quote:In Corsica zijn zaterdag grote rellen veroorzaakt door een groep jonge Marokkanen die last hadden van fotofobie. Een toerist maakte onschuldige foto’s van moslima’s die in zee gingen in een boerkini. De mannelijke Marokkanen op het strand hadden daar een probleem mee en vielen de toerist aan. Lokale jonge Corsicanen zagen zich genoodzaakt de toerist te beschermen tegen de fotofobische Marokkanen.
quote:Dit escaleerde uiteindelijk in langdurige grootschalige rellen toen een groep oudere Marokkanen de jongeren kwam bijstaan. Deze groep was gewapend met bijlen en harpoenen waarmee ze de jonge Corsicanen aanvielen. De politie is nog aan het uitzoeken hoe het zeer kleine incident zo kon escaleren dat er op het eind vier mensen met harpoenverwondingen en een zwangere vrouw in het ziekenhuis belanden. Ook gingen er drie auto’s in vlammen op.
Harryquote:De spanningen waren zondag nog ruim aanwezig toen een groep van 500 Corsicanen naar een nabije woonwijk ging waar toevallig erg veel Marokkanen wonen om 'verhaal te halen' op die Marokkanen. "Te wapen, dit is onze plaats en we gaan waar wij willen." werd er gescandeerd. De politie heeft daarop de weg geblokkeerd en zo de Marokkanen beschermd tegen de boze Corsicanen.
Daar in Corsica zijn er rellen ontstaan omdat toeristen foto's namen. En door die rellen wordt het nu verboden, wat ik begrijp.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:26 schreef Ringo het volgende:
Maar wie de fuck bedenkt dan ook om zo'n boerkini te verbieden? Dat kan echt alleen inFrankrijk
.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar in Corsica zijn er rellen ontstaan omdat toeristen foto's namen. En door die rellen wordt het nu verboden, wat ik begrijp.
Klopt idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:32 schreef Oversight het volgende:
[..]Lijkt me volledig terecht, niet de boerkini's op zich zijn het probleem, maar wel de moslim mannen die denken dat ze hun regels aan de rest van de wereld kunnen opleggen.
Als ik op straat een haring sta te happen en tientallen Chinezen gaan ineens mijn vette stinkbakkes fotograferen, waardoor ik, tamelijk gefrustreerd omdat ik ongestoord wil eten, ene Chinees de camera uit zijn handen sla. Wordt het eten van haring dan ook verboden?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
Daar in Corsica zijn er rellen ontstaan omdat toeristen foto's namen. En door die rellen wordt het nu verboden, wat ik begrijp.
En dan sta je in boerkini?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ik op straat een haring sta te happen en tientallen Chinezen gaan ineens mijn vette stinkbakkes fotograferen, waardoor ik, tamelijk gefrustreerd omdat ik ongestoord wil eten, ene Chinees de camera uit zijn handen sla. Wordt het eten van haring dan ook verboden?
Als haringeters een dusdanig agressief volk is dat ze gewapend met bijlen en harpoenen die Chinezen te lijf gaan lijkt me dat niet meer dan redelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ik op straat een haring sta te happen en tientallen Chinezen gaan ineens mijn vette stinkbakkes fotograferen, waardoor ik, tamelijk gefrustreerd omdat ik ongestoord wil eten, ene Chinees de camera uit zijn handen sla. Wordt het eten van haring dan ook verboden?
Die Marokkaanse schooiers richten een complete lynchpartij aan. Dat is iets anders dan een camera uit iemands handen slaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat is iets anders dan een camera uit iemands handen slaan.
Jij laat ook geen topic onbenut he om je anti mocro praatjes te verkondigen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die Marokkaanse schooiers richten een complete lynchpartij aan. Dat is iets anders dan een camera uit iemands handen slaan.
http://www.bbc.com/news/world-europe-37082637quote:Witnesses say the brawl began after the Muslim families objected to photos being taken by a tourist. When a local teenager, with a group of friends on the beach, also took a photo the brawl erupted. Stones and bottles were thrown. "It wasn't the burkini that started the row," the mayor told French radio.
Soon about 40 men from Sisco arrived to defend the youths, witnesses said, and one of the men was slashed with a harpoon blade.
Agressieve tokkiequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar leg me nou eens uit waarom die boerkini's verboden moeten worden.quote:
Als ze zich eens normaal zouden gaan gedragen dan hoor je mij niet over ze. Maar ze weten structureel de complete samenleving te verzieken. Niet alleen hier maar in heel Europa. En ga nu niet huilie doen over generalisaties want ze spannen de kroon in alle negatieve lijstjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Jij laat ook geen topic onbenut he om je anti mocro praatjes te verkondigen?
Ik doe niet huilie, je generaliseert wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ze zich eens normaal zouden gaan gedragen dan hoor je mij niet over ze. Maar ze weten structureel de complete samenleving te verzieken. Niet alleen hier maar in heel Europa. En ga nu niet huilie doen over generalisaties want ze spannen de kroon in alle negatieve lijstjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |