Daar werd die nr. 2 gisteren voor gediskwalificeerd, dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen?
iedereen mag 1 keer een blue shell inzetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen? Of een bananenschil op het parcours gooien?
Handbal natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Jongens, kiezen we voor handbal of voor volleybal straks?
Zappen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Volleybal, handbal hebben we geen schijn van kansquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Handbal gaan we kansloos verliezen, dus ik zou voor volleybal gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Alles mag om te winnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen? Of een bananenschil op het parcours gooien?
Allebeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Dan moet ik mijn derde schermpje er ook nog bij halen dus, man man manquote:
Zo kut is dat als je voorop ligt en je krijgt een blue shell achter je aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
iedereen mag 1 keer een blue shell inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |