Het sloeg om van paniek naar als een malloot emotioneel blij zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja hij is wel euforisch, maar hij was wel een beetje overdreven ergens
En dat terwijl er zat andere dingen zijn om uit te zenden waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vreselijke show.
Volgens mij wou de commentator de Hans van het zeilen worden... helaas compleet gefaald.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:37 schreef Jinkx het volgende:
Ik werd gewoon nerveus van die commentator, met zijn 'Ik wil u niet ongerust maken, maar...'
Volgens mij lag die toen 3e.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Paniek was toen terecht want toen stond Ierse op 2.
Prima gast hoor, Robin van Galen. Doen ze goed bij de NOS. Bovendien moeten er ook nog mensen werken, dus een samenvattingsuurtje is goed zo begin van de avond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het nu wachten op de antigenotsshow met Tom Egbers en die kutwaterpolocoach?
De NOS doet liever aan praatsessies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat terwijl er zat andere dingen zijn om uit te zenden waarschijnlijk
Ja ze moeten nog 3 medal races natuurlijk.quote:
Dat kan je prima distribueren via het internet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima gast hoor, Robin van Galen. Doen ze goed bij de NOS. Bovendien moeten er ook nog mensen werken, dus een samenvattingsuurtje is goed zo begin van de avond.
Yep, geweldig resultaat. Al zullen er ongetwijfeld nog een aantal landen zijn die in de laatste dagen met allerlei vage vechtsporten e.d. nog genoeg plakken zullen halen. Hopelijk wij ook nog met BMX, Daphne en evt. Epke.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
"we" staan nu gewoon 7e of niet?
iedereen maar zeiken
En de teamsportenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, geweldig resultaat. Al zullen er ongetwijfeld nog een aantal landen zijn die in de laatste dagen met allerlei vage vechtsporten e.d. nog genoeg plakken zullen halen. Hopelijk wij ook nog met BMX, Daphne en evt. Epke.
Je kunt ook allerlei livestreams volgen dus dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je prima distribueren via het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |