quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Mij.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nvm
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Mij.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nvm
Niks Ow wacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef Oversight het volgende:
[..]Eens, ontopic, boerkini's moeten afgeschaft worden in Corsica.
Ow , wacht...
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Niks Ow wacht.
Het is nog maar afgeschaft op 1 strand, niet het hele eiland.
ALLE STRANDEN VAN HET EILAND DAN!!!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:28 schreef Oversight het volgende:
[..]Op het eiland kun je niet zwemmen >> geen boerkini >> geen probleem.
In Duitsland dus ook discussie erover.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Niks Ow wacht.
Het is nog maar afgeschaft op 1 strand, niet het hele eiland.
Mijn Duits is niet zo goed maar ik begrijp eruit dat er verzocht is om volgende keer gepaste badkleding aan te trekken.quote:Dies habe er ihnen auch so mitgeteilt und darum gebeten, beim nächsten Mal in passender Badebekleidung zu erscheinen, betonte Walter.
Lijkt me niet zo moeilijk, we hebben het hier over Marokkanen. Als je het over subhumans hebt dan zijn zij het perfect voorbeeld.quote:De politie is nog aan het uitzoeken hoe het zeer kleine incident zo kon escaleren dat er op het eind vier mensen met harpoenverwondingen en een zwangere vrouw in het ziekenhuis belanden.
Omdat het een uiting is van een fundamentalistische interpretatie van de islam. En dit soort interpretaties staan niet echt positief tegenover bepaalde westerse (gedeelde) normen en waarden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar leg me nou eens uit waarom die boerkini's verboden moeten worden.
Mijn eerste aanraking met Corsica was dankzij Roel Dijkstra. Het legendarische album Venijn op Corsica. Zou noodzakelijke literatuur moeten zijn op elke Uni.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:29 schreef Eenskijken het volgende:
Hah corsicanen zijn een volk apart. Die laten zich niet tegenhouden door politie. Die marrokkanen komen nog wel aan de beurt.
Cellulitis?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:14 schreef yvonne het volgende:
Gingen maar meer vrouwen een boerkini dragen, jaja ik incluis.
Want de ellende die ik op de stranden zie doet me weleens wensen dat er een algeheel bikini/zwempak verbod moet koen.
Ik ben uit esthetisch oogpunt pro boerkini
Kijk jij weleens rond op het strand?quote:
Ik ben daar heel voorzichtig in, voor je het weet ben je blind.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk jij weleens rond op het strand?
Heel HEEL erg verstandig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben daar heel voorzichtig in, voor je het weet ben je blind.
Die zijn alweer afgeschaft, die pakken bevorderden de snelheid, maar zijn voor zover ik weet op deze spelen verboden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef yvonne het volgende:
Trouwens,bij het dameszwemmen dragen ze al halve boerkini's, hoor ik niemand over
Nee toch? ik zag Kromodidinges toch nog in zo'n ding?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die zijn alweer afgeschaft, die pakken bevorderden de snelheid, maar zijn voor zover ik weet op deze spelen verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |