Ik weet niet wat ik vanavond het beste kan kijken..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook nog vandaag.
We krijgen geen tijd om bij te komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook nog vandaag.
Ze lopen zelfs voor op mijn tv lijkt het wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:20 schreef the_ring het volgende:
lol deze chat loopt zoveel voor op mn stream is gewoon niet leuk meer
jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is Polman een beetje goed dit toernooi?
Doen ze gewoon hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef tralalala het volgende:
Kunnen ze niet gewoon even tijdrekken?
Doe ze al tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef tralalala het volgende:
snap ook niet waarom ze niet oneindig rondgooienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef tralalala het volgende:
Kan niet echt bij Handbal helaas ivm dat je op een gegeven moment de bal moet gooien anders krijgt tegenpartij balbezit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef tralalala het volgende:
quote:
Tess zoekt de bal na een tegengoal megasnel en brengt hem gelijk in het spel terwijl de klok nog loopt.quote:
Ik vroeg het op het juiste moment. Dat kan ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:22 schreef skysherrif het volgende:
Daar is je bevestiging, polman goed in het toernooi
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
snap ook niet waarom ze niet oneindig rondgooien
Da's dan wel weer wat onhandig ja. Maar ze spelen natuurlijk vrij lang rondquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Tess zoekt de bal na een tegengoal megasnel en brengt hem gelijk in het spel terwijl de klok nog loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |