De originele opener van dit topic moet met pek en veren het land uit gejaagd worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Serieus, een deel twee van het meest onterechte topic van dit forum?
Twee gouden medailles vandaag. We mogen zeker niet klagen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Serieus, een deel twee van het meest onterechte topic van dit forum?
26 deelneemsters met 24 nationaliteiten, Brazilië en Hongarije met 2.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Riofan83 het volgende:
Zwemmen is één van de meest mondiale sporten. In het open water waren 28 zwemsters met 27 nationaliteiten. Alleen Brazilië had 2 deelnemers, alle andere landen maar 1. Superknap dus van Sharon!
Zeilen is morgen, gaat het morgen niet door dan is het goud.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:50 schreef kilon het volgende:
Het meest teleurstellende is dat morgen precies hetzelfde gaat zijn als vandaag:
Openwaterzwemmen winnen we goud
Turnen winnen we goud
Zeilen gaat niet door, en dus winnen we goud
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Zeilen is morgen, gaat het morgen niet door dan is het goud.
Dit dus. Dit topic is een groot anti-jinx.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Jane het volgende:
Ik vind dat we vrolijk moeten blijven doorzeuren, want blijkbaar komen de gouden plakken dan vanzelf.
http://nos.nl/teletekst#607quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iemand een update van de medaillespiegel? Met het goud van Sanne erbij dus?
Mooiquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
http://nos.nl/teletekst#607
We staan inmiddels 11e. 1x goud erbij en we stijgen al naar 9.
Oh best netjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef Syntix het volgende:
Het gaat te goed idd. Zo lijkt het net alsof we nog wat kunnen en voorstellen![]()
Voor het gemak vergeten we dan wel dat andere landen ook nog medailles gaan pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zilver en brons zijn voor de chokers en falers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef beantherio het volgende:
Het aantal zilveren en bronzen medailles valt trouwens best wel tegen.
Iedere keer weer he? We zullen het wel nooit leren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Voor het gemak vergeten we dan wel dat andere landen ook nog medailles gaan pakken.
Dit is deel 2. Alle azijnzeikers zijn allang weer gevlogen maar dit topic moet in ere blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word een beetje moe van dit treurig gedrag. Nederland presteert fantastisch en iedereen loopt walgelijk negatief te doen al tijdens wedstrijden. Wat verwachten jullie dan, 20 keer goud ofzo?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:17 schreef Wespensteek het volgende:
Vanaf het moment dat Yuri naar huis is lijkt alles goed te lopen.
Wat een beetje nachtrust al niet kan doen, hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:17 schreef Wespensteek het volgende:
Als we geen zilver en brons meer halen en enkel goud (waar het nu op lijkt) hebben we dat aantal wel nodig om het aantal medailles op peil te houden. Het gaat wat dat betreft niet zo goed als we denken: we laten een hoop zilver en brons liggen. Mensen zijn veel te positief.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word een beetje moe van dit treurig gedrag. Nederland presteert fantastisch en iedereen loopt walgelijk negatief te doen al tijdens wedstrijden. Wat verwachten jullie dan, 20 keer goud ofzo?
zilver en brons is voor losersquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als we geen zilver en brons meer halen en enkel goud (waar het nu op lijkt) hebben we dat aantal wel nodig om het aantal medailles op peil te houden. Het gaat wat dat betreft niet zo goed als we denken: we laten een hoop zilver en brons liggen. Mensen zijn veel te positief.
Deze manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als we geen zilver en brons meer halen en enkel goud (waar het nu op lijkt) hebben we dat aantal wel nodig om het aantal medailles op peil te houden. Het gaat wat dat betreft niet zo goed als we denken: we laten een hoop zilver en brons liggen. Mensen zijn veel te positief.
Ik oefen mijn kwaliteiten op het gebied van trollingquote:
Heerlijk gekaapt door de Olumpiers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik oefen mijn kwaliteiten op het gebied van trolling![]()
Ook vind ik het zielig dat dit topic te vondeling gelegd is. Niemand die het voor hem opneemt.
Perfecte zet van de Nederlandse Bond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:17 schreef Wespensteek het volgende:
OS / NL heeft geen topsport klimaat meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:41 schreef beantherio het volgende:
Zijn er ooit meer onterechte topics geweest op Fok! dan deze?
Het is wel op Olympisch niveau dus misschien ook niet vreemd dat het een topic in dit subforum is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
OS / NL heeft geen topsport klimaat meer
Het zal erom spannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |