Wat ik probeer te zeggen is dat je wantrouwen in vrouwen door figuren zoals jijzelf veroorzaakt wordt. En dat maakt jou een hypocriet. En een narcist.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Want ik ken die vriendjes van die vrouwen ook?. Als ik die persoon alleen al een keer heb gegroet of zo dan doe ik dat niet, maar als ik die gozer nog nooit in mijn leven heb gezien?. mja dat ben ik he.
Wat probeer je nou man?, eerst probeer je psycholoog te spelen, en nu ga je me aanvallen?.. als je niks nuttigs kan zeggen hoef je niet te reageren.
alvast bedankt.
Ik heb ook nooit gezegd dat het iemand anders zijn probleem is he. Ik weet dat het mijn probleem is, en zit te overwegen hulp te zoeken over dit samen met een aantal vrienden. want hen, hebben net zoals ik het probleem dat we nooit echt een vrouw kunnen vertrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
eigenlijk is dat vooral jouw probleem..
Het is ook een beetje je eigen instelling, zelfs als je erbij haalt dat 'ook je eigen vader vreemdging, ondanks dat je moeder de perfecte vrouw was' komt dat op mij over alsof je je eigen situatie en gedrag ermee wil verklaren of 'rechtvaardigen' maar uiteindelijk heb je er niks aan die instelling zelf te behouden en ondertussen zo jammerlijk te doen erover dat je geen relatie kunt opbouwen
Mijn vertrouwen in mn vrouw daalt helemaal niet, en bij mijn weten heeft ze me nog nooit belazerd ...
Als ik haar echter continue zou wantrouwen, en ervan uitgaan dat ze 'sowieso' wel vreemd zou gaan; zeker met 'mannen die op mij lijken qua gedrag'... vermoed ik dat mn relatie sowieso niet zo prettig zou verlopen en vroeger of later sowieso wel uit zou gaan op een onprettige manier...
Misschien dat ik toevallig een 'ander type vrouz' aantrek dan jij... dat zou kunnen, maar ook dan is de grote vraag vooral waarom jij een relatie begint met een vrouw als die verschrikkelijke ex van je...
Okay ten eerste... nee ik ben geen narcist, ik vind mezelf echt NIET beter dan iemand anders en iemand anders is dat ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat je wantrouwen in vrouwen door figuren zoals jijzelf veroorzaakt wordt. En dat maakt jou een hypocriet. En een narcist.
Maar jij vindt uit moreel standpunt dat een maat niet meer met je ex mag omgaan. Waarom geldt dat 'morele' standpunt dan niet voor 'onbekende' mensen wiens vrouw jij neukt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Okay ten eerste... nee ik ben geen narcist, ik vind mezelf echt NIET beter dan iemand anders en iemand anders is dat ook niet.
Nee hoor want voordat ik goed was met vrouwen en vrouwen mij zelfs helemaal niet zagen staan zag en hoorde ik genoeg over andere vrouwen.. dus.. tot zo ver je analyse.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Okay ten eerste... nee ik ben geen narcist, ik vind mezelf echt NIET beter dan iemand anders en iemand anders is ook niet beter dan ik... is anything zeggen de mensen die mij kennen dat ik mezelf vaak onderschat.
Nee hoor want voordat ik goed was met vrouwen en vrouwen mij zelfs helemaal niet zagen staan zag en hoorde ik genoeg over andere vrouwen.. dus.. tot zo ver je analyse.
The struggles van een 14 jarigequote:Vervolgens zei ik van dat het sowieso eigenlijk niet zo cool is om met iemand zijn ex nog om te gaan (althans dat vind ik dan, ik zou dat nooit doen),
Je weet zelf best wat we allemaal bedoelen. Maar goed, moet je zelf weten, zeik dan alleen niet zo alsof 99% van de vrouwen (of mannen) onbetrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Okay ten eerste... nee ik ben geen narcist, ik vind mezelf echt NIET beter dan iemand anders en iemand anders is dat ook niet.
Omdat het verschil is dat TS die onbekende mensen dan niet kent, en dus is dat morele standpunt er niet, tenminste, dat is wat hij wil zeggen denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar jij vindt uit moreel standpunt dat een maat niet meer met je ex mag omgaan. Waarom geldt dat 'morele' standpunt dan niet voor 'onbekende' mensen wiens vrouw jij neukt?
Dat ben jij ja en zoals de waard is.. What goes around comes around. What you give is what you get. En zo zijn er heel veel meer spreekwoorden van toepassing.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Want ik ken die vriendjes van die vrouwen ook?. Als ik die persoon alleen al een keer heb gegroet of zo dan doe ik dat niet, maar als ik die gozer nog nooit in mijn leven heb gezien?. mja dat ben ik he.
Groepstherapie?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat het iemand anders zijn probleem is he. Ik weet dat het mijn probleem is, en zit te overwegen hulp te zoeken over dit samen met een aantal vrienden. want hen, hebben net zoals ik het probleem dat we nooit echt een vrouw kunnen vertrouwen.
Het komt over alsof je haar wel enigszins de schuld geeft dat bepaalde denkbeelden bij jou nu zo zijn. Dat staat een beetje haaks op je eerder aangegeven langere periode van wantrouwen. Als je hulp hiervoor gaat zoeken, dan zou je best wel eens wat aan beter grenzen bepalen kunnen hebben. (RET misschien?) Dan kun je leren pro-actiever om te springen met de constatering dat een en ander niet goed verloopt en daar ook naar kunnen leren handelen. Kunnen staan achter je beslissing om een relatie aan te gaan en hoe en waarom je daarmee om gaat. Dan heb je al een andere insteek dat je die kuthoeren een kans geeft, maar dat zij die verpesten met vreemdgaan enzo..quote:Ik praat niks goed, maar mijn instelling is als ik het zo veel om mij heen zie gebeuren vind IK het persoonlijk moeilijk om mijn vriendin te vertrouwen... want die gozers stappen in een relatie met een vrouw waarvan hun denk ik (althans dat neem ik aan, vertrouwen en geloven dat ze trouw is aan hen).
Nou omdat ik in eerste instantie sowieso niet wist dat ze zo kon zijn, en naarmate de tijd vorderde steeds heel anders begon te doen, waardoor mijn vertrouwen weer steeds minder werd en alles uiteindelijk in een neerwaartse spiraal terecht kwam en zie nu het resultaat.
Je eigen analyse getuigt anders ook niet zo van je goed zijn met vrouwen eerlijk gezegd, gezien de behaalde resultaten en verwijten aan hun vreemdgaande adres enzo. Misschien kun je beter eens je definitie van goed zijn met vrouwen heroverwegen naar iets breders dan ze kunnen neuken ofzo..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
met andermans ex gaan vind men over het algemeen not done hoor. of iemand nu wel of niet over zijn ex heen is is daarbij niet relevant . het is dus niet zo raar dat ts dit dan ook vind.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar daar ga je dus. In JOUW ogen. En de enige reden daarvoor is dat je, zoals je zelf ook onderkent, er niet over heen bent. Was dat wel het geval, was dit alles geen issue.
Ik vind die vriend van je anders behoorlijk netjes. Prima dat hij met z'n lul denkt, dat denken alle mannen als ze een lekker wijf zien, dus dat kun je 'm nu niet aanrekenen als reden dat hij daarom maar een eikel is.
Overigens, ik dacht dat jij in Miami woont, daar zijn toch genoeg lekkere wijven? waarom je dan druk maken over deze shit?
typisch advies op fok. TS voor relatieadvies kun je eigenlijk nog beter op viva zijn. hier zegt men altijd dat je iemand moet dumpen of niet moet daten tot je aan jezelf gewerkt hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je doet aan symptoombestrijding. Geen vrouwen in eigen stad want ik weet dat ik dr niet mee kan omgaan als het uit is en ik rare dingen ga denken.
Je zou ook gewoon niet kunnen daten tot je wat zelfvertrouwen hebt. Is ook veel aantrekkelijker voor vrouwen.
Oei, dus ooit een relatie gehad die voorbij is, ben je gelijk single voor de rest van je leven.quote:Op zondag 4 september 2016 18:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
met andermans ex gaan vind men over het algemeen not done hoor.
exen van vrienden he. want daar hadden we het over....quote:Op zondag 4 september 2016 18:11 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Oei, dus ooit een relatie gehad die voorbij is, ben je gelijk single voor de rest van je leven.
Draag je ook zwarte kousen?
kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet minder 'mooi' te worden, hij moet gewoon zelf stoppen met de losbol uithangen als hij een meisje wil die geen losbol is.
Als zo'n Joker met gladde praatjes je 'spontaan' aan komt spreken weet iedere vrouw binnen een paar seconde al hoe laat het is (meestal al eerder zelf). Kan hartstikke leuk zijn(bedoel dus niet dat dat slecht is), maar de vrouwen die niet van het losbollen zijn zitten daar gewoon niet op te wachten. Alleen vrouwen die ook willen losbollen reageren daarop.
Hij geeft zelf aan zo'n aan elke vinger een schatje figuur te zijn, dan moet je niet raar opkijken als je vooral mensen aantrekt die ook van het lang leve de lol zijn, van het we zien welwaar het schip strand. Kunnen mooie dingen uit voorkomen, is echt niet slecht, maar het is niet wat de ts zoekt.
Die wil een serieuze en zeer monogame vrouw, geen flirter e.d.. Zijn aanpak is dus verkeerd, want hij gebruikt de 'flirtmanier' om vrouwen aan te trekken.
in andere kringen proberen te kijken en beter niet tijdens uitgaan. dat is allemaal teveel op looks gebaseerd en trekt een bepaald publiek aan. in welke kring wel weet ik je ook niet zo ffe te zeggen. maar zoek ern serieuzer typje en benader haar ook op die manier. stel je zoekt online.... kies dan geen pics met spierballen of van t uitgaan zodat je geen verkeerde indruk geeft maar gewoon een vrolijke pic van jezelf in een neutrale omgeving..zonder poeha...kan net zo goed thuis zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Of ze zijn goed in het zich voordoen daarvan in het begin, het punt is dat het wel makkelijk is om nu te zeggen van "ja je omringd je zelf door sletjes" nja ik weet niet wat ik er aan kan doen zodat ik ze niet meer aantrek?.
Nee, dat ben je overduidelijk juist niet. Mensch, als jij je druk maakt met wie ze omgaat, wie ze meeneemt naar de gym en met wie ze lacht dan zitje duidelijk nog voor 100% aan haar vast want je laat haar doen en laten jouw leven en gemoed bepalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik ben ook gewoon echt klaar met haar.
Een echte man die klaar is met zijn ex kan zonder problemen haar een hand geven en vragen hoe het met haar gaat. Grow some balls.quote:Het voelt wel echt apart om echt iedereen een hand te geven en dan te kijken van " oh dat is zij, en dan overslaan en verder gaan mja"
Dat ligt aan jou, niet aan haar. Je moet haar loslaten en je eigen leven gaan leiden. Dan is het over.quote:Ik vraag me dan ook af hoe lang dit gaat duren, ik wil gewoon weer normaal kunnen chillen zonder die giftige sfeer de hele tijd.
Dat is onzin van dat een hand geven als je klaar bent met haar. Dat is afhankelijk van de manier waarop jullie uit elkaar zijn gegaan. Heeft ze je gebruikt als rebound of is ze vreemdgegaan met een ander, dan heb je totaal geen behoefte meer om dat wijf nog ook maar 1 blik te gunnen. Dan kan je zeggen dat het niet zo is, maar dan heb je dat blijkbaar nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 5 september 2016 08:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, dat ben je overduidelijk juist niet. Mensch, als jij je druk maakt met wie ze omgaat, wie ze meeneemt naar de gym en met wie ze lacht dan zitje duidelijk nog voor 100% aan haar vast want je laat haar doen en laten jouw leven en gemoed bepalen.
[..]
Een echte man die klaar is met zijn ex kan zonder problemen haar een hand geven en vragen hoe het met haar gaat. Grow some balls.
[..]
Dat ligt aan jou, niet aan haar. Je moet haar loslaten en je eigen leven gaan leiden. Dan is het over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |