SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Incheck systeem van een hotel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een of ander registratiesysteem ofzo![]()
Ja maar wat is de verdere context?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een of ander registratiesysteem ofzoOh.![]()
Inchecken hotel Amsterdam, vul de rest even in Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wat is de verdere context?![]()
Afgesproken met een Tindermatch daar?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inchecken hotel Amsterdam, vul de rest even in HansOh.![]()
Nee met Netto gok ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgesproken met een Tindermatch daar?Maar kan ook fake zijn natuurlijk
![]()
Ja want ik zie hem echt niet komen, anders had die Freek Jansen ook wel wat geweten. En die kon dat dan prima vertellen, want hij zit niet in de kont bij Marc.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee met Netto gok ikMaar kan ook fake zijn natuurlijk
Oh.![]()
Al dat gelul over Ziyech bereikt nu wel echt het dieptepunt hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch altijd wel komisch die transferperikelen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Lekker goedkoop klein kamertje dan met Overmars, niks mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snelle Egel![]()
Bazoer erbij voor de extra centimers?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Lekker goedkoop klein kamertje dan met Overmars, niks mis mee.![]()
Dat is allang bereikt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Al dat gelul over Ziyech bereikt nu wel echt het dieptepunt hoor
Zal blij zijn als hij een transfer heeft gemaakt.Oh.![]()
Ben benieuwd of Casseira gaat spelen ipv EG morgen. Ik hoop stiekem van wel
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
quote:n de zoektocht naar een nieuwe buitenspeler is Ajax uitgekomen bij Sinan Gümüs van Galatasaray. De 22-jarige Turks international is door Wesley Sneijder aanbevolen bij de Amsterdammers en werd al meerdere keren bekeken door de Amsterdamse clubleiding. (ELF Voetbal)![]()
![]()
Het feit dat hij bekeken wordt is al een hele vooruitgang. Overigens is er niks mis met een netwerkje hebben, als je maar wel even goed scout en dergelijkequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Westermann werd door vdv aanbevolen. Laten we oud spelers voorlopig maar niet als scout gebruikenquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Sneijder neem ik iets serieuzer dan VdV.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Westermann werd door vdv aanbevolen. Laten we oud spelers voorlopig maar niet als scout gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:02 schreef wieisboos het volgende:
Mike Verweij is nog wakker jongens. Zou het dan toch?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
O rly.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Matchdayyy
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Als Ajax dit vanavond niet weet af te ronden al met een dikke overwinning tegen dit clubje wat letterlijk uit elkaar gevallen is....![]()
Younes, Traoré dus, geen Sinkgod en Dolberg.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
is toch nog allemaal bij elkaar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:04 schreef DenXD het volgende:
Als Ajax dit vanavond niet weet af te ronden al met een dikke overwinning tegen dit clubje wat letterlijk uit elkaar gevallen is....![]()
quote:Zivkovic medisch gekeurd bij FC Utrecht
Richairo Zivkovic lijkt naar FC Utrecht over te stappen, zo weet Voetbal International. De spits onderging al enige medische testen in de Domstad, maar tot een akkoord zijn Ajax en Utrecht nog niet gekomen. Eerder gaf Zivkovic al aan dat hij 'graag' richting Utrecht zou vertrekken. 'Ik hoop dat Ajax zich reëel opstelt en niet de hoofdprijs vraagt voor een verhuur of verkoop. Zodat ik mijn carrière een goed vervolg kan geven', zei de speler onlangs tegen De Telegraaf. Zivkovic kwam in de zomer van 2014 richting Ajax, maar het werd niet waar hij en de club op gehoopt hadden. In twee jaar tijd speelde de aanvalsleider tien officiële wedstrijden voor Ajax 1. Zivkovic heeft nog een contract tot medio 2019 in Amsterdam."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:04 schreef DenXD het volgende:
Als Ajax dit vanavond niet weet af te ronden al met een dikke overwinning tegen dit clubje wat letterlijk uit elkaar gevallen is....Dit Rostov is gewoon een hele taaie tegenstander, ben niet verbaasd als we er met 0-3 vanaf gaan omdat we tegenwoordig als enorme debielen verdedigen.
Hoorde ik nou dat hun oude coach ook mee gaat? Tja, dan ben ik bang dat Rostov wel gaat winnen. Als hij zich niet meer met de club zou bemoeien pakt Ajax ze wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]Dit Rostov is gewoon een hele taaie tegenstander, ben niet verbaasd als we er met 0-3 vanaf gaan omdat we tegenwoordig als enorme debielen verdedigen.
![]()
Veranderen die spelers opeens collectief in kwijlende debielen als die coach niet langs de lijn staat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoorde ik nou dat hun oude coach ook mee gaat? Tja, dan ben ik bang dat Rostov wel gaat winnen. Als hij zich niet meer met de club zou bemoeien pakt Ajax ze wel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt ja, Rostov kreeg bijna geen goals tegen vorig seizoen, en begin van dit seizoen hebben ze er al aardig wat tegen gehad. Zonder die coach is het helemaal niks meer. Maar hij is er bij geloof ik, dus dan zijn ze echt heel sterk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veranderen die spelers opeens collectief in kwijlende debielen als die coach niet langs de lijn staat?![]()
Afgelopen vrijdag waren ze nog hard op weg om Zenit te stunnen maar een grapjas pakte weer eens rood, discipline is niet hun favoriete bezigheid, en verloren ze met 3-2 na 0-2 voor te hebben gestaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]Dit Rostov is gewoon een hele taaie tegenstander, ben niet verbaasd als we er met 0-3 vanaf gaan omdat we tegenwoordig als enorme debielen verdedigen.
.
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was Ajax nog hard op weg om Roda te stunnen maar een grapjas maakte weer een overtreding, discipline is niet hun favoriete bezigheid, en speelden ze gelijk met 2-2 in de laatste minuut na 2x voor te hebben gestaan.
Een Rostov dat er 2 inschiet tegen Zenit schiet er minimaal 6 in tegen dit povere Ajax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar Roda en Zenit zijn van vergelijkbaar niveau. Oh wacht.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het punt is dat Ajax nog niets heeft laten zien met wat voor tegenstander dan ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag waren ze nog hard op weg om Zenit te stunnen maar een grapjas pakte weer eens rood, discipline is niet hun favoriete bezigheid, en verloren ze met 3-2 na 0-2 voor te hebben gestaan.
![]()
Het is echt hopen dat je met een kleine overwinning van dit Rostov wint. Heel graag zonder tegengoals, want dan moet Rostov veel meer het initiatief gaan nemen en dat is iets wat ze niet kunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het punt is dat Ajax nog niets heeft laten zien met wat voor tegenstander dan ook
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)als-toverformule.htm![]()
Gelukkig is dat niet zo 1-op-1 te vergelijken. Maar ik heb ook echt geen idee wat te verwachten. Een 2-0 overwinning acht ik mogelijk, maar van een 0-3 oorwassing kijk ik ook niet op. Totaal onvoorspelbaar. Maakt het wel leuk om te kijken vanavond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een Rostov dat er 2 inschiet tegen Zenit schiet er minimaal 6 in tegen dit povere Ajax.
Al kan ik vanavond helaas niet kijken pff..![]()
Waarom gaat ajax dit vanavond makkelijk winnen?
1 ze hebben nog wat goed te maken van afgelopen zaterdag
2 ze zullen deze tegenstander niet onderschatten
3 het belang van deze wedstrijd is enorm
4 ze preseteren beter onder druk
5 het publiek zal vanavond een cruciale rol gaan spelen
[ Bericht 13% gewijzigd door RijstNatie op 16-08-2016 10:33:04 ]Nothing to see here, carry on![]()
staat genoteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:25 schreef RijstNatie het volgende:
5 het publiek zal vanavond een cruciale rol gaan spelen![]()
Ik heb toch wel goede hoop op een goed resultaat vanavond. De puinzooi die er nu heerst bij de tegenstander maakt dat je als je op en top geconcentreerd die wedstrijd in gaat je de bovenliggende partij moet kunnen zijn.![]()
Lekker indekken. Schande als er niet wordt gewonnen. Grove schande zelfs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:25 schreef RijstNatie het volgende:
5 het publiek zal vanavond een cruciale rol gaan spelen'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:25 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom gaat Ajax dit vanavond makkelijk winnen verliezen?
1 Ze willen te graag de wedstrijd van zaterdag goedmaken
2 Ze denken tevergeefs de tegenstander niet te onderschatten
3 Het belang van deze wedstrijd is enorm
4 De druk wordt met de minuut groter
5 Het publiek wordt met de minuut ongeduldigerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ja, dat is waar, maar ja, toch verlorenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt ja, Rostov kreeg bijna geen goals tegen vorig seizoen, en begin van dit seizoen hebben ze er al aardig wat tegen gehad. Zonder die coach is het helemaal niks meer. Maar hij is er bij geloof ik, dus dan zijn ze echt heel sterk.![]()
![]()
Ik ga het Maasgebouw bestormen als dit geen 3-0 wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker indekken. Schande als er niet wordt gewonnen. Grove schande zelfs."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
We hebben de Europese punten nodig dus HUP AJAX!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Rostov is sterker dan Anderlecht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker indekken. Schande als er niet wordt gewonnen. Grove schande zelfs.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je punt is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rostov is sterker dan Anderlecht.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee Veronicaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:48 schreef GwaiLow het volgende:
Alleen Ziggo gaat Ajax uitzenden neem ik aan?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Veronicaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:48 schreef GwaiLow het volgende:
Alleen Ziggo gaat Ajax uitzenden neem ik aan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Traore z'n Engels is trouwens wel matig voor iemand die al 7 jaar in Europa zit waarvan al 6 jaar onder contract bij Chelsea."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De messen worden alweer geslepen in het PSV-kampquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker indekken. Schande als er niet wordt gewonnen. Grove schande zelfs.. Dat wordt gezellig hier rond 23 uur.
![]()
Jahoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker indekken. Schande als er niet wordt gewonnen. Grove schande zelfs.
Heb je Ajax in Europa bezig gezien de afgelopen jaren?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wat een debiele reactie zeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker indekken. Schande als er niet wordt gewonnen. Grove schande zelfs.![]()
Wat ben jij een debiel zeg, niet normaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker indekken. Schande als er niet wordt gewonnen. Grove schande zelfs.![]()
Grappig om dit van jou te horen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat ben jij een debiel zeg, niet normaal."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oud nieuws natuurlijk, maar nu officieel.
Richairo Zivkovic vertrekt per direct op huurbasis naar FC Utrecht.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
huur is nieuw voor mij, dus bedankt voor dit nieuws!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Richairo Zivkovic vertrekt per direct op huurbasis naar FC Utrecht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
huur is nieuw voor mij, dus bedankt voor dit nieuws!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Goede zaak. Hopelijk kan hij dan eindelijk beter worden. Zal wel aardig wat speeltijd krijgen daar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Richairo Zivkovic vertrekt per direct op huurbasis naar FC Utrecht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hopelijk draait hij een goed seizoen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zie geen reden waarom hij dat nu ineens wel zal doen, maar ik gun die jongen alle geluk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hopelijk draait hij een goed seizoen.
Haller al weg?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Utrecht zal zo spelen verwacht ik:quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zie geen reden waarom hij dat nu ineens wel zal doen, maar ik gun die jongen alle geluk.
Haller al weg?
Amrabat - Koch - Janssen- Leeuwin - Troupee
Ayoub - Strieder - Ramselaar
Haller - Zivko.
Dus 5-3-2. Zivko kan dan zeker veel minuten maken.![]()
Binnen 20 minuten na eindeloos rondgetik scoort Rostov uit een counter na een fout van Veltman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:27 schreef Caland het volgende:
Bosz is wel zo naïef om ook nu weer in de val te lopen.
Je verwacht het niet.Snelle Egel![]()
En Cil die er weer net naast zit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Binnen 20 minuten na eindeloos rondgetik scoort Rostov uit een counter na een fout van Veltman.
Je verwacht het niet.![]()
En Cil duikt over de bal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Binnen 20 minuten na eindeloos rondgetik scoort Rostov uit een counter na een fout van Veltman.
Je verwacht het niet.
Of hij komt uit tot aan de middellijn. Of hij valt achterover nadat hij in de felle lampen heeft gekeken bij een hoge bal.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat een rare Cil haat hier, hebben we liever boer of whatsmyname ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gewoon een penalty die op zijn handen zit maar waarbij zijn polsjes omklappen
stelletje kneuzen, Cil is gewoon op zoet na de beste keeper van de eredivisie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Genot voor vanavond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gewoon een penalty die op zijn handen zit maar waarbij zijn polsjes omklappenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hahah nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat een rare Cil haat hier, hebben we liever boer of whatsmyname ?
stelletje kneuzen, Cil is gewoon op zoet na de beste keeper van de eredivisie.![]()
Eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
stelletje kneuzen, Cil is gewoon op zoet na de beste keeper van de eredivisie.
Edit: Cil vind ik zelfs niet minder dan Zoet.![]()
wie dan?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vorig seizoen is Zoet echt boven zichzelf uitgestegen met als grote hulp de wedstrijden in de CLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens
Edit: Cil vind ik zelfs niet minder dan Zoet.
als hij dat niveau behoud is hij beter dan Cil, die na een geweldig Ek eigenlijk niet beter is geworden en een beetje uit vorm is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Doet elkaar niet veel, we moeten de wedstrijd van Zoet tegen Madrid ook niet overschatten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vorig seizoen is Zoet echt boven zichzelf uitgestegen met als grote hulp de wedstrijden in de CL
als hij dat niveau behoud is hij beter dan Cil, die na een geweldig Ek eigenlijk niet beter is geworden en een beetje uit vorm is.
Volgens mij had Ajax de minste tegen goals afgelopen seizoen, komt bij dat Cil ook erg goed was tijdens het WK.![]()
is een grapje toch?quote:
Vermeer is een goede keeper enzo en eigenlijk beter dan het niveau Feyenoord, maar Cil en Zoet zijn vergeleken met Vermeer echt wel een klasse of 3 beter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
excuus wk bedoelde ik ja, maar Zoet was afgelopen echt heel sterk. Eens zien of hij dat niveau dit seizoen ook heeft behouden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doet elkaar niet veel, we moeten de wedstrijd van Zoet tegen Madrid ook niet overschatten.
Volgens mij had Ajax de minste tegen goals afgelopen seizoen, komt bij dat Cil ook erg goed was tijdens het WK.
minste tegengoals kwam voornamelijk door de solide verdediging.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is wat overdreven, Vermeer is tegenwoordig een stabiele keeper.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is een grapje toch?
Vermeer is een goede keeper enzo en eigenlijk beter dan het niveau Feyenoord, maar Cil en Zoet zijn vergeleken met Vermeer echt wel een klasse of 3 beter.![]()
Geintje joh, is gewoon een topkeeper in een wat mindere periode.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
stelletje kneuzen, Cil is gewoon op zoet na de beste keeper van de eredivisie.![]()
dat klopt, ik ben blij dat hij bij Fey zijn plek heeft gevonden. Waar hij met Cil niet voldoende heeft kunnen concurreren bij gebrek aan stabiliteit, en ook kwaliteit toen. Al had ik hem nu graag als tweede keeper gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, Vermeer is tegenwoordig een stabiele keeper.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax - Willem ll, onder leiding van Higler
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Peter Bosz stuurt dinsdagavond een Ajax met Amin Younes en Bertrand Traoré in de ploeg het veld op. De twee aanvallers staan voor het eerst dit seizoen in de basis.
Younes kampte de voorbije weken met een blessure en kwam tot op heden niet verder dan een paar invalbeurten. Traoré werd vrijdag officieel gehuurd van Chelsea en maakte zaterdag tegen Roda JC (2-2) zijn officiële Ajax-debuut. Het daadkrachtige handelen van de in Burkina Faso geboren spits had een hoofdreden: in de play-offs Champions League in actie komen.
Daley Sinkgraven en Kasper Dolberg verdwijnen door de terugkeer van Younes en Traoré naar de bank. Achterin is Joël Veltman na zijn schorsing tegen Roda weer beschikbaar. De Telegraaf verwacht dat Davinson Sanchez daardoor naar de bank verhuist, al speelt Bosz volgens de krant ook met de gedachte om Veltman als rechtsback te posteren en Sanchez centraal te laten staan. Van dat laatste scenario zou Kenny Tete het voornaamste slachtoffer zijn.
Dat Bosz inmiddels een complete selectie heeft, stemt hem tevreden. "Ik hou ervan aan vastigheden te werken, om met een vaste ploeg te spelen. De grondgedachte is hetzelfde, maar de uitvoering moet beter. En dan helpt het als je met vaste jongens in een vaste samenstelling kunt spelen", aldus de coach.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
3 nog wel. Dan denk ik aan de subtop/top van Europa.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is een grapje toch?
Vermeer is een goede keeper enzo en eigenlijk beter dan het niveau Feyenoord, maar Cil en Zoet zijn vergeleken met Vermeer echt wel een klasse of 3 beter.![]()
zoet zit dat welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3 nog wel. Dan denk ik aan de subtop/top van Europa.Groot fan van User Wotte![]()
Cil zat dat na het WKquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3 nog wel. Dan denk ik aan de subtop/top van Europa.
En zoet zat dat vorig seizoen ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou minder zijn. Zie ook liever Dolberg in de spits. Die Traore kon er niets van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus sowieso geen Riedewald op het middenveld![]()
Cil faalt alquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:32 schreef Bronson_ het volgende:
Zoet en Cil zullen echt kei hard falen als ze een stap hogerop gaan.![]()
Vermeer is geblesseerd maar Cillessen is momenteel echt geen 3 klassen beter, Zoet deed het heel goed in de CL vorig seizoen, ik weet niet hoe die nu is maar die heeft zich vorig seizoen iig beter ontwikkeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3 nog wel. Dan denk ik aan de subtop/top van Europa.![]()
Doei!twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 12:59:29Lerin #Duarte tekent transfervrij voor 3 jaar bij Heracles nadat #Ajax hem destijds voor 2,5 miljoen euro overnam van zelfde club. reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Cil heeft afgelopen jaar echt veel meer blunders op zijn naam staan dan Vermeer. Helaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is een grapje toch?
Vermeer is een goede keeper enzo en eigenlijk beter dan het niveau Feyenoord, maar Cil en Zoet zijn vergeleken met Vermeer echt wel een klasse of 3 beter.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoeveel zou hij nog hebben verdiend, als hij niet weg zou zijn gegaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doei!twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 12:59:29Lerin #Duarte tekent transfervrij voor 3 jaar bij Heracles nadat #Ajax hem destijds voor 2,5 miljoen euro overnam van zelfde club. reageer retweet
Iedere besparing is er een.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik had het ook niet over afgelopen jaar. Lees de gehele discussie evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Cil heeft afgelopen jaar echt veel meer blunders op zijn naam staan dan Vermeer. Helaas.
Zoet heeft afgelopen jaar grote stappen gemaakt met als grootste uitschieter de CL wedstrijden.
Cil was na het WK van europese topklasse maar is toen niet meer beter geworden en kon dat niveau niet vasthouden en zit nu in een dip.
Vermeer is niet beter dan Cil.
Zoet en Cil zijn gewoon de twee beste keepers van de eredivisie bij de twee beste clubs van de eredivisie. Vermeer zit wat mij betreft als eerste daar onder als beste subtopper bij de beste subtopper van de eredivisie.
Als je de vergelijking maakt met het hoogste niveau dat alle drie gehaald hebben, (Cil tijdens WK Zoet en Vermeer afgelopen seizoen) dan springen Zoet en CIl daar uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
TE veel iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel zou hij nog hebben verdiend, als hij niet weg zou zijn gegaan?
Iedere besparing is er een.
Zivko en Duarte van de loonlijst, vanavond 3 0 winnen van rostov en dat laatste kanon kan niet uitblijven zou je zeggen![]()
Ziyech gesignaleerd bij de Arena en we komen allemaal keihard klaar in ons broekje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
TE veel iig
Zivko en Duarte van de loonlijst, vanavond 3 0 winnen van rostov en dat laatste kanon kan niet uitblijven zou je zeggen
Nu nog een linksback en een linksbuiten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik heb even die Rostov-analyse van VI gelezen maar ben er nu toch wel bang voor![]()
Ben benieuwd of het onder Bosz wel lukt om zo'n ploeg kapot te spelen![]()
2 mil te veel volgens marcquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben van de 32 mil van milik 2 mil uitgegeven... man man man![]()
En ze hebben er een betere speler voor teruggehaald...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben van de 32 mil van milik 2 mil uitgegeven... man man man![]()
En Dolberg bewijst al dat hij goed op weg is om volgend seizoen er te staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
En ze hebben er een betere speler voor teruggehaald...![]()
Zaterdag geeft veel vertrouwen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb even die Rostov-analyse van VI gelezen maar ben er nu toch wel bang voor![]()
Ben benieuwd of het onder Bosz wel lukt om zo'n ploeg kapot te spelen![]()
Mijn punt is dat ze echt nog wel meer mogen halen qua versterkingen die er staan. Geen talentjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
En ze hebben er een betere speler voor teruggehaald...AFCA
Want als je al het geld uitgeeft heb je automatisch een betere selectiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben van de 32 mil van milik 2 mil uitgegeven... man man man
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Goede spelers zijn vrijwel altijd duur. Slechte spelers zijn altijd te duur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Want als je al het geld uitgeeft heb je automatisch een betere selectie
Je kan de kwaliteit niet alleen hangen aan het prijskaartje, echter is een goede speler vrijwel nooit goedkoop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Laten we dus maar niet kijken naar goede spelers en get geld oppotten, waar het minder waard wordt. Doe iets met het vermogen, maar niet oppotten. Koop de arena, koop fc twente , dunno iets.(quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Want als je al het geld uitgeeft heb je automatisch een betere selectieAFCA
Younes, Milik, Bazoer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Goede spelers zijn vrijwel altijd duur. Slechte spelers zijn altijd te duur.
Je kan de kwaliteit niet alleen hangen aan het prijskaartje, echter is een goede speler vrijwel nooit goedkoop.![]()
Ik heb het dan over speler die uitblinken op het niveau europese (sub)top.quote:
Daar schaar ik die drie (nog) niet onder.
Maar ik ben met je eens dat Youness en Bazoer goede aankopen zijn.
Milik ben ik nog steeds van overtuigd dat Frank hem kapot heeft gemaakt, en dat hij een nieuwe doelpuntenmachine had kunnen worden bij Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zit wel in #teamarenakopen. Misschien niet een investering die een normaal bedrijf zou doen, maar wel een oké belegging. Heb niet per se het vertrouwen dat allerlei aankopen doen van rond de 10 miljoen goed uitpakt. Past ook niet bij Ajax, dus als er gekozen moet worden zou ik zeggen investeer verder in je specialiteiten.![]()
Ziyech is leuke speler. Niet mijn ideale kandidaat. Liever een "echte" buitenspeler die ook graag in dienende rol speelt. Ziyech LIJKT mij niet dat type. Op het middenveld is hij een versterking, maar de meeste hier zien hem als rechtsbuiten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ziyech gesignaleerd bij de Arena en we komen allemaal keihard klaar in ons broekje.
Nu nog een linksback en een linksbuiten.![]()
Haha. Malle jongen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat ben jij een debiel zeg, niet normaal.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik zie in hem de creatieve middenvelder die we nodig hebben, en die Sinkgraven niet lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ziyech is leuke speler. Niet mijn ideale kandidaat. Liever een "echte" buitenspeler die ook graag in dienende rol speelt. Ziyech LIJKT mij niet dat type. Op het middenveld is hij een versterking, maar de meeste hier zien hem als rechtsbuiten?
Ook zie ik in hem een nood back-up voor rechts mocht Ghazi alsnog op de laatste dag verkocht worden.
Maar dat is als je hem haalt als middenvelder, niet halen als rechtsbuiten.
Sink desnoods als back-up voor linksbuiten als ze niemand kunnen vinden.
Dan met Riedewald Klaassen en Ziyech op het middenveld spelen.
Ghazi en Younes eerste keus op de flanken met Cerny en Sink als back-upFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech is sowieso twijfelachtig. Speelt nu bij twente al de volgevreten vedette. Is naar mijn mening ook geen echte doorzetter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ziyech is leuke speler. Niet mijn ideale kandidaat. Liever een "echte" buitenspeler die ook graag in dienende rol speelt. Ziyech LIJKT mij niet dat type. Op het middenveld is hij een versterking, maar de meeste hier zien hem als rechtsbuiten?
Ik snap niet waarom Becker geen kansje heeft gekregen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
de arena is echt lelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zit wel in #teamarenakopen. Misschien niet een investering die een normaal bedrijf zou doen, maar wel een oké belegging. Heb niet per se het vertrouwen dat allerlei aankopen doen van rond de 10 miljoen goed uitpakt. Past ook niet bij Ajax, dus als er gekozen moet worden zou ik zeggen investeer verder in je specialiteiten.Groot fan van User Wotte![]()
Het halen van Europese subtop is in de Eredivisie onmogelijk. Dat mag je niet zeggen, want Frank Overmars heeft dat ook gezegd, maar het is wel waar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb het dan over speler die uitblinken op het niveau europese (sub)top.
Daar schaar ik die drie (nog) niet onder.
Maar ik ben met je eens dat Youness en Bazoer goede aankopen zijn.
Milik ben ik nog steeds van overtuigd dat Frank hem kapot heeft gemaakt, en dat hij een nieuwe doelpuntenmachine had kunnen worden bij Ajax.
En voor Guardado weer wordt opgelepeld: prima aanwinst van PSV, had hem er graag bij gehad, maar zeker geen Europese (sub)top. Daarnaast waren zijn echte hoogtijdagen in de periode 2008-2010.![]()
Dat middenveld is belachelijk licht mokkiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie in hem de creatieve middenvelder die we nodig hebben, en die Sinkgraven niet lijkt te zijn.
Ook zie ik in hem een nood back-up voor rechts mocht Ghazi alsnog op de laatste dag verkocht worden.
Maar dat is als je hem haalt als middenvelder, niet halen als rechtsbuiten.
Sink desnoods als back-up voor linksbuiten als ze niemand kunnen vinden.
Dan met Riedewald Klaassen en Ziyech op het middenveld spelen.
Ghazi en Younes eerste keus op de flanken met Cerny en Sink als back-upCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Riedewald en Ziyech hebben allebei een kleurtje, Klaassen is wel echt licht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat middenveld is belachelijk licht mokkie
jij bent fan van Gudelj?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het was niet heel serieus bedoeld. Ik denk namelijk niet dat Ajax heel verl kans maakt. 11 man achter de bal is niet een tactiek die Ajax heel goed ligt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Jahoor
Heb je Ajax in Europa bezig gezien de afgelopen jaren?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Geen uitgesproken fan, integendeel ik vind het nogal een oelewapper met zijn papa tattoo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Riedewald en Ziyech hebben allebei een kleurtje, Klaassen is wel echt licht.
jij bent fan van Gudelj?
Maar die is gewoon ontzettend nuttig. Omdat hij ook arbeid richting het eigen doel levert.Charlie: How's it going in there?
Niet dat Rostov niveau Sparta is, maar daar voetbalde Ajax ook erg goed onderuit. In tegenstelling tot de tijd onder Frank de Boerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was niet heel serieus bedoeld. Ik denk namelijk niet dat Ajax heel verl kans maakt. 11 man achter de bal is niet een tactiek die Ajax heel goed ligt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En tegen Roda weer niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Niet dat Rostov niveau Sparta is, maar daar voetbalde Ajax ook erg goed onderuit. In tegenstelling tot de tijd onder Frank de BoerWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
En dan zijn er ook nog supporters die witheet worden als de bal een paar keer terug of breed gaat tegen zo'n teamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was niet heel serieus bedoeld. Ik denk namelijk niet dat Ajax heel verl kans maakt. 11 man achter de bal is niet een tactiek die Ajax heel goed ligt.
Charlie: How's it going in there?
de arbeit die hij verricht naar eigen doel, komt door zijn eigen fouten posities en balverlies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geen uitgesproken fan, integendeel ik vind het nogal een oelewapper met zijn papa tattoo.
Maar die is gewoon ontzettend nuttig. Omdat hij ook arbeid richting het eigen doel levert.
Ziyech op die positie lijkt mij zeker in aanvallend opzicht stukke beter.
klaassen heb je nodig als draver en Riedewald op 6 lijkt mij duidelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je kan het wel veel mooier maken dan het is door het beton te bekleden en de stoelen te vervangenquote:![]()
ze hebben het dan ook niet onder de knie, maar het gaat met vallen en opstaan.quote:
Laten we hopen dat ze tegen Rostov opstaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech lijkt mij helemaal niets zeker als ik eerlijk ben. Ik zou het gewoon laten staan zoals het staat, dit middenveld op elkaar inspelen in de beoogde tactiek. En als ze het niet weten kunnen ze de bal altijd nog aan Younes of wellicht traore gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de arbeit die hij verricht naar eigen doel, komt door zijn eigen fouten posities en balverlies.
Ziyech op die positie lijkt mij zeker in aanvallend opzicht stukke beter.
klaassen heb je nodig als draver en Riedewald op 6 lijkt mij duidelijk.
Zo cliché als wat maar het is met name belangrijk om nu echt geen tegengoal te krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog supporters die witheet worden als de bal een paar keer terug of breed gaat tegen zo'n teamWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik weet gewoon 100% zeker dat we een tegen goal gaan krijgen, de 0 houden is gewoon teveel gevraagd nu. En dat is helemaal geen doodzonde maar dan moet je er zelf minimaal 2 maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo cliché als wat maar het is met name belangrijk om nu echt geen tegengoal te krijgen.Charlie: How's it going in there?
Ik zou eerder drie zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik weet gewoon 100% zeker dat we een tegen goal gaan krijgen, de 0 houden is gewoon teveel gevraagd nu. En dat is helemaal geen doodzonde maar dan moet je er zelf minimaal 2 maken.
Als je thuis niet met twee doelpunten verschil wint, ga je een lastige return krijgen.
Zeker als ze gemerkt hebben dat ze bij Ajax kunnen scoren gaan ze bij 1 goal verschil niet uit hun counterspel komen.
Bij twee doelpunten of meer verschil zullen ze wel moeten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je moet dan ook helemaal niet gek staan op te kijken als je met 2-0 of 3-0 eraf gaat vanavond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd of het onder Bosz wel lukt om zo'n ploeg kapot te spelen
Mensen die denken dat we dit wel even winnen adviseer ik om even wat meer na te denken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Feyenoord 4 everquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:56 schreef Roffa123 het volgende:
In Sovjet Russia, Rostov wint van Ajax,![]()
![]()
Vorig jaar begon de Boer met Sinkgraven en Bazoer in de basis. Sink maakte een paar blunders tegen Rapid Wien en toen moest hij plaats maken voor Gudelj.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vind Sinkgraven wel erg sterk nu. Jammer, maar begrijpelijk. Ben benieuwd..Noodles![]()
Klinkt leuk, maar dat genereert weer boel extra overhead voor je organisatie die weinig met voetbal te maken heeft. Dan krijg je de AFCA Exploitatie Maatschappij en AFCA Events B.V. voor het runnen van een evenementenhal waar ook nog gevoetbald wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zit wel in #teamarenakopen. Misschien niet een investering die een normaal bedrijf zou doen, maar wel een oké belegging. Heb niet per se het vertrouwen dat allerlei aankopen doen van rond de 10 miljoen goed uitpakt. Past ook niet bij Ajax, dus als er gekozen moet worden zou ik zeggen investeer verder in je specialiteiten.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ga even kijken naar die 7 wedstrijden vorig seizoen,quote:
krakersclub
Ga even kijken naar Roda thuis. Ga even kijken naar de huldiging van jullie vorig jaar, Oh wacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ga even kijken naar die 7 wedstrijden vorig seizoen,
krakersclub![]()
een Feyenoord supporter die begint over een huldiging... ik ben klaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:00 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ga even kijken naar Roda thuis. Ga even kijken naar de huldiging van jullie vorig jaar, Oh wacht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach, altijd nog beter dan een club met een kabouter logo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een Feyenoord supporter die begint over een huldiging... ik ben klaar.![]()
linkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd of het onder Bosz wel lukt om zo'n ploeg kapot te spelenGroot fan van User Wotte![]()
Wat een schattige user ben je. Ik vermoed dat je het laatste kampioenschap van je cluppie in je pyjama voor de TV hebt gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:02 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ach, altijd nog beter dan een club met een kabouter logo.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ah schattige reactie manneke.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een schattige user ben je. Ik vermoed dat je het laatste kampioenschap van je cluppie in je pyjama voor de TV hebt gezien.![]()
Wat kom je hier eigenlijk doen? Is niet alles wat met 020 te maken heeft haram? Als je naar dit topic op zoek bent lees je het woord Ajax meerdere keren ( en spreek je deze dus in je hoofd uit), dat mag toch niet volgens jullie geloof? Moet je niet naar een andere topic toe?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
inmiddels is hij de 40 gepasseerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een schattige user ben je. Ik vermoed dat je het laatste kampioenschap van je cluppie in je pyjama voor de TV hebt gezien.
is het alweer zolang geleden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, ik klik op VBL kortom Voetbal, en daar staat een artikel over de wedstrijd van Rostov.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk doen? Is niet alles wat met 020 te maken heeft haram? Als je naar dit topic op zoek bent lees je het woord Ajax meerdere keren ( en spreek je deze dus in je hoofd uit), dat mag toch niet volgens jullie geloof? Moet je niet naar een andere topic toe?![]()
"AFC AJAX #2724 Met bezoek uit Rusland" ben je nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Nee, ik klik op VBL kortom Voetbal, en daar staat een artikel over de wedstrijd van Rostov.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Exact. Rusland!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"AFC AJAX #2724 Met bezoek uit Rusland" ben je nu![]()
feyenoord 4 everquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:17 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete User op Fok. Roffa123 is zijn naam.Groot fan van User Wotte![]()
Op de een of andere manier komen die pogingen tot trolls er niet helemaal uit in dit topic, geen idee waar dat aan ligtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Omdat jij Louis Van Gaal als avatar hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
Op de een of andere manier komen die pogingen tot trolls er niet helemaal uit in dit topic, geen idee waar dat aan ligt![]()
Als ze van een feyenoord user komen zijn ze bij voorbaat al kansloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
Op de een of andere manier komen die pogingen tot trolls er niet helemaal uit in dit topic, geen idee waar dat aan ligtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oh okequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Omdat jij Louis Van Gaal als avatar hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
echt waar, dat is je comeback...?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Omdat jij Louis Van Gaal als avatar hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Altijd nog beter dan een supporter van de krakersclub. Met zn f sajdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als ze van een feyenoord user komen zijn ze bij voorbaat al kansloos.![]()
wat? je ging even over in het rotterdamse dialect.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een supporter van de krakersclub. Met zn f sajdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat Van Persie minder buitenspel staat dan Lensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef Brammess het volgende:
Hij is wel vermakelijker dan badder en coMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toevallig is het expres dat ik f sajd zeg ipv f side.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat? je ging even over in het rotterdamse dialect.![]()
Ik ben zeer benieuwd naar het werk van Roffa.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef Brammess het volgende:
Hij is wel vermakelijker dan badder en coGroot fan van User Wotte![]()
Hoe kan je nou iets toevallig expres doen? Jezus, jij hebt echt nog een hoop te leren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:23 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Toevallig is het expres dat ik f sajd zeg ipv f side.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geen idee, maar ik heb wel eens gehoord dat hij een jaartje bij Almere City FC gespeeld heeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar het werk van Roffa.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toevallig iets expres doen, dat is best knap. Ik vind jou nu al een leuk knaapje, kan je ook touwtje springen? Jump monkey boy, jump.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:23 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Toevallig is het expres dat ik f sajd zeg ipv f side.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Grote baas is datquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:17 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete User op Fok. Roffa123 is zijn naam.![]()
Ah een vriend van Herman dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb wel eens gehoord dat hij een jaartje bij Almere City FC gespeeld heeft
Groot fan van User Wotte![]()
Ik moet zeggen dat het voor de afwisseling wel een vermakelijk trolletje is. Nu hopen dat hij nog meer trucjes heeft zodat het niet saai gaat wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarschijnlijk Albert Heijn distributie ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar het werk van Roffa.![]()
Alle joden platquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:25 schreef Roffa123 het volgende:
Marco Bakker, Marko Bakker is zat hij rijd in de arena....Groot fan van User Wotte![]()
N'kufo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat Van Persie minder buitenspel staat dan LensCharlie: How's it going in there?
Vermakelijke analogiequote:Charlie: How's it going in there?
Nee joh. Kom op zeg, hun beste centrumverdediger is weg en hebben behoorlijk moeite om de pot dicht te houden de laatste wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik maak mij ook zorgen na het artikel van VI.
Beetje vertrouwen hebben, ons elftal is misschien wel de beste van de afgelopen 4 jaar.Charlie: How's it going in there?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:31 schreef Roffa123 het volgende:
Amsterdam linkse stad... Daarom Rotterdam altijd + 1.![]()
![]()
Vertel, wat is jouw mening over Gudelj?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:31 schreef Roffa123 het volgende:
Amsterdam linkse stad... Daarom Rotterdam altijd + 1.
Hiermee kun je jezelf nog reddenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegen wie heb je het eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:31 schreef Roffa123 het volgende:
Amsterdam linkse stad... Daarom Rotterdam altijd + 1.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit topic is nu al popcornwaardig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij is druk bezig met Trump te adoreren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het eigenlijk?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zou overigens niet uitsluiten dat dit een kloontje van Sunri5e isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zijn we toch allemaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:37 schreef Tagliano het volgende:
Zou overigens niet uitsluiten dat dit een kloontje van Sunri5e isFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeer overschatte speler.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel, wat is jouw mening over Gudelj?
Hiermee kun je jezelf nog redden![]()
dan heb je nog geluk. Ik werd voorheen nog wel eens de kloon van badder genoemd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik schijn een kloon van Stijn te zijn
gelukkig was dat maar heel even.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Welkom in dit topicquote:
Je bent een zeer verstandig userMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nouja overschat. Niemand vindt toch dat hij wat toevoegt op de NOS kliek na?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is toch leuk joh, een nieuwe troll
Met een goede mening, dat Gudelj een overschatte speler is![]()
Enige speler van niveau binnen de selectie, Heeft meer goed gedaan dan verkeerd afgelopen seizoen voor 010quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:52 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Alsof die prijs aan vermeer ligt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vaker dit topic lezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja overschat. Niemand vindt toch dat hij wat toevoegt op de NOS kliek na?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er worden straks een heleboel posts verwijderd..
[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 16-08-2016 15:12:54 (Klopt) ]![]()
Frank valt onder de NOS kliek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja overschat. Niemand vindt toch dat hij wat toevoegt op de NOS kliek na?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je hebt toch dit pareltje niet zitten TR'enquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef Bolasie het volgende:
Er worden straks een heleboel posts verwijderd.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
4e?? Wie wordt er 3e dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt in augustus. Ik wens je veel sterkte in maart en ik hoop dat je straks in mei trots bent op de vierde plaats![]()
Derde, ook goed. Punt is meer dat de verwachtingen in het begin altijd hoog zijn, dan komt de inzinking en uiteindelijk zijn we allemaal maar trots op een hele knappe 3e/4e plaatsquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vitesse, geef ik je op een briefjequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee joh. Eerder AZ, maar die lopen ook al achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Vitesse, geef ik je op een briefje![]()
heb je Vitesse gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh. Eerder AZ, maar die lopen ook al achter de feiten aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik lach hier hardop omquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag Kruiswijk en van de Werf. Sked vindt dit niet leuk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hoezo troostprijs? Als je denk dat Feyenoord nog steeds een nederlandse topclub is die kans maakt op de titel ben je nog verder heen dan ik dacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
De verdeeldheid bij ons is groot. De 1 is blij met Europees voetbal. De andere (Netals ik) vinden de KNVB beker een troostprijs en spreken schande over dit bestuur.
KNVB Beker is het hoogst haalbare.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik maak me vooral kwaad dat we met zo'n kutcompetitie geen kampioen kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoezo troostprijs? Als je denk dat Feyenoord nog steeds een nederlandse topclub is die kans maakt op de titel ben je nog verder heen dan ik dacht.
KNVB Beker is het hoogst haalbare.![]()
Tegen de lamme en de blindequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:02 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
je weet trouwens toch wel dat vermeer geblesseerd is en de nieuwe keeper al twee wedstrijden geen goals tegen heeftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
WOW ECHT?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:02 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
je weet trouwens toch wel dat vermeer geblesseerd is en de nieuwe keeper al twee wedstrijden geen goals tegen heeft
Moet ik even applaudisseren voor je?As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
och jezus, krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:02 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
je weet trouwens toch wel dat vermeer geblesseerd is en de nieuwe keeper al twee wedstrijden geen goals tegen heeft
Wereldkeeper dit dat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:03 schreef marp0 het volgende:
[..]
WOW ECHT?!
Moet ik even applaudisseren voor je?![]()
Ze zijn dus al blij met twee wedstrijden geen tegengoal. Maar het wel raar vinden dat de coolsingel vol staat als ze vierde worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:03 schreef marp0 het volgende:
[..]
WOW ECHT?!
Moet ik even applaudisseren voor je?
kinderhand is snel gevuld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en daar ging nog enige geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:04 schreef Roffa123 het volgende:
Traore is trouwens ook een zeer overschatte speler.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ga ik wel doen als jullie na 32 speelronden nog 0 tegengoals hebben.quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Als jij denkt dat Traore een goede speler is...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en daar ging nog enige geloofwaardigheid.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze heeft wel een goede kijk op voetbalMuah dat zou ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:06 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Traore een goede speler is...Oh.![]()
dit niveau is nog lager.quote:
Gezien de haat richting Ajax en de gerichte kritiek op feyenoord, vermoed ik een psv kloon
psvclFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij zei hetzelfde over Gudeljquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Muah dat zou ik niet zeggen.
Dan kun je bij mij niet meer stuk natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of iemand die snel uit het zicht van zijn begeleiders is ontsnapt en een computer heeft gevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit niveau is nog lager.
Gezien de haat richting Ajax en de gerichte kritiek op feyenoord, vermoed ik een psv kloon
psvclOh.![]()
Laten we het eens over onze verlosser hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach het is in elk geval weer wat anders dan gezeik om ZiyechFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat zeg ik psvclquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of iemand die snel uit het zicht van zijn begeleiders is ontsnapt en een computer heeft gevonden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat zal zijn favoriete Ajax middenveld zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zei hetzelfde over Gudelj
Dan kun je bij mij niet meer stuk natuurlijkOh.![]()
El Ahmadi-Kuyt-Vilhenaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zal zijn favoriete Ajax middenveld zijn?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is dat serieus zo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit toch in Syrië tegenwoordig?
Je bedoelt Riedewald op 6?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Laten we het eens over onze verlosser hebben.
Of Sinkgraven op linkshalf?
Oh.![]()
Dat kan ik slechts met je eens zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezien zijn posts zou mij dat niet heel erg verbazen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach het is ook niet het allerslechtste middenveld mogelijk, op zich. Alleen kan het zo makkelijk zoveel beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met dat lijkt het middenveld Gudelj-Bazoer-Klaassen nog goddelijk
Maar weer even on topic: Rostov is dus een zeer stugge tegenstander. Onder Frank de Boer zou ik Ajax geen kans geven. Maar ik heb er wel vertrouwen in vanavond.
Alleen wordt het wel billenknijpen gezien het aantal tegengoals tot noch toe.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Heb je het nu over het Feyenoord middenveld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach het is ook niet het allerslechtste middenveld mogelijk, op zich. Alleen kan het zo makkelijk zoveel beterOh.![]()
Ik verwacht wel een tegengoaltje. Ach, dan er maar drie makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:13 schreef marp0 het volgende:
Maar weer even on topic: Rostov is dus een zeer stugge tegenstander. Onder Frank de Boer zou ik Ajax geen kans geven. Maar ik heb er wel vertrouwen in vanavond.
Alleen wordt het wel billenknijpen gezien het aantal tegengoals tot noch toe.
Nee, dat van Ajax. Bazoer-Klaassen-Gudelj kan heus wel iets maar het kan zoveel beter, en daar is het materiaal ook gewoon voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je het nu over het Feyenoord middenveld?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bazoer en Klaassen zijn gewoon goede spelers, en Gudelj is ook wel beter te gebruiken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, dat van Ajax. Bazoer-Klaassen-Gudelj kan heus wel iets maar het kan zoveel beter, en daar is het materiaal ook gewoon voor
Maar met zijn drieën bij elkaar vullen ze elkaar totaal niet aan en missen ze een hoop.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:15 schreef DonRaja het volgende:
- Ontopic blijven
- Roffa, dit is niet het Fey-topic
- Ontopic blijven
[ Bericht 3% gewijzigd door DonRaja op 16-08-2016 15:17:06 (Ok doei) ]![]()
Ik ga weer ontopic verderquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 16-08-2016 15:17:26 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja dat dus, eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer en Klaassen zijn gewoon goede spelers, en Gudelj is ook wel beter te gebruiken.
Maar met zijn drieën bij elkaar vullen ze elkaar totaal niet aan en missen ze een hoop.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als zelfs Gijp het ziet had je drie jaar geleden al wat moeten veranderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Gijp zag het gisteren bij VI.
Gudelj de vierdaagseloperMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoals wat? Propper beschouwen we als creatieve halfgod hier in Nederland maar Klaassen overlegt de betere statistieken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer en Klaassen zijn gewoon goede spelers, en Gudelj is ook wel beter te gebruiken.
Maar met zijn drieën bij elkaar vullen ze elkaar totaal niet aan en missen ze een hoop.Charlie: How's it going in there?
Je blindstaren op statistiekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoals wat? Propper beschouwen we als creatieve halfgod hier in Nederland maar Klaassen overlegt de betere statistieken.Klaassen is een heel ander type dan Pröpper. Klaassen doet heel vaak niet mee aan het spel zelf maar staat er dan als er een balletje ingeschoten moet worden. Terwijl een creatieve speler eerder in het spel betrokken wordt en dan de steekpass geeft. Hoevaak zie jij Klaassen een steekpass geven?
Oh.![]()
Het gaat er imo niet eens om wie de betere speler is, maar wie qua type speler een betere aanvulling is op de rest van het middenveld/elftalquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoals wat? Propper beschouwen we als creatieve halfgod hier in Nederland maar Klaassen overlegt de betere statistieken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het gaat me niet zozeer om de statistieken. Maar dit middenveld kan er zogenaamd ineens geen kut meer van, terwijl ze allemaal meer rendement hebben dan het geprezen middenveld van PSV.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blindstaren op statistiekenKlaassen is een heel ander type dan Pröpper. Klaassen doet heel vaak niet mee aan het spel zelf maar staat er dan als er een balletje ingeschoten moet worden. Terwijl een creatieve speler eerder in het spel betrokken wordt en dan de steekpass geeft. Hoevaak zie jij Klaassen een steekpass geven?
Het loopt alleen voetballend niet, dat zie jij toch ook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om de statistieken. Maar dit middenveld kan er zogenaamd ineens geen kut meer van, terwijl ze allemaal meer rendement hebben dan het geprezen middenveld van PSV.
Of hoe verklaar jij het stroperige spel van Ajax?Oh.![]()
wij streven dat ook naar een niveau boven dat van psv.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om de statistieken. Maar dit middenveld kan er zogenaamd ineens geen kut meer van, terwijl ze allemaal meer rendement hebben dan het geprezen middenveld van PSV.
Verder is het middenveld niet slecht, het mist alleen creativiteit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe kom je erbij dat het niet loopt? Het kan allemaal beter maar hoezo zouden deze spelers dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het loopt alleen voetballend niet, dat zie jij toch ook?
Of hoe verklaar jij het stroperige spel van Ajax?Charlie: How's it going in there?
Omdat het alledrie precies dezelfde types zijn. Dan kunnen ze allemaal individueel beter zijn dan die van PSV (wat ik betwijfel, maar goed dat maakt voor het punt niet uit), maar dat wil niet zeggen dat het middenveld als geheel ook beter is dan dat van PSVquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het niet loopt? Het kan allemaal beter maar hoezo zouden deze spelers dat niet kunnen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Omdat er nauwelijks kansen worden gecreëerd? Dat is omdat deze spelers allemaal wel kwaliteiten hebben, maar niet in het creatieve gedeelte. Zijn allemaal box-to-box spelers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het niet loopt? Het kan allemaal beter maar hoezo zouden deze spelers dat niet kunnen?Oh.![]()
Ajax had het voorbije jaar ook niet de spelers om een steekpass op te geven. Milik kende weinig diepte en snelheid, Younes/Schöne moet 'm in de voet hebben, El Ghazi staat aan de lijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blindstaren op statistiekenKlaassen is een heel ander type dan Pröpper. Klaassen doet heel vaak niet mee aan het spel zelf maar staat er dan als er een balletje ingeschoten moet worden. Terwijl een creatieve speler eerder in het spel betrokken wordt en dan de steekpass geeft. Hoevaak zie jij Klaassen een steekpass geven?
Overigens zijn de looplijnen en positiespel van Klaassen buitengewoon goed. Dat gebrek aan betrokkenheid in het spel ligt eerder bij zijn medespelers en spelopvatting.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Klaassen moet niet op 10 staan in mijn ogen, dan moet je vooral creatief sterk zijn. Op rechtshalf vind ik hem op dit moment de beste optie. Maar Sinkgraven is creatief dus kan je daar prima opstellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:42 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ajax had het voorbije jaar ook niet de spelers om een steekpass op te geven. Milik kende weinig diepte en snelheid, Younes/Schöne moet 'm in de voet hebben, El Ghazi staat aan de lijn.
Overigens zijn de looplijnen van Klaassen heel erg goed. Dat gebrek aan betrokkenheid in het spel ligt eerder bij zijn medespelers en spelopvatting.Oh.![]()
vandaar dat Klaassen ook mag/moet blijven staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:42 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ajax had het voorbije jaar ook niet de spelers om een steekpass op te geven. Milik kende weinig diepte en snelheid, Younes/Schöne moet 'm in de voet hebben, El Ghazi staat aan de lijn.
Overigens zijn de looplijnen van Klaassen heel erg goed. Dat gebrek aan betrokkenheid in het spel ligt eerder bij zijn medespelers en spelopvatting.
Riedewald op 6 hoeven we het niet over te hebben
Maar dan moet je daarbij wel een creatieve speler zetten die vooruit speelt en durft. Sink zou dan moeten doen maar dan heb ik liever ZiyechFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik blijf Klaassen op 6 interessant vinden. Geflankeerd door een loper en een creatieve voetballer.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Daar heb ik echt veel liever Riedewaldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik blijf Klaassen op 6 interessant vinden. Geflankeerd door een loper en een creatieve voetballer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee joh, Klaassen is juist uitstekend als hij zelf de loper is. Totaal niet de spelverdeler.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik blijf Klaassen op 6 interessant vinden. Geflankeerd door een loper en een creatieve voetballer.Oh.![]()
Riedewald moet op 6quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik echt veel liever Riedewald
Tenzij Riedewald als CV de enige reden is om Viergever uit de basis te houden (maar ik hoop dat Sanchez dat gaat doen)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens wel jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Riedewald moet op 6
Tenzij Riedewald als CV de enige reden is om Viergever uit de basis te houden (maar ik hoop dat Sanchez dat gaat doen)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
http://www.vi.nl/web/nieu(...)at.htm?channel=phone
Ik vind het voor een periode het te proberen waard, als zelfs Johan het zei. Voetballend brengt hij ook meer dan Riedewald.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Ik vind Riedewald voetballend beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:50 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik vind het voor een periode het te proberen waard als Johan het zelfs zei. Voetballend brengt hij ook meer dan Riedewald.Oh.![]()
Ik betwijfel of hij voetballend heel veel meer brengt dan Riedewald, die kan dat ook meer dan primaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:50 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik vind het voor een periode het te proberen waard als Johan het zelfs zei. Voetballend brengt hij ook meer dan Riedewald.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We komen er niet uit lees ik.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Tegen Roda 24! pogingen op doel en tegen PAOK thuis en Sparta uit waren dat er 17. Dat zijn toch aardige cijfers, vooral als je meeneemt dat ditzelfde team vorig seizoen in enkele potten slecht een poging of 2 a 3 op doel ondernam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er nauwelijks kansen worden gecreëerd? Dat is omdat deze spelers allemaal wel kwaliteiten hebben, maar niet in het creatieve gedeelte. Zijn allemaal box-to-box spelers.
In die wedstrijd had Ajax gemiddeld 68% balbezit en was (jaja saillaint) Gudelj de best gewaardeerde speler. Maar ik zal me wel blindstaren ofzo. Dat verhaal van een kut middenveld past veel beter om een speler als Ziyech naar Ajax te lullen
Daar is dit topic op gebouwd, als we dat als criterium aanhouden om niet meer in discussie te gaan blijft er 1 topic per jaar over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:53 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
We komen er niet uit lees ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pogingen op doel? Op FoxSports staat 7.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tegen Roda 24! pogingen op doel en tegen PAOK thuis en Sparta uit waren dat er 17. Dat zijn toch aardige cijfers, vooral als je meeneemt dat ditzelfde team vorig seizoen in enkele potten slecht een poging of 2 a 3 op doel ondernam.
In die wedstrijd had Ajax gemiddeld 68% balbezit en was (jaja saillaint) Gudelj de best gewaardeerde speler. Maar ik zal me wel blindstaren ofzo. Dat verhaal van een kut middenveld past veel beter om een speler als Ziyech naar Ajax te lullen![]()
Nee excuus dat zijn de attempts en niet on targetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:56 schreef DenXD het volgende:
[..]
Pogingen op doel? Op FoxSports staat 7.
Lijkt me logisch want 24 op goal is bezopen
24 op goal zou de standaard moeten zijn tegen een Roda en dan met 8-0 het veld af.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee excuus dat zijn de attempts en niet on target
Lijkt me logisch want 24 op goal is bezopen
maar goed, vergane glorie dit dat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Achja de standaard. Als ik van de standaard uitga hoeven we ook niet in de broek te poepen van FK Stokbroodquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
24 op goal zou de standaard moeten zijn tegen een Roda en dan met 8-0 het veld af.
maar goed, vergane glorie dit dat.Charlie: How's it going in there?
Ajax - Rostov uitverkocht
Ajax – Rostov is uitverkocht. Er zijn nog slechts enkele zakelijke stoelen beschikbaar op de hoofdtribune. Ajax en Rostov strijden om een plek in de groepsfase van de UEFA Champions League. De Ajacieden van Peter Bosz worden vanaf 20:45 uur gesteund door een volle ArenA!
Ajax kan dinsdagavond in de Amsterdam ArenA alvast een goede stap zetten richting het hoofdtoernooi van de Champions League en kan daarbij rekenen op de steun van veel Ajacieden. Komende week wordt in Rostov beslist wie zich plaatst voor het hoofdtoernooi van de CL.
Ajax – Rostov is vanavond live te zien op het open kanaal, bij Veronica.![]()
Als we na een halfuur nog niet gescoord hebben denk ik dat ook wel ja. Scoren we vroeg, dan voetbalt dat al een stuk makkelijker en denk ik dat we wel kunnen uitlopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:37 schreef Buitendam het volgende:
Denk dat het vanavond een saaie schaakpot wordt.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 17:02:33Ajax verhuurt Richairo Zivkovic per direct aan FC Utrecht. De verhuur loopt t/m 30 juni 2017 https://t.co/kybdnbDiNW https://t.co/u5sbM2n60o reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: