Ah ja, je hebt iemand gevonden om een gat te vullen. Houdt m daarmee aan het lijntje. Goed bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja klopt hij weet dit. En ik vind mezelf ook onverschillig. Waarschijnlijk ben ik weer helemaal blij als hij me komt verzorgen dit weekend met mijn snotterige hoofd. En gaan we gezellig wat doen, spelletje ofzo.
Ja vanuit haar snap ik wel waar dat vandaan komt, vanuit mezelf moet ik daar niet aan denken. Je houdt ook alleen jezelf (en hem?) maar voor de gek op deze manier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:04 schreef Allures het volgende:
[..]
echt niet? Dit was toch mijlen ver aan te zien komen? Ze probeert een gat op te vullen
tja dat is het verschil tussen je leven op orde hebben, emotioneel stabiel zijn, zelfinzicht hebben en euhm nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja vanuit haar snap ik wel waar dat vandaan komt, vanuit mezelf moet ik daar niet aan denken. Je houdt ook alleen jezelf (en hem?) maar voor de gek op deze manier.
Je herkent je eigen behoefte om shit te fixen in je leven door een 'nieuwe' relatie? Pijnlijk hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Kifterige veroordelende zeikwijven hier die zelf rare bokkesprongen moeten maken voor een beetje aandacht in hun leven van kansloze mannen en dan een ander veroordelen, bah nare eigenschap die sommige vrouwen hebben
Als je niet een beetje serieus kan zijn zonder meteen op de persoon te gaan, reageer dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Kifterige veroordelende zeikwijven hier die zelf rare bokkesprongen moeten maken voor een beetje aandacht in hun leven van kansloze mannen en dan een ander veroordelen, bah nare eigenschap die sommige vrouwen hebben
Zei je een tijdje geleden niet dat je over een jaar wil samenwonen en zelfs aan kinderen wil gaan denken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Och daten doe ik niet. Nauwelijks tijd voor vriendje. En hij vindt het best? Hij is wel heel lief en een topper in alles wat hij doet. Ik bewonder hem. Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het fijn als hij er is en heel gezellig. Maar verder zie ik het allemaal wel. Eens per week zien is goed zat.
Draai dat maar eens om, die kritiek irriteert me juist, dat veroordelende toontje a la Rob Geus in een vieze keuken, laat Andro gewoon een kerel aan de lijn houden, kiest zo'n man toch zelf ook gewoon voor zonder dat je meteen kan zeggen dat ze therapie nodig heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je niet een beetje serieus kan zijn zonder meteen op de persoon te gaan, reageer dan gewoon niet.
Er wordt hier terecht kritiek gegeven. Ouwehoeren doe je maar in de SC's.
Het is niet heel gezond he vast te klampen aan eerste de beste die voorbij komt. En inderdaad, die man kiest er zelf ook voor in de hoop op. Wees gewoon eerlijk denk ik dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draai dat maar eens om, die kritiek irriteert me juist, dat veroordelende toontje a la Rob Geus in een vieze keuken, laat Andro gewoon een kerel aan de lijn houden, kiest zo'n man toch zelf ook gewoon voor zonder dat je meteen kan zeggen dat ze therapie nodig heeft
Dat is zeker zwaar ongezond maar deze ervaring kan haar dat zelf doen inzienquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet heel gezond he vast te klampen aan eerste de beste die voorbij komt. En inderdaad, die man kiest er zelf ook voor in de hoop op. Wees gewoon eerlijk denk ik dan.
Maar he, lekker laten gaan idd. Tips en adviezen mogen echter nog steeds gegeven worden, daar is dit topic voor. Als ze je niet aanstaan voer er dan normaal discussie over.
Als ik die man was en ik zou doorhebben dat ik aan het lijntje wordt gehouden terwijl ik zelf meer wil, zou ik weggaan. En dan staat ze er dus alleen voor, dus ze heeft alleen maar zichzelf ermee als ze niet gewoon eerlijk is. Helemaal als ze hem blijkbaar dus niet zo leuk vindt, nu niet nooit niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet heel gezond he vast te klampen aan eerste de beste die voorbij komt. En inderdaad, die man kiest er zelf ook voor in de hoop op. Wees gewoon eerlijk denk ik dan.
Maar he, lekker laten gaan idd. Tips en adviezen mogen echter nog steeds gegeven worden, daar is dit topic voor. Als ze je niet aanstaan voer er dan normaal discussie over.
Ik heb wel eens met zo iemand een date gehad een jaar of twee terug. Die wilde ook heel (en dan bedoel ik ook HEEL) graag een kind (dat vertelde ze me ook pas op het moment dat we op het terras zaten) en zei zelfs dat ze alleenstaande moeder aan het overwegen was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:28 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht dat Andro al in therapie was, maar als ze dit niet zelf inbrengt dan heb je nog niks aan die therapie. Tsja, het is een keuze... ze wil heel graag een man en een kind en als je dan iemand vind die graag bij je is dan is de keus misschien snel gemaakt? Het idee van een gezin trekt je dan meer dan de man zelf.
Logisch toch? De meeste vrouwen worden ongewenst alleenstaande moeder, maar zij was blijkbaar aan het overwegen om het bewust bij iemand te worden zodat ze maar een kind had? Goed dat je weggerend bent ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met zo iemand een date gehad een jaar of twee terug. Die wilde ook heel (en dan bedoel ik ook HEEL) graag een kind (dat vertelde ze me ook pas op het moment dat we op het terras zaten) en zei zelfs dat ze alleenstaande moeder aan het overwegen was.
Laten we zeggen dat we een conflict of interest hadden en ik haar het allerbeste heb gewenst.
Natuurlijk moeten mensen hun eigen kuilen graven, daar leren ze het meeste van, rubberen tegels onder schommels zijn funest voor een kindquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:25 schreef Allures het volgende:
En er mag niks van gezegd worden omdat je mensen gewoon hun eigen kuilen moet laten graven en je vind de toon niet prettig?
Christus jij hebt echt hard een nieuwe spiegel nodig
Weggerend is misschien een groot woord al had ik haar wel te kennen gegeven (niet al te subtiel) dat ik niet de intentie had om als zaadzak te dienen omdat zij zo graag een kind wil en ik helemaal niet. Daar zat (en zit) ik niet op te wachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Logisch toch? De meeste vrouwen worden ongewenst alleenstaande moeder, maar zij was blijkbaar aan het overwegen om het bewust bij iemand te worden zodat ze maar een kind had? Goed dat je weggerend bent ja.
Dus mag er niet gewaarschuwd worden? Kom op zeg, ze post hier zelf haar verhaal, dan komt er reactie op hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zeker zwaar ongezond maar deze ervaring kan haar dat zelf doen inzien
Ik reageer dan ook slechts op een reactiequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus mag er niet gewaarschuwd worden? Kom op zeg, ze post hier zelf haar verhaal, dan komt er reactie op he.
Dank uquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook slechts op een reactie![]()
Maar goed ik zal ophouden met zuigen
Kan wel leuk zijn om wat te doen, iets met een activiteit, of als het lekker weer iets leuks bezoeken (Parade, van die foodtruck festivals of iets met live muziek oid).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:13 schreef sanger het volgende:
Iemand hier overigens nog goede suggesties voor een tweede date? Vorige date hebben we wat gewandeld op de pier en daarna wat gedronken bij strandtentje.
Dit is allemaal best wel nieuw voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |