Wats eigenlijk met jou de laatste tijd dan? Eerst was je altijd wel vrolijk/gezellig maar je lijkt in rap tempo te zijn verzuurdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
Noel en haags zijn best wel oud vooral haags maar als je hier zo kijkt zijn ze nog lager dan ik qua niveau. De ene brengt meer tijd hier door dan met zn kind en de andere is zowat altijd onder invloed. #prayfortheworld
best wel oudquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
Noel en haags zijn best wel oud vooral haags maar als je hier zo kijkt zijn ze nog lager dan ik qua niveau. De ene brengt meer tijd hier door dan met zn kind en de andere is zowat altijd onder invloed. #prayfortheworld
Ik weet wel dat je mij bedoelde hoor bitch ;ssssquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
heb zin om mijn katapult op een niet nader te noemen persoon uit te testen
Ben pas 30, ben een jonge god.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
best wel oud![]()
en ik heb deze week nog geen drugs gebruikt
Hey Opsoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je mij bedoelde hoor bitch ;ssss
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wats eigenlijk met jou de laatste tijd dan? Eerst was je altijd wel vrolijk/gezellig maar je lijkt in rap tempo te zijn verzuurd
Ben niet verzuurd hoor, kweenie op basis waarvan je zo'n hele conclusie maakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wats eigenlijk met jou de laatste tijd dan? Eerst was je altijd wel vrolijk/gezellig maar je lijkt in rap tempo te zijn verzuurd
En jij bent blind. Mar da's ook oud.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent ook nogal zuur, maar da's niet nieuw. Bij haar vind ik het wel opvallend
Ja echt opvallendquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent ook nogal zuur, maar da's niet nieuw. Bij haar vind ik het wel opvallend
Dan weet je goed te doen alsof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben niet verzuurd hoor, kweenie op basis waarvan je zo'n hele conclusie maakt.
Dan was dat me tuulk nie opgevallen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij bent blind. Mar da's ook oud.
Je begint toch pas in september met je opleiding?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je misschien even je dochter vragen waarom jij dit aan een juf vraagt
Geurkaars gebruiken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
GODVERDOMME IK HEB GEEN VANILLE EXTRACT
WAT NU
Heyhoiquote:
Vanillesuikerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
GODVERDOMME IK HEB GEEN VANILLE EXTRACT
WAT NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |