Niemand, maar er heeft ook niemand baat bij om zich te verzetten tegen veranderingen. Toch doen veel mensen dat, kennelijk vervelen ze zich ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2016 07:27 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar buiten je openlijke voorkeur voor het blanke ras (gebaseerd op white supremacy propaganda) vraag ik me af wie er baat bij zouden hebben om "ons" eruit te "fokken". Of is dat t moment waarop de zionisten (lees: verkapte jodenhaat) om de hoek komt kijken?
Die tellen bij de meeste complotten nooit mee merk ik wel, heb het idee dat het komt omdat veel van de huidige complotten hun oorsprong hebben in de conservatief evangelische hoek die vaak samengaat met "white supremacy" en dat Aziaten moeilijk in te passen zijn in hun op religie gebaseerde complot theorieën waar ze hun valse superioriteit uit halen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:25 schreef AQUILA. het volgende:
Blijft mooi dat hierin de grootste groep mensen op aarde, de aziaten, gewoon weer compleet worden genegeerd. En ook dat is een mengelmoes van kleuren en vormen.
Nou niet gelijk zo vals hoor, lichtkogel triarius vind het alleen een coole forumnaamquote:Op woensdag 16 november 2016 10:48 schreef Copycat het volgende:
Lichtkogel weet dat posten met een kloon tijdens een ban leidt tot een nog langere ban?
Ja, en AC/DC vindt ie ook helemaal tha bomb. Net als Lichtkogel dat deed. En El Matahari.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef Chewie het volgende:
Nou niet gelijk zo vals hoor, lichtkogel triarius vind het alleen een coole forumnaam
Ja ik denk dat we daarin wel op één lijn zitten.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die tellen bij de meeste complotten nooit mee merk ik wel, heb het idee dat het komt omdat veel van de huidige complotten hun oorsprong hebben in de conservatief evangelische hoek die vaak samengaat met "white supremacy" en dat Aziaten moeilijk in te passen zijn in hun op religie gebaseerde complot theorieën waar ze hun valse superioriteit uit halen.
Dat zie je bijvoorbeeld ook aan dat lijstje met uitvindingen van lichtkogel Triarius die behalve nogal incompleet is ook nogal een vreemd onderscheid maakt, bij de zogenaamde witte uitvindingen worden nogal veel triviale zaken en doorontwikkelingen genoemd terwijl er bij de overige volken enkel wat essentiële zaken genoemd worden die nodig zijn voor al die doorontwikkelingen en uiteraard is het allemaal zo geframed dat Afrika er het slechtst uitkomt.
Helemaal bizar is het dat er bij Afrika natuurlijk met geen woord gerept word over de ontwikkeling en uitvinding van spraak, schrijven, medicijnen, wiskunde (ja eerste voorbeeld van het gebruik van wiskunde komt uit Afrika), mijnbouw, gebruik en smelten van ijzer, religie, internationale handel en wetten. Dit past waarschijnlijk niet in hun valse religieuze wereldbeeld.
Of ze er echt ontstaan zijn is de vraag maar ze worden er zeker door in stand gehouden, zeker gezien de gebruikte bronnen hier.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:07 schreef ChrisCarter het volgende:
Is er al eens onderzoek gedaan naar de achtergronden van de grote conspiracy sites? Komen die inderdaad uit extreem conservatieve christelijke hoeken?
Maakt niet uit, zolang ze maar niet hierheen komen!quote:Op woensdag 16 november 2016 11:24 schreef Chewie het volgende:
Ook grappig is de opmerking Europa voor Europeanen, Afrika voor de Afrikanen en China voor de Chinezen. Het is al vreemd om alle mensen uit in continent op 1 hoop te gooien maar zelfs voor China is dat al bijzonder, voor welke Chinezen is China, is dat voor de Han of de Zhuang, Uygur, Manchu, Miao, Yi, Dong, Yao etc ?
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:24 schreef Chewie het volgende:
Ook grappig is de opmerking Europa voor Europeanen, Afrika voor de Afrikanen en China voor de Chinezen. Het is al vreemd om alle mensen uit in continent op 1 hoop te gooien maar zelfs voor China is dat al bijzonder, voor welke Chinezen is China, is dat voor de Han of de Zhuang, Uygur, Manchu, Miao, Yi, Dong, Yao etc ?
Impliceren dat Azië geen melting pot isquote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 12:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Impliceren dat Azië geen melting pot is
En vooral blijven volhouden dat het allemaal geen white supremacy is
Ja je kunt je neo-propaganda onder dit account blijven herposten, het doet me niets. Het verandert niets aan de echte werkelijkheid.quote:
Je loopt anders behoorlijk de SJW uit te hangen door direct te gaan gooien met termen als "white supremacist" terwijl dat het punt helemaal niet is.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja je kunt je neo-propaganda onder dit account blijven herposten, het doet me niets. Het verandert niets aan de echte werkelijkheid.
Ik ben ook helemaal geen voorstander van massa-immigratie. Maar zo extreem zoals de angstindustrie van de white supremacists het maken is ook onzin.
Azië is ook 1 grote mixpot met onderlinge culturele problemen maar die worden ook gewoon onder 1 kolom geschaard als het de nazi's van nu uitkomt.
Meer wereldervaring opdoen kan helpen hierin.
Ik ben verre van een SJW, ik heb grote moeite met de in mijn ogen islamisering van bepaalde zaken.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:02 schreef Triarius het volgende:
[..]
Je loopt anders behoorlijk de SJW uit te hangen door direct te gaan gooien met termen als "white supremacist" terwijl dat het punt helemaal niet is.
Gelukkig blijft de Aardse beschaving bestaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
Een beschaving kan alleen blijven bestaan als ze passend antwoord kan geven op vraagstukken. De Westerse beschaving heeft geen antwoord op de grote volksverhuizing van Afrikanen naar hun gebieden. Oftewel, de Westerse beschaving gaat ten onder.
Nou poe-poe... je bent tegen de islamisering van 'bepaalde zaken' en nu ben je ineens geen SJW meer?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben verre van een SJW, ik heb grote moeite met de in mijn ogen islamisering van bepaalde zaken.
Die delen van de wereld zijn ook zo vredig. Totaal geen conflicten en oorlogen geweest daar de afgelopen eeuwen.quote:
quote:
Overigens wat gaan we doen met die miljoenen Chinezen die al eeuwenlang buiten China wonen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:02 schreef Triarius het volgende:
Nou ja... m.i. hoort een Afrikaan in Afrika, een Arabier in het Midden-Oosten, een Chinees in China en een Europeaan in Europa. Geen probleem als er hier en daar wat uitgewisseld wordt, zolang het de etnische groepen in de desbetreffende landen niet schaadt. Lijkt me een vrij nette en redelijke oplossing toch?
-een post wordt niet voor niets verwijderd, ga er dan niet op door-quote:Op woensdag 16 november 2016 13:09 schreef Triarius het volgende:
[..]
Nou poe-poe... je bent tegen de islamisering van 'bepaalde zaken' en nu ben je ineens geen SJW meer?![]()
-weg-
Welke verhuizende Afrikanen bedoel je precies? Die uit Azie of die uit de Balkan?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
Een beschaving kan alleen blijven bestaan als ze passend antwoord kan geven op vraagstukken. De Westerse beschaving heeft geen antwoord op de grote volksverhuizing van Afrikanen naar hun gebieden. Oftewel, de Westerse beschaving gaat ten onder.
Daar gaat het niet om. Die delen van de wereld hebben hun homogeniteit behouden terwijl hier alles en iedereen maar binnen mag komen lopen.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die delen van de wereld zijn ook zo vredig. Totaal geen conflicten en oorlogen geweest daar de afgelopen eeuwen.
Die homogeniteit is complete bullshit, daar gaat het om. Je doet hier alsof 'aziaat' een enkele identiteit is.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:17 schreef Triarius het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die delen van de wereld hebben hun homogeniteit behouden terwijl hier alles en iedereen maar binnen mag komen lopen.
Dat is wel wat vreemd vind je niet?
Zelfs "blank" is dat niet, of de Europeaan. Maar white supremacists houden het graag simplistisch, moet natuurlijk niet al te lastig worden voor hun achterban.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die homogeniteit is complete bullshit, daar gaat het om. Je doet hier alsof 'aziaat' een enkele identiteit is.
Nee, je ziet het verkeerd: er zijn slechts 3 identiteiten: zwart, wit of spleetoog.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die homogeniteit is complete bullshit, daar gaat het om. Je doet hier alsof 'aziaat' een enkele identiteit is.
Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Volgens jou mogen mensen dus wel mengen, zolang ze maar van tzelfde continent zijn. Wat een enge gedachte.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:22 schreef Triarius het volgende:
[..]
Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.
Dan zou je nog eens wat posts hier van mij moeten teruglezen.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens jou mogen mensen dus wel mengen, zolang ze maar van tzelfde continent zijn. Wat een enge gedachte.
Goh wat ben jij dom, dus volgens jouw simplistische redenatie delen al die Europeanen dezelfde normen een waarden?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:22 schreef Triarius het volgende:
[..]
Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.
Dat doen ze ook niet. Elk land heeft weer net wat andere normen en waarden dan de andere.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Goh wat ben jij dom, dus volgens jouw simplistische redenatie delen al die Europeanen dezelfde normen een waarden?
Je bent niet echt goede reclame voor het "blanke ras" , zelfs de term genocide begrijp je niet
Ik vind Latijns-Amerika weer enkel voor Inca's en Maya's, Noord-Amerika weer enkel voor Apache's en Eskimo's en Australië terug naar de Aborigines ook wel een goed voorstel.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:28 schreef Chewie het volgende:
Maar welke Chinezen mogen nu wel in China blijven en wat gaan we doen met een melting pot als Indonesië?
En moet Nederland dan ook weer opgedeeld worden, Friesland voor de Friezen, Noord-Oost Nederland naar de Saksen en de rest naar de Franken?
En toch gooi je ze op 1 hoop, terwijl er tussen Spanjaarden, Italianen, Grieken, Turken en Noord Afrikanen meer overeenkomsten zijn te vinden dan tussen de Zuid-Europeanen en de Noord-Europeanen.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:29 schreef Triarius het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet. Elk land heeft weer net wat andere normen en waarden dan de andere.
Echter middels de EU superstaat proberen ze dat nu allemaal te vernietigen. Persoonlijk ben ik er dus ook gewoon voor om terug te gaan naar het oude model waar we gewoon nog soevereine landen hadden en dat ook gewoon heel normaal was.
Lijkt me ook wel, het probleem van de volksverhuizingen oplossen door een mega volksverhuizing (of als dat niet werkt genocide voor de mensen die er niet thuishoren)quote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind Latijns-Amerika weer enkel voor Inca's en Maya's, Noord-Amerika weer enkel voor Apache's en Eskimo's en Australië terug naar de Aborigines ook wel een goed voorstel.
quote:Op woensdag 16 november 2016 13:22 schreef Triarius het volgende:
[..]
Ik sla even over. Uiteindelijk ben ik toch bruin.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:25 schreef Triarius het volgende:
[..]
Dan zou je nog eens wat posts hier van mij moeten teruglezen.
Laten we zeggen: de massa-immigratie van (oostelijk/zuidelijke) volkeren die niet tot de moderne westerse beschaving behoren.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Welke verhuizende Afrikanen bedoel je precies? Die uit Azie of die uit de Balkan?
[ afbeelding ]
En ik neem aan dat je met moderne westerse beschaving de definitie van Samuel Huntington bedoelt? Je weet wel, die waar alle populistische volksmenners zo geil op zijn?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Laten we zeggen: de massa-immigratie van (oostelijk/zuidelijke) volkeren die niet tot de moderne westerse beschaving behoren.
quote:Op woensdag 16 november 2016 13:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik sla even over. Uiteindelijk ben ik toch bruin.
Na mij de zondvloed.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie de opkomst en ondergang van beschavingen als een natuurlijk fenomeen, ik zit mijn tijd rustig uit en maak me zeker niet druk.
Lichtkogel..?!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:27 schreef Chewie het volgende:
Ah zo kennen we lichtkogel weer, na een ban gewoon doorgaan met youtube dumps en niet de discussie aan willen gaan
Alleen filmpjes plaatsen is geen discussie Triarius.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef Triarius het volgende:
[..]
Lichtkogel..?!
En waar heb je het over met 'de discussie niet aangaan' ?
Is dat echt het enige wat je hebt om te zeggen?
Volgens mij ga ik continu de discussie aan namelijk en plaats hier en daar wat belangrijke filmpjes om door te nemen. Want als je de laatste gezien zou hebben geeft dat ook wat antwoorden op je vragen.
Hier discussiëren we niet met alleen een youtube dump maar gebruiken we onze eigen woorden, probleem bij jou alleen is dat jouw woorden/dumps nogal lijken, nou ja exact hetzelfde zijn inclusief stijl, op de white supremacist die hier tot een dik half jaar geleden actief was onder de naam lichtkogel.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef Triarius het volgende:
[..]
Lichtkogel..?!
En waar heb je het over met 'de discussie niet aangaan' ?
Is dat echt het enige wat je hebt om te zeggen?
Volgens mij ga ik continu de discussie aan namelijk en plaats hier en daar wat belangrijke filmpjes om door te nemen. Want als je de laatste gezien zou hebben geeft dat ook wat antwoorden op je vragen.
In het filmpje wordt exact dezelfde discussie gevoerd als hier, dus lijkt me zeker wel van toepassing.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
Alleen filmpjes plaatsen is geen discussie Triarius.
Zonder wat tekst van jezelf erbij is het niet meer dan een linkdump.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef Triarius het volgende:
[..]
In het filmpje wordt exact dezelfde discussie gevoerd als hier, dus lijkt me zeker wel van toepassing.
In de laatste vid worden 2 veelgestelde vragen gesteld aan een Nationalist met betrekking tot dit topic. O.a. een vraag met betrekking tot het kolonisatie verleden van Europa, waarvan ik hier al een paar opmerkingen voorbij heb zien komen. Er is toch niks mis mee om dat hier te plaatsen?
Dus?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder wat tekst van jezelf erbij is het niet meer dan een linkdump.
Geen zorgen hoor, gewoon niet linkdumpen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:31 schreef Triarius het volgende:
[..]
Dus?
Het is toch gewoon relevant in dit topic? Er worden gewoon 2 vragen gesteld in dat filmpje 100% relevant aan dit topic en daar volgen 2 heldere antwoorden op.
Zal verder heus wel de discussie aangaan... maak jullie daar maar geen zorgen over.
Tja... we hebben het hier over "White Genocide" echter gaan mensen zitten mijmeren over een "linkdump" welke gewoon 100% relevant is aan het topic. Lijkt wel alsof men op die manier probeert af te leiden van het onderwerp en hetgeen willen doen verzanden in 1 grote brei van teksten over en weer.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:37 schreef Copycat het volgende:
Het kat en muis-spelletje begint van voren af aan.
Van mij mag je die video's of andere info blijven posten hoor. Er zijn ook nog altijd mensen die de discussie niet opzoeken maar voor de info gaan.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:45 schreef Triarius het volgende:
[..]
Tja... we hebben het hier over "White Genocide" echter gaan mensen zitten mijmeren over een "linkdump" welke gewoon 100% relevant is aan het topic. Lijkt wel alsof men op die manier probeert af te leiden van het onderwerp en hetgeen willen doen verzanden in 1 grote brei van teksten over en weer.
Informatie in de vorm van videos of ander beeldmateriaal met betrekking tot dit (of een ander) onderwerp zouden gewoon geplaatst moeten kunnen worden dan er puur en alleen discussie over te voeren. 'BNW plaatjes' bijv. is 1 en al linkdump zonder verder commentaar. Ik snap heus wel dat er discussie gevoerd moet worden hoor, echter is het wat overdreven om te struikelen over wat videos die her en der tussen de discussie geplaatst worden lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |