Vertel mij dan is wat er goed aan is om te geloven in Allah?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Je projecteert het christelijke concept van God (een man op een wolk) op het islamitische concept van God. Moet je niet doen, anders begrijp je niet waarom de islam op weg is om de grootste religie op aarde te worden.
Al kunnen die pauperleiders van SA niet zoveel aan die regel doen, het is een islamitische regel (bestaat al langer dan SA).quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:43 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ik vind SA helemaal niet goed, dat land is alleen een voorbeeld voor moslims vanwege Mekka. Vandaar dat ik SA gebruik.
Daar kunnen ze wel degelijk iets aan doen door een scheiding tussen kerk en staat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:47 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Al kunnen die pauperleiders van SA niet zoveel aan die regel doen, het is een islamitische regel (bestaat al langer dan SA).
Ik denk vooral dat bepaalde islamitische regels handig zijn omdat ze mensen beschermen tegen hun eigen stupiditeit (zoals niet roken wat bijvoorbeeld leidt tot longkanker, en nog meer van zulke regels).quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:47 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Vertel mij dan is wat er goed aan is om te geloven in Allah?
Dan heb ik nog 1 vraag, ben je een Moslim door je ouders, of een Nederlandse bekeerling?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:51 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat bepaalde islamitische regels handig zijn omdat ze mensen beschermen tegen hun eigen stupiditeit (zoals niet roken wat bijvoorbeeld leidt tot longkanker, en nog meer van zulke regels).
En nee, je moet niet je eigen slimheid op meer dan 7 miljard mensen gaan projecteren. Als jij zonder de islam kunt, fijn voor je, maar heel veel mensen hebben blijkbaar regels en sterke leiders nodig.
Nee, ik doel op een bekende Nederlandse orientalist, die heel lang geleden een bezoek bracht aan Mekka.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dat werd gedaan met een vals paspoort en ze deden alsof ze moslim bedoelden. Je bedoelt waarschijnlijk die Nederlanders die toen die Moskee beklad hadden.
In 2013/14 sloopten enkele Nederlanders een deel van de historische grote moskee naast de Ka'aba, terwijl zij zich enkel voor de klus hadden bekeerd
Geen van beide, ik praktiseer de islam niet, ik vind bepaalde islamitische regels alleen maar goed. Ik ben niet voor het blind volgen van je ouders, maar meer van zelf onderzoek doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog 1 vraag, ben je een Moslim door je ouders, of een Nederlandse bekeerling?
Je bent dus een soort atheist die een aantal dingen van de islam goed vind?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:55 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Geen van beide, ik praktiseer de islam niet, ik vind bepaalde islamitische regels alleen maar goed. Ik ben niet voor het blind volgen van je ouders, maar meer van zelf onderzoek doen.
Nee geen atheïst, want geloof wel in God, alleen niet in een man op een wolk. Het islamitische concept van God (niemand kan zich voorstellen hoe God eruit ziet want daar hebben stervelingen niet de capaciteit voor) spreekt mij meer aan. Maar laten we terug ontopic gaan naar rel-Mocro's op Corsicaquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:57 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Je bent dus een soort atheist die een aantal dingen van de islam goed vind?
'maar meer van zelf onderzoek doen.' Slim persoon!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Nee geen atheïst, want geloof wel in God, alleen niet in een man op een wolk. Het islamitische concept van God (niemand kan zich voorstellen hoe God eruit ziet want daar hebben stervelingen niet de capaciteit voor) spreekt mij meer aan. Maar laten we terug ontopic gaan naar rel-Mocro's op Corsica
Ja we zijn nu al 5 topic bezig aan iets anders.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Nee geen atheïst, want geloof wel in God, alleen niet in een man op een wolk. Het islamitische concept van God (niemand kan zich voorstellen hoe God eruit ziet want daar hebben stervelingen niet de capaciteit voor) spreekt mij meer aan. Maar laten we terug ontopic gaan naar rel-Mocro's op Corsica
De islam als die al op weg is de grootste te worden dan komt dat puur door dwang, geweld, verderf en kinderen fokken. Wees er maar trots op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Je projecteert het christelijke concept van God (een man op een wolk) op het islamitische concept van God. Moet je niet doen, anders begrijp je niet waarom de islam op weg is om de grootste religie op aarde te worden.
Stuur maar een DM, dan reageer ik er later vanavond op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe en wat je gelooft, bereid om meer te vertellen?
Ik ben er niet trots op, ik ben meer voor kwaliteit dan kwantiteit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
De islam als die al op weg is de grootste te worden dan komt dat puur door dwang, geweld, verderf en kinderen fokken. Wees er maar trots op.
Daar heb je gelijk in. Vooral het kinderen fokken is een ramp voor de wereld die straks bijna 'ontploft' door overbevolking. Kijk is naar Bangladesh (Moslimland) waar 2500 mensen of een km2 wonen en in de hoofdstad 25.000 mensen op een km2. En het groeit maar door. Of landen zoals Jemen en Somalie waar elke vrouw 6 kinderen krijgt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
De islam als die al op weg is de grootste te worden dan komt dat puur door dwang, geweld, verderf en kinderen fokken. Wees er maar trots op.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef PXY225 het volgende:
Stuur maar een DM, dan reageer ik er later vanavond op.
NWS / [NWS SC] YOKI IS JARIG HIEP HIEP HOERAquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef Roffa123 het volgende:
Dit gaat wel off-topic maar weet iemand een topic waar deze gesprekken door kunnen gaan?
1145 dan, maar de landen die jij opnoemt zijn IETS kleiner.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Get your figures straight. Bangladesh had in 2015 1145 inwoners per km2. Macau, Monaco, Singapore, Gibraltar, Hongkong, Bahrein en de Malediven zijn dichterbevolkt dan Bangladesh.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef Knudde het volgende:
[..]
TS heeft het bericht gekopieerd van de FP en ja de ene Harry heeft het bericht naar zijn waarheid geschreven, ofwel f*ck Fok met zijn haat jegens alles wat moslim is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |