Wij hebben nog Fontijn met boksen natuurlijk. Ze won zilver op het WK dus maakt ook wel kans met een vechtsport.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, geweldig resultaat. Al zullen er ongetwijfeld nog een aantal landen zijn die in de laatste dagen met allerlei vage vechtsporten e.d. nog genoeg plakken zullen halen. Hopelijk wij ook nog met BMX, Daphne en evt. Epke.
LollerNOS bezweek al eerder vandaag vanwege teveel mensen die op streams keken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt ook allerlei livestreams volgen dus dat is het punt niet.
Ligtlee gaat geen goud pakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Ligtlee en Epke nog goud vandaag en geen goud voor de Duitsers en we gaan ze voorbij!
Hassan ook nog en dan gaan we Sydney inhalen jongens wat een dag ditdat.quote:
Ik zag trouwens gister dat we tig medailles hadden in Sotshi. Kan me er niets van herinneren. Maar was toen wat drukker dan nu dus mss niet zo gevolgd (waar ik nu alles kijk)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hassan ook nog en dan gaan we Sydney inhalen jongens wat een dag ditdat.
In Sochi was het al teleurstellend als we 2,3 en 4e werden. Dat overtreffen we nooit meer. Iets van 22 van de 30 schaatsmedailles gepakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zag trouwens gister dat we tig medailles hadden in Sotshi. Kan me er niets van herinneren. Maar was toen wat drukker dan nu dus mss niet zo gevolgd (waar ik nu alles kijk)
toen hebben we volgens mij 4 schaatsfinales gesweept, 2 goud op de TPs en sowieso maar 4 gouden schaatsmedailles NIET gepakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zag trouwens gister dat we tig medailles hadden in Sotshi. Kan me er niets van herinneren. Maar was toen wat drukker dan nu dus mss niet zo gevolgd (waar ik nu alles kijk)
Dan is dit zomerresultaat duidelijk beter...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toen hebben we volgens mij 4 schaatsfinales gesweept, 2 goud op de TPs en sowieso maar 4 gouden schaatsmedailles NIET gepakt.
Nee, daar mochten er drie tussen zitten is me hier steeds verteldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:24 schreef kavu het volgende:
[..]
achter de deense inderdaad .. bij de ierse mag er 4 boten tussen zitten
Is natuurlijk niet te vergelijken, bij de zomer OS heb je gigantisch veel meer onderdelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dan is dit zomerresultaat duidelijk beter...
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:01 schreef Montov het volgende:
Hoe is het met Ayolt? Dit is een ernstiger incident dan Van Vleuten.
Het waren duidelijk tekenen van een beroerte als ik zijn symptomen google.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |