Mijn meisje heeft kort donkerblond haar bovenop, aan de zijkant blond en in haar nek een rossig matje en daarboven kale plekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:10 schreef Sull het volgende:
Groofs, bij mij doet de foto het niet, ik dacht dat je hem bij de bron had verwijderd en daardoor een dode link gaf.
Wat een verschillende kinderen joh. Die van mij is kaal (of nou ja heel kort blond), dat is al zo'n ander gezicht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dames met meisjes,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gerne
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Misschien is ie dan wel weer beter. Gaat zo snel met die kinderen. Beterschap iig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:02 schreef silliegirl het volgende:
Razz:'t is ook moeilijk! Ik heb er 2 maanden over gedaan om echt door te zetten..
Goed, wij gaan dus vrijdag op vakantie..
En nu is w. ziek. Koorts, huilerig en hangerig. Nu is dat ziek zijn nooit leuk, maar dit is wel erg prut getimed.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Mariposas het volgende:
Moet toch even reageren... Door sommige reacties (en ook een beetje wat ze zelf zegt) lijkt het nu alsof Razz zwak is en moet doorzetten en het eventueel aan een ander overlaten. Maar als het niet je methode is, waarom zou je? Het paste ook niet bij ons.
Ik zie het probleem wel, maar er zijn meer methoden.
Dames met meisjes,Ik kan wel wat gebruiken voor EmmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees ik echt nergens trouwens, ik lees alleen suggesties en medeleven. Zelf heb ik het in elk geval zeker niet zo bedoeld (daarom staat er ook "misschien gaat het vanavond al beter?" als in... als je nog wil tenminste).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Mariposas het volgende:
Moet toch even reageren... Door sommige reacties (en ook een beetje wat ze zelf zegt) lijkt het nu alsof Razz zwak is en moet doorzetten en het eventueel aan een ander overlaten. Maar als het niet je methode is, waarom zou je? Het paste ook niet bij ons.
Ik zie het probleem wel, maar er zijn meer methoden.
Dames met meisjes,Mijn meisje is er, dus interesse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd vandaag voor de eerste keer in vier!! Weken wakker van vriends wekker. Waar het eventjes duurde voor we ons realiseerde dat J.olien een nachtje 23 - 7.30 deed. De voorgaande twee weken was 't met 9 - 3.30/4.30 ook al dik prima! ik ga er vanuit dat 't even eenmalig was maar we hebben goede hoop dat ze dezelfde slaperige genen als haar broer heeft!
Wat de rompers betreft, wij zijn sinds 2 weken over op 74/80, net voor z'n eerste verjaardag. En eigenlijk alleen maar voor de lengte en zijn dikke hoofd..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:00 schreef Moppert het volgende:
Waarom ben je dan een softieik lees zo vaak de term ontaard en softie en dergelijke.
Er is niets mis met de behoefte van je kind volgen, dat maakt je een moeder.
Toen baby nog elke anderhalf à twee uur honger had, heb ik in ieder geval wel eens midden in de nacteht "sleep deprivation torture" gegoogeld, want ik vond dat baby dat op mij aan het toepassen wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:06 schreef Franny_G het volgende:
Hysterisch Huilende Baby's. Zouden ze die ook inzetten in Guantanamo Bay? "Ik vertel alles wat je wil weten, als dit maar stopt."
Van mij mag de hele term ontaarde moeder overboord. Ik ga er van uit dat iedere moeder haar best doet voor haar kind, binnen de mogelijkheden die er zijn. Ook als er behoeftes niet gevolgd worden. Denk bijvoorbeeld dan eens aan kleuters die hele dagen voor de tv willen zitten of aan pubers die de hele nacht op stap willen... Die behoeftes volg je dan toch ook niet onbeperkt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:18 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik vind moeders die dat niet doen juist ontaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |