Thnxquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:29 schreef valentijn101 het volgende:
Ow, eerste echte huis, da s leuk. heel veel succes op jullie nieuwe stekje![]()
quote:
ziet er tof uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:10 schreef Toekito het volgende:
Jaja het is zo ver.
Toek en Bert (bijnaam van mijn vriendin) hebben hun eerste grote mensenhuis gehuurd.
En dit huis is toekomstproof en staat in Delft. Waarom Delft hoor ik jullie denken. Omdat het voor beide qua reistijd enorm scheelt, het een tof huis is en er in R'dam niks was wat zo tof en betaalbaar was.
Dit is een deel van de woonkamer.
[ afbeelding ]
Dit is het andere deel:
[ afbeelding ]
Hieronder de beide hobbykamers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de slaapkamer gaat voorlopig niks veranderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuken gaan we wit verven en laminaat erin leggen en dan is die ook af.
[ afbeelding ]
En zo ziet de woonkamer eruit als je bezig bent met laminaat leggen:
[ afbeelding ]
In de hobbykamer die ik krijg komt een extra TV en daar komen mijn console
Eerst verhuizen, dan Cat appenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Huisjeboompje (buiten)
en je weet waar je voor het beestje moet zijn he
je hebt FB toch...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pics van Bert.
Zo te zien staat er een nieuwe keuken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pics van Bert.
Zo te zien staat er een nieuwe keuken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ziet er goed uit, Toek! Gefeliciteerd!
wat mij betreft niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:06 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Wat is er mis met Delft dat ik dat moet denken dan?
Aardig huisje verder, gefeliciteerd!
Ben aan het werk, ze komen van het weekendquote:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:47 schreef Parzival het volgende:
heb je het laminaat wel even 48 uur laten liggen in de woning voor je het uitgepakt en op de vloer gelegd hebt?
Scherp!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef srapnel het volgende:
WAAROM HEB JE DAT LAMINAAT IN DE GANG HORIZONTAAL GELEGD EN IN DE WOONKAMER VERTICAAL?
Je hoofdlettertoets zit vast!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef srapnel het volgende:
WAAROM HEB JE DAT LAMINAAT IN DE GANG HORIZONTAAL GELEGD EN IN DE WOONKAMER VERTICAAL?
loopt ook gewoon door. Alleen door de foto's snap ik de verwarring. Heeft met de hoek van de foto te makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Je hoofdlettertoets zit vast!
Volgens mij loopt de legrichting van de woonkamer door in de gang. Wmb beter dan het er haaks op leggen.
In beide ruimtes ligt het gewoon horizontaal hoor. Verticaal is meer iets voor een Atmoz' tv-wandquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef srapnel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |