Precies dat. Zie mijn verhaal eerder, passief agressief handelen. Dan blijven ze gissen of je expres die houding aanneemt om hun te pijnigen of dat je daadwerkelijk geen fuck geeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:41 schreef Westerling het volgende:
[..]
Gewoon 'mooi zo' zeggen. Heb jij niets verkeerd gedaan.
Bovendien kan iedereen zien dat zij degene is die zich laat kennen. En eventueel zit ze zich lekker op te vreten omdat jij zo normaal doet. Ik kan eerlijk gezegd genieten van zulk soort dingen; het is de ultieme 'overwinning' in zo'n kwestie, die iedereen kan aanschouwen.
Hmm ja dat is een goede idd.. zo had ik het nog niet bekeken... nja ik denk dat ik sowieso voorlopig nog geen relatie wil maar uiteindelijk wel gewoon wat serieus wil want ik merk dat ik de leegte vul met vrouwen waar ik eigenlijk helemaal niks om geef.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet minder 'mooi' te worden, hij moet gewoon zelf stoppen met de losbol uithangen als hij een meisje wil die geen losbol is.
Als zo'n Joker met gladde praatjes je 'spontaan' aan komt spreken weet iedere vrouw binnen een paar seconde al hoe laat het is (meestal al eerder zelf). Kan hartstikke leuk zijn(bedoel dus niet dat dat slecht is), maar de vrouwen die niet van het losbollen zijn zitten daar gewoon niet op te wachten. Alleen vrouwen die ook willen losbollen reageren daarop.
Hij geeft zelf aan zo'n aan elke vinger een schatje figuur te zijn, dan moet je niet raar opkijken als je vooral mensen aantrekt die ook van het lang leve de lol zijn, van het we zien welwaar het schip strand. Kunnen mooie dingen uit voorkomen, is echt niet slecht, maar het is niet wat de ts zoekt.
Die wil een serieuze en zeer monogame vrouw, geen flirter e.d.. Zijn aanpak is dus verkeerd, want hij gebruikt de 'flirtmanier' om vrouwen aan te trekken.
Yes nja eerder bruin (check fobo maar).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent getint toch? Denk dat dat het is. Vrouwen vinden dat spannend, exotisch en willen dat een keer geprobeerd hebben. Herken het een beetje met vrouwen die een keer seks willen hebben met een vrouw. Die zinspelen dan erg op seks, omdat dat hetgeen is waar ze naar zoeken. Je echt als persoon leren kennen, hoeft niet van ze.
Je bent er nog best mee bezig (logisch aangezien de breuk nog vers is). Toch moet je proberen je niet te laten kennen en het contact verbreken zo ver dat mogelijk is. Blokkeer je ex van Facebook en Whatsapp. Dan kan ze niet meer van die domme dingen naar je sturen. Als je met je vrienden uitgaat en zij is er ook, negeer haar en ga met de rest vriendelijk om. Aangezien het jouw vrienden alleen maar te doen is om sex met haar, zal dat contact waarschijnlijk gaan verwateren nadat ze de buit binnen hebben. Persoonlijk zou ik niet dat soort vrienden om me heen willen hebben, maar dat is jouw keuze.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ja klopt, ik kan het hem sowieso niet verbieden om met haar om te gaan en dat zou ik ook niet eens willen want ik ben zijn baas niet.
Maar zoals ik al wel zei tegen hem vind ik het ook niet echt cool van hem dat hij haar uitnodigt nadat hij weet wat er is gebeurd en terwijl hij weet dat er nog enigszins negatieve spanning is.
Ik heb hem ook gezegd van als je iets met haar wilt doen ga je gang, doe je ding het boeit mij niet, maar betrekt mij niet bij jullie avondjes uit en zo.. ik heb gezegd dat ik wel kom omdat het zijn verjaardag is maar echt leuk vind ik het niet.
Idd daar dacht ik dus ook aan, heel veel mannen denken met hun pik tegenwoordig, ik zou NOOIT maar dan ook NOOIT blijven omgaan met de ex van een vriend.
Voor mij zou het dan alleen gaan naar groeten en even vragen hoe het gaat als ik haar zou zien en that's it.. maar echt uitnodigen? nope..
Het ding is ook dat zij hem als personal trainer gebruikt, ze is best manipulatief.. maar goed..
Begrijp het verband niet. Weet van basic instinct alleen dat het "getoonde" kutje niet van Sharon Stone is maar van een stand-in. Verder kan ik me de film niet herinneren, wat voor mij het teken is dat ie nogal waardeloos moet zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
een ijspriem
net zitten fappen op basic instinct?
Ben 1.53, maar durf ook met een kettingzaag!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ben jij 1 meter 60 dat je alleen met ijspriem durft?
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Weet van basic instinct alleen dat het "getoonde" kutje niet van Sharon Stone is maar van een stand-in.
Moet je niet naar scholquote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:56 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ben 1.53, maar durf ook met een kettingzaag!
Ts´er hoeft dat allemaal niet letterlijk zo te doen, ik geef slechts een richting aan, en overdrijf daarbij eem heel klein beetje hehe.
![]()
Dat is wel waar, gezien in een documentaire over deze film.quote:
Ik heb heel veel andere bronnen gelezen, direct from the horse's mouth, die het tegendeel beweren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:01 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat is wel waar, gezien in een documentaire over deze film.
En hoezo meen jij dat dat niet waar is? heb je andere informatie?
Haha, neen, heb vakantiequote:
Ja nja ik dacht dat ik er echt klaar mee was hoor want het is denk ik het idee dat ik haar weer ga zien die dag dat iets in mij heeft getriggerd waardoor ik nu toch het besef heb van "wauw okay, het ligt blijkbaar nog een beetje gevoelig of zo".quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:56 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je bent er nog best mee bezig (logisch aangezien de breuk nog vers is). Toch moet je proberen je niet te laten kennen en het contact verbreken zo ver dat mogelijk is. Blokkeer je ex van Facebook en Whatsapp. Dan kan ze niet meer van die domme dingen naar je sturen. Als je met je vrienden uitgaat en zij is er ook, negeer haar en ga met de rest vriendelijk om. Aangezien het jouw vrienden alleen maar te doen is om sex met haar, zal dat contact waarschijnlijk gaan verwateren nadat ze de buit binnen hebben. Persoonlijk zou ik niet dat soort vrienden om me heen willen hebben, maar dat is jouw keuze.
Ik las ook nog verder in het topic dat je het moeilijk vind om serieuze meisjes te vinden. Nu heb ik eens in je fobo gekeken en als ik mijn eerste indruk zou moeten omschrijven samen met de info die je over jezelf geeft in dit topic dan vind ik je als een flirterig type overkomen. Op zich is er niks mis mee met veel naar de sportschool gaan en extravert zijn, maar je houding trekt een bepaald type meisjes aan waar jij niet geintresseerd in bent. Dat zie je ook terug op de foto's. Die laten iemand zien die veel met zijn uiterlijk bezig is, wat suggereert dat je voornamelijk voor oppervlakkige snelle contacten in bent (is niet gezegd dat je werkelijk zo bent, maar het is de indruk die het geeft). Ik neem aan dat je ook dat soort foto's op Facebook hebt staan. Stel je vervangt dat soort foto's voor wat sportievere foto's. Dus dat je foto's plaatst waar je bezig bent met je sport en de focus niet zozeer op je afgetrainde lichaam ligt. Dat kan al een totaal andere indruk op iemand achterlaten.
iemand leren kennen is helemaa niks dieps...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
... gaat het niet echt over diepere dingen zoals elkaar leren kennen en zo en dan zijn ze vaak verbaasd als ik zeg van "maar wie ben jij dan eigenlijk echt?" dan is het zo van "uhh wil je mij echt leren kennen dan?"
Hahahah ik denk het... ik denk leren kennen op een andere manier dan... gewoon op de casual speelse manier, maar niet goed in het ECHT leren kennen van iemand.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
iemand leren kennen is helemaa niks dieps...
tenzij je vermoedelijk zoals jij er schijnbaar verdomd slecht in bent
(ik neem aan dat je; nadat je hier uit de doeken gedaan hebt met wat voor dame je een relatie aanging, je niet wil beweren goed te zijn in het leren kennen van vrouwen)
Want als ik ze niet neuk wanneer ze getrouwd of bezet zijn zorg dat er voor dat vrouwen niet meer vreemdgaan?...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwen neuken die al getrouwd zijn of bezet zijn, vervolgens janken dat je niemand kan vinden die betrouwbaar is
Doe je toch echt zelf.
Spreek dan ook geen vrouwen op straat aan, een serieuze vrouw gaat nooit op in, omdat ze weet dat jij waarschijnlijk een player bent.
Nee eigenlijk niet man.. want ik ga niet met alle vrouwen het bed in die willen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:20 schreef Bananenpap het volgende:
Je flirt met iedereen omdat je graag bevestiging wilt dat mensen je afgetrainde lichaam mooi vinden. Eigenlijk maakt je dat best oppervlakkig en onzeker.
Het is natuurlijk een klein beetje hypocriet dat je loopt te verkondigen geen betrouwbare vrouwen tegen te komen als jij degene bent die er voor zorgt dat die vrouwen onbetrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Want als ik ze niet neuk wanneer ze getrouwd of bezet zijn zorg dat er voor dat vrouwen niet meer vreemdgaan?...
Als de aantrekking puur op uiterlijk is gebaseerd kun je natuurlijk niet verwachten dat het allemaal diepgaand is.quote:Ik vind het altijd beetje zo een vaag antwoord, je wilt zeggen dat je alleen iemand kan leren kennen die serieus met je is zodra het niet iemand is die je aanspreekt op straat, moet het echt via werk of etc etc?.
en met die uitspraak plaats je jezelf weer een beetje in de positie van de stuurman aan wal...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Want als ik ze niet neuk wanneer ze getrouwd of bezet zijn zorg dat er voor dat vrouwen niet meer vreemdgaan?...
Maar of ik het nou doe of ik het iemand anders zie doen?, het is juist het feit dat ik merk hoe ze achter iemand zijn rug om kunnen zijn.. bedoel ik ben echt geen god of zo dat vrouwen dat niet wellicht bij mij zouden kunnen doen snap je?.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een klein beetje hypocriet dat je loopt te verkondigen geen betrouwbare vrouwen tegen te komen als jij degene bent die er voor zorgt dat die vrouwen onbetrouwbaar zijn.
[..]
Als de aantrekking puur op uiterlijk is gebaseerd kun je natuurlijk niet verwachten dat het allemaal diepgaand is.
Ja nja ik weet niet hoe jij er tegen aan kijkt maar mijn vertrouwen in heel veel vrouwen daalt toch als ik zie hoe ze hun eigen vriend/man belazeren met mij of met vrienden van mij.. IK kan dan niet nog denken van ohhh de volgende vrouw die ik leer kennen zal vast gewoon een lieve trouwe vrouw zijn (die zijn er sowieso wel hoor.. alleen zelfs de meest lief ogende vrouw kan gewoon een pleziertje willen en sneaky doen waardoor je het gewoon nooit kan weten).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en met die uitspraak plaats je jezelf weer een beetje in de positie van de stuurman aan wal...
iemand die zo goed weet hoe men ervoor zorgt 'dat vrouwen niet vreemdgaan' maar die kennis vooral lijkt te baseren op zn ervaring als degene waarmee die vrouwen dan vreemdgaan.
Je pogingen het ooit te brengen tot degene met een vaste partner van wie de vrouw trouw blijft, blijken echter ook niet erg succesvol te zijn.
je relatie strand op je eigen angst dat je vriendin vreemd zou kunnen gaan (zeker met mannen waarin je volgens eigen zeggen 'je eigen gedrag in terugziet')
Wat natuurlijk altijd aan die vrouwen ligt, die maar 'niet goed mee willen werken' met jouw ideeen over hoe een relatie dient te gaan, en die je 'niet goed kennen'.
inclusief dus kennelijk je eigen ex.
Jij loopt te janken wanneer een 'maat' met je ex omgaat terwijl je zelf getrouwde vrouwen neukt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar of ik het nou doe of ik het iemand anders zie doen?, het is juist het feit dat ik merk hoe ze achter iemand zijn rug om kunnen zijn.. bedoel ik ben echt geen god of zo dat vrouwen dat niet wellicht bij mij zouden kunnen doen snap je?.
Want ik ken die vriendjes van die vrouwen ook?. Als ik die persoon alleen al een keer heb gegroet of zo dan doe ik dat niet, maar als ik die gozer nog nooit in mijn leven heb gezien?. mja dat ben ik he.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Jij loopt te janken wanneer een 'maat' met je ex omgaat terwijl je zelf getrouwde vrouwen neukt.Tot zo ver je 'bro-code'.
eigenlijk is dat vooral jouw probleem..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
mijn vertrouwen in heel veel vrouwen daalt toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |