Het zou wel nuttig zijn als mensen weer wat meer gingen nadenken over een gezonde gezinsverhouding, waar de kinderen centraal staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De vrouw weer terug als broedmachine.
Christendom is kut en moet doodquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar met west-europa komt het toch nooit meer goed.
weer megapark?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Die hoeren hier grijpen je zo bij het kruis op straat
Die zijn eerder op de kamer dan je koffers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Die hoeren hier grijpen je zo bij het kruis op straat
weet jij waar paspoorten gemaakt wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn eerder op de kamer dan je koffers.
Ik dacht bij Johan Enschede waar ze ook geld drukken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet jij waar paspoorten gemaakt worden
mijn nieuwe paspoort is beschadigd aan mijn gegevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht bij Johan Enschede waar ze ook geld drukken.
Mag morgen weer aan de bak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog vakantie van werk?
wat mij betreft mag het allebei verdwijnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Christendom is kut en moet dood
Kritiek op islam is uit den boze en moeten we respecteren
wow, dat is snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag morgen weer aan de bak.
Vast een racist die hem gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn nieuwe paspoort is beschadigd aan mijn gegeven
liever dan atheismequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat mij betreft mag het allebei verdwijnen
misschien bij het opsturen gebeurd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vast een racist die hem gemaakt heeft.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liever dan atheisme
[ afbeelding ]
Maar ga je er mee terug?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien bij het opsturen gebeurd?
nee, had alleen gehaald omdat iemand mij had gezegd dat je nationaliteit kan verliezen als je paspoort niet haaltquote:
gelovigen hebben altijd lange tenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liever dan atheisme
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |