Ik zie er weinig van, denk ik. Ik moet eerst even bij een buurman langs voor overleg. Daarna krijg ik bezoek; voetbalkijkers. Ajax moet weer voetballen vanavond. En alleen Ziggo Sport zendt dat uit.quote:
Mission "Luisteraars verjagen" accomplishedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat toch even richting winkel![]()
\
er bestaat gerechtigheid. Echt doodgegooid met dat nummer vroegerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:35 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens staat "Jenseits von Eden" niet in de muzieklijst van Gup. Anders hadden jullie die ook nog voor de kiezen gekregen.
Ik vond het nummer TE erg om in de show te stoppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er bestaat gerechtigheid. Echt doodgegooid met dat nummer vroeger
Bombfunk MC's nog niet langs geweest?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
Gup heeft wel een duidelijke voorkeur voor bepaalde artiesten, of niet?![]()
Public Enemy, Fatboy Slim, The Prodigy, The Fratelli's.... allemaal al meer dan één keer langsgekomen de afgelopen twee uur.
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bombfunk MC's nog niet langs geweest?!!!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat jij doet, is de Goden verzoeken natuurlijk....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk heeft God het zo gewild.
gods unique playlistquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk heeft God het zo gewild.
Zou best een leuk blokje in een show kunnen zijn, trouwens. Genoeg nummers over God, Heaven of Devil.quote:
ik denk dat Henkelientje een week kan vullen met nummers over godquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best een leuk blokje in een show kunnen zijn, trouwens. Genoeg nummers over God, Heaven of Devil.
dat is de software waarmee ik draai. Stabiliteit en bug fixesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat doet Traktor precies? Behalve het land ploegen....
Ah oké. Ik gebruik Mixxxx en ik heb er weinig problemen mee. Kort voor de show even de computer opstarten en daarna draait het allemaal prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is de software waarmee ik draai. Stabiliteit en bug fixes
Hallelujaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik denk dat Henkelientje een week kan vullen met nummers over god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |