubs zoals Molde.![]()
Gast echt? Younes die mirakuleus mist van 1 meter, Younes korte hoek traore 2 keer uit de draai, Traore met de kopbal schot Gudelj. En dat is slechts een greep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke echte kans heb jij gezien dan? De kopbal van Traore op 10 meter afstand? Het rollertje met links in de 1e helft? Wat waren nou echt de kansen?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat is toch een 100% kans?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wtfdie kopbal is recht op de keeper, hou op. Zag er spectulair uit maar alleen Cil laat zulke ballen door.
Dus als iemand alleen voor de keeper staat maar hij schiet recht op de keeper af, is het geen 100% kans meer?
![]()
Volgens mij snap jij de definitie van een 'kans' niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
![]()
Nee, serieus, als we voor open doel hebben gemist dan geef ik dat gelijk toe, ik heb de eerste 5 minuten van de 2e helft gemist.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Fout van de Cilquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:48 schreef Gruisman het volgende:
Was het weer zo een lullige 0-1? Valt wel echt op dat de 0 houden tot nu toe echt een onmogelijke opgave is, enorme handicap wel..
Verdediging deed het prima alleen de keeper moet weer de oude worden![]()
Volgens mij heb jij een volkomen verkeerde definitie van een kans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
![]()
Hoeft niet, gewoon iemand anders ze laten nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef BobW het volgende:
Tweede helft weer leeg.
Graag oefenen op vrije trappen en corners.![]()
Als je dit na vandaag zegt ben je nauwelijks serieus te nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj moet gewoon weg. Daar kan je nog uren en jaren over discussiëren maar zijn sabotagetechnieken zijn ongeëvenaard op die genotsknal vandaag na.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nog een schot van Younes, nog een actie van Traore aan de linkerkant van het doel in de eerste helft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is geen kans, want het was een rollertje![]()
Het was in de eerste helft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, serieus, als we voor open doel hebben gemist dan geef ik dat gelijk toe, ik heb de eerste 5 minuten van de 2e helft gemist.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wil je mij niet herhalen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een volkomen verkeerde definitie van een kans.![]()
Iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is toch een 100% kans?Dus als iemand alleen voor de keeper staat maar hij schiet recht op de keeper af, is het geen 100% kans meer?
Droppie chenant![]()
Een 100% kans is 1 op 1 op de keeper ja, niet een kopbal van 10 meter op de keeper af. Dan zouden we namelijk 127 kansen per wedstrijd hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is toch een 100% kans?Dus als iemand alleen voor de keeper staat maar hij schiet recht op de keeper af, is het geen 100% kans meer?
Heeft een aantal goede dingen gedaan maar is vrij makkelijk te vervangen door iets betersquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je dit na vandaag zegt ben je nauwelijks serieus te nemen.![]()
In balbezit is het niet om aan te zien. Elke kansrijke situatie verneukt hij weer met een kutbal of een risicoloos passje breed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je dit na vandaag zegt ben je nauwelijks serieus te nemen.![]()
Goed, hier valt geen eer meer aan te behalen. Morgen koop ik wat popcorn en lees ik wat jullie verder posten nog wel even terugMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Spelen ze straks netals het oh zo slechte Feyenoord in de EL om dan te verliezen van clubs zoals Molde![]()
Oké Droppiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een 100% kans is 1 op 1 op de keeper ja, niet een kopbal van 10 meter op de keeper af. Dan zouden we namelijk 127 kansen per wedstrijd hebben.![]()
Dan heb ik die vast ook gemist.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je valt in herhaling, Hans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:50 schreef Roffa123 het volgende:
Spelen ze straks netals het oh zo slechte Feyenoord in de EL om dan te verliezen van clubs zoals MoldeOh.![]()
Dan heb je de hele eerste helft gemist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan heb ik die vast ook gemist.![]()
Hahaha ja wand dad zech ik inderdaat hahahquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is pas een kans als het een goal is volgens droppieDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja of je houdt gewoon je schijtlollige opmerkingen voor je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je de hele eerste helft gemist.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gaat herhaling van Molde worden ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar zien jullie het nog wel goedkomen dan?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We gaan genoeg kansen krijgen. Ik zie het positief in, alleen blijf je vrezen voor een haast verplicht slippertjesquotum.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar zien jullie het nog wel goedkomen dan?![]()
Nog even oefenen dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ik probeer jullie arrogante gedrag anders te krijgen.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!Oh.![]()
Ajax haalt de CLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar zien jullie het nog wel goedkomen dan?![]()
HAHAHAHA> EL spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even oefenen dan.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!![]()
Ware aanvoerder?twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 22:39:22Davy Klaassen toont zich een ware aanvoerder en houdt Ajax in de race tegen FK Rostov.https://t.co/8ZSVsHyydt https://t.co/hVDYNqPk4Y reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Sorry maar die heeft echt weer niks laten zien op de penalty naZo slordig in de passing, geeft die vrije trap weg, voegt aanvallend te weinig toe
![]()
Nee, we kijken gewoon zo reëel mogelijk naar voetbal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ik probeer jullie arrogante gedrag anders te krijgen.![]()
Denk ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gaat herhaling van Molde worden ben ik bang.Sowieso vroege tegentreffer.
Maar gaan we die kansen dit keer ook verzilveren is de vraag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan genoeg kansen krijgen. Ik zie het positief in, alleen blijf je vrezen voor een haast verplicht slippertjesquotum.Oh.![]()
Naast het feit dat al zijn crosspasses (die je vast gemist hebt) is het gewoon een erg belangrijke speler voor de balans. Je zult toch zelf wel inzien wat er was gebeurd als je hem vandaag door een ziyech zou vervangen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In balbezit is het niet om aan te zien. Elke kansrijke situatie verneukt hij weer met een kutbal of een risicoloos passje breed.Charlie: How's it going in there?
Hij is zo chaotisch af en toe. Zelfs als hij de bal niet terug kan veroveren, moet hij er gewoon op afgaan en dan een overtreding maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:53 schreef Heeinz het volgende:
Ware aanvoerder?twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 22:39:22Davy Klaassen toont zich een ware aanvoerder en houdt Ajax in de race tegen FK Rostov.https://t.co/8ZSVsHyydt https://t.co/hVDYNqPk4Y reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Sorry maar die heeft echt weer niks laten zien op de penalty naZo slordig in de passing, geeft die vrije trap weg, voegt aanvallend te weinig toe
![]()
Ajax speelde best goed vandaag, maar onze middenvelders speelden toch weer redelijk treurig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:53 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh.![]()
Klaassen maakt zich vooral heel erg druk tegen de scheidsrechter en de tegenstanders.
Hij moet gewoon veel rustiger spelen.Oh.![]()
Eens, al vond ik Bazoer wel weer redelijk. Klaassen en Gudelj mogen van mij per direct op de bankquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde best goed vandaag, maar onze middenvelders speelden toch weer redelijk treurig.![]()
Sorry hoor. Maar wat voor godsgruwelijk hoge verwachtingen heb jij van ons middenveld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde best goed vandaag, maar onze middenvelders speelden toch weer redelijk treurig.Charlie: How's it going in there?
Het is gewoon hoognodig dat er een creatieve middenvelder wordt opgesteld, Klaassen is dat niet en Gudelj al helemaal niet. Verder zie ik het best goed komen, elke week speelt Ajax iets beter en staat het wat steviger op rit. Alle goals tegen waren gewoon debiele persoonlijke fouten, daar kan Bosz weinig aan doen![]()
Het middenveld is het enige wat niet loopt en eigenlijk niks toevoegtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar wat voor godsgruwelijk hoge verwachtingen heb jij van ons middenveld?![]()
Dat denk ik dan weer nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef VEM2012 het volgende:
Dat gaat een lastige return worden vermoed ik.![]()
![]()
Combinaties opzetten, steekpassjes etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar wat voor godsgruwelijk hoge verwachtingen heb jij van ons middenveld?Oh.![]()
Tja, Bosz had Propper daar in de tijd van Vitesse, scheelt een hoop qua creativiteit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het middenveld is het enige wat niet loopt en eigenlijk niks toevoegt![]()
Ik zie de balans niet, beste Inslagenreuring. Welke balans vertegenwoordigt hij? De balans tussen non-waarde en kwaliteit? Er zijn genoeg spelers die een crosspass kunnen versturen. Zelfs Viergever en Ard van Peppen kunnen dat. Als ik Gudelj zie spelen, zie ik een speler die er prima voor wil gaan, schat van een jongen maar zijn keuzes aan de bal zijn zo vreselijk, zijn vertraging, zijn risicoloosheid. Vaak op defensief gebied veel bezig met het herstellen van eigen fouten, debiel schieten vanuit alle hoeken en standen waar dat niet nodig is. Gelukkig vandaag wat minder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Naast het feit dat al zijn crosspasses (die je vast gemist hebt) is het gewoon een erg belangrijke speler voor de balans. Je zult toch zelf wel inzien wat er was gebeurd als je hem vandaag door een ziyech zou vervangen?![]()
Bazoer blijft ook maar kansloos schieten van afstand, wordt bijna altijd geblokt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens, al vond ik Bazoer wel weer redelijk. Klaassen en Gudelj mogen van mij per direct op de bankOh.![]()
Ik heb geen enkele aanval van Rostov gezien waar het middenveld oversklast werd, het stond goed en de druk werd goed uutgeoefend. Het tempo werd goed in evenwicht gehouden,soms rust pakken, dan weer wat hoger. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het middenveld is het enige wat niet loopt en eigenlijk niks toevoegtCharlie: How's it going in there?
Punt is dat Rostov er helemaal niks van kanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele aanval van Rostov gezien waar het middenveld oversklast werd, het stond goed en de druk werd goed uutgeoefend. Het tempo werd goed in evenwicht gehouden,soms rust pakken, dan weer wat hoger. Wat verwacht je dan?![]()
Ben daarom ook wel benieuwd naar wat er achter de schermen gebeurt, en of Bosz het een beetje hetzelfde ziet als wij. Die moet toch ook wel inzien dat er nu vrijwel geen creativiteit isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, Bosz had Propper daar in de tijd van Vitesse, scheelt een hoop qua creativiteit.![]()
Een blok van 9 man, succes met het samenstellen van je middenveld die er even doorheen combineert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Combinaties opzetten, steekpassjes etc.Charlie: How's it going in there?
Een creatieve middenvelder zal al veel schelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een blok van 9 man, succes met het samenstellen van je middenveld die er even doorheen combineert.Oh.![]()
Nee kan dat misschien ook de verdienste van Ajax zijn? Vanmiddag scheet iedereen nog in zijn broek. En nu kunnen ze er niks meer van?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Punt is dat Rostov er helemaal niks van kanCharlie: How's it going in there?
Er is meer dat het middenveld moet doen dan verdedigen natuurlijk, verdedigend vind ik het ook wel redelijk en ja daar draagt Gudelj regelmatig aan bij, maar aanvallend is het een beetje traag meetikken van die drie en niet echt iets toevoegen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele aanval van Rostov gezien waar het middenveld oversklast werd, het stond goed en de druk werd goed uutgeoefend. Het tempo werd goed in evenwicht gehouden,soms rust pakken, dan weer wat hoger. Wat verwacht je dan?
Tel daar in het geval van Gudelj bij op dat zijn vrije trappen en corners nergens op lijken![]()
Er werd verteld dat ze goddelijk konden counteren en verdedigen. Dat viel wel mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee kan dat misschien ook de verdienste van Ajax zijn? Vanmiddag scheet iedereen nog in zijn broek. En nu kunnen ze er niks meer van?
Maar Ajax speelt altijd tegen zichzelf in dit soort potjes, en daarom zie ik het ze niet redden.Oh.![]()
Overigens, als Bosz zijn speelstijl baseert op en wat Guardiola doet, is dit middenveld wel tergend gênant.![]()
Waar ik hiervoor bang was is uitgekomen, Ajax heeft een domme goal weggegeven. Rostov is gewoon zeer verdedigend, in vorige voorronde tegen Anderlecht speelden ze ook steevast 532. Ze hebben nul komma nul aanvallende intenties. Ajax speelt in principe tegen zichzelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee kan dat misschien ook de verdienste van Ajax zijn? Vanmiddag scheet iedereen nog in zijn broek. En nu kunnen ze er niks meer van?![]()
Het enige wat de middenvelders kunnen doen in wedstrijden als deze is zorgen voor bezetting voor het doel en opletten voor schietkansen. Het is zo verdomde dicht op de laatste meters, dat wordt hier behoorlijk onderschat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er is meer dat het middenveld moet doen dan verdedigen natuurlijk, verdedigend vind ik het ook wel redelijk en ja daar draagt Gudelj regelmatig aan bij, maar aanvallend is het een beetje traag meetikken van die drie en niet echt iets toevoegen.
Tel daar in het geval van Gudelj bij op dat zijn vrije trappen en corners nergens op lijkenCharlie: How's it going in there?
Als er al weinig ruimte is moet je wel spelers opstellen die goed zijn in de kleine ruimte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het enige wat de middenvelders kunnen doen in wedstrijden als deze is zorgen voor bezetting voor het doel en opletten voor schietkansen. Het is zo verdomde dicht op de laatste meters, dat wordt hier behoorlijk onderschat.Oh.![]()
Nee je speelt tegen Rostov en moet gewoon scoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar ik hiervoor bang was is uitgekomen, Ajax heeft een domme goal weggegeven. Rostov is gewoon zeer verdedigend, in vorige voorronde tegen Anderlecht speelden ze ook steevast 532. Ze hebben nul komma nul aanvallende intenties. Ajax speelt in principe tegen zichzelfCharlie: How's it going in there?
Echt he, die gaat teveel naar de hoeren lijkt het wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die wallen van Cillessen wtf
Teveel Olympische Spelen gekeken zeker![]()
Ik eis een contract verlenging voor degene die El Ghazi heeft wijs gemaakt dat zijn snelheid VEEL gevaarlijker is dan zijn actie.![]()
Als er zo weinig ruimte is als vandaag kun je niet combineren en steekpasjes geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er al weinig ruimte is moet je wel spelers opstellen die goed zijn in de kleine ruimte.Charlie: How's it going in there?
Onzin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als er zo weinig ruimte is als vandaag kun je niet combineren en steekpasjes geven.Oh.![]()
Lekker wat soa'tjes opgelopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Echt he, die gaat teveel naar de hoeren lijkt het wel.Oh.![]()
What the fuck. Dat is een van de factoren die keihard nodig zijn wil je een verdedigende ploeg kapot spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als er zo weinig ruimte is als vandaag kun je niet combineren en steekpasjes geven.![]()
Ben wel blij dat we City niet geloot hebben
Die konden we dan ook niet loten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ben wel blij dat we City niet geloot hebbenOh.![]()
I know, maar die hadden al 5-0 voor moeten staan tegen Steau.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die konden we dan ook niet loten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee dat is tempo, vleugelbezetting en bezetting voor het doel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck. Dat is een van de factoren die keihard nodig zijn wil je een verdedigende ploeg kapot spelen.Charlie: How's it going in there?
Ajax is wel beter dan Steaua denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
I know, maar die hadden al 5-0 voor moeten staan tegen Steau.Oh.![]()
Meh, beetje gelijkwaardig ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is wel beter dan Steaua denk ik.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
https://streamable.com/ghu6
https://streamable.com/fv9b
Inzake ''Combineren en 1-2tjes zijn lastig in de kleine ruimte''![]()
Individueel betere spelers en talent, maar Steaua heeft meer ERVARING waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Meh, beetje gelijkwaardig ?Oh.![]()
Daar ga je snel aan het feit voorbij dat Steaua rond de middellijn geparkeerd staat en druk op de bal probeert uit te oefenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
https://streamable.com/ghu6
https://streamable.com/fv9b
Inzake ''Combineren en 1-2tjes zijn lastig in de kleine ruimte''
Edit- 2e stream is een geweldige aanval. Maar dat ga je bij Ajax natuurlijk niet zien.Charlie: How's it going in there?
Bosz zegt geen ziyech nodig te hebben. Als die vandaag speelde .... man man. Zeggen dat schone en bd beek er ook nog zijn
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Heb je het hem gevraagd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Bosz zegt geen ziyech nodig te hebben. Als die vandaag speelde .... man man. Zeggen dat schone en bd beek er ook nog zijnOh.![]()
Weetje wat ik nooit snap bij Ajax, is dat de kwaliteiten van de spelers ondergeschikt zijn aan het systeem. De spelers dienen zich aan het systeem aan te passen in plaats van dat je het systeem aan de spelers aanpast, wat naar mijn idee veel logischer is. Waarom Bijvoorbeeld van Dijks en Veltman verwachten dat ze er overheen denderen terwijl hier overduidelijk niet hun kwaliteiten liggen?![]()
Waarom van Dijks en Veltman verwachten dat ze verdedigend genadeloos zijn als je behoudend speelt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef Wotte het volgende:
Weetje wat ik nooit snap bij Ajax, is dat de kwaliteiten van de spelers ondergeschikt zijn aan het systeem. De spelers dienen zich aan het systeem aan te passen in plaats van dat je het systeem aan de spelers aanpast, wat naar mijn idee veel logischer is. Waarom Bijvoorbeeld van Dijks en Veltman verwachten dat ze er overheen denderen terwijl hier overduidelijk niet hun kwaliteiten liggen?Charlie: How's it going in there?
Niet te negatief, Ajax heeft goed genoeg gespeeld om te winnen vandaag. Als ze weer zo kunnen spelen daar in Rusland en Cillessen doet gewoon normaal geef ik ze nog wel een goede kans.
Om toch nog wat kritischer te zijn, van mij had Sinkgraven wel in mogen vallen. Ook snap ik niet dat Cerny niet bij de selectie zit. Bosz wil graag met buitenspelers spelen en baalde dat hij Younes moest wisselen, maar dan moet je ze wel meenemen.![]()
Bosz mag wel stoppen met telkens een spits in te laten vallen op linksbuiten. Dat heeft toch allemaal geen zin.Oh.![]()
El Ghazi speelde prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Smoofie het volgende:
El gazi faalde ook. We need ziyech brahOh.![]()
Bosz sluit net even Ziyech uit bij Ziggo Sport.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Smoofie het volgende:
El gazi faalde ook. We need ziyech brahquote:“Hij is een middenvelder en op dit moment heb ik acht middenvelders. Dat zijn er al te veel”, sprak Bosz na de remise in Amsterdam aan Ziggo Sport. Ook voor de zijkanten is Ziyech wat hem betreft geen optie, want daar hoort de spelmaker van FC Twente in de ogen van de Ajax-trainer helemaal niet thuis.
“Hij hoort op 10. Hij is een creatieve jongen die niet op de vleugel hoort. Ik heb Davy Klaassen al op die positie, die het uitstekend doet. Daar achter heb ik ook nog Lasse Schöne en Donny van de Beek”, aldus Bosz.![]()
![]()
Jij wilt 15 miljoen door de plee spoelen ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Smoofie het volgende:
El gazi faalde ook. We need ziyech brahAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij zegt vrij logische dingen, maar waarom nog vasthouden aan Schönequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz sluit net even Ziyech uit bij Ziggo Sport.
[..]verkoop die gast dan
Oh.![]()
Topnieuwsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Je zag inderdaad wel dat het lastiger werd toen Younes eraf ging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef BobW het volgende:
Niet te negatief, Ajax heeft goed genoeg gespeeld om te winnen vandaag. Als ze weer zo kunnen spelen daar in Rusland en Cillessen doet gewoon normaal geef ik ze nog wel een goede kans.
Om toch nog wat kritischer te zijn, van mij had Sinkgraven wel in mogen vallen. Ook snap ik niet dat Cerny niet bij de selectie zit. Bosz wil graag met buitenspelers spelen en baalde dat hij Younes moest wisselen, maar dan moet je ze wel meenemen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Misschien spelen De Jong, Sinkgraven of Nouri zich wel in de basis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef Heeinz het volgende:
Dan gaan we het hele seizoen met Gudelj, Bazoer en Klaassen spelen dus
Klaassen moet je trouwens sowieso altijd opstellen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Younes zat uitstekend in de wedstrijd. Begint een beetje op Robben te lijken qua spel, heeft alleen veel minder snelheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zag inderdaad wel dat het lastiger werd toen Younes eraf ging.Charlie: How's it going in there?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien spelen De Jong, Sinkgraven of Nouri zich wel in de basis.Alsjeblieft nietquote:Klaassen moet je trouwens sowieso altijd opstellen.![]()
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien spelen De Jong, Sinkgraven of Nouri zich wel in de basis.Oh.![]()
Garantie voor assists en doelpunten. En dat voor een middenvelder, moet je zuinig op zijn.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaan mensen wel beseffen als die weg is, zoals altijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Garantie voor assists en doelpunten. En dat voor een middenvelder, moet je zuinig op zijn.
Charlie: How's it going in there?
Ik begrijp de intentie wel, als je aanvallend wilt spelen dienen ze erover heen te gaan. Maar wat ik niet begrijp is als daar overduidelijk hun kwaliteit niet ligt waarom stel je ze dan op? Als je dan zo wilt spelen waarom koop je dan niet spelers met die specifieke kwaliteiten die in zo'n systeem kunnen excelleren. In mijn ogen gaat het nergens over om zo te willen spelen als geen enkele back in je selectie die kwaliteiten heeft. Als je van die 4-3-3 afstapt heb je veel meer mogelijkheden om je spelers in hun kwaliteiten te laten spelen, dan dat je ze dogmatisch in bepaald stramien probeert te rammen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom van Dijks en Veltman verwachten dat ze verdedigend genadeloos zijn als je behoudend speelt?![]()
Dat wel ja, maar ik erger me 90 minuten aan zijn slordighedenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Garantie voor assists en doelpunten. En dat voor een middenvelder, moet je zuinig op zijn.![]()
Moet wel echt meer meedoen met het spel en de opbouw. Dat balletjes afwachten voorin word ik een beetje moe van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Garantie voor assists en doelpunten. En dat voor een middenvelder, moet je zuinig op zijn.Oh.![]()
Op zich ben jij mijns inziens nu degene die spelers in een stramien ramt. Neem 12 linksbacks en ze zullen de positie allemaal iets anders invullen. Vandaag hebben zowel Veltman en Dijks toch wel een 6 a 6.5 gehaald, verdedigend solide en met name Dijks kwam een paar keer goed vrij. Het tandem El Ghazi en Veltman liep ook goed, het zijn allemaal verbandjes die het team goed maken of niet, niet omdat deze speler precies in het plaatje past van de ideale back/spits/verdediger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp de intentie wel, als je aanvallend wilt spelen dienen ze erover heen te gaan. Maar wat ik niet begrijp is als daar overduidelijk hun kwaliteit niet ligt waarom stel je ze dan op? Als je dan zo wilt spelen waarom koop je dan niet spelers met die specifieke kwaliteiten die in zo'n systeem kunnen excelleren. In mijn ogen gaat het nergens over om zo te willen spelen als geen enkele back in je selectie die kwaliteiten heeft. Als je van die 4-3-3 afstapt heb je veel meer mogelijkheden om je spelers in hun kwaliteiten te laten spelen, dan dat je ze dogmatisch in bepaald stramien probeert te rammen.Charlie: How's it going in there?
Ja dat zei ik net. Bs dus. Want ziyech is beter dan al onze middenvelders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]AFCA
Bazoer , gudelj en clasie zijn allemaal dezelfde types. Doe dan sinkgrsven erbij, maar niet dit.AFCA
Ik vind gudelj fysiek en mentaal toch wel aanzienlijk trager dan de andere tweequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Bazoer , gudelj en clasie zijn allemaal dezelfde types. Doe dan sinkgrsven erbij, maar niet dit.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dan heb ik een hard hoofd in een kampioenschap voor Ajax. Dat middenveld is zó ongelofelijk statisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef Heeinz het volgende:
Dan gaan we het hele seizoen met Gudelj, Bazoer en Klaassen spelen dusDit, dus.![]()
Nee joh was de schuld van die zombie in het doel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen weet hoe die Russen spelen, maar... zijn we er toch ingetuindAFCA
Was allang blij dat ze zie gelijkmaker nog konden afdwingen. Als Ajax eruit gaat dan is dat niet op uitgoals, dat weet ik eigenlijk wel 100% zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen weet hoe die Russen spelen, maar... zijn we er toch ingetuindCharlie: How's it going in there?
Ik heb het eerlijk gezegd niet gezien.. alleen de pingel van Klaassen. Maar ja, die Russen.. tamelijk grote gasten, fysiek en fit, gedisciplineerd spelend maar verder niet bijzonder. Vroeger won een club als Ajax nog wel eens van zo'n treurig gezelschapquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee joh was de schuld van die zombie in het doel.![]()
Die 3 Russen in dat muurtje was nog meer indicatie dat de bal naar die hoek ging. Domme jappie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:54 schreef Buitendam het volgende:
Maar waar waren de spelers om die drie russen uit dat muurtje te werken?Charlie: How's it going in there?
Hij ziet geen kut. Die gasten moeten eruit gewerkt worden, hoeft ie ook geen stap te maken om te zien of de bal er al aan komt. Domme jappie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die 3 Russen in dat muurtje was nog meer indicatie dat de bal naar die hoek ging. Domme jappie.Dit, dus.![]()
Twijfelachtig argument. Normaal zie je de bal ook niet aankomen. Hij gokte volgens mij gewoon verkeerd. Als je niet op de muur vertrouwt waarom die dan neerzetten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij ziet geen kut. Die gasten moeten eruit gewerkt worden, hoeft ie ook geen stap te maken om te zien of de bal er al aan komt. Domme jappie.Charlie: How's it going in there?
Eens, wellicht zelfs niet goed genoeg voor de eredivisie. Maar als Younes, Traoré en El Ghazi zo kunnen blijven spelen is dat misschien ook niet nodig, die drie waren echt goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan heb ik een hard hoofd in een kampioenschap voor Ajax. Dat middenveld is zó ongelofelijk statisch.![]()
Om de hoek af te dekken? Nu staan er een paar extra kerels van de tegenpartij waardoor hij niet eens kan wanneer de vrije trap geschoten wordt. Zijn zicht is compleet weg als er een paar extra man in de muur staat van de tegenpartij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Twijfelachtig argument. Normaal zie je de bal ook niet aankomen. Hij gokte volgens mij gewoon verkeerd. Als je niet op de muur vertrouwt waarom die dan neerzetten?Dit, dus.![]()
Wat doet cillissen eigenlijk in zijn vrije tijd om zulke gare wallen te kweken?
Moet hij daar niet eens wat aan gaan doen? Wellicht zit hij ergens mee of istie gewoon ziek...Nothing to see here, carry on![]()
Vorig seizoen won je er op een haar na de titel mee. Dus een beetje gelul denk je niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens, wellicht zelfs niet goed genoeg voor de eredivisie. Maar als Younes, Traoré en El Ghazi zo kunnen blijven spelen is dat misschien ook niet nodig, die drie waren echt goedCharlie: How's it going in there?
Daar heb ik nog nooit het top talent in gezien zoals zo vele hier. Waarom start hij überhaupt in de basis?quote:![]()
Als we het cynische Nederlandse publiek moeten geloven lijkt het alsof we nog nooit een speler van enig niveau hebben afgeleverd .quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit het top talent in gezien zoals zo vele hier. Waarom start hij überhaupt in de basis?Charlie: How's it going in there?
Vorig seizoen leek het nergens opquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vorig seizoen won je er op een haar na de titel mee. Dus een beetje gelul denk je niet?![]()
Dat is omdat jij autisme hebt en dat je denkvermogen niet zo ver komt. Bovendien ben je nog blind, gefrustreerd en tamelijk dik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit het top talent in gezien zoals zo vele hier. Waarom start hij überhaupt in de basis?![]()
Net thuis, wat een treurnis, eerste helft aardig, tweede helft vreselijk.
Man man man.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Eerste helft wel. Ajax had meer moeten scoren en die tegengoal fout van Cillessen. Tweede helft konden ze niet meer.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: