van paultjuh?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee sexy
Ik ben even weg en Jojoortje is zwanger.
Walgelijk.
hoe ziet ze eruitquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Sof er zit een vlogster naast me in de Starbucks
ja flikker dusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is gewoon een lieve, zachte jongen
al twee dagen niet meer met haar gepraat lolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef Paxcon het volgende:
mortie gaat je date nog door vanavond
oh raarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al twee dagen niet meer met haar gepraat lol
Hoeft ook niet echt eigenlijk van me
oh was niet zo concreet afgesprokenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh raar
straks staat een van beide er en de ander niet
Vraag of ze bij jou wil komenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al twee dagen niet meer met haar gepraat lol
Hoeft ook niet echt eigenlijk van me
ja m'n nieuwe osso checkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vraag of ze bij jou wil komen
dat is wel lulligquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werkt altijd goed en je kunt haar zo dumpen door d'r uit je osso te schoppen
waarom doe je zo vaak zonnebankquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Nee maar voel me ook niet zo fit
Was wezen trainen, zonnebank en toen via supermarkt naar huis gelopen. Ben kapot
Max één keer per weekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom doe je zo vaak zonnebank
straks krijg je zo'n lelijke neppe bruine kleur
water met koolzuur is sowieso walgelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de spa rood mint in minder dan de citroen variant
vind het echt heerlijk verfrissendquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
water met koolzuur is sowieso walgelijk
lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik een gedroogd hertenworstje.
Met een rode wijn.
wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
ik haat mensen die vanille uitspreken als vanielje
Gister een mooi plankje gemaakt.quote:
Redelijk gangbare uitspraak geloof ikquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
ik haat mensen die vanille uitspreken als vanielje
walgelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Redelijk gangbare uitspraak geloof ik
ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben het eens met Pax.
Het is vanieje.
eensquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben het eens met Pax.
Het is vanieje.
eensquote:
kom zelf eens uit de kast ipv deze inseminaties te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen homotjes zeggen dat dus make up your mind.
inseminaties? wtfquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom zelf eens uit de kast ipv deze inseminaties te maken
kattenmannetje ben je ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh m'n kat liep over m'n toetsenbord
had je me gezien in de vlog flipquote:
ik kijk geen vlogs maar voor jou wil ik een uitzondering maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
had je me gezien in de vlog flip
Simonquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik kijk geen vlogs maar voor jou wil ik een uitzondering maken.
Hoe kan ik het vinden op youtube? Als in hoe heten ze ook al weer?Nick en?
zit mobiel anders had ik wel.linkje gegeven. Maar als je zoekt op boncolor en dan filmpje van gisteren. En dan vanaf 4:32quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik kijk geen vlogs maar voor jou wil ik een uitzondering maken.
Hoe kan ik het vinden op youtube? Als in hoe heten ze ook al weer?Nick en?
ik ga kijken, thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
zit mobiel anders had ik wel.linkje gegeven. Maar als je zoekt op boncolor en dan filmpje van gisteren. En dan vanaf 4:32
Vandaag was wel een saai zeikfilmpje, vond je ook niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
zit mobiel anders had ik wel.linkje gegeven. Maar als je zoekt op boncolor en dan filmpje van gisteren. En dan vanaf 4:32
Ja beetje. Hoort erbij tochquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vandaag was wel een saai zeikfilmpje, vond je ook niet?
vandaar dat je date niet doorgaat. Wel beetje pussy dat je niks aan haar laat wetenquote:
hadden we anders verwacht dan bij mortaxx?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaar dat je date niet doorgaat. Wel beetje pussy dat je niks aan haar laat weten
nee want zo is elke man BAHquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hadden we anders verwacht dan bij mortaxx?
praat nu met haarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaar dat je date niet doorgaat. Wel beetje pussy dat je niks aan haar laat weten
Ja. Ik heb een chill weekje.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje. Hoort erbij toch
Morgen en vrijdag helaas geen vlog.
Kijk jij nu elke dag?
ik wou nog iets zeggen over video van vandaag maar ben vergetenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vandaag was wel een saai zeikfilmpje, vond je ook niet?
gaat het door?quote:
Hahah iedereen hier zei al dat ik schattig wasquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Leuk filmpje, sofWat lach je schattig
Haha, wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah iedereen hier zei al dat ik schattig washad ik niet verwacht
Komt omdat je steeds zat te giechelen achter je hand.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah iedereen hier zei al dat ik schattig washad ik niet verwacht
kijk je alleen als je een chill weekje hebt?quote:
Ja dat doe ik automatisch ofzo haha heel gekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds zat te giechelen achter je hand.
Hm weet niet precies. Maar niet schattig haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |