En dan alleen op het strand? :pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:54 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
De kopvokkentax ofsowiets komt nog.
Neej, op alle publiekenplaatsen. Ook nonnen, ik ben tegen alle vormen van geloof. En ik ben geen racist want ik wil het bij alle hoofddoek dragers.quote:
Is hij aardig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:54 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Hehehehe, maar ik heb een vriendin hoor.
Gelovigen zijn ook geen ras :pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:56 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Neej, op alle publiekenplaatsen. Ook nonnen, ik ben tegen alle vormen van geloof. En ik ben geen racist want ik wil het bij alle hoofddoek dragers.
In mijn beleving hangt Casablanca nog steeds aan elkaar vast van kamelenstront.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Komt omdat men zich in Marokko niets aantrekt van een stel middeleeuwse gasten uit het Rifgebergte. Als ze dat net zoals in West-Europa wel zouden doen dan zou Casablanca nog steeds uit hutten van kamelenstront bestaan.
Exact. Die discussie ga ik trouwens ook aan als iemand zegt dat als je iets tegen moslims hebt een racist zou zijn.quote:
Bespaar je de moeite zou ik zeggen :pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:57 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Exact. Die discussie ga ik trouwens ook aan als iemand zegt dat als je iets tegen moslims hebt een racist zou zijn.
En bij dreadlocks. Die rastafari's komen er ook niet mee weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:56 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Neej, op alle publiekenplaatsen. Ook nonnen, ik ben tegen alle vormen van geloof. En ik ben geen racist want ik wil het bij alle hoofddoek dragers.
Het is geen verbod. Het is een tax. Belasting dus om het te ontmoedigen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite zou ik zeggen :p
Maar vind je dit verbod niet een beetje selectief?
Nah alleen hoofddoek dragers heeft hij het over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
En bij dreadlocks. Die rastafari's komen er ook niet mee weg.
En een kale kruin lijkt op zo'n monnikkentonsuur, dus dat kan oom niet.
Dreadlocks ben ik voor. JAMAICA!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
En bij dreadlocks. Die rastafari's komen er ook niet mee weg.
En een kale kruin lijkt op zo'n monnikkentonsuur, dus dat kan oom niet.
Het is verboden om een burqini te dragen. Boerkini. En die paar tientjes zijn de boete.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:59 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Het is geen verbod. Het is een tax. Belasting dus om het te ontmoedigen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:59 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dreadlocks ben ik voor. JAMAICA!!
Joden dragen dreadlocks?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:00 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ook bij Joden trouwens toegestaan, die zie je hier toch niet. Ik ben pro Israel.
Uiting van geloof was het toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah alleen hoofddoek dragers heeft hij het over.
Heb je een foto?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:02 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben van die Bob Marley achtige pruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |