SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pagina opnieuw laden al geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
De stream werkt zo te horen bij jullie wel?
Hele browser zelfs opnieuw gestart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pagina opnieuw laden al geprobeerd?
Heldinquote:
Storing inderdaad. Half werkend Nederland is aan het kijken, dat had de NOS niet verwacht blijkbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hele browser zelfs opnieuw gestart.
Britse finale en tegen Vogel om het brons, redelijk abc'tje dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halve finale: James - Ligtlee
Marchant - Vogel
'we' zitten wel in een flow momenteelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Britse finale en tegen Vogel om het brons, redelijk abc'tje dit.
Welnee, komt ook tactiek bij kijken. Britten hadden het makkelijk in QF, dit wordt wat lastiger voor hunquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Flying lap is ze ook niet direct de favoriet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zozo, Trott wint en onderdeel NIET.
Klopt, maar die is wel in lollervorm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Flying lap is ze ook niet direct de favoriet.
Edmondson ook, en Beveridge en Berthon waren vreselijk snel in Londen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar die is wel in lollervorm.
Moeten nu wel effe op 3-1 komen, ze zijn zoveel beter geweest..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volleybal 2-1
Labiele dames aan begin van set helaas
Inderdaad, ook in 3e set genoeg punten gemaakt, gewoon zonde van waardeloze start. Nu zelfde lijn en ze gaan wel winnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten nu wel effe op 3-1 komen, ze zijn zoveel beter geweest..
Power start vrijdag, is bevestigd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Hopelijk kan Jolien dit volhouden.
Schitterend nieuws, kan hij een basis beginnen leggen voor volgend seizoen. Hoop dat hij niets heeft verloren van zijn klimcapaciteiten. Vorig jaar Aosta gezien, was bijzonder indrukwekkend. Fenomenaal talent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Power start vrijdag, is bevestigd.
Niet live hequote:
Hugo Haak vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Bos is toch echt wel mislukt bij zijn terugkeer
Ach, ze heeft haar moment al gehad. Brons lijkt mij ook het maximale met het oog op de Britse "meisjes"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:36 schreef franklop het volgende:
Vind haar nou niet echt super sterk ofzo, althans is niet overtuigend. Brons lijkt me maximaal.
geen vier streams open hebben staanquote:
Eerste 0-ronde voor de springruiters ook nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volleybalsters 3 punten voor ook nog
IS DIT ZO'N DAG?
NOS lag eruitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:38 schreef franklop het volgende:
[..]
geen vier streams open hebben staan
Ik wacht graag op het deskundige oordeel van Columbiafan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, een strijd tegen een Brits Wielergodin.
Ach boeiend, hij heeft wel zijn zilver mogen ontvangen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:39 schreef Columbiafan het volgende:
De Ketele vond het ook een kutactie van Cavendish. "speciaal manoeuvre"
Wel onder luid geboe?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach boeiend, hij heeft wel zijn zilver mogen ontvangen.
Minder dan wat hij normaal in een grote ronde om zijn oren krijgtquote:
70-30 voor Ligtlee, het is dat de Britten in lollervorm zijn dat ik nog een beetje voorzichtig ben. Eerste wedstrijd waar ze echt attent moet zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wacht graag op het deskundige oordeel van Columbiafan.
Ik zie het helemaal zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
70-30 voor Ligtlee, het is dat de Britten in lollervorm zijn dat ik nog een beetje voorzichtig ben. Eerste wedstrijd waar ze echt attent moet zijn.
Hoe the fuck is hij niet gediskwalificeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:39 schreef Columbiafan het volgende:
De Ketele vond het ook een kutactie van Cavendish. "speciaal manoeuvre"
Om 21:00 uur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef komrad het volgende:
hoe laat is de halve finale van Ligtlee?
Lachwekkend, dit was natuurlijk een vrij onbehoorlijke manoeuvre door te vroeg in voegen en die Amerikaan naar buiten te duwen maar Cavendish was 10x erger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Lol, Skinner durven ze wel te diskwalificeren.
Vogel kent de kunst van het pieken niet.quote:Kristina Vogel, olympisch kampioene uit Duitsland, vindt de prestaties van de Britse baanrenners op zijn zachtst gezegd opvallend. De Britten hebben al vier gouden en twee zilveren medailles, terwijl ze in de afgelopen jaren op wereldkampioenschappen matig presteerden.
“Ik wil niets insinueren”, aldus Vogel op Sport1.de, “maar je kunt er vraagtekens bijzetten. Ze hebben hier allemaal een heel hoog niveau. Ik heb geen idee hoe ze dat doen.”
“Natuurlijk verbazen we ons erover, ze waren eerst gedeeltelijk kannenvoer. Ik heb geen idee, misschien hebben ze drie jaar lang niet getraind. Maar ze moeten blijkbaar toch iéts goed doen”, concludeert Vogel.
Vorig jaar won Groot-Britannië op het wereldkampioenschap alleen drie zilveren medailles. De Britten eindigden toen als negende in de medaillespiegel.
Bij zijn overstap naar de weg eigenlijk ook al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Bos is toch echt wel mislukt bij zijn terugkeer
Die snappen er niets van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:33 schreef RipCity het volgende:
Ligtlee nummer 4/4 bij de bookies (10/1)
James 1.33
Marchant 5.50
Vogel 7.50
Ligtlee 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |