Te vroeg? Het is altijd wel ergens 17:00quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Te vroeg... Moet nog wat administratie doen voor werk en straks nog een paar keer de deur uit. Ik hou hem graag tegoed!
Ik wil weten wie er in het Glazen Huis komen!quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
Willen jullie mijn ideale proggrammering weten?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te vroeg? Het is altijd wel ergens 17:00
Wat vindt iedereen eigenlijk van het concept van het Glazen Huis?quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil weten wie er in het Glazen Huis komen!
Glazig.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat vindt iedereen eigenlijk van het concept van het Glazen Huis?
Straattaal, jeweetzellufquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:33 schreef Bronson het volgende:
Nosop3 met hun "kotsen".![]()
Professioneel.
quote:3FM ziet luistercijfers flink dalen
De beoogde verjonging van radiozender 3FM is "mislukt". De zender zag de afgelopen anderhalf jaar de luistercijfers in de doelgroep 20-34 jaar bijna halveren.
Dat concludeert Mediabureau Vizeum op basis van de luistercijfers op werkdagen van januari 2015 tot en met juli 2016. Het zenderaandeel daalde van ca. 19,5 procent in januari 2015 naar ongeveer dertien procent nu.
Opvallend is dat de middagshow, nu gepresenteerd door Frank van der Lende, de laatste anderhalf jaar ongeveer de helft van het aantal luisteraars in de doelgroep 20-34 jaar verloor.
Ook het ochtendprogramma van Giel Beelen verliest luisteraars. Zijn show haalde in juni-juli vorig jaar nog een aandeel van 21 procent, maar dit is nu gedaald tot 11,5 procent.
Inhoudelijke ambitie
"Het aantal luisteraars is zeker belangrijk voor ons", vertelde NPO Radio-directeur Jan Westerhof in maart aan NU.nl. "Daar kijken we echt wel goed naar en we kijken hoe zich dat verhoudt tot de programmering. Die cijfers nemen we serieus. Maar ik hecht eraan, voordat het een plat verhaal over luistercijfers wordt, dat het te maken heeft met een inhoudelijke ambitie. Als die niet goed is, dan hebben we een probleem."
Naar verluidt werkt 3FM momenteel aan een nieuwe programmering en positionering.
Frank en Paul optyfen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/media/43(...)ers-flink-dalen.html
[..]
Lolquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:12 schreef Cee het volgende:
Is de voor de hand liggende MH al bekend of moet ik het helemaal zelf op gaan zoeken? Oké ik zoek het wel op.
Timur en Ramon moeten veel prominenter en zijn bekend bij het grote publiek, die lekker naar de ochtend en je hebt een fijne ochtendshow. Giel inderdaad naar de middag zodat hij zichzelf weer eens vernieuwd. Giel kan naar de plek van Frank. En hoogie op de plek van Paul zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Frank en Paul optyfen.
Giel naar de middag.
Mark van de Molen op plek van Giel.
Veenstra laten zitten. Timur en Ramon laten zitten.
Hoogie op plek van Paul.
Klaar.
Radio 2 heeft een goede Topsong.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:12 schreef Cee het volgende:
Is de voor de hand liggende MH al bekend of moet ik het helemaal zelf op gaan zoeken? Oké ik zoek het wel op.
Ja inderdaad, dan Timur en Ramon in de ochtend en Mark de lunchshow.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Timur en Ramon moeten veel prominenter en zijn bekend bij het grote publiek, die lekker naar de ochtend en je hebt een fijne ochtendshow. Giel inderdaad naar de middag zodat hij zichzelf weer eens vernieuwd. Giel kan naar de plek van Frank. En hoogie op de plek van Paul zou geweldig zijn
OK, er zat een weekje tussen maar ik had het voorzien...quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:57 schreef JayHovah het volgende:
[..]
3FM pleegt gewoon rituele zelfmoord zo, met die 3 scheitnummers als MH achter elkaar. En het ergste is nog dat er weer zo'n 4de achteraan komt, ik voorspel Kensington...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:57 schreef JayHovah het volgende:
[..]
3FM pleegt gewoon rituele zelfmoord zo, met die 3 scheitnummers als MH achter elkaar. En het ergste is nog dat er weer zo'n 4de achteraan komt, ik voorspel Kensington...
Mochten Dotan en Jett Rebel ooit samen nog een plaat maken, dan spring ik in een ravijn ofzo, dan is het einde zoek.
Rondé was niks mis mee, dat was ook de MH die er tussenzat. Het ging meer om Dood-An en Slet Rebel die ervoor als MH waren...quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]Rondé was echt een prima megahit
De stem van de zangeres is als een aarsruptuur.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]Rondé was echt een prima megahit
Wat heb ik gemist? Ik ben net de laatste Ekstra Weekend aan het terugluisteren.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
De stem van de zangeres is als een aarsruptuur.
Zonet even een minuutje Ekstra Weekend op radio 2.
Gijs is één van de sterren, die gaan ze er niet uitgooienquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Tijd dat Venema naar Radio 2 komt. Tijdslot van Gijs of Wout, dikke vette prima.
Tijdens het Platenpaleis is er altijd een radio 2 DJ (even) in de uitzending met een kort eigen rubriekje, dit keer werd Gerard gebeld en werd hem medegedeeld dat een oude bekende van hem op bezoek was. En dat was dus Veenstra. Toen gingen ze allebei het EW intro met [blah blah] EKDOM! [blah blah volblaffen] VEENSTRA! doen en zodoende herleefden oude tijden even.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik ben net de laatste Ekstra Weekend aan het terugluisteren.
Voor de mensen die het gemist hebben: https://soundcloud.com/florisd/ekstra-weekend-in-het-platenpaleisquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdens het Platenpaleis is er altijd een radio 2 DJ (even) in de uitzending met een kort eigen rubriekje, dit keer werd Gerard gebeld en werd hem medegedeeld dat een oude bekende van hem op bezoek was. En dat was dus Veenstra. Toen gingen ze allebei het EW intro met [blah blah] EKDOM! [blah blah volblaffen] VEENSTRA! doen en zodoende herleefden oude tijden even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |