Lijkt me sterk, al kun je je account ook aan Pokemesh koppelen meen ik. Had hij een Tauros of Farfetch'd? Die zijn namelijk niet te krijgen tenzij je in Amerika of Azië bent geweestquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:24 schreef Redbullkid het volgende:
Vraagje? Een maat van mij had allemaal gekke Pokemon op lvl 24. Hij zei dat hij alleen maar pokemesh gebruikt heeft.
Ik denk zelf dat hij spoof of bot heb gebruikt.
Dus hij zei vanmorgen dat hij gebant was door Pokemash. Kan dit denken jullie?
Hij had wel een fake gmail account.
Wat betekend dit? Max per dag?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://pastebin.com/Cb7HPFdd
Anti cheat settings:
1000 pokemon caught
1600 pokestops visited.
Rechtstreeks van de Pokemon Go servers geplukt
Dat schijnt de max te zijn die "menselijk" mogelijk is. Kom je er boven dan heb je een softban te pakken. Ik denk dat als je er herhaaldelijk boven komt de softban dan wordt omgezet in een perma ban.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daar bannen ze echt op of heeft iemand dit als extra veiligheid zomaar verzonnen?
Even gekeken en zit in totaal op 4500. 1000 haal ik zelfs niet met cheatenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:26 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat schijnt de max te zijn die "menselijk" mogelijk is. Kom je er boven dan heb je een softban te pakken. Ik denk dat als je er herhaaldelijk boven komt de softban dan wordt omgezet in een perma ban.
Welk lvl ben je? ik ben 24 en mijn Dratini's zijn nog geen 700cp... lijkt me stug dat je er een hebt van 2300??quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even gekeken en zit in totaal op 4500. 1000 haal ik zelfs niet met cheaten
Dratini zojuist per ongeluk getransfert met iv van 96 en cp 2300.
Dragonite bedoelde ik. Die hoogste evolutie. Haal ze steeds door elkaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:06 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Welk lvl ben je? ik ben 24 en mijn Dratini's zijn nog geen 700cp... lijkt me stug dat je er een hebt van 2300??
Dit is de data van de Pokemon GO server. Er is gewoon een lijn getrokken: 1000 pokemons , 1600 pokestops.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daar bannen ze echt op of heeft iemand dit als extra veiligheid zomaar verzonnen?
En dat is softban neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit is de data van de Pokemon GO server. Er is gewoon een lijn getrokken: 1000 pokemons , 1600 pokestops.
Gps spoofing niet meedoen doen dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heb een permban gekregen, meerdere mensen komen niet meer ingelogd. Omdat ze blijkbaar GPS spoofing gedaan hebben, 40 euro aan coins weg, maar ja dat was het risico.
Ik loop best veel, en kocht steeds van die incubators, tevens bag uitgebreid, pokeballs in het begin omdat ik scheef ben met gooienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gps spoofing niet meedoen doen dus.
40 euro aan coins? Waarom zoveel geďnvesteerd?
Van wat ik begrijp zijn er nu ook bans die lang duren. Maar deze grens overgaan is perma ban.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat is softban neem ik aan?
Ik heb met mn 2e account in Los Angelos, Central Park en Washington gezeten. Niks aan het handje zolang je je maar aan de airline tijden houdt en af en toe op een vliegveld zitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik loop best veel, en kocht steeds van die incubators, tevens bag uitgebreid, pokeballs in het begin omdat ik scheef ben met gooienen veel lures tijdens spoofing.
Maar bleef wel altijd netjes in/rond NL. Heb eens met spoofing in Antwerpen gezeten en dat was het eigenlijk wel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:52 schreef Xummon het volgende:
Schijnt dat ook heel veel onschuldige mensen de "data error" te zien krijgen.
Niantic reageert bijna niet op de meldingen van mensen die melden dat ze dit te zien krijgen. Zowel van schuldig als onschuldig.
Ze zullen echt moeten gaan reageren anders kunnen ze eens dikke problemen krijgen.
Hoeft maar 1 eerlijk speeldende en gebannde amerikaan een rechtzaak aan te spannen.
Maar dat limiet dat je hebt geschreven. Voor welke bot is dat? Necrobot?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp zijn er nu ook bans die lang duren. Maar deze grens overgaan is perma ban.
Voor alle bots.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar dat limiet dat je hebt geschreven. Voor welke bot is dat? Necrobot?
Hoe werkt dat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de config plak, dan crasht hij. Moet het op een andere plek?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
Als ik de codeIs niet om in te voegen is de code van nianteec zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de config plak, dan crasht hij. Moet het op een andere plek?
Nee je leest niet goed, dit is data VAN de pokemon server.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar dat limiet dat je hebt geschreven. Voor welke bot is dat? Necrobot?
Ik heb er ook zo eentje gezien van Dord..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:37 schreef Puala het volgende:
Is er nog een site vergelijkbaar met http://map.feikowielsma.nl/ ? Deze geld maar voor 1 plaats en ben wel benieuwd wat er in mijn eigen woonplaats ook zit bijv.
Catch_flee duurt 5-10 minuten maar kan ook 10 uur aanhouden. Als die vaak langer dan een paar uur duurt, kun je er donder op zeggen dat je 24 uur later een perm ban hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben alweer unbanned. Duurde ook niet echt lang..
Vannacht gewoon weer botje aan.
Lijkt me ook ja. Ga de loopsnelheid flink omlaag zetten zodat hij minder stops pakt. Met 31km/h pakt hij gewoon redelijk snel die 1600 stops.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Catch_flee duurt 5-10 minuten maar kan ook 10 uur aanhouden. Als die vaak langer dan een paar uur duurt, kun je er donder op zeggen dat je 24 uur later een perm ban hebt.
De bot van BotWithMe heeft ook een Catch Rate changer. Dan gooit die express ballen mis om daar ook flags mee te voorkomen. Mn 2e account had gisteren een paar minuten een soft ban dat alles weg rende, maar ik kon wel stops pakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Ga de loopsnelheid flink omlaag zetten zodat hij minder stops pakt. Met 31km/h pakt hij gewoon redelijk snel die 1600 stops.
Ik heb alleen al een permban voor spoofing welke ik al 3 weken niet meer had gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben alweer unbanned. Duurde ook niet echt lang..
Vannacht gewoon weer botje aan.
Ik spoof niet, hoop dat dat scheelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik heb alleen al een permban voor spoofing welke ik al 3 weken niet meer had gedaandenk dat je binnenkort een permban krijgt voor botten
gewoon beroep aantekenen, aangezien er ook veel naar eigen zegge "faire"users een ban hebben gekregenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik heb alleen al een permban voor spoofing welke ik al 3 weken niet meer had gedaandenk dat je binnenkort een permban krijgt voor botten
Heb ook een mail gekregen vandaag:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:33 schreef Xummon het volgende:
[..]
gewoon beroep aantekenen, aangezien er ook veel naar eigen zegge "faire"users een ban hebben gekregen
Ok, ik blijf erbij, fair ban, ik heb gecheat. Maar kom op zeg, dus pokemon go is alleen voor mensen die op de juiste locatie wonen/geboren zijn?quote:Trainer,
Your account has been terminated. Use of any third-party software or app, including but not limited to scripts/apps, applications used to falsify your location, emulators, modified or unofficial software, and/or accessing Pokémon GO Clients or backends in a unauthorized manner is considered cheating.
If you believe your account has been terminated in error, you may fill out this form. Please consider your account permanently terminated unless we reply back to your appeal.
- NianticOps
tja als je zo een game maakt en je zet enkele pokemon in gebieden waar de 90% van de spelers normaal niet snel of nooit komt vraag je er ook om natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Heb ook een mail gekregen vandaag:
[..]
Ok, ik blijf erbij, fair ban, ik heb gecheat. Maar kom op zeg, dus pokemon go is alleen voor mensen die op de juiste locatie wonen/geboren zijn?ik leef in een gat, waar 2 pokestops zijn, waar ik elke dag naartoe liep. Ik heb dagelijks gewandeld, maar continue Pidgey, Rattata's, Weedles en soms een verdwaalde Eevee. In de weekenden ben ik de grotere steden in gegaan, Maastricht, Heerlen etc. En niet normaal wat ik daar vond, vergeleken met mijn dorp een hemel. Ik kan niet elke dag even de auto pakken om een half uur te rijden naar een stad om pokemons te vangen, dat heb ik geregeld gedaan maar niet elke keer. Dus wat deed ik, ik spoofde de locatie, maar wel altijd in Nederland met één keer een aantal uurtjes Antwerpen. En dan krijg je een perm ban. Zielig voor de mensen die aan een rolstoel gekluisterd zijn en afhankelijk van gehandicapten vervoer of begeleiding.
Het spel is dan gewoon niet voor jou bedoeld. Is toch niet zo moeilijk te bevatten?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Heb ook een mail gekregen vandaag:
[..]
Ok, ik blijf erbij, fair ban, ik heb gecheat. Maar kom op zeg, dus pokemon go is alleen voor mensen die op de juiste locatie wonen/geboren zijn?ik leef in een gat, waar 2 pokestops zijn, waar ik elke dag naartoe liep. Ik heb dagelijks gewandeld, maar continue Pidgey, Rattata's, Weedles en soms een verdwaalde Eevee. In de weekenden ben ik de grotere steden in gegaan, Maastricht, Heerlen etc. En niet normaal wat ik daar vond, vergeleken met mijn dorp een hemel. Ik kan niet elke dag even de auto pakken om een half uur te rijden naar een stad om pokemons te vangen, dat heb ik geregeld gedaan maar niet elke keer. Dus wat deed ik, ik spoofde de locatie, maar wel altijd in Nederland met één keer een aantal uurtjes Antwerpen. En dan krijg je een perm ban. Zielig voor de mensen die aan een rolstoel gekluisterd zijn en afhankelijk van gehandicapten vervoer of begeleiding.
En zijn punt is dat dat gewoon heel erg jammer is, wat ik met hem eens ben. Ik vind zelf het cheaten ook niet erg bevorderlijk voor het spel, maar ik snap heel goed dat mensen die in dorpen wonen het als het enige alternatief zien om een beetje mee te komen. Ik hoop echt dat Niantic daar nog wat op gaat bedenken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het spel is dan gewoon niet voor jou bedoeld. Is toch niet zo moeilijk te bevatten?
Sorry dat ik iets leuk vond om te spelen en het speelde terwijl het alleen voor de mensen in de grote stad is, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het spel is dan gewoon niet voor jou bedoeld. Is toch niet zo moeilijk te bevatten?
als niantic zo door gaat hebben ze binnen een maand alleen nog maar 5 jarigen die samen met hun ouders spelen.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Sorry dat ik iets leuk vond om te spelen en het speelde terwijl het alleen voor de mensen in de grote stad is, mag ik je aanraken?
Kom op zeg, genoeg mensen die niet in Rotterdam, Amsterdam of Maastricht etc. wonen. Ik hoef niet in mijn straat om de 3 meter een rare te hebben, maar Niantic kan precies zien wie waar inlogt en als ze zien dat er buiten de grote steden ook word gespeeld wisselen ze het maar eens. Tijd dat de grote steden eens een maandje alleen maar Pidgey's, Ratata's en Weedles krijgen. Kijken als jij het leuk vind om elke keer naar een dorp te rijden.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze hiermee hun eigen graf aan het graven zijn met al die bans.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
als niantic zo door gaat hebben ze binnen een maand alleen nog maar 5 jarigen die samen met hun ouders spelen.
iedere andere spelers haakt af
Lijkt me sterk, aan de cheaters verdienen ze niets of nauwelijks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:32 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze hiermee hun eigen graf aan het graven zijn met al die bans.
Als niet-cheater vind ik het juist erg fijn dat cheaters geband worden. Die 3000+ Dragonites in gyms zijn nogal irritant.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
als niantic zo door gaat hebben ze binnen een maand alleen nog maar 5 jarigen die samen met hun ouders spelen.
Risico van het vak ja, ik lig er niet wakker van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:46 schreef MPC60 het volgende:
Heerlijk al die tranen, nu maar hopen dat ze doorpakken met die bans.
Naast dat topic over het nieuws waar Niantic daadwerkelijk iets toevoegt aan het spel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:27 schreef timmmmm het volgende:
Is er geen topic waar het nieuws van de hardere aanpak van spoofers besproken wordt?
Duurt lang iddquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:33 schreef Syntos het volgende:
[..]
Naast dat topic over het nieuws waar Niantic daadwerkelijk iets toevoegt aan het spel.
Nee. Ze hebben gedacht (in het kader van performantie, serverbelasting e.d.): "Laten we geen pokemons laten verschijnen daar waar geen hond ooit komt". De data waar men dat op baseert (of baseerde) heeft echter als onbedoeld bijeffect dat vrijwel alleen steden of in ieder geval grotere plaatsen de interessante pokemon krijgen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:15 schreef Xummon het volgende:
"laten we een game maken maar wel sommige pokemon in regio's duwen waar 90% van de spelers bijna nooit zal komen gegarandeerd dat ze niet gaan cheaten" zouden ze echt zo gedacht hebben bij niantic
Eerder verliezen ze nog meer gebruikers die zich nu dood vervelen en maar gaan spoofen om nieuwe Pokémon te krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men dat nog wel gaat veranderen en ik hoop al op korte termijn, zeker nu men dus ook fanatiek cheaters aan het verbannen is geslagen. Dit soort dingen gelijktijdig uitvoeren zou een aantal cheaters weer het rechte pad (letterlijk en figuurlijk) op kunnen leiden
Dat zijn dan sowieso al spelers die Niantic liever kwijt dan rijk isquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Eerder verliezen ze nog meer gebruikers die zich nu dood vervelen en maar gaan spoofen om nieuwe Pokémon te krijgen.
Of ze voegen daadwerkelijk nieuwe content toe zodat er ook lokaal iets te doen is ipv aan de andere kant van de wereld. Verdienen ze misschien nog wat meer ook dan aan een achterlijke heksenjacht onder de noemer dat het voor overbelaste servers zorgt. Dat station zijn we al lang voorbij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat zijn dan sowieso al spelers die Niantic liever kwijt dan rijk is
Je hebt mijn eerdere bericht dus niet goed gelezen, want ik geef alleen aan dat het een positief effect zou hebben als ze ook meteen dat soort verbeteringen door zouden voeren. Dan houd je een deel van de cheaters 'vast' omdat het voor hen leuk wordt om op een fatsoenlijke manier mee te doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:21 schreef Syntos het volgende:
[..]
Of ze voegen daadwerkelijk nieuwe content toe zodat er ook lokaal iets te doen is ipv aan de andere kant van de wereld. Verdienen ze misschien nog wat meer ook dan aan een achterlijke heksenjacht onder de noemer dat het voor overbelaste servers zorgt. Dat station zijn we al lang voorbij.
quote:En nu klaar.
Ik ben begonnen met spoofen nadat een vriend van me nadat hij een week later begonnen was al het dubbele level als mij was. Ik weet zeker dat ik meer gelopen heb dan heb, en ik heb er ook geld tegenaan gegooid. Maar in mijn dorpje kan ik 4/5 km lopen en dan heb ik geluk als ik 1 pidgey of rattata tegenkom, als je kijkt op de map zie je 2 pokestops in het dorp en geen gym. Er staat een mooi artikel op het internet waar in word aangegeven dat pokemon go alleen een spel is voor de elite die in en stad woont, en de rest in principe pech heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:21 schreef Syntos het volgende:
[..]
Of ze voegen daadwerkelijk nieuwe content toe zodat er ook lokaal iets te doen is ipv aan de andere kant van de wereld. Verdienen ze misschien nog wat meer ook dan aan een achterlijke heksenjacht onder de noemer dat het voor overbelaste servers zorgt. Dat station zijn we al lang voorbij.
Betere spawns en echte content zoals PVP en traden. Dan zou ik al stoppen met spoofen en misschien wat geld er in steken.
Zou mooi worden als ze spelers gaan bannen door hun eigen incompetentie.
En nu klaar.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:21 schreef Syntos het volgende:
[..]
Betere spawns en echte content zoals PVP en traden. Dan zou ik al stoppen met spoofen en misschien wat geld er in steken.
Zou mooi worden als ze spelers gaan bannen door hun eigen incompetentie.
En nu klaar.
De pokestops en gyms zijn gebaseerd op locaties die spelers hebben ingevoerd en waar pokemon spawnen is afhankelijk van bijzondere locaties en hoeveel spelers in de buurt tegelijk pokemon go spelen. Tja, als je in een saai dorp woont met alleen één kunstwerk op het dorpsplein en waar niemand anders speelt, pech gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Xummon het volgende:
Dat er is grotere steden iets meer te doen is is begrijpenlijk. Maar dat er in sommige steden om de 5m een stop is is belachelijk. Had dan standaard om de zoveel km een stop gedaan. Dan loopt men ook veel meer
Als er in dat dorp geen gym is en maar twee pokértops, dan zullen er genoeg zijn die stoppen met spelen. Helemaal als de diversiteit aan pokémon ook nog eens om te janken is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:15 schreef Igen het volgende:
[..]
De pokestops en gyms zijn gebaseerd op locaties die spelers hebben ingevoerd en waar pokemon spawnen is afhankelijk van bijzondere locaties en hoeveel spelers in de buurt tegelijk pokemon go spelen. Tja, als je in een saai dorp woont met alleen één kunstwerk op het dorpsplein en waar niemand anders speelt, pech gehad.
What's next, klagen dat er in het dorp geen Starbucks is? Dan moet je maar in de stad gaan wonen.
Ehm nee hoor, ik lees en hoor juist veel enthousiasme om mij heen over die permbans. Wat een verademing is dat voor deze top-game! De gyms zijn eindelijk weer bereikbaar voor de eerlijke spelers die, net als ik, eerlijk hun coins verdiend en/of gekocht hebben. Het kaft is nu van het koren gescheiden en ik ben nog altijd hartstikke blij met mijn eerlijk verdiende level 33 account. Iedereen wist overigens al ruim van tevoren dat dit ging gebeuren, want bij Ingress is hetzelfde gebeurd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
Eerlijk level 33? Sure. Ik heb dat level niet eens met fanatiek botten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 04:33 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ehm nee hoor, ik lees en hoor juist veel enthousiasme om mij heen over die permbans. Wat een verademing is dat voor deze top-game! De gyms zijn eindelijk weer bereikbaar voor de eerlijke spelers die, net als ik, eerlijk hun coins verdiend en/of gekocht hebben. Het kaft is nu van het koren gescheiden en ik ben nog altijd hartstikke blij met mijn eerlijk verdiende level 33 account. Iedereen wist overigens al ruim van tevoren dat dit ging gebeuren, want bij Ingress is hetzelfde gebeurd.
Ik ben eerlijk lvl 32quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerlijk level 33? Sure. Ik heb dat level niet eens met fanatiek botten.
coins kopen is blijkbaar ook eerlijk. met oneindige incubators kun je supersnel levelen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer ¤150 uitgegeven aan incubators en in mijn vakantie ongeveer 10 uur per dag gespeeld op een superchille Pokemon-hotspot.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat me al af te vragen hoe ze met die paar microtransacties toch nog 200 miljoen binnen hadden gehaald.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:39 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer ¤150 uitgegeven aan incubators en in mijn vakantie ongeveer 10 uur per dag gespeeld op een superchille Pokemon-hotspot.
Dat is echt balen!quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
amelijk ergens aan het wandelen en had totaal geen pokeballs meer
Dus moest toen ook een rhyhorn laten gaan vanwege geen pokeballs.
Dus die gauw aangeschaft in de hoop er toch nog 1 te kunnen vangen, maar helaas niet meer tegen
Er worden nog wel veel hogere bedragen uitgegeven hoor. Een lokale gameshop heeft doordeweeks gedurende openingstijden vrijwel continue drie lures open staan. Zo verkoopt die eigenaar nu ook frisdrank en zijn totale omzet in de winkel is verdubbeld, vertelde ie me.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:44 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zat me al af te vragen hoe ze met die paar microtransacties toch nog 200 miljoen binnen hadden gehaald.
en veel cafetjes die contstant lures aangooien om mensen naar hun terras te lokkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:10 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Er worden nog wel veel hogere bedragen uitgegeven hoor. Een lokale gameshop heeft doordeweeks gedurende openingstijden vrijwel continue drie lures open staan. Zo verkoopt die eigenaar nu ook frisdrank en zijn totale omzet in de winkel is verdubbeld, vertelde ie me.
Ook de lokale loempia-chinees heeft zijn openingstijden gewijzigd omdat hij nu t 's avonds veel meer klanten trekt dan ooit tevoren. Al met al maakt de game veel los. De vraag is vooral voor hoe lang, maar als je de berichtgeving van Niantic een beetje volgt, dan weet je gewoon dat deze game een blijvertje gaat worden.
Grondlegger van een nieuwe game-beleving durf ik zelfs te stellen. Echte hardcore-game fanaten zullen dit ongetwijfeld met mij eens zijn. Er ligt bij Niantic nog een stapel ideeen op de plank waar je misselijk van wordt. Dacht jij werkelijk dat Niantic deze game zomaar laat doodbloeden zonder seizoensgebonden updates en nieuwe features?quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Een blijvertje?
Als het weer straks wat slechter wordt, en er geen endgame content komt en bij lvl 20 zelfs 50cp zooi blijft wegrennen sterft de hele zooi straks een stille dood in Oktober/November.
Zoals het er nu naar uit ziet? Eerlijk? Dan zou ik er geen twijfel over hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:46 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dacht jij werkelijk dat Niantic deze game zomaar laat doodbloeden
Op de Gamescom in Keulen, waar ik vorige week op de pers en media-dag aanwezig was, hoorde ik toch heel andere verhalen van de aanwezige journalisten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:02 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet? Eerlijk? Dan zou ik er geen twijfel over hebben.
Als ze in de komende periode niet met nieuwe features komen en de meerderheid van de spelers al een flink gedeelte van de Pokémon heeft gevangen zie ik ze niet rond blijven hangen gedurende de periode tussen het moment en nieuwe content.
Ideén hebben is één ding maar ze ook in de praktijk uitvoeren is een ander verhaal, en met dat laatste heeft Niantic nog niets laten zien behalve de basis.
Ik vind het oprecht heel jammer hoe de eerste maand voor GO verloopt.
Dan had ik het leuk gevonden om dat op een blog van Niantic zelf te lezen als dat zo is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:55 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Op de Gamescom in Keulen, waar ik vorige week op de pers en media-dag aanwezig was, hoorde ik toch heel andere verhalen van de aanwezige journalisten.
Zo werd er al uitgebreid gesproken over de nieuwe features, waaronder ook een nieuwe storyline, de nieuwe generaties en het vanuit thuis kunnen vechten tegen andere Pokemons. En ook de nog te verschijnen games Sun en Moon op de 3DS zouden interactie met GO gaan krijgen.
Nieuws en geruchten zijn toch overal te lezen? Zo las ik net nog op de Twitter van Nianticlabs dat de professor in de toekomst een grotere rol gaat spelen bij nieuwe challenges en wordt er gewerkt aan een nieuw reward-systeem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:03 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dan had ik het leuk gevonden om dat op een blog van Niantic zelf te lezen als dat zo is.
Ze hebben niet voor niets een community manager aangenomen lijkt me, en juist zulke informatie is goed om te delen met je community. Hebben we wat om naar uit te kijken.
inderdaad, maar ja onlangs wel 2 eieren uitgebroed en in beide zat een tentacoolquote:
Leuke vakantie!quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:39 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer ¤150 uitgegeven aan incubators en in mijn vakantie ongeveer 10 uur per dag gespeeld op een superchille Pokemon-hotspot.
Interessant! Waar heb je dit gelezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:29 schreef amp25 het volgende:
komende update werken de bots en andere cheat/hacks niet meer ze hebben de beveilging omhoog geschroefd die update komt binnen nu en paar dagen
http://pokemongohub.net/captcha-game-pokemon-go-bots-trackers/quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Interessant! Waar heb je dit gelezen?
De nieuwe update gebruiken werkte van de week bij mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Necrobot werkt hier niet meer.
Ook al een weekje ofzo niet ingelogt.
Die melding krijg ik hier nu ook steeds.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef hiddit het volgende:
[..]
De nieuwe update gebruiken werkte van de week bij mij.
Zelf kan ik alleen niet meer met me 2e account in loggen krijg telkens unable to authenticate, morgen nog is via ne necrobot proberen maar denk dat ik geblokt ben
Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.quote:
Telt snipen als spoofen? Denk het wel toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:53 schreef TryX het volgende:
Klopt, ik had een paar accounts aangemaakt en enkele die al een tijdje stil stonden hadden ook ineens een ban. Het spelen met een joystick zonder te spoofen heeft tot nu toe geen ban opgeleverd.
Ook wanneer je met een bot een lage snelheid instelt en niet teveel en te snel spooft lijkt te werken.
die van mij heeft de laatse keer wel aardig wat lopen snipen dus ben bang dat het voor mij daar fout is gegaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Telt snipen als spoofen? Denk het wel toch?
Zal binnenkort eens een nieuwe maken.
Ik ben op de gewone manier verder gaan spelen, geen ban gekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.
Wel opvallend dat ze dus ook bannen met gedrag in verleden. Ik had al een week niet gespeeld of gebot. Ineens een ban.
Waarom doe je het dan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.
Wel opvallend dat ze dus ook bannen met gedrag in verleden. Ik had al een week niet gespeeld of gebot. Ineens een ban.
Die heb ik nu ook gedownload. Thnx!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
weet iemand ook een goed pokemon tracker die goed en snel weer geeft welke en waar de pokemons zitten?
Ik heb nu pokemesh, waar maken jullie gebruik van?
Scanning & 3x via android emulator gespeeld.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat gebruikte je op die account ?
lvl 33and stil alivequote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:43 schreef amp25 het volgende:
heb nieuwe acount ik zit nu ruim onder de day caps en stil allive
gebruik bot, joystick modded version ,pokesniper
lvl 31
ik pak ongeveer 1000/1100 pokstops
800/900 pokemons per dag
Pokemobbot gestart vanmorgen, opeens stopt hij en is het .exe bestand weg.. opnieuw gedownload.. zelfde verhaal..quote:
Ik denk dat de kans groot is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef Nutricia het volgende:
Ik was op de reguliere wijze op level 23 gekomen, maar ik heb dit weekend ook gecheat, voornamelijk om pokestops te kunnen draaien. Mijn pokeballen waren weer eens op en ik heb al zo'n 10 euro betaald om ze weer aan te vullen, maar vond dat een beetje belachelijk worden. Er zijn in mijn directe omgeving erg weinig pokestops.
Ik heb eerst ruim 10 uur de app niet geopend, daarna ingelogd met zo'n cheat app op m'n iphone, die app zette mij in San Francisco en ik heb daar zo'n 500 pokestops gehad in 2 dagen tijd denk ik en alle potions steeds weggegooid. Nu weer ruim 250 ballen in mijn bezit. Tevens een Taurus gescoord en nog zo'n 10 andere pokemon die ik nog niet hadAlleen rondgelopen in San Francisco zonder de teleport functie te gebruiken. Daarna 10 uur niet meer ingelogd en ik speel nu weer gewoon zoals ik gewend was.
Ik lees dat er veel accounts zijn beëindigd vanwege cheaten. Hoe groot is nou de kans dat ik gebanned word? Niet dat ik dat heel erg vind.. Het is een frustrerend spelletje, zeker nu ik gezien heb hoe oneerlijk de stops en pokemons verdeeld zijn.
Speel niet zo vaak meer.. in kampen een mooie voorraad gelegd waardoor ik deze week weer wat meer speel. Zodra die er door heen zijn staat het weer op een laag pitje totdat ik ergens kom waar ik ze weer goed aan kan vullen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:45 schreef Nutricia het volgende:
Ik denk ook dat de kans groot is idd.. Nou ja, mooie manier om van dit lichtelijk verslavende spelletje af te komen danIk ben benieuwd.
Grappig dat er in Kampen zoveel stops zijn. Dat is ook een klein dorp toch? Hoe kom jij aan je pokeballs als er maar 3 stops zijn in je dorp?
die api calls is bij elke bot hetzelfde op het momentquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gebruikt die dan wel de juiste API-calls, waardoor je niet geband wordt?
Haha nog steeds geen ban?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef Nutricia het volgende:
Ik was op de reguliere wijze op level 23 gekomen, maar ik heb dit weekend ook gecheat, voornamelijk om pokestops te kunnen draaien. Mijn pokeballen waren weer eens op en ik heb al zo'n 10 euro betaald om ze weer aan te vullen, maar vond dat een beetje belachelijk worden. Er zijn in mijn directe omgeving erg weinig pokestops.
Ik heb eerst ruim 10 uur de app niet geopend, daarna ingelogd met zo'n cheat app op m'n iphone, die app zette mij in San Francisco en ik heb daar zo'n 500 pokestops gehad in 2 dagen tijd denk ik en alle potions steeds weggegooid. Nu weer ruim 250 ballen in mijn bezit. Tevens een Taurus gescoord en nog zo'n 10 andere pokemon die ik nog niet hadAlleen rondgelopen in San Francisco zonder de teleport functie te gebruiken. Daarna 10 uur niet meer ingelogd en ik speel nu weer gewoon zoals ik gewend was.
Ik lees dat er veel accounts zijn beëindigd vanwege cheaten. Hoe groot is nou de kans dat ik gebanned word? Niet dat ik dat heel erg vind.. Het is een frustrerend spelletje, zeker nu ik gezien heb hoe oneerlijk de stops en pokemons verdeeld zijn.
Pidgeot is toch niet zo'n zeldzame pokemon? Zeker als je 't vergelijkt met Snorlax. Die Pidgeot kan je snel evolueren want je komt zoveel Pidgeys tegen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem net ook weer eens aangeslingerd (na week ofzo niet). Nu level 23. Heb 121 Pokemon. Mis nog vooral de zeldzamere Pokemon zoals Pidgeot en Beedrill. Ik vang voornamelijk Nidoqueen, Slowbro en Snorlax.
Haha lachen, als ik zo'n bot kon maken had ik t gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:51 schreef GodZZila het volgende:
Hier en Bot draaien loopt tegen de 3 Km/h en die is level 32. Draait nu een week of 4. Op dit moment ook nog.
Hij speelt ook alleen maar overdag. tussen 8 en 20 uur. Daarna is het uit. En neemt om de paar uur ook even een pauze van een half uur bij een restaurant wat in de buurt ligt
Loopt in kijkduin trouwens
Nog nietquote:
Bij Google voor eeuwig bekend als cheaterquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:09 schreef raptorix het volgende:
Hou er rekening mee dat je niet alleen als Cheater word gezien in Pokemon, maar ook in algemeen, alle data gaat naar de grote netwerken, kortom kijk er niet raar van op als je straks geen verzekering meer kan afsluiten.
Onderschat het niet, mensen zullen er lacherig over doen, maar datamining is het nummer 1 verdienmodel van google, en datamining en machine learning zal de komende jaren alleen maar toenemen, nu zul je misschien advertenties krijgen te zien op basis van je zoekopdrachten, maar als adverteerder zou je natuurlijk ook wellicht een advertentie willen plaatsen voor mensen met doorzettingsvermogen, en cheaters horen daar natuurlijk niet bij. Of wat te denken van verzekeringen? Ik zou er als verzekeraar maar al te graag willen weten of ik te maken heb met een betrouwbaar persoon.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij Google voor eeuwig bekend als cheater
quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onderschat het niet, mensen zullen er lacherig over doen, maar datamining is het nummer 1 verdienmodel van google, en datamining en machine learning zal de komende jaren alleen maar toenemen, nu zul je misschien advertenties krijgen te zien op basis van je zoekopdrachten, maar als adverteerder zou je natuurlijk ook wellicht een advertentie willen plaatsen voor mensen met doorzettingsvermogen, en cheaters horen daar natuurlijk niet bij. Of wat te denken van verzekeringen? Ik zou er als verzekeraar maar al te graag willen weten of ik te maken heb met een betrouwbaar persoon.
Jammer voor jou, maar ik beheer dit soort data niet dat ik er achter sta, maar het gebeurt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(app gedownload en geinstalleerd, ptc account aangemaakt, api instructies opgevolgd, tweede scherm krijg ik niet te zien, maar maak een api key aan via de manager, key staat enabled)-.-
quote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef Hitsumi het volgende:
Ik krijg met GitHub dus niets aan de praat, krijg de volgende error als ik de server start.Heb je Java geinstalleerd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(app gedownload en geinstalleerd, ptc account aangemaakt, api instructies opgevolgd, tweede scherm krijg ik niet te zien, maar maak een api key aan via de manager, key staat enabled)
Anders die even opnieuw installeren naar de nieuwste versie.
Lijkt op orde. Voor de zekerheid opnieuw geďnstalleerd, maar krijg nog steeds de error.quote:Op zondag 11 september 2016 14:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb je Java geinstalleerd ?
Anders die even opnieuw installeren naar de nieuwste versie.
Anders even een nieuwe key proberen aan te maken, eerst de oude verwijderen.quote:Op zondag 11 september 2016 14:50 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Lijkt op orde. Voor de zekerheid opnieuw geďnstalleerd, maar krijg nog steeds de error.
Misschien toch iets met die key, dat loopt niet zo lekker als in dat voorbeeld.
Na stap 2 krijg ik wel een notificatie, maar ik krijg het scherm van stap 3 nooit te zien.
Die moet ik handmatig via m'n API manager doen.
Nieuwe keys, nieuwe projects, allemaal al meerdere malen geprobeerd, andere settings getest.. snap er niks van. Soms krijg ik de error niet te zien, maar dan verschijnt de map en gebeurt er verder niets. Tot er Possible ban verschijnt bovenaan. maar dat zei die al de eerste keer dat ik het opstartte.quote:Op zondag 11 september 2016 14:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Anders even een nieuwe key proberen aan te maken, eerst de oude verwijderen.
En als je hem opstart in compatibiliteitsmodus, en/of administrator rights ?quote:Op zondag 11 september 2016 15:04 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Nieuwe keys, nieuwe projects, allemaal al meerdere malen geprobeerd, andere settings getest.. snap er niks van. Soms krijg ik de error niet te zien, maar dan verschijnt de map en gebeurt er verder niets. Tot er Possible ban verschijnt bovenaan. maar dat zei die al de eerste keer dat ik het opstartte.
Mijn browser bleek nog 32 bit te zijn, terwijl ik 64 bit OS gebruik. Dus 64bit browser én java gedownload. Mocht ook niet baten helaas.quote:Op zondag 11 september 2016 15:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En als je hem opstart in compatibiliteitsmodus, en/of administrator rights ?
Is je Java wel voor de goede structuur ? dus 32/64 bits ?
Denk dat je daar niet eens mobiel bereik hebt denkquote:Op zondag 11 september 2016 15:58 schreef Murmeli het volgende:
Zou er iemand voor mij willen kijken of er pokémon spawnen op de Etna?
Bovenop niet, maar aan de voet zijn wel veel toeristen natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2016 16:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet eens mobiel bereik hebt denk
Gaat geloof ik op bevolkingsdichtheid, en volgens mij woont daar amper volk
Als je 1 account gebruikt gaat het niet heel snel.quote:
Ga ik straks eens doen. Ik wist niet dat je door de tutorial heen moest in het spel.quote:Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je 1 account gebruikt gaat het heel snel.
Gewoon 10 accounts aanmaken en dan de radius op 10 zetten
Nee klopt, dat heb ik ook met alle 10 de accounts gedaan, sorry vergeten te zeggen idd.quote:Op zondag 11 september 2016 16:19 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ga ik straks eens doen. Ik wist niet dat je door de tutorial heen moest in het spel.
fast poke map . sequote:Op zondag 11 september 2016 23:25 schreef metaalhoofdt het volgende:
bestaan er nog andere sites buiten het vroegere pokévision?
Nah, daarvoor gebruik ik nu een programma.quote:Op zondag 11 september 2016 23:34 schreef metaalhoofdt het volgende:
[..]
Heb ik al maar geeft ze niet allemaal op de mapWeet je er nog?
Spoofing leidt heel vaak tot een ban. Kan even duren. Gaat in wavesquote:Op donderdag 15 september 2016 11:52 schreef firecow het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer eer je een ban krijgt... Ben met een pruts Account wat mijn vriendin ooit eens aan gemaakt heeft voor Kijkduin een beetje aan het rond wandelen in Australië en nu 24 uur later in hong kong... Opzoek maar de regio pokemons. Gaat voorlopig nog zonder problemen via nox.
Die Farfetch'd is wel lastig te vinden zeg
Snipen dan. Heb er stuk of 30 gevangen al.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef firecow het volgende:
[..]
Daar zoek ik al uren inmiddels maar nog geen 1 gevonden of gespot op de radar
Lees hier even de reacties https://tweakers.net/nieu(...)oottoegang-meer.htmlquote:Op donderdag 15 september 2016 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snipen dan. Heb er stuk of 30 gevangen al.
Ik kan trouwens alleen nog maar met bot inloggen. Telefoon geroot dus kom er niet meer in.
denk dat het nep is, ja.quote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef Momo... het volgende:
http://poke.gdk.mx/?i=1#undefined
Iemand deze website gezien, moet wel nep zijn toch?
https://fastpokemap.se/quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:12 schreef Ferdii het volgende:
Wat ia tegenwoordig de beste scan app/site?
Ik gebruik zelf het (betaalde) Pokefarmer.quote:Op maandag 19 september 2016 10:51 schreef Softfeel het volgende:
Wat is momenteel een goede bot? die makkelijk in te stellen is?
Want volgens mij is Necrobot niet meer toegankelijk.
Wil ook graag via een site mijn IV zien zonder geband te worden
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
Als ik de codeDeze code staat al als het goed is in je config. Alleen moet je hem zelf wijzigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de config plak, dan crasht hij. Moet het op een andere plek?Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
Sinds gisteren gebruik ik de app ScanGO, deze gebruikt ook de data van FastPokeMap. Dit werkt briljant, vooral de diverse filterprofielen zijn perfect! Geen account nodig: https://github.com/pompobit/ScanGOquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
https://fastpokemap.se/
Geen fake accounts nodig, geen gedoe met mogelijke bans etc.
[warning]Iedereen die bots heeft rondlopen, voor wat van doel dan ook, haal ze onmiddelijk down[/warning]quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:[quote]
Op donderdag 6 oktober 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[warning]Iedereen die bots heeft rondlopen, voor wat van doel dan ook, haal ze onmiddelijk down[/warning]
Er is een veiligheidspatch geweest waarbij er captcha's voorgeschoteld worden. Als je die blijft negeren heeft jouw account binnen no time een ban.
Je simuleert dan ook fair play. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik kan nog steeds rondlopen met mijn joystickje, geen bot maar toch.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je simuleert dan ook fair play. Dat is wat anders.
Daarom komen al die kutvalsspelers ook goed weg nu, die simuleren al fair play.
tja ik doe er verder eingelijk nits meer mee beetje botten en sniper rest is boringquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:04 schreef Zspirit het volgende:
Super dat al deze bots niet meer lijken te werken. Nu maar hopen dat dit ook zo blijft. De gps spoofing vond ik wel interessant. Het pokemon vangen ook, ik begrijp dat je gewoon een request naar de server kan sturen en dat je m dan gevangen hebt of niet. Dat zou ook wel handig zijn op de fiets ipv onhandig met een hand pokeballs gooien.
Ik gebruikte een scanner icm. een Joystick. Dan is het nog wel redelijk leuk (dan maakt het ook niet uit dat de gelopen km's geregistreerd in PoGo een stuk minder zijn dan je daadwerkelijk loopt)quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Spoofen is gewoon triest. Niks aan en je maakt het spel veel te makkelijk voor jezelf.
Dat is ook de reden waarom scanners niet meer werken, omdat mensen er misbruik van maakten.
Dat haatl wel een beetje het idee van het spel weg.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik gebruikte een scanner icm. een Joystick. Dan is het nog wel redelijk leuk (dan maakt het ook niet uit dat de gelopen km's geregistreerd in PoGo een stuk minder zijn dan je daadwerkelijk loopt)
de hype begint wel beetje terug te lopen nouquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat haatl wel een beetje het idee van het spel weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |