zeilersquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef richolio het volgende:
De roeiers konden eindelijk beginnen, maar nu waaide het ineens te hard
Dit. Geen weerbericht gekekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef richolio het volgende:
Zeilersquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef richolio het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie vannacht meegelezen heeft tijdens de atletiek: ik ga even naar het toilet. Lijkt me duidelijk dat dit goed gaat komen voor Sanne.
Wij (van de sportredactie) hebben zitten rekenen vanmiddag en zouden in principe (zonder uitschieters mee te nemen) op 20 medailles uit kunnen komen. Prima resultaat zou dat zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ziet de wereld er qua medailles toch ineens heel anders uit na vandaag
Lijkt me duidelijk, heywoodu gaat zijn schermen verplaatsen naar de WCquote:
Ga vaker heen zou ik zeggenquote:
Ga je vannacht om half 2 nog een keer?quote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef Cee het volgende:
Zouden er nu veel kwaaie Amerikanen zijn die gaan zeuren dat er te weinig acrobatiek zat in Sannes oefening? Vraag ik me gewoon even af.
Hopelijk is het morgen weer hele dag windstilquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
Morgen nog Bouwmeester, Daphne en Epke voor Goud. Volle score en we gaan richting de top 5.
quote:
Hambuchen valtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Maver24 het volgende:
Nou Epke nog morgen al heb ik daar minder verwachtingen van of hij moet met een truuk speciaal komen
Zodat iedereen gaat staanquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Maver24 het volgende:
Nou Epke nog morgen al heb ik daar minder verwachtingen van of hij moet met een truuk speciaal komen
En als Yuri niet aan de tap had gehangen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Marit niet zeilt, anders was dit de meest succesvolle Olympische dag ooit geworden voor NL als zij ook het goud had gepakt
Grapje tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Van ijs kan je amper dik worden. Of je vreet er 10 op een dag.
Yuri had waarschijnlijk geen medaille gewonnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
En als Yuri niet aan de tap had gehangen.
Yuri had misschien 5e geworden denk ik;quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was kansloos voor een medaille met zijn huidige niveau.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou helemaal geweldig zijn als Epke het weer kan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:42 schreef Moira. het volgende:
Man man man. 2012 was heerlijk, maar dit is nóg fijner.
Toptijden voor het Nederlands turnen
Dat is echt chanantquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Evertjan het volgende:
gaat de NOS ook nog die 2 Amerikaanse meisjes interviewen en vragen wat ze van Sanne vinden
Van zo'n water perenijsje kom je toch niet aan? Zolang het onder de 2500kcal per dag blijft. + ik sportquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef komrad het volgende:
Sanne staat nu ook op de Rio website als meest recente winnaar van goud
Hadden we daar weer over geklaagtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yuri had waarschijnlijk geen medaille gewonnen.
Had een verrassingsmedaille kunnen zijn, you never know.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yuri had waarschijnlijk geen medaille gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |