Geen idee, lig nog in bed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat een weertje he. PoePoe
Deed ik op die leeftijd ook. Tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet. Ga om 3 uur naar bed en wordt om 10/11 uur wakker.
hoe oud is zequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog een gaatje vrij.
Ha die Insoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder dan ook veilig voor jou
waarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:44 schreef Tjacka het volgende:
ik ga zaterdag naar broederliefde en slbmg inso
Denk het wel. Maar wel magertjes. Of 1-1 gelijkspel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Ajax vanavond winnen van Rostov?
nee maar wel van rodaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Ajax vanavond winnen van Rostov?
heb ik ook hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:45 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wil echt daten met een negerin eigenlijk, wel een knappe jonge. Maar dat is een beetje moeilijk te regelen.
Ik vrees voor onze achterhoede. Drama.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar wel magertjes. Of 1-1 gelijkspel.
Heb nog nooit een negerin gezien die ik aantrekkelijk vond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:45 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wil echt daten met een negerin eigenlijk, wel een knappe jonge. Maar dat is een beetje moeilijk te regelen.
Te vroeg.quote:
Zijn vaak wel dik of verlept ja, maar je hebt wel een bepaald soort negerin die wel lekker is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog nooit een negerin gezien die ik aantrekkelijk vond.
Dat is zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees voor onze achterhoede. Drama.
[..]
Heb nog nooit een negerin gezien die ik aantrekkelijk vond.
[..]
Te vroeg.
Dan kunnen ze net zo goed niet spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat ajax met 3-4 gaat verliezen
de verdediging is zo slecht
Zeg ik al jaren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed niet spelen.
als er blank bloed bij zitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn vaak wel dik of verlept ja, maar je hebt wel een bepaald soort negerin die wel lekker is.
Klopt maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs.quote:Op [url=http://forum.fok.nlHallo /topic/2321994/2/25#p164580692]dinsdag 16 augustus 2016 11:57[/url] schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren.
Niks maar dan ook niks te zoeken in Europa.
oh dan pas ikquote:
In de vlog van vandaagquote:
quote:
praat normaal over sof gekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opknopen aan de hoogste bomen.
Als je hier joden of moslims had neergezet waren de rapen gaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opknopen aan de hoogste bomen.
Ja die moeten ook een keer uit de slachtofferrol kruipen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je hier joden of moslims had neergezet waren de rapen gaar
quote:
ja, kijk je niet gewoon heel de vlogquote:
Dat doen er genoeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh ben ik schattigquote:
nee duhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je lijkt niet op Grace Kelly alleen.
Juist niet tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:35 schreef JimmyDean het volgende:
Zijn wel echt allemaal chicks van jouw leeftijd, Sof. Wel een beetje merkwaardig.
Oh maar ik ben 21 he. Vond sommige er niet zo oud uit zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best veel vond ik. Maar ik kan leeftijd heel slecht inschatten
Ze leken me allemaal wel ouder dan 18 behalve die blonde en een paar die aan het knutselen waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh maar ik ben 21 he. Vond sommige er niet zo oud uit zien
Oh njaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze leken me allemaal wel ouder dan 18 behalve die blonde en een paar die aan het knutselen waren.
Meestal is de doelgroep wat jonger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nja
maar waarom is dat merkwaardig dan
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
haha lolquote:
Als je tussen de comments kijkt zie je dat er veel verschillende leeftijden zijn vind ik. En als je eerdere video's ziet van meets dan zijn ze ook niet heel jong ofzo hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meestal is de doelgroep wat jonger.
ben jij voor trump?quote:
Nee dat klopt, viel me toen ook al op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je tussen de comments kijkt zie je dat er veel verschillende leeftijden zijn vind ik. En als je eerdere video's ziet van meets dan zijn ze ook niet heel jong ofzo hoor
hahahaquote:
haha ja gewoon leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaBest wel leuk om terug te zien. Ik had verwacht dat het heel stom zou zijn. Heb ook uitgesteld om die vlog te kijken haha
Ja beetje wel hahahquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja gewoon leuk
Vond dat meisje daarvoor wat was gefietst namelijk wel beetje awkward
proleetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij kijkt zeker alleen korfbal ofzo
Dat heb ik nog nooit gekeken. Ik kijk vooral tennis en rugby, soms voetbal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij kijkt zeker alleen korfbal ofzo
Lekker vretenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
NWS / 'Eerste pepernoten al gespot in de supermarkt'
hahaquote:
heb ik zo'n lage stemquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:52 schreef Fera het volgende:
Elke keer als ik sof hoor praten moet ik weer wennen aan haar stem. Ik verwacht hem namelijk altijd hoger dan die is.
grappigquote:
niets nieuwsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:33 schreef JimmyDean het volgende:
Inso: http://nos.nl/artikel/212(...)iten-proporties.html
quote:Een verslaggever van RTV Utrecht sprak met een aantal Polen in Bunschoten. Volgens hen is niet de drank het probleem, maar de drugs die op iedere hoek te koop zouden zijn.
Jammer dat het niet hier op de hoek is.quote:
goed, beetje drukquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In die vlog toch.
Hoe is het vriend?
Ook goed ben weer poosje in Nederland huisje is bijna klaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed, beetje druk
maar ik zag mijn vriend elan posten dus kwam ook even
daar
goed hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook goed ben weer poosje in Nederland huisje is bijna klaar.
Ja vond je het leuk?quote:
Je zei niet echt wat tochquote:
Maar je ziet me wel op bewegend beeld toch. Dat is een vriendin van mequote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zei niet echt wat toch
En wie was dat andere meisje.
Vind je hun echt leuk? Of meer de fashion/shopping tips waarmee ze komt.
van paultjuh?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee sexy
Ik ben even weg en Jojoortje is zwanger.
Walgelijk.
hoe ziet ze eruitquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Sof er zit een vlogster naast me in de Starbucks
ja flikker dusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is gewoon een lieve, zachte jongen
al twee dagen niet meer met haar gepraat lolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef Paxcon het volgende:
mortie gaat je date nog door vanavond
oh raarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al twee dagen niet meer met haar gepraat lol
Hoeft ook niet echt eigenlijk van me
oh was niet zo concreet afgesprokenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh raar
straks staat een van beide er en de ander niet
Vraag of ze bij jou wil komenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al twee dagen niet meer met haar gepraat lol
Hoeft ook niet echt eigenlijk van me
ja m'n nieuwe osso checkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vraag of ze bij jou wil komen
dat is wel lulligquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werkt altijd goed en je kunt haar zo dumpen door d'r uit je osso te schoppen
waarom doe je zo vaak zonnebankquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Nee maar voel me ook niet zo fit
Was wezen trainen, zonnebank en toen via supermarkt naar huis gelopen. Ben kapot
Max één keer per weekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom doe je zo vaak zonnebank
straks krijg je zo'n lelijke neppe bruine kleur
water met koolzuur is sowieso walgelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de spa rood mint in minder dan de citroen variant
vind het echt heerlijk verfrissendquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
water met koolzuur is sowieso walgelijk
lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik een gedroogd hertenworstje.
Met een rode wijn.
wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
ik haat mensen die vanille uitspreken als vanielje
Gister een mooi plankje gemaakt.quote:
Redelijk gangbare uitspraak geloof ikquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
ik haat mensen die vanille uitspreken als vanielje
walgelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Redelijk gangbare uitspraak geloof ik
ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben het eens met Pax.
Het is vanieje.
eensquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben het eens met Pax.
Het is vanieje.
eensquote:
kom zelf eens uit de kast ipv deze inseminaties te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen homotjes zeggen dat dus make up your mind.
inseminaties? wtfquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom zelf eens uit de kast ipv deze inseminaties te maken
kattenmannetje ben je ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh m'n kat liep over m'n toetsenbord
had je me gezien in de vlog flipquote:
ik kijk geen vlogs maar voor jou wil ik een uitzondering maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
had je me gezien in de vlog flip
Simonquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik kijk geen vlogs maar voor jou wil ik een uitzondering maken.
Hoe kan ik het vinden op youtube? Als in hoe heten ze ook al weer?Nick en?
zit mobiel anders had ik wel.linkje gegeven. Maar als je zoekt op boncolor en dan filmpje van gisteren. En dan vanaf 4:32quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik kijk geen vlogs maar voor jou wil ik een uitzondering maken.
Hoe kan ik het vinden op youtube? Als in hoe heten ze ook al weer?Nick en?
ik ga kijken, thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
zit mobiel anders had ik wel.linkje gegeven. Maar als je zoekt op boncolor en dan filmpje van gisteren. En dan vanaf 4:32
Vandaag was wel een saai zeikfilmpje, vond je ook niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
zit mobiel anders had ik wel.linkje gegeven. Maar als je zoekt op boncolor en dan filmpje van gisteren. En dan vanaf 4:32
Ja beetje. Hoort erbij tochquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vandaag was wel een saai zeikfilmpje, vond je ook niet?
vandaar dat je date niet doorgaat. Wel beetje pussy dat je niks aan haar laat wetenquote:
hadden we anders verwacht dan bij mortaxx?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaar dat je date niet doorgaat. Wel beetje pussy dat je niks aan haar laat weten
nee want zo is elke man BAHquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hadden we anders verwacht dan bij mortaxx?
praat nu met haarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaar dat je date niet doorgaat. Wel beetje pussy dat je niks aan haar laat weten
Ja. Ik heb een chill weekje.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje. Hoort erbij toch
Morgen en vrijdag helaas geen vlog.
Kijk jij nu elke dag?
ik wou nog iets zeggen over video van vandaag maar ben vergetenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vandaag was wel een saai zeikfilmpje, vond je ook niet?
gaat het door?quote:
Hahah iedereen hier zei al dat ik schattig wasquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Leuk filmpje, sofWat lach je schattig
Haha, wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah iedereen hier zei al dat ik schattig washad ik niet verwacht
Komt omdat je steeds zat te giechelen achter je hand.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah iedereen hier zei al dat ik schattig washad ik niet verwacht
kijk je alleen als je een chill weekje hebt?quote:
Ja dat doe ik automatisch ofzo haha heel gekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds zat te giechelen achter je hand.
Hm weet niet precies. Maar niet schattig haha.quote:
Ja nu heb ik tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk je alleen als je een chill weekje hebt?
linkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Leuk filmpje, sofWat lach je schattig
Vind Nick wel leuker dan Bonnie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:32 schreef Paxcon het volgende:
Ohja ik wilde zeggen dat al die mannelijke kijkers waarschijnlijk gay zijn zoals die hema jongen van vandaag, maar het doet me goed dat Mortaxx en JimmyDean ook kijken
de Bonnie solo stukjes sla ik overquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind Nick wel leuker dan Bonnie.
Dan open ik even een ander tabbladquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de Bonnie solo stukjes sla ik over
ik soms ook jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de Bonnie solo stukjes sla ik over
geef nick een kus namens mijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ga morgen naar Roffa trouwens, misschien kom ik ze wel tegen.
ha gayquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, zal 'm vol op de bek nemen.
denk niet dat hij daar van gediend isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, zal 'm vol op de bek nemen.
Ja een echte alfaman is het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
denk niet dat hij daar van gediend is
is een rustige lieve jongen die niet snel ordinair wordt
Bedankt moppiequote:
Ja hahahaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:26 schreef JanCees het volgende:
Soffiewas je speciaal voor die vlogger heen?.
Niemand is onder de indruk blijkbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik keek wie zich aangesproken voelde.
Dat zal wel met mij te maken hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand is onder de indruk blijkbaar
Het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal wel met mij te maken hebben.
Wat is er nu op?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nog wat Olympische Spelen
Om half 4 tochquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atletiekgenot
Over een uurtje moet Dafne voor een gouden PLAK
Ik kom hier posten omdat jij post hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal wel met mij te maken hebben.
Dankjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom hier posten omdat jij post hoor
GRTD is ook niet meer wat het wasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankje
Wat is het rustig hier verder. Waar zijn de oude GRTD tijden!
Fok-it en Inso zijn er ook nooit meer op dit tijdstip.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
GRTD is ook niet meer wat het was
Ezell is er nooit meer
Opblijven voor een beetje sportquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan best dat ik het verkeerd heb
FOK! is saai manquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankje
Wat is het rustig hier verder. Waar zijn de oude GRTD tijden!
Inso heeft #viesdruk met alles voor trouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fok-it en Inso zijn er ook nooit meer op dit tijdstip.
Of Elan
Het is niet dat het mij moeite kost want ik ben nog lang niet moe nie.quote:
OS topics zijn nog wel leukquote:
Wanneer stapt hij in het huwelijksbootje?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inso heeft #viesdruk met alles voor trouwen
Truequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet dat het mij moeite kost want ik ben nog lang niet moe nie.
[..]
OS topics zijn nog wel leuk
Begin septemberquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer stapt hij in het huwelijksbootje?
Saai hè, volwassen wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ook niet meer de behoefte om te trollen. Dat maakt het saai denk ik.
Hopelijk trekt dat weer bij want FOK! is wel mijn sociale levenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begin september
Maar fok is ook saai geworden, klopt wel
Nog minder interessant voor vrouwelijk schoon. Al heb ik donderdag wel een date. Ze blijven er ook maar intrappen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Saai hè, volwassen worden
[..]
Hopelijk trekt dat weer bij want FOK! is wel mijn sociale leven
Misschien eens buiten komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk tjackie. Via tinder?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog minder interessant voor vrouwelijk schoon. Al heb ik donderdag wel een date. Ze blijven er ook maar intrappen.
Wow echtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog minder interessant voor vrouwelijk schoon. Al heb ik donderdag wel een date. Ze blijven er ook maar intrappen.
Dat had ik wel in mijn hoofd ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow echtdoe je goed
weer glowgolfen en daarna seks?
Wat sneuquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker over elkaar heen kotsenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat had ik wel in mijn hoofd ja.![]()
Maar dacht misschien Walibi ofzo. Ook best leuk.
wel duur Walibiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat had ik wel in mijn hoofd ja.![]()
Maar dacht misschien Walibi ofzo. Ook best leuk.
JR zou schijt moeten hebben aan de wereldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is geen goed idee voor de wereld
Heb ik tenminste een leuke dag gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker over elkaar heen kotsen![]()
Maar nee kan best een leuke date zijn
Oh waarom?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan wel lang duren met mij
Vraag maar aan Tjacka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |