Valt geloof ik wel mee. Ik ben altijd de rust en gezelligheid zelve.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
Hugecooll wrm zijn de mods ook zo ongesteld de laatste tijd?
Laat gaan joh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef hugecooll het volgende:
Jaja wel weer genoeg over dochters en zo he
dacht meer gaat te furquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, echt zieke diss man.![]()
Ja nou neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Valt geloof ik wel mee. Ik ben altijd de rust en gezelligheid zelve.
roflpantoffelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Valt geloof ik wel mee. Ik ben altijd de rust en gezelligheid zelve.
Oke Crip.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik hier op in ga ga je zeker weer huilen dus k doe t nie
Ben om dit moment alle seizoenen family guy aan het checken maar da vind jij nie leuk denk ik. Uhm jane the virgin is leukquote:
Zal ze bij de rest van de excuses leggen, bedankt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn excuses aanbieden boor mijn gedrag van vanmiddag.
lolquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ze bij de rest van de excuses leggen, bedankt.
Jammer van die 1-1 trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ze bij de rest van de excuses leggen, bedankt.
family guy ben ik inmiddels wat zatquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben om dit moment alle seizoenen family guy aan het checken maar da vind jij nie leuk denk ik. Uhm jane the virgin is leuk
ik deel deze meningquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer van die 1-1 trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |