Zo hou je zat moneyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb zat money
gewoon geen zin om te betalen voor iets wat elders gratis kan #hollander
ja is idd kut om de developers te betalen en nieuwe content te krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb zat money
gewoon geen zin om te betalen voor iets wat elders gratis kan #hollander
bwter gewoon wiet vapen of dabbenquote:
Ja ik wil een keer dabben man, hor er goede dingen overquote:
ben vroegah echt 4 jaar lang member geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja is idd kut om de developers te betalen en nieuwe content te krijgen
Wat is hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik wil een keer dabben man, hor er goede dingen over
Ja is iets van alle werkzame stoffen van wiet in een soort van wax, dus zonder de planten shit, en dat dan in een bong roken dacht ikquote:
Ik ga ook maar eens naar buitenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel fijn zo in de zon
Kom je voor het eerst buiten of watquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel fijn zo in de zon
Hey ober, wat voor maatje draag je altijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:37 schreef Oberkullie het volgende:
Stelletje autisten zelfs Braddie komt nog vaker buiten
Wauw ekte ekte gfe experience, plus ze is altijd geil!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo heren,
Ik ben een 18 jarige Turkse dame met een hoofddoek. Ik vind het heel geil om lekker geneukt te worden en kan super lekker pijpen. Ik kan hier wel een verhaaltje vertellen maar je moet t allemaal zelf ervaren.
Over mij:
- 18 jaar
- Turks
- 158 cm lang
- 55 kg
- cup B
- knap gezicht
- altijd geil
- hoofddoek
Wat ik niet doe, anaal, intiem zonder condoom.
Omdat ik nog thuis woon, en niemand in me omgeving dit weet van mij, kan ik alleen tussen 12:00 en 18:00 afspreken.
Me prijzen zijn wel hoger dan veel dames hier, maar ik ben niet als die vele dames. Ik geef je een echte gfe experience.
dabber hard hehquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had van het weekend 2 hijsjes gehad van dat dab en gvd wel waard hoor
Lijkt me wel lachen als het uitloopt en het ineens 18:15 is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wauw ekte ekte gfe experience, plus ze is altijd geil!
Echte winner deze.
Hehe, die rel op Hyves.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand overtreft haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |