Toen hadden van Moorsel en de Bruijn 3 gouden plakken en vd Hoogenband 2. Ze vallen dit jaar op meer prijswinnaars lijkt het. Wat ook veel leuker isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:22 schreef TLC het volgende:
Dit zijn veel leukere spelen geworden dan Sydney imho![]()
meer verscheidenheid aan sporten waar de medailles vallen
![]()
De keuze voor sportman, sportvrouw en sportteam van het jaar wordt wel enorm lastig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen hadden van Moorsel en de Bruijn 3 gouden plakken en vd Hoogenband 2. Ze vallen dit jaar op meer prijswinnaars lijkt het. Wat ook veel leuker is
Wat dat betreft wel prettig dat het Nederlandse voetbal op z'n gat ligt, anders was het helemaal onmogelijk geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef kilon het volgende:
[..]
De keuze voor sportman, sportvrouw en sportteam van het jaar wordt wel enorm lastig.
lijkt he hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen hadden van Moorsel en de Bruijn 3 gouden plakken en vd Hoogenband 2. Ze vallen dit jaar op meer prijswinnaars lijkt het. Wat ook veel leuker is
Dafne sws als ze 200 meter wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel prettig dat het Nederlandse voetbal op z'n gat ligt, anders was het helemaal onmogelijk geweest.
Ik ga voor Sanne...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef kilon het volgende:
[..]
De keuze voor sportman, sportvrouw en sportteam van het jaar wordt wel enorm lastig.
Sportman wordt Niek Kimman als hij goud haalt hier. Sportvrouw Schippers en Team de handbalsters.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Waarom Schippers dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportman wordt Niek Kimman als hij goud haalt hier. Sportvrouw Schippers en Team de handbalsters.
Ondanks een mooie dag toch jammer dat de beachvolleyballers er uitliggen. Hadden zeker kans op goud. Zelfde voor de hockeymannen die lijken te verliezen
Omdat Schippers op het EK ook al succes boekte. Maar van der Breggen kan ook ja met 2 medailles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom Schippers dan?
Ik vind die turnster of die wielrenster een groter kans maken.
welke?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:22 schreef marcodej het volgende:
14 nu. Nog 6 plakken te gaan voor de 20. Moet lukken.
Springruiters landenteams en individueel. Noushka Fontijn hoeft maar 1 potje te winnen voor een medaille.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
welke?
Hockey 2
Dafne
Hasan
Volley
Beachvolley
Handbal
Bmx
2quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Springruiters landenteams en individueel. Noushka Fontijn hoeft maar 1 potje te winnen voor een medaille.
4 jaar geleden ook alquote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:17 schreef Twiitch het volgende:
Voor de mannen in ieder geval wel. Volgens mij nog nooit zo'n hoog percentage vrouwelijke medaillewinnaressen. Niks mis mee maar deze editie valt het wel erg op.
Turnen hebben we bij de vrouwen nog nooit een medaille gewonnen op de OS, laat staan goud. Wielrennen en atletiek/200m hebben we dat wel al eerder gedaan. Wevers dus wat mij betreft gewoon sportvrouw van het jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom Schippers dan?
Ik vind die turnster of die wielrenster een groter kans maken.
Ondanks dat Van der Breggen ook nog brons heeft gepakt kies ik nu al ook voor Wevers. Kippenvel! (Hoewel Van Zetten daar ook een groot aandeel in had)quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Turnen hebben we bij de vrouwen nog nooit een medaille gewonnen op de OS, laat staan goud. Wielrennen en atletiek/200m hebben we dat wel al eerder gedaan. Wevers dus wat mij betreft gewoon sportvrouw van het jaar
Natuurlijk is daar wel wat mis mee...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:17 schreef Twiitch het volgende:
Voor de mannen in ieder geval wel. Volgens mij nog nooit zo'n hoog percentage vrouwelijke medaillewinnaressen. Niks mis mee maar deze editie valt het wel erg op.
Ik vind van niet. Het bevestigd bij mij alleen maar het beeld dat Nederlandse mannen over het algemeen gewoon niet kunnen presteren onder grote druk. Iets wat iemand die voetbal volgt al lang wist trouwens.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Natuurlijk is daar wel wat mis mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |