abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164580540
Hey maarre, die 10 minuten werkten hier ook niet goed hoor. Als ik elke 10 min naar binnen ging wist W op een gegeven moment dat ik snel wel weer zou komen, wat vooral aanspoorde tot wakker blijven en huilen. En hij werd extra wakker van mijn komst. Dus hier was het 1-5-10- lang. De keren dat we verder dan 10 kwamen waren gelukkig niet vaak.

Groofs, klinkt als een verbetering! *O*
pi_164580597
Jagar wat lastig. En balen van de buren. Kun je niet slapen met een iPod? Wat muziek waarbij je kunt wegdromen? Maar niet zi hard dat je T niet hoort?

Want ik begrijp dat jij ook vooral moeite hebt met weer in slaap vallen?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164580920
Groofs, bij mij doet de foto het niet, ik dacht dat je hem bij de bron had verwijderd en daardoor een dode link gaf.

Wat een verschillende kinderen joh. Die van mij is kaal (of nou ja heel kort blond), dat is al zo'n ander gezicht...

Razz, niet teleurgesteld zijn in jezelf, misschien gaat het vanavond al beter? Ik was blij dat mijn man dat altijd deed, want ik zou ook toegeven... :@
pi_164581469
Oh ja, dat klopt, maar ik kan hem hier wel nog openen, dus dacht dat het mislukt was. Ik pm je wel even de foto ;-)
pi_164583138
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:10 schreef Sull het volgende:
Groofs, bij mij doet de foto het niet, ik dacht dat je hem bij de bron had verwijderd en daardoor een dode link gaf.

Wat een verschillende kinderen joh. Die van mij is kaal (of nou ja heel kort blond), dat is al zo'n ander gezicht...

Mijn meisje heeft kort donkerblond haar bovenop, aan de zijkant blond en in haar nek een rossig matje en daarboven kale plekken :')
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:52:01 #56
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_164583462
Dames met meisjes,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:53:18 #57
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164583502
Razz ik zou ook toegeven. Toen we bij Lucas een einde gingen maken aan elke 1,5 a 2 uur een voeding met 1,5 jaar heeft mijn man dat daarom ook afgehandeld. Dus ik heb met oordoppen in geslapen en de babyfoon ging uit. Is dat een optie voor jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 16-08-2016 14:49:51 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:54:56 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164583539
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dames met meisjes,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*) gerne :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164583729
Razz: :* 't is ook moeilijk! Ik heb er 2 maanden over gedaan om echt door te zetten..

Goed, wij gaan dus vrijdag op vakantie..
En nu is w. ziek :{ . Koorts, huilerig en hangerig. Nu is dat ziek zijn nooit leuk, maar dit is wel erg prut getimed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:10:21 #60
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164583909
Moet toch even reageren... Door sommige reacties (en ook een beetje wat ze zelf zegt) lijkt het nu alsof Razz zwak is en moet doorzetten en het eventueel aan een ander overlaten. Maar als het niet je methode is, waarom zou je? Het paste ook niet bij ons.
Ik zie het probleem wel, maar er zijn meer methoden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:17:29 #61
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164584095
Het laten huilen paste ook niet bij ons. Dat hebben we ook praktisch niet gedaan. Als in: man was bij hem de hele tijd maar bracht hem niet naar mij voor een voeding. Hij bleef ondanks dat man er was huilen maar dat hoorde ik niet anders was ik naar hem toe gegaan om toch te voeden. Misschien werkt een tussenmethode wel voor razz.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164584217
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:02 schreef silliegirl het volgende:
Razz: :* 't is ook moeilijk! Ik heb er 2 maanden over gedaan om echt door te zetten..

Goed, wij gaan dus vrijdag op vakantie..
En nu is w. ziek :{ . Koorts, huilerig en hangerig. Nu is dat ziek zijn nooit leuk, maar dit is wel erg prut getimed.
Misschien is ie dan wel weer beter. Gaat zo snel met die kinderen. Beterschap iig!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:30:44 #63
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164584439
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Mariposas het volgende:
Moet toch even reageren... Door sommige reacties (en ook een beetje wat ze zelf zegt) lijkt het nu alsof Razz zwak is en moet doorzetten en het eventueel aan een ander overlaten. Maar als het niet je methode is, waarom zou je? Het paste ook niet bij ons.
_O_ _O_
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:34:17 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164584536
Oh zo kwam het op mij niet over en zo bedoelde ik het ook niet mocht het zo opgevat zijn :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164584912
Razz, hier werkte papa sturen goed. Dan kalmeert hij wel en slaapt hij weer verder. Sterker nog, dat doen we nu bij de incidentele huilbuien s avonds nog steeds. Bij mij is O direct na het oppakken stil maar is het weer brullen bij neerleggen, en bij m'n man is het nog even mopperen bij oppakken maar daarna gaat hij weer snel slapen wat hij bij mij weigert. Misschien een poging waard? Na drie nachten alleen m'n man s nachts sturen ging hij veel beter slapen. Nog niet door, maar wel van elke 2 uur naar 2 keer per nacht. Het is zoeken wat voor jullie werkt.

We hebben hier al een week geen lekluiers *O* de luierbroekjes lijken hier te werken!
pi_164585071
quote:
Dames met meisjes,

SPOILER
Ik kan wel wat gebruiken voor Emmy
pi_164585595
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Mariposas het volgende:
Dat lees ik echt nergens trouwens, ik lees alleen suggesties en medeleven. Zelf heb ik het in elk geval zeker niet zo bedoeld (daarom staat er ook "misschien gaat het vanavond al beter?" als in... als je nog wil tenminste).
pi_164587150
quote:
Dames met meisjes,

SPOILER
Mijn meisje is er, dus interesse!

Ik werd vandaag voor de eerste keer in vier!! Weken wakker van vriends wekker. Waar het eventjes duurde voor we ons realiseerde dat J.olien een nachtje 23 - 7.30 deed. De voorgaande twee weken was 't met 9 - 3.30/4.30 ook al dik prima! ik ga er vanuit dat 't even eenmalig was maar we hebben goede hoop dat ze dezelfde slaperige genen als haar broer heeft!

Wat de rompers betreft, wij zijn sinds 2 weken over op 74/80, net voor z'n eerste verjaardag. En eigenlijk alleen maar voor de lengte en zijn dikke hoofd..
pi_164587247
M weegt nu 3400g :9 (geboortegewicht 3050). Nu pas weer 8 september naar het CB.

Ik ben een beetje een softie. Als ze huilt ofzo dan pak ik haar al snel op en laat haar ook vaak bij mij slapen. Man is strenger en zegt dat ik haar verwen. Maar ze is nog zo klein dus ik vind dat verwennen nog niet kan :@ :')
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:00:06 #70
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164587650
Waarom ben je dan een softie :@ ik lees zo vaak de term ontaard en softie en dergelijke.
Er is niets mis met de behoefte van je kind volgen, dat maakt je een moeder.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_164588722
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:00 schreef Moppert het volgende:
Waarom ben je dan een softie :@ ik lees zo vaak de term ontaard en softie en dergelijke.
Er is niets mis met de behoefte van je kind volgen, dat maakt je een moeder.
:Y
Ik vind moeders die dat niet doen juist ontaard :@.
pi_164588754
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:06 schreef Franny_G het volgende:
Hysterisch Huilende Baby's. Zouden ze die ook inzetten in Guantanamo Bay? "Ik vertel alles wat je wil weten, als dit maar stopt."

Toen baby nog elke anderhalf à twee uur honger had, heb ik in ieder geval wel eens midden in de nacteht "sleep deprivation torture" gegoogeld, want ik vond dat baby dat op mij aan het toepassen was :')

Inmiddels mag ik gelukkig iets langer slapen (dankzij de Nexium of het placebo-effect daarvan :+ ), vannacht zat er opeens 4 uur tussen de voedingen :o *O*

Jagär en Razz, enorm balen dat de nachten voor jullie zo zwaar zijn. Peuter kwam destijds ook iets van 3x per nacht, ook toen ik weer aan het werk was, en ik heb nooit een oplossing gevonden. Opeens werd het minder en toen was het voorbij. Jagär, hier ook het probleem dat ik de enige was die haar toen in bed mocht leggen, ieder ander was krijsen. En dat is eigenlijk nog steeds wel zo, tenminste als ik in de buurt ben. Ben ik niet thuis, dan kan iemand anders haar prima in bed krijgen. Ben ik er wel, dan wil ze mij. Wat ik best snap, want ik ben ook toffer dan de rest 8-) Anyway, ik heb dus eigenlijk helemaal niks zinnigs te zeggen, behalve dan dat het uit zichzelf goed is gekomen en dat dreumes niet verpest is door het vele voeden 's nachts en toegeven aan de eenkennigheid. En ik heb niet eens hoeven wachten tot ze 18 was ;)

Nu deze baby ook nog in een ritme zien te krijgen... Dat vond ik met peuter destijds niet nodig, daarbij kon ik meeveren en haar in alles volgen, maar met twee kinderen is het nu toch wel fijn als ik de gebruiksaanwijzing van baby wat sneller doorkrijg. Ik voel me in ieder geval een stuk beter dan een week geleden. Vandaag ook weer even terug naar de huisarts geweest, die was blij om te zien dat zowel baby als ik nu beter in ons vel zitten. Nog twee weken doorgaan met de Nexium, dan stoppen en kijken of baby zonder kan. We gaan het zien :)
pi_164589767
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:18 schreef Unihipili het volgende:

[..]

:Y
Ik vind moeders die dat niet doen juist ontaard :@.
Van mij mag de hele term ontaarde moeder overboord. Ik ga er van uit dat iedere moeder haar best doet voor haar kind, binnen de mogelijkheden die er zijn. Ook als er behoeftes niet gevolgd worden. Denk bijvoorbeeld dan eens aan kleuters die hele dagen voor de tv willen zitten of aan pubers die de hele nacht op stap willen... Die behoeftes volg je dan toch ook niet onbeperkt?
Bij hele jonge baby's ligt dat natuurlijk weer net anders. Maar toch, naar mijn idee is niet altijd toegeven aan iedere behoefte van je kind maar het soms "begrenzen" ook ouderschap.
pi_164590419
Miezziej, je kan in de eerste maanden je baby niet verwennen!! Simpel, de baby weet het oorzaak/gevolg principe nog niet. Wanneer baby huilt is er iets. Niets softie aan wanneer je daar aan toe geeft. Hoe vaak ik wel niet in het begin gehoord heb dat ik mijn baby verwende door bij elk kickje bij hem te zijn .... }:|

Sinds een paar weken merk ik nu dat mijn baby onze reactie aan het voorspellen is, hij is bezig zijn hypotheses aan het uittesten. "Als ik dit speeltje laat vallen raapt mama hem op. Laat ik dat nog een keer proberen" "Jaaaaa ze doet het, ik heb mama's gedrag voorspelt, nog een keer!" "Als ik dit speeltje laat vallen raapt mama het op en kijkt ze raar naar mij" "Jaaaa, ze doet het, ik heb mama's gezichtsuitdrukking voorspelt, nog een keer". Ik denk dat het nu daarom 's avonds ook beetje drama is, omdat hij nu in de gaten krijgt dat als we weg gaan, we dan ook weg zijn. Maar waarom hij daar overdag minder last van heeft snap ik dan weer niet.
Ik merk nu aan zijn huil of er echt iets is, maar soms denk ik ook "ja jongen, tis goed. mopper maar even".
Het is ook vermoeiend volgens mij, baby zijn.

Ow Dames, ik ben zo verliefd. Ik echt uren kijken naar hem als ie aan het spelen is of aan het eten (gisteren een heel aantal snoeptomaatjes!) of slaapt, of wakker wordt of........ mijn baby *;
pi_164590429
Ik heb een heel lief en makkelijk kind dat zelden huilt, en ik ga ervanuit dat dat deels is omdat hij niet hóeft te huilen, hij weet dat we er zijn voor hem. Ik laat hem dan ook nooit huilen en troost hem als hij dat nodig heeft. Niks verwennen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')