abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164600865
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lief meegedacht! Helaas krijgt zelfs de duutser t niet stil snachts, dus dat zal mijn moeder ook niet lukken. Meestal werkt alleen mijn borst. Helaas.
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk ;). Je moeder kan gekolfde melk geven en het proberen? Misschien kun je met haar afspreken dat ze je belt als ze hem niet getroost krijgt, dan kan je hem alsnog ophalen.

Begrijp me niet verkeerd he, je moet het zelf weten. Ik denk dat ik wel snap wat je tegenhoudt, maar je post de laatste tijd zovaak dat je het niet trekt dat ik het zorgwekkend begin te vinden :@. Straks ga je er onderdoor ofzo, uiteindelijk heeft T daar ook niks aan natuurlijk. Soms moet je echt even aan jezelf denken zodat je er voor je kindje kunt zijn aldus de vpl die me gedwongen heeft om een nacht bij te slapen thuis :+. Geloof me, ik heb me nog nooit zo schuldig gevoeld maar ik moet toegeven dat ze wel gelijk had.

Wat fijn Malteser! En groente uit potjes, ik snap echt niet waarom daar zo'n taboe op rust hier :?

Edit: zin in vlaflip nu :').
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:54:58 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164601276
Omdat gedacht wordt dat uit een potje = chemisch = de duivel.
Het is gewoon flink gekookte/gepureerde zut waar niks geks doorheen zit. Dus niks mis mee, zeker als je het in combinatie met vers voer geeft :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164601556
Jagar, je hebt best kans dat het echt een stuk beter gaat als je er niet bij bent, op de een of andere manier hebben baby's ook een zesde zintuig voor de aanwezigheid van hun moeder. Maar goed, t bij je moeder laten en zelf ergens anders maar in de buurt verblijven lijkt me lastig regelen voor jullie. Misschien een tentje in de tuin? :') Stomme buren die gaan snoeien en het bijslaapplan verpesten :N
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:59:57 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164601576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef Amsel het volgende:
Oh joh Malteser, al die principes, daar ben ik ook allang vanaf gestapt. Soms zijn ze gewoon niet praktisch of passen ze niet bij jullie situatie. Voor jullie is het nu belangrijker dát Twix eet dan wát hij eet. En hij eet *O*
Dat idd! Hier werd het uiteindelijk toch de verfoeide boterham met chocoladepasta want dan at hij tenmiste. Ik vroeg me vanavond weer af waar mijn zoon van groeit. Hij heeft met een hoop onderhandelen 4 hapjes van de tortillawrap gegeten. En een kwart boterham met vruchtenhagel :{
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:01:35 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164601655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef FlyingFish het volgende:
Jagar, je hebt best kans dat het echt een stuk beter gaat als je er niet bij bent, op de een of andere manier hebben baby's ook een zesde zintuig voor de aanwezigheid van hun moeder. Maar goed, t bij je moeder laten en zelf ergens anders maar in de buurt verblijven lijkt me lastig regelen voor jullie. Misschien een tentje in de tuin? :') Stomme buren die gaan snoeien en het bijslaapplan verpesten :N
ze hebben een bovenwoning ;)
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:05:07 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164601834
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat idd! Hier werd het uiteindelijk toch de verfoeide boterham met chocoladepasta want dan at hij tenmiste. Ik vroeg me vanavond weer af waar mijn zoon van groeit. Hij heeft met een hoop onderhandelen 4 hapjes van de tortillawrap gegeten. En een kwart boterham met vruchtenhagel :{
Hij heeft toch verder vandaag wel wat op? Als in borstvoeding of ander drinken enzo?

Vraag me altijd af hoeveel kinderen in Nederland er echt honger groeiproblemen krijgen door niet willen eten. Mijn gevoel (maar makkelijk praten, want gaat allemaal tot nu toe prima hier en wellicht praat ik over 2 jaar wel heel anders) zegt dat dat wel mee valt en kinderen uiteindelijk wel gaan eten, tenzij ziek. Maar goed, nogmaals, makkelijk praten ik
pi_164602295
Vlaflip en fruithap voor Twix it is! Fijn Malteser! *O*
pi_164602673
Amsel ik jompel even voorzichtig want ik las/lurkte dat het een stukje beter lijkt te gaan nu? *O*
pi_164603245
Wij nemen trouwens afscheid van dit topic, tijd om naar het grote baby-topic te verhuizen! En daarbij hoort natuurlijk een overzichtje van O van 0-12 maanden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164603327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:01 schreef Molo het volgende:

[..]

ze hebben een bovenwoning ;)
Hmm... Er bestaan ook van die smalle 1-persoonstentjes, die passen vast op het balkon!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:37:14 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164603424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:34 schreef FlyingFish het volgende:
Wij nemen trouwens afscheid van dit topic, tijd om naar het grote baby-topic te verhuizen! En daarbij hoort natuurlijk een overzichtje van O van 0-12 maanden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leukerd! En tot later :W
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:38:33 #112
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164603501
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Hmm... Er bestaan ook van die smalle 1-persoonstentjes, die passen vast op het balkon!
Een lutjepotje ook wel :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:39:50 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164603560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef Moppert het volgende:

[..]

Een lutjepotje ook wel :D
Stiekem vind ik die heel tof O+

Ok wacht, het concept vind ik tof, de dingen zelf zien eruit als konijnenhokken :D
pi_164613124
Onze smulpaap eet ook alleen potjes. M'n kooksels wil hij niet :'). Vers fruit wel. Maar ook dat wisselen we wel af.

Mijn baby wenst alleen uit open oefenbekers te drinken. Rietjes, tuit hard of zacht, duwt ie weg en wijst naar een open beker.
:o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164613141
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:17 schreef Malteser het volgende:
Razz, je volgt je gevoel en dat is het allerbeste! :*

Over wel/niet ontaard, wel/geen behoeften volgen, enz. Ik durf er niets meer over te zeggen.

Toevallig besprak ik het gisteren met man. Het ging over Twix en zijn voeding. Vooraf hadden we grootse plannen. We wilden:
Bijvoeding vanaf 6 maanden
Rapley
Alles vers, niks uit potjes
Geen toegevoegde suikers
Eten wat de pot schaft

Er komt niets van terecht! Gisteren keek hij het bakje vlaflip (magere yoghurt en vanille vla, zelf gemixt, zonder siroop oid.) van mijn man bijna uit zijn mond. We gaven hem een hapje vlaflip. En nog een. En nog een. En nog een. En zo at Twix het hele schaaltje leeg. En wij? Wij waren intens blij en trots, want Twix had wat gegeten! Met suikers. Geen groenten. Niet Rapley. Maar hij at.

Vandaag at hij ook. Maar liefst 1/3 potje fruit. Van de Etos. Kers-banaan. Voor baby's vanaf 4 maanden. Fijngepureerd. De door mij vers gemaakte fruithap liet hij staan. Het Rapley stuk meloen bleef onaangeroerd. Maar hij at.

Ons kind eet. Hele kleine beetjes. Helemaal niet zoals wij het vooraf bedacht hadden. Maar hij eet!
Hij eet en dat is het belangrijksre inderdaad! *O*

Ik ken het gevoel, onze peuter dronk vanaf 3 maanden niet meer uit een flesje, accepteerde alleen live borstvoeding. We hebben alles geprobeerd, van verschillende flessen tot prelogopedie, niets hielp. Ook water ging er niet in, wat was die verdunde appelsap een zege na 11 maanden van strijd met flesjes.
pi_164613148
Als je kind alleen potjes eet en je dat tegen staat. Zou het dan niet helpen om je eigen maaltijd ook te vermengen en langer te bewaren, zodat de smaken ook meer in elkaar overgaan?
Ik zou denken dat dat het grootste verschil is met zelf gemaakt, dat een potje 1 smaak heeft?

En niets mis met potjes wat mij betreft hoor! :s)
pi_164613162
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Amsel ik jompel even voorzichtig want ik las/lurkte dat het een stukje beter lijkt te gaan nu? *O*
Het lijkt erop ja :) Huisarts was gisteren (controle) weer zo begripvol, ik wil nooit meer een andere O+ En vandaag een afspraak bij een osteopaat, dat heeft destijds bij peuter ook erg geholpen, dus ben benieuwd of dat nog een extra zetje de goede kant op kan geven.

Peuter verkiest ook vaak Olvarit boven ons verse eten. We hebben altijd wel als back-up een paar potjes in de kast staan. Uit principe zeggen "je eet maar wat de pot schaft" is allemaal leuk en aardig, maar op een volle maag slaapt madam een stuk beter, dus uit eigenbelang grijpen we soms echt wel naar het Olvarit-alternatief.
pi_164613384
De mijnen weigerden allebei potjes. Ook niet handig, want het leek mij wel wat voor dagjes op pad enzo. Ah wel. Maar inderdaad, als je eenmaal kinderen hebt, merk je dat slapen, eten, en dergelijke echt niet af te dwingen zijn. En dan ben je allang blij als...

Ik ben ook blij, want we hadden de tweede rustige avond ^O^ , en voor het eerst een echt langere etappe slaap vannacht (4,5 uur). Ze kan het wel, mijn kleinste mopje. O+
pi_164613458
Hier wordt tot op heden al het eten geweigerd.

En fijn dat Twix eet *O*

Hier weer een doorlekker.. hoi wasmachine!
pi_164613463
Weet je, het is wat dat soort dingen zo fijn om 8 of 6 jaar verder te zijn. Dan weet je hoe het gaat zijn straks, dat relativeert echt enorm. Mijn oudsten eten elke avond smakelijk hun bord leeg (als ik kook, nieuwe dingen zijn soms nog moeilijk), roepen enthousiast als ik begin te koken "ooh, wat ruikt dat toch lekker, knoflook!", gaan om 19.30 en 20.00 uur naar bed, lezen dan nog wat (de oudste) en doen zelf hun lamp uit om vervolgens zelf de hele nacht door te slapen en 's ochtends in het weekend om 7 uur zelf naar beneden te gaan O+ . Een heel enkele keer plast mijn zoon nog in zijn bed, of heeft er eens één night terror, of gewoon een nachtmerrie. Maar verder zijn wat hen betreft de nachten ononderbroken.
pi_164613473
Hier ook vol goede plannen, rapley, vers, minimaal een jaar bv. En ook hier wordt mijn eigen vers gemaakte eten niet gegeten, wordt a la rapley door de kamer gesmeten (al hapte hij laatst hele stukken komkommer af!) En eet hij toch al gauw 1 en soms wel twee potjes groenten op een dag. En de bv weigert hij sinds 9 maanden resoluut ;(
Maar hij is vrolijk, gezond, groeit goed dus ach.. we zullen het ook wel goed doen denk ik dan :+
pi_164613491
Ja wat Groofs zegt. Het komt echt allemaal goed. O+. En het is zo gezellig als ze groter worden O+
pi_164613518
Hoe groot heb jij ze Kuukske?
pi_164613549
Precies groof :Y

C at de eerste twee jaar alleen maar brood, yoghurt en maïs. Nu eet ze bijna alles.
pi_164613743
Hier ook een slecht etende peuter, maar kwark gaat er altijd wel in. Gelukkig eet hij overdag wel prima dus hij gaat niet met honger naar bed :)

Jagar, ik wil je een hart onder de riem steken. Het is gewoon echt ontzettend slopend om zo lang slecht te slapen. Mijn vriend heeft wel eens geprobeerd Stip gewoon te laten, toen ik voor m'n werk in het buitenland was, en hij hield het vlot 3 uur vol. Sommige kinderen hebben op de een of andere manier nabijheid nodig en dat is erg zwaar s nachts. Inmiddels gaat hij rond half 8 naar bed en horen we hem s ochtends tussen 6 en 7 pas weer, dus het wordt echt beter :*
pi_164614282
Jullie zijn allemaal lief.vannacht was okay. Voedingen om half 11, half 2 en 5 en toen doorgeslapen tot half 8. T neemt resoluut geen fles, dus iemand anders het laten overnemen is erg lastig. Morgen gaan we weer naar huis, ik hoop dat er daar w weer wat rust terug komt.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 09:48:22 #127
52229 Chanty
pi_164614306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Hij heeft toch verder vandaag wel wat op? Als in borstvoeding of ander drinken enzo?

Vraag me altijd af hoeveel kinderen in Nederland er echt honger groeiproblemen krijgen door niet willen eten. Mijn gevoel (maar makkelijk praten, want gaat allemaal tot nu toe prima hier en wellicht praat ik over 2 jaar wel heel anders) zegt dat dat wel mee valt en kinderen uiteindelijk wel gaan eten, tenzij ziek. Maar goed, nogmaals, makkelijk praten ik
Jaja dit was het avondeten ;) hij heeft een paar boterhammen op en wat fruit en stukjes paprika (aldus het kdv). Dat laatste weet ik kan nooit veel zijn.

En groeiachterstand zal hij er niet door krijgen maar vrolijk word ik er niet van.

Ff: mooi overzicht! O+ Tot ziens

[ Bericht 5% gewijzigd door Chanty op 17-08-2016 10:02:30 ]
  woensdag 17 augustus 2016 @ 10:06:16 #128
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_164614643
Mijn baby eet momenteel meer dan mijn peuter...

Ontbijt
Baby: groot bord pap en fles water
Peuter: 1 cracotte met chocopaata

Lunch
Baby: 1,5 bruine boterham (met korstjes), fles melk
Peuter: half wit broodje met chocopasta

Avondeten
Baby: 300? gram pompoencurry
Peuter: 10 croutons, 3 olijven, 2 stukjes ei, 2 stukjes aardappel

Fruit en snoep gaat er bij peuter dan weer wel goed in. Ach, beide groeien goed en zitten vol energie, dus t zal wel prima zijn zo,
pi_164615135
Oh, even ter verduidelijking. Wij hebben onze vooraf prachtig bedachte principes totaal losgelaten. Eet hij liever een potje? Prima! Eet hij liever gepureerd? Prima! Ik lig er niet wakker van en geef hem met alle liefde gepureerd uit een potje.
Ik ga er vanuit dat hij als hij 16 is ook met zijn vrienden naar de snackbar fietst voor een bakje friet en een kroket. Of zou hij dan ook een potje uit zijn zak toveren en vragen of ze het even in de magentron op willen warmen?

Waar het me om ging (en gaat), principes zijn heel mooi op papier maar soms blijkt de praktijk echt anders. Net als bij Razz en het slapen van Tas met fles. Je kunt het heel mooi uitdenken, maar je gevoel blijft je gevoel.
Wij zijn momenteel blij met ieder hapje. Ook al is het uit een potje of wat dan ook. We willen echt voorkomen dat eten een strijd wordt. Twix gaat nog steeds enthousiast klappen als er eten op tafel komt, ook al eet hij daarna niets. Maar dat enthousiasme wil ik koesteren. Eten en aan tafel zitten hebben geen negatieve lading bij hem, ondanks alles.
pi_164615153
Oh en even een hele dikke :* voor Jagar! Fijn dat de nacht iets beter was maar desondanks toch een knuffel voor jou.
pi_164615441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:28 schreef Malteser het volgende:
Oh, even ter verduidelijking. Wij hebben onze vooraf prachtig bedachte principes totaal losgelaten. Eet hij liever een potje? Prima! Eet hij liever gepureerd? Prima! Ik lig er niet wakker van en geef hem met alle liefde gepureerd uit een potje.
Ik ga er vanuit dat hij als hij 16 is ook met zijn vrienden naar de snackbar fietst voor een bakje friet en een kroket. Of zou hij dan ook een potje uit zijn zak toveren en vragen of ze het even in de magentron op willen warmen?

Waar het me om ging (en gaat), principes zijn heel mooi op papier maar soms blijkt de praktijk echt anders. Net als bij Razz en het slapen van Tas met fles. Je kunt het heel mooi uitdenken, maar je gevoel blijft je gevoel.
Wij zijn momenteel blij met ieder hapje. Ook al is het uit een potje of wat dan ook. We willen echt voorkomen dat eten een strijd wordt. Twix gaat nog steeds enthousiast klappen als er eten op tafel komt, ook al eet hij daarna niets. Maar dat enthousiasme wil ik koesteren. Eten en aan tafel zitten hebben geen negatieve lading bij hem, ondanks alles.
Dat is idd heel waardevol. Wij krijgen ook wel eens kritiek van onze omgeving dat Stip niet mee aan tafel hoeft als hij geen honger heeft. Ik wil idd niet dat hij de tafel als een vervelende plek gaat zien en hij is nog te jong om uit te leggen dat het netjes is dat je samen eet, ook al hoef je zelf niks. We willen wel een tafelmoment, dus als hij dan zijn kwark eet schuift hij gewoon aan. En als we iets eten wat hij wel wil op dat moment (zoals de gebakken aardappels gisteren) komt hij gezellig aan tafel eten.
pi_164615716
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 08:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoe groot heb jij ze Kuukske?
De oudste is 4,5. En dat is zo leuk O+. Meer heb ik er niet ;-).
pi_164616433
Mijn man ging vanaf zijn 30e pas alles eten :') die leefde voor de tijd op vlees en aardappelen/pasta rijst.

Peuter weigert ook avond eten, die wil alleen een potje eten.
De tip om het potje met ons eten te mengen die ik net las ga ik wel proberen ^O^

Vraagje: mijn baby krijgt nu alleen nog maar flesvoeding maar dit geef ik op verzoek. Hij is nu 1.5 week en iets van 4.2kg.
Wat is verstandig als hij langer dan 4 of 5 uur slaapt? Gewoon laten slapen of toch wakker maken voor een fles?
Ik vind er anders zo lang tussen zitten.
Gisteren kwam hij wel netjes aan zijn flessen want de keer erop slaapt hij dan bv maar 2 uurtjes maar ik ga twijfelen als hij wel lang slaapt.
Dilemma's :7 ik was vergeten dat je je druk kan maken om zulke kleine dingen
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:52:47 #134
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164616543
Ik deed in het begin overdag wel om de 2,5/3u voeden(wel borstvoeding) in de hoop dat de 4/5u slapen s nachts gebeurden 😉 En dat lukte ook vrij snel!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 13:09:48 #135
52229 Chanty
pi_164617999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:44 schreef Dot. het volgende:

[..]

Dat is idd heel waardevol. Wij krijgen ook wel eens kritiek van onze omgeving dat Stip niet mee aan tafel hoeft als hij geen honger heeft. Ik wil idd niet dat hij de tafel als een vervelende plek gaat zien en hij is nog te jong om uit te leggen dat het netjes is dat je samen eet, ook al hoef je zelf niks. We willen wel een tafelmoment, dus als hij dan zijn kwark eet schuift hij gewoon aan. En als we iets eten wat hij wel wil op dat moment (zoals de gebakken aardappels gisteren) komt hij gezellig aan tafel eten.
Ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben :@ Hier zit Lucas misschien vijf minuten aan tafel met ons en dan dartelt hij door de kamer en gaat spelen. En soms komt hij nog wat hapjes halen. Hem aan tafel houden, is drama. Maar wil er idd niks negatiefs van maken.
pi_164618300
Oh hier met mijn oudste hetzelfde hoor :) springt na 5mins aan tafel op de banken, komt af en toe een hapje halen. Hij is al 10 :P als ik hem aan tafel dwing eet hij zo gruwelijk weinig, en zit ie constant te mieren.
Hij weet dat het bij anderen wel moet, maar eet nooit ergens anders omdat hij niks lust :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 17 augustus 2016 @ 13:43:46 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_164618590
Hier ook hetzelfde :Y

Als ze zich goed voelt en gewoon honger heeft, eet ze graag aan tafel. Als ze moe is en geen honger heeft, dweilt ze rond de bank en krijgt ze daar soms nog even een bak yoghurt gevoerd.

No drama here :)
pi_164619339
Ikke, D sliep met anderhalve week ook snachts door. Ik kreeg het advies om niet langer dan 6 uur tussen de voedingen te laten. Nu met 2,5 week komt ze om de 3 of 4 uur.

Wij gaan zo even langs de ha....D heeft op haar buik 3 grote paarsrood achtige vlekken :? Hopelijk is het niets geks....

Oh en hier ook een slecht etende peuter bij het avondeten. Ik maak voor hem ook geen apart bord met eten. Meestal komt hij af en toe een hapje halen als het eten hem aan staat :')
pi_164619678
Die van mij hebben ook nog geen zitvlees hoor. Een hele maaltijd aan tafel zitten is echt uitzondering.
pi_164619767
Ikke_84, wij zijn van het 'als ze slapen, slapen ze'

J.olien is vandaag vier weken en we hebben het haar vanaf dag 1 zelf laten regelen. Wat dus betekend dat ze (zoals vannacht) slaapt van 22 - 4.30 maar gisteren bijvoorbeeld 23 - 7.30 uur. We bieden na zo'n grote slaap 30 cc meer aan, die soms wel, soms niet opgaat. En voor de rest komt ze de ene keer wat vaker en drinkt ze de andere dag maar 5 flessen.

We hebben echt de insteek dat ze het heel goed zelf regelen kan.. Zo lang ze groeit, slaapt en eet
is het ons prima.
pi_164620538
Malteser wat fijn dat Twix eet! Groot gelijk dat hij aan de vlavlip gaat :9~

Hier tot het eerste jaar redelijk onze voornemens kunnen uitvoeren: bv tot een jaar, Rapley, weinig toegevoegde suikers. En nu is ze net één jaar en getransformeerd in een dreumes met een eigen wil qua eten. Alles wat er vies uitziet wordt sinds kort resoluut op de grond gesmeten en het ks huilen geblazen als je het nog een keer durft aan te bieden. Knijpfruit is wel ineens de hemel op aarde :P

Overigens heeft een nichtje van mij tot de kleuterleeftijd ofzo pertinent eten geweigerd, ze bliefde alleen melk. Tot grote wanhoop van mijn tante, maar inmiddels is het een gezonde tiener. Hoewel ze nog steeds niet zo veel eet geloof ik.
pi_164620848
Wij hebben N in de eerste weken 1 keer s nachts wakker gemaakt voor een voeding. Het kind was zo moe dat ze nauwelijks dronk en steeds in slaap kukelde. Daarna huilde ze de rest van de nacht.

Ik heb haar nooit meer wakker gemaakt voor een voeding en dat gaat uitstekend. Ze regelt hetzelf.

Als je een kind hebt dat veel is afgevallen, of de temperatuur niet vast kan houden oid zou ik wel voeden.
pi_164620915
Hier aan tafel zitten moet dan weer wel. En de tv moet uit tijdens het eten. Yoghurt mag dan wel weer bij de tv.
pi_164621568
Wij zijn weer terug van de ha...
Die had zulke vlekken nog nooit gezien en het zinde haar niet dat D steeds meteen weer in slaap viel terwijl ha toch best wel aan het drukken en voelen was. Buikje is ook wat opgezet en dus overleg met de kinderarts en word ik straks gebeld..
pi_164621629
Wij hebben N de eerste paar weken wel wakker gemaakt voor een voeding. In principe deden we fv op verzoek met een maximale tijd ertussen die steeds wat langer werd. 's Nachts de wekker ervoor gezet. De eerste keer dat ze 8 uur aan een stuk sliep schrok ik me rot. Heb haar toen wakker gemaakt en ze dronk vervolgens bijna niks :') Daarna niet meer wakker gemaakt. Nu slaapt ze vaak na haar laatste voeding rond 23 uur door tot half 9 de volgende ochtend :o
pi_164621635
Oei angelatje dat klinkt niet fijn...
pi_164621919
Je zult wel geschrokken zijn angelaatje. En nu moet je ook nog afwachten.

Miss c half 9 klinkt heerlijk.
pi_164622774
Dat is schrikken Angelatje! Hopelijk weet je snel meer.

Ik ben vandaag weer voor het eerst buiten geweest O+
pi_164623264
Ha belde net, bij de kinderarts gingen niet meteen alarmbellen af. Wel afgesproken dat ik vrijdag nog even naar de ha terug ga om te kijken hoe het gaat. En ze wil dat ik foto's maak met mijn mobiel om het verloop van de vlekken te bekijken.

Miezziej, fijn om weer naar buiten te gaan he...ik was afgelopen zaterdag voor het eerst echt buiten maar toen was het rotweer. Ik merk dat ik ook de warmte nu beter kan hebben dan tijdens de zwangerschap.

Miss c, wat fijn zo'n doorslaapbaby O+
pi_164630393
Gewicht van je kindje doet ook veel toch, met uren die je tussen voeding kan laten?

Angelaatje, hopelijk is het niks ernstigs!

FF nog gefeliciteerd met O *O* mooi overzicht!
pi_164630790
FF, gefeliciteerd met O. *G* Mooi overzicht!
pi_164630983
Bedankt voor de tips ^O^
Stijn was wel veel afgevallen de eerste 2 dagen (8 of 9%) maar toen ik met flesvoeding start zat dat er zo weer aan. Qua temperatuur zit hij eerder hoog dan laag dus dat is ook goed. Lekker laten slapen dus.

Angelaatje dat is schrikken zeg.
Hoe zien de vlekken er ongeveer uit?
Mats had bij de geboorte een vlek op zijn buik en niemand wist wat het was, bleek later dat het een aardbeien vlek was. In het eerste jaar groeide die van een vage licht roze vlek tot een echte aardbeien vlek. Nu is ie weer aan het wegtrekken.

Wat slapen jullie kindjes al lang snachts :o heerlijk!
Wat dat betreft kan ik de tijd wel vooruit kijken.
Al ben ik wel heel blij dat die alles overheersende vermoeidheid van de zwangerschap weg is.

Miezziej wat lekker dat je naar buiten bent geweest. Het was ook echt heerlijk weer vandaag.
Hoe voel je je verder? En hoe doet je meisje het?

Er ligt hier een slapende baby naast me en die kan me toch scheten laten :D is denk ik toch wel ff wennen alleen maar flesvoeding
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:22:03 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164631155
Zo, ik heb een dagje Drievliet met zus, haar drie kleine kinderen en een vriendinnetje erop zitten. Ik ben gesloopt, maar het was wel echt tof!
En Larfje heeft zich geweldig gedragen *O*

Ik las over doorslapen, dat is heerlijk als ze dat heel lang doen, maar risico bij te lang slapen 's nachts bij die hele kleintjes is dat glucose teveel dipt, ze daardoor slaperig blijven (dus niet aan kunnen geven honger te hebben), met in ergste geval coma tot gevolg enzo. Dat is heel zeldzaam, maar heb het in mijn werk twee keer meegemaakt en dat was vreselijk om te zien.
Hier gaat mevrouw vanzelf gillen om een fles voor die tijd (het is hier echt zodra haar ogen open gaan luchtalarm niveau :D ), maar als je kleintje te lang ertussen laat zitten qua voeding willen (er wordt gezegd meer dan 9 uur is in dit geval te lang), je toch wakker moet maken om in ieder geval iets binnen te krijgen
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:28:25 #154
220609 Nouk84
pi_164631287
FF; gefeliciteerd met O.!

Hopelijk is het niets angelatje!

Molo; tot welke leeftijd is dat er maximaal 9 uur tussen mag zitten? :) Fijn dat je zo'n lekker dagje hebt gehad!

Heerlijk ff naar buiten Miezziej!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:31:31 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164631366
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
FF; gefeliciteerd met O.!

Hopelijk is het niets angelatje!

Molo; tot welke leeftijd is dat er maximaal 9 uur tussen mag zitten? :) Fijn dat je zo'n lekker dagje hebt gehad!

Heerlijk ff naar buiten Miezziej!
Weet ik niet, en ben nu beetje te verrot voor, maar ik ga het opzoeken :Y

En Angelatje, hoop dat het vals alarm is en niets ernstigs, lijkt me erg rot die onzekerheid ;(
pi_164631593
O. is één! *G* gefeliciteerd FF!

Wat rot zo Angelatje! Hopelijk is het allemaal loos alarm!

Verder ben ik vergeten wat ik heb gelezen :') . W. is nog koortsig en ik heb inpakstress. Wat moet er veel mee op vakantie voor je baby! 'S geen doen zeg! :o
pi_164632621
Emmy is vandaag alweer 8 weken :D

En ik heb haar steeds beter leren kennen, voel haar beter aan en we hebben ritme. Ze huilt weinig en nooit meer zo lang en zelden zo luid en lacht zo heerlijk veel.
Dat snoetje als ik haar 's ochtends uit haar wiegje pak O+

B. En ik hebben ieder zo ons eigen taaltje met haar en onze gekke manieren om haar aan het lachen te krijgen. Alles voor een lach.
Je zou ons soms eens moeten zien :')
Ik weet soms niet of ik naar haar moet kijken, of naar mijn idiote man.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:05:57 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164632737
Wat klinkt dat heerlijk Arja O+
(en niks met idioot doen :7 )
pi_164633160
Arja O+

Wat vreemd Angelatje. Durfde de KA wel iets te zeggen over wat het zou kunnen zijn?

Flo(ddertje) is vandaag precies een maand oud O+
pi_164633248
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef silliegirl het volgende:
O. is één! *G* gefeliciteerd FF!

Wat rot zo Angelatje! Hopelijk is het allemaal loos alarm!

Verder ben ik vergeten wat ik heb gelezen :') . W. is nog koortsig en ik heb inpakstress. Wat moet er veel mee op vakantie voor je baby! 'S geen doen zeg! :o
Wat neem je allemaal mee dan? Wat kleertjes, een slaapzak en wat speelgoed, de draagzak, meer hadden we niet bij ons. Oh ja, een pak luiers!

FF, gefeliciteerd met o!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:22:35 #161
220609 Nouk84
pi_164633371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Arja O+

Wat vreemd Angelatje. Durfde de KA wel iets te zeggen over wat het zou kunnen zijn?

Flo(ddertje) is vandaag precies een maand oud O+
Die van mij twee O+

Arja, heerlijk klinkt t. Huilen is hier ook al een stuk minder gelukkig, zie t vaak ook aankomen en probeer d'r dan weer vrolijk te krijgen. Lukt niet altijd, zeker niet als ze moe is..
pi_164633409
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat neem je allemaal mee dan? Wat kleertjes, een slaapzak en wat speelgoed, de draagzak, meer hadden we niet bij ons. Oh ja, een pak luiers!

FF, gefeliciteerd met o!
Wij hadden ook best veel mee! (Kamperen) Ik zag vlak voor we gingen het lijstje van Malteser en dacht toen ik hem opende eerst 'omg! waarom zoveel?' Maar er stond eigenlijk niks geks tussen, al met al sleep je nog heel wat mee.
pi_164633449
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wij hadden ook best veel mee! (Kamperen) Ik zag vlak voor we gingen het lijstje van Malteser en dacht toen ik hem opende eerst 'omg! waarom zoveel?' Maar er stond eigenlijk niks geks tussen, al met al sleep je nog heel wat mee.
Ja, met kamperen snap ik het wel.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:27:17 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164633577
Kamperen O+

En Nouk, wat is ze alweer groot man :o
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:31:50 #165
220609 Nouk84
pi_164633767
61 cm en 6 kilo alweer :9
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:33:55 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164633862
quote:
11s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
61 cm en 6 kilo alweer :9
_O_
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:34:25 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164633891
Ik ga ook eens op zoek naar van die mijlpaalkaarten, wilde ze bij Zeeman meenemen maar daar waren ze niet geleverd ;(
pi_164634305
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:34 schreef Molo het volgende:
Ik ga ook eens op zoek naar van die mijlpaalkaarten, wilde ze bij Zeeman meenemen maar daar waren ze niet geleverd ;(
Ik heb meerdere setjes, maar de tofste zijn wel van O+ PSV O+
We hebben een klein Phoxy-lidje :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164634378
Slecht bijgelezen, want werken en alles.

Gefeliciteerd, FF! Wat een leuke fotoserie!

Vakantie, veel meenemen, zo ongeveer die hele lijst van Malteser inderdaad!

Meh, en dan slaat de dementie weer toe en weet ik niets meer }:|
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:50:35 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164634521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:45 schreef LeSage het volgende:

[..]

_O-
Ik heb niks met voetbal dus dat wordt 'm niet. Eens kijken of ze ook in zombie thema verkrijgbaar zijn O+
pi_164636827
Nouk! Wat een grote meid al

Niet quoten
SPOILER

[ Bericht 25% gewijzigd door Arja op 18-08-2016 09:54:54 ]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 00:36:39 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164637620
Pretbekkie O+

En ze lijkt echt op je man vind ik :D
  donderdag 18 augustus 2016 @ 05:10:55 #173
220609 Nouk84
pi_164641781
Wat een lief koppie Arja O+
pi_164641943
Ik zag een paar schattige babies voorbij komen!

M'n grootste heeft ineens een vreemde feature sinds twee dagen: als hij moe is of een krampje heeft gaat hij met z'n handjes tegen z'n hoofdje slaan/wapperen. Herkent iemand dit? :? Ik probeer er geen directe aandacht aan te geven (handjes afleiden met een knuffeldoekje) en hem te wiegen/knuffelen.
pi_164642059
Arja, wat een schatje. Dat pakje heeft F nu ook aan. Die was gister 7 weken trouwens.

Nouk ook al zo'n knapperd!

F sliep vannacht van 21.30 tot 7 uur :o maar was gisteravond ook wel lang wakker voor haar doen.

Over meenemen op vakantie, als je de ruimte hebt neem je het toch wel mee. Tenminste ik. Terwijl bv luiers bijna overal ter wereld wel te krijgen zijn.
pi_164642121
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 06:30 schreef Madivi het volgende:
Ik zag een paar schattige babies voorbij komen!

M'n grootste heeft ineens een vreemde feature sinds twee dagen: als hij moe is of een krampje heeft gaat hij met z'n handjes tegen z'n hoofdje slaan/wapperen. Herkent iemand dit? :? Ik probeer er geen directe aandacht aan te geven (handjes afleiden met een knuffeldoekje) en hem te wiegen/knuffelen.
Herken ik van beide kindjes ja :Y Ik hou meestal m'n hand op d'r hoofdje zodat ze zichzelf geen pijn doet. Is gewoon een beetje de uitgebreide versie van aan oortje wriemelen volgens mij :)
pi_164642135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:34 schreef Molo het volgende:
Zwitsal heeft ze nu ook, gratis bij 2 producten geloof ik . Ik gebruik het zelf niet ivm gevoelige huidjes (hoewel ook bij Natusan krijg je het dacht ik), maar heb al 2 sets gekregen als kadootje.
pi_164642376
Als iemand interesse heeft in de Zwitsal mijlpaalkaartjes dan geef maar 'n gil. Ik stuur ze graag op! Ik Ben niet goed in zo'n dingen.

Al heb ik gisteren wel de fotolijst van grote broers eerste jaar compleet gemaakt, we miste de 'taartfoto' van zijn verjaardag nog!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 08:34:24 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164642397
Ja ik, heel graag :D

En nu ga ik even rennen, want afspraak :+
  donderdag 18 augustus 2016 @ 08:56:03 #180
220609 Nouk84
pi_164642599
Ik ben ook niet zo goed in die dingen, heb ze nu bij de box neergelegd, zodat ik het dan niet vergeet. De eerste 5 ben ik sowieso vergeten :')

Ik maak Emma net wakker, ligt er een heel natte plek naast d'r hoofd.. Bijna 2x zo groot als d'r hoofd.. Ze is geen spuger, maar zal ze dan toch gespuugd hebben vannacht? Het rook wel zuur :{ Vannacht niets gemerkt, maar dat zegt niets.. Naar mijn idee is ze gelijk weer gaan slapen, maar toch niet.. Heb helemaal niets gemerkt. Toevallig dacht ik vannacht wel; wat nou als ze een keer moet spugen s nachts.. Weird..
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:10:59 #181
52229 Chanty
pi_164642785
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 00:01 schreef Arja het volgende:
Nouk! Wat een grote meid al

Haha en dat pakje had Amélie gisteren ook aan :D helaas staat de 8 weken foto hier nog op mijn mans camera anders kon ik t bewijzen :P

Leuk trouwens al die foto's van leeftijdsgenootjes O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Chanty op 18-08-2016 21:46:42 ]
pi_164642911
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook niet zo goed in die dingen, heb ze nu bij de box neergelegd, zodat ik het dan niet vergeet. De eerste 5 ben ik sowieso vergeten :')

Ik maak Emma net wakker, ligt er een heel natte plek naast d'r hoofd.. Bijna 2x zo groot als d'r hoofd.. Ze is geen spuger, maar zal ze dan toch gespuugd hebben vannacht? Het rook wel zuur :{ Vannacht niets gemerkt, maar dat zegt niets.. Naar mijn idee is ze gelijk weer gaan slapen, maar toch niet.. Heb helemaal niets gemerkt. Toevallig dacht ik vannacht wel; wat nou als ze een keer moet spugen s nachts.. Weird..
Wij hebben hooguit de helft van die kaarten gebruikt. Met name doordat 'eerste keer kruipen' enzo heel geleidelijk gaan en het dus niet zo was van vandaag is de eerste keer. Hetzelfde met lopen, daar doet hij al dik een maand aan de tafel, 4 weken aan de hand, en hij heeft ook wel twee passen los gezet om van de tafel naar de bank te komen, maar het loopkaartje zit dus nog in de doos. Alleen het zelf staan was heel duidelijk maar toen waren we net op vakantie, zonder die kaartjes. En hij weigert sowieso ook om leuk met die kaartjes op de foto te gaan :(

Misschien kwijlt ze in de slaap? Dat doet O ook regelmatig, wordt hij ook niet wakker van en kan soms ook wat zurig ruiken
pi_164643293
Ik heb de kaartjes wel in verschillende setjes, maar vergeet ze bijna altijd.. Ach, foto's genoeg.

Ik kan er zo van genieten om vanaf de bank stiekem naar S. te kijken als hij in de box ligt te spelen. En als hij dan merkt dat ik kijk, ik zo'n vette lach krijg O+
Clichés blijken toch altijd waar, wat ben je toch verliefd op zo'n kleintje!

Dadelijk CB, heb er eigenlijk wel zin in. Benieuwd hoeveel hij gegroeid is :)
pi_164643352
Dat is ook toevallig chanty. Ik wil het bewijs later wel zien.

En wil je je quote nog weghalen?
pi_164643414
Ik had de kaarten van de Hema en heb alleen de kaarten voor zoveel maanden echt gebruikt. Daar heb ik me ook aan gehouden, nu heel leuk om te hebben want verder ben ik superslecht in bijhouden wat ze sinds wanneer kan :') Inderdaad wat FF zegt, dingen als 'eerste lach' of lopen, dat is eerst een paar weken 'zou het?' en daarna 'ja, het was het toch wel echt, en achteraf vind ik de foto niet meer leuk ;)
pi_164643586
Die kaarten met de verschillende weken en maanden lijken mij ook leuk, misschien toch maar eens in verdiepen :P

Verder gaat het wel goed hier. Beetje onrustige nacht gehad, ze wilde wat vaker drinken. Ik was best moe vannacht, dus vandaag beetje rustig aan zodat ik aankomende nacht eventuele drinkverzoeken beter kan handlen :+
pi_164643923
Ik vind die kaarten bij anderen heel leuk, maar zelf ben ik te laks om dat allemaal bij te houden.

Net bij het cb geweest en meneer is nu met een maand oud 4,8kg. Met verhoudingsgewijs een groot hoofd, net als tijdens de zwangerschap :D
pi_164645086
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:34 schreef Molo het volgende:
Ja ik, heel graag :D

En nu ga ik even rennen, want afspraak :+
Die Zwitsal kaarten heb ik ook gekregen net. Zal ik die bij de jumpsuit stoppen? Heb je wel kans dat er een extra postzegel op moet.
pi_164645121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:45 schreef LeSage het volgende:

[..]

Check! Hier nog een!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:27:15 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164645134
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:25 schreef Malteser het volgende:

[..]

Die Zwitsal kaarten heb ik ook gekregen net. Zal ik die bij de jumpsuit stoppen? Heb je wel kans dat er een extra postzegel op moet.
Nou, graag :)
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:33:47 #191
220609 Nouk84
pi_164645278
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:21 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Wij hebben hooguit de helft van die kaarten gebruikt. Met name doordat 'eerste keer kruipen' enzo heel geleidelijk gaan en het dus niet zo was van vandaag is de eerste keer. Hetzelfde met lopen, daar doet hij al dik een maand aan de tafel, 4 weken aan de hand, en hij heeft ook wel twee passen los gezet om van de tafel naar de bank te komen, maar het loopkaartje zit dus nog in de doos. Alleen het zelf staan was heel duidelijk maar toen waren we net op vakantie, zonder die kaartjes. En hij weigert sowieso ook om leuk met die kaartjes op de foto te gaan :(

Misschien kwijlt ze in de slaap? Dat doet O ook regelmatig, wordt hij ook niet wakker van en kan soms ook wat zurig ruiken
Ja dat had ik al met eerste lachje, dan wil je natuurlijk een foto met een lach. Fail :')

Kwijlen deed ze gisteren wel ineens veel dus dat kan het ook zijn... Maar was echt minstens 2x zo groot als d'r hoofd vandaar dat ik dat niet dacht..
  donderdag 18 augustus 2016 @ 12:01:08 #192
52229 Chanty
pi_164645965
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:33 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ja dat had ik al met eerste lachje, dan wil je natuurlijk een foto met een lach. Fail :')

Kwijlen deed ze gisteren wel ineens veel dus dat kan het ook zijn... Maar was echt minstens 2x zo groot als d'r hoofd vandaar dat ik dat niet dacht..
Daarom hier een foto zonder lach :')

En klinkt wel alsof ze gespuugd heeft. Misschien zat er nog een boer dwars en is daarmee een golf melk omhoog gekomen. Die hydrofielen absorberen fantastisch dus eem beetje melk en je hebt al een mega plek. Mijn kind is professioneel spuger dus ik kan het weten :7

Hier terug van het cb. Ze is helemaal goedgekeurd en lekker gegroeid, kilo erbij en 3 cm gegroeid. Nu 5430 gram en 58 cm. En ze was heul boos toen ze prikjes kreeg en dat heeft ze iedereen laten horen :+ mijn borst wilde ze ook niet meer maar de draagdoek was meteen goed O+
pi_164646195
Fijn Chanty! En eens met A, prikjes zijn stom.

Hier zijn we van maat 4 luiers terug naar maat 3. Na het zoveelste kakpak was ik er even helemaal klaar mee. En aangezien Twix minder zwaar is dan een maand geleden, gaan we eens kijken of maat 3 minder lekkage geeft.
pi_164647841
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:33 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb die met het eerste lachje tijdens een huilbui genomen, dat vond ik dan wel weer grappig :')

En voor kwijlen is dat idd wel erg veel, dan zou ik ook aan spugen denken.
pi_164648055
Arja en Nouk O+
Die mijlpaalkaarten zijn ook niets voor mij, levert alleen maar frustratie op omdat het weer een ding is wat ik graag zou willen doen maar vergeet/ er niet van komt.
pi_164649848
Zo wat gaan jullie weer hard met de berichtjes. Ik heb alleen de laatste twee pagina's bijgelezen. Hier doen we ook niet aan kaarten, maar we hebben wel een woezel en pip invulboek, waar ik foto's voor maak en dingen in schrijf.

Ik ben vandaag op het cb geweest. M is nu 5815 gram en 59,5 cm en groeit goed. Hij kreeg een prikje en heeft welgeteld ongeveer 5 seconden gehuild en begon meteen weer te lachen toen hij mijn gezicht zag O+ Nu is hij wel weer hangerig en heeft hij een beetje verhoging, net als de vorige keer.
pi_164650673
Nouk en Arja, wat een poppetjes. Heerlijkheid! O+
pi_164650929
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:26 schreef Malteser het volgende:

[..]

Check! Hier nog een!
Gaan jullie 3 september ook op de foto? Wij in ieder geval wel!
pi_164651441
Vanmorgen bij het CB geweest.
S. stopt meer energie in zijn ontwikkeling dan in z'n groei. 66,5 cm en 7,5 kg. Niet slecht, hij volgt z'n eigen lijntje.
Qua ontwikkeling schijnt hij wel heel snel te zijn. Hij staat zelfs al tegen de bank (als ik hem neerzet) :o :X
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:46:43 #200
52229 Chanty
pi_164651576
Mooie stats Luna! Hier slaapt iemand heul veel!

LeSage hoe oud is jouw mini?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')