Ik heb nog niet hele hoge en de rest van de gyms (als die al een andere kleur hebben dan zijn ze te hoog om aan te vallen)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik pak hier elke avond 5 gyms die in de omgeving zitten, maar als ik zie dat na nummer vier nummer 1 alweer aangevallen wordt dan ga ik snel cashen
Wat is nog niet hele hoge dan? Met een setje 1000 cp pokemon krijg je een kleine gym nog wel platquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog niet hele hoge en de rest van de gyms (als die al een andere kleur hebben dan zijn ze te hoog om aan te vallen)
IN YOUR GYMS!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
* Shadowkid053 dumpt een emmer water over moltres en team valor.
WHERE IS YOUR GOD NOW?!
Bijna alle gyms hier in Deventer zijn geel. En vol. Ik kan geen rewards krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is nog niet hele hoge dan? Met een setje 1000 cp pokemon krijg je een kleine gym nog wel plat
[..]
IN YOUR GYMS!
Geel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bijna alle gyms hier in Deventer zijn geel. En vol. Ik kan geen rewards krijgen
Meeste gyms zijn blauw dus dan valt er al weinig aan te vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is nog niet hele hoge dan? Met een setje 1000 cp pokemon krijg je een kleine gym nog wel plat
[..]
IN YOUR GYMS!
Team Valor zie ik hier zo weinig, toen ik een rode gym zag mailde ik Niantic vanwege een bug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geel?Gekke oosterlingen
Ik dacht dat team geel al had opgegeven
Dan kies je een level 3 gym, en breng je die een level omhoog. Als er bijvoorbeeld een vuurpokemon inzit val je die aan met een iets lagere water pokemon. Daarna niet de rest aanvallen maar eruit, 500 prestige erbij voor de gym. Zo vier keer een beestje verslaan en je kan erbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meeste gyms zijn blauw dus dan valt er al weinig aan te vallen.
Als ze al een andere kleur hebben dan zitten er wel ruim 1500+ pokemons in
Dan ben je gewoon te lui geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
Weet je wat kut is? 1000+ Pidgey candy hebben en géén pidgeys hebben voor evolve.
Het was kiezen, of pokemons grinden voor het leven, of tijd verspillen aan evolven...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te lui geweest
Hoe kan je nou geen pidgeys hebben?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
Weet je wat kut is? 1000+ Pidgey candy hebben en géén pidgeys hebben voor evolve.
Die filmpjes zijn kut maar die vijf seconden die je langer bezig bent met evolven voor het weggooien lukt wel tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het was kiezen, of pokemons grinden voor het leven, of tijd verspillen aan evolven...
Uh... Oke thanks voor de tipquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan kies je een level 3 gym, en breng je die een level omhoog. Als er bijvoorbeeld een vuurpokemon inzit val je die aan met een iets lagere water pokemon. Daarna niet de rest aanvallen maar eruit, 500 prestige erbij voor de gym. Zo vier keer een beestje verslaan en je kan erbij.
Als het een hogere gym is dan is het vervelender
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen pidgeys hebben?
Die beesten komen overal tevoorschijn
Ik heb hier vooral rattatas en weedles. Pidgeys komen niet als je ze nodig hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn kut maar die vijf seconden die je langer bezig bent met evolven voor het weggooien lukt wel toch
Ik bedoel op het moment dat je ze ving en besloot ze weg te gooien.. stuk of 300 in totaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hier vooral rattatas en weedles. Pidgeys komen niet als je ze nodig hebt.
Klopt maar je kunt er veel meer voor terug krijgen. Mensen lijken eerder geneigd een zwakkere gym aan te vallen wat de kans op meerdere keren coins claimen verhoogd. Mijn vaporeon zit bijvoorbeeld al 4 dagen in een gym die ik naar lv 9 heb getraind maar mijn poliwrath was in de avond weer terug van een lv 4 gym verderop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het een hogere gym is dan is het vervelender
Eens, en doe ik ook. Maar het gaat nu om gyms pakken terwijl je een zwak aanvalsteam hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Klopt maar je kunt er veel meer voor terug krijgen. Mensen lijken eerder geneigd een zwakkere gym aan te vallen wat de kans op meerdere keren coins claimen verhoogd. Mijn vaporeon zit bijvoorbeeld al 4 dagen in een gym die ik naar lv 9 heb getraind maar mijn poliwrath was in de avond weer terug van een lv 4 gym verderop.
Heb er 5-6 levels over gedaan om die te grindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedoel op het moment dat je ze ving en besloot ze weg te gooien.. stuk of 300 in totaal
En wat heb je daar nu van geleerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb er 5-6 levels over gedaan om die te grinden
Niet veel, ben bijna level 29quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En wat heb je daar nu van geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |