Eens, 5 mans verdediging is voor de competitie veel te behoudend.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel een goede tactiek zijn in de CL overigens.
Vooral gek dat PSV geen vleugelspeler heeft gehaald. Of zijn ze dat nog van plan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je Willems en arias als backs hebt dan kan het nooit verdedigend genoeg zijn.
Wat jij wil. Kennelijk ben je snel onder de indruk van talentjes. En kennelijk heb je het destijds, net als PSV, verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je blind blijft staren op assists en doelpunten om maar te kunnen concluderen of iemand heeft geslaagd is of niet. De jongens die om Maher stonden werden beter omdat hij het zaakje perfect aanstuurde. De jongens die hij bediende en zorgde voor de assists en doelpunten zijn allemaal beter geworden. Altidore, Beerens en Gudmundsson. Dat is ook de reden waarom PSV hem destijds aantrok. Hij speelde in Jong oranje, drie seizoenen Eredivisie en Europees. Voor 6,5 miljoen volkomen logische aankoop en destijds ook een hele goede aankoop. Jouw vergelijking tussen hem en Ramselaar gaat totaal mank.
Mwa, ik ben niet zo snel onder de indruk. Ik vind alleen jouw manier van beredeneren nogal krom. Flikker het allemaal maar op een hoopje 'Talentjes' want daar vallen zowel Maher als Ramselaar onder. Toen Maher werd gehaald had hij op nagenoeg dezelfde leeftijd al twee volle seizoenen basis gestaan, Europees voetbal gespeeld en was hij international. Totaal niet te vergelijken met Ramselaar die er net een seizoen op heeft zitten, nooit Europees heeft gespeeld en geen international is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kennelijk ben je snel onder de indruk van talentjes. En kennelijk heb je het destijds, net als PSV, verkeerd ingeschat.
Ik ontken nergens dat er een verschil zit tussen die twee, dat maak jij er van. Dat verschil heb ik uitvoerig beschreven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, ik ben niet zo snel onder de indruk. Ik vind alleen jouw manier van beredeneren nogal krom. Flikker het allemaal maar op een hoopje 'Talentjes' want daar vallen zowel Maher als Ramselaar onder. Toen Maher werd gehaald had hij op nagenoeg dezelfde leeftijd al twee volle seizoenen basis gestaan, Europees voetbal gespeeld en was hij international. Totaal niet te vergelijken met Ramselaar die er net een seizoen op heeft zitten, nooit Europees heeft gespeeld en geen international is.
En als dan wordt aangegeven dat daar wel een behoorlijk verschil tussen zit kom je niet verder dan 'Kennelijk ben je snel onder de indruk van talentjes.'
Wil je 433 spelen dan moet je er wel een bij halen ja. Want locadia op links heb je gewoon niks aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral gek dat PSV geen vleugelspeler heeft gehaald. Of zijn ze dat nog van plan?
Dat blijft zelfs achteraf gezien een erg rare transfer die uiteindelijk financieel wel goed uitgepakt heeft ja. Maar we hadden al 3 spelers voor op 10 destijds, waarvan één als groot talent te boek stond. En dan de hoofdprijs betalen voor Wijnaldum, die ook pas in zijn laatste PSV-seizoen echt rendeerde.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was zeker niet voor de transfer van Maher. Maar dat was ik eerlijkheidshalve ook niet in het geval van Wijnaldum. Dat heb ik bij moeten stellen. Dat had meer te maken mrt het gegeven dat beiden op 10 wilden spelen en dat je daar dan een team omheen moet bouwen die in dienst moeten spelen van zo een type. Dat kun je alleen doen in geval van een exceptioneel talent en dat vond ik geval van Maher niet. Wijnaldum heeft zich gefocust op de positie van rechtermiddenvelder. Die was dan ook redelijk ambivalent en heeft zijn fysiek mee waardoor hij ook in een andere rol kon renderen. Maher was en is daar te flegmatiek voor. Maher is zeker talentvol maar daar lopen er bij PSV veel meer van rond.
Het ergste vond ik het aantrekken van Narsingh. Dat snapte ik helemaal niet.
En over de rechterflank hoeven we ook niet onverdeeld enthousiast te worden.... En over Bergwijn hebben we het voorlopig niet eens meer denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wil je 433 spelen dan moet je er wel een bij halen ja. Want locadia op links heb je gewoon niks aan.
Ik vind het nog veel te vroeg om zo'n jonkie af te rekenen op 1-2 slechte wedstrijden waar het team collectief faalt. Zeker als je in ogenschouw neemt dat Maher en een hoop andere spelers -tig wedstrijden krediet hebben gekregen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En over de rechterflank hoeven we ook niet onverdeeld enthousiast te worden.... En over Bergwijn hebben we het voorlopig niet eens meer denk ik
Is 4-3-3 ineens geen goed systeem meer sinds Bruma en van Ginkel weg zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:37 schreef TehRocks het volgende:
Als er geen vleugelspeler bij komt dan gaat Cocu toch geen 4-3-3 spelen, met deze armoe?
Er werd nogal geroepen over Bergwijn voor het seizoen. Ik constateer slechts dat hij nu al niet eens meer genoemd wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel te vroeg om zo'n jonkie af te rekenen op 1-2 slechte wedstrijden waar het team collectief faalt. Zeker als je in ogenschouw neemt dat Maher en een hoop andere spelers -tig wedstrijden krediet hebben gekregen.
Maar ja, kopen kopen kopen, en vooral eigen jeugd na een paar slechte beurten de grond in boren.
Ben er sowieso geen fan van, nooit geweest ook. Maar ik ben gewoon een conservatieve verstokte 4-4-2-fanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is 4-3-3 ineens geen goed systeem meer sinds Bruma en van Ginkel weg zijn?
2 keer op rij kampioen, CL overwintert en als er niks bij komt moet het systeem maar om?
Wat een paniek om niks zeg.
Je bent 2 keer op rij kampioen geworden, tuurlijk speelt PSV altijd voor het kampioenschap, maar je zou ook wat kunnen investeren in iemand als Bergwijn. Die jongen kan echt wel voetballen, gun hem alleen wat tijd. Het zal je misschien wat punten kosten, maar wedstrijdritme doe je niet op de bank op. En als er een speler gekocht gaat worden, weet je zeker dat hij NOG minder speeltijd gaat krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er werd nogal geroepen over Bergwijn voor het seizoen. Ik constateer slechts dat hij nu al niet eens meer genoemd wordt.
Wat ik tot nu toe van hem gezien heb, daar kan ik echter niet enthousiast over worden. Daar hoeven we ook geen discussie over te gaan houden lijkt me. Maar voor hem zou het volgens mij ook niet slecht zijn als hij dit seizoen een echte betere vleugelspeler voor hem zou hebben. Kan ie van leren en hij kan een beetje in de luwte blijven en rustig aan het niveau wennen.
En dan Pereiro en de Jong centraal voorin?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben er sowieso geen fan van, nooit geweest ook. Maar ik ben gewoon een conservatieve verstokte 4-4-2-fan
We hebben momenteel niet de ideale selectie voor het soort 4-4-2 wat ik voor ogen heb maar als ik het met het huidige materiaal moet doen zoiets:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan Pereiro en de Jong centraal voorin?
Of hoe zou jij dat dan zien?
Geen ruimte voor Pereiro en Rammelaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben momenteel niet de ideale selectie voor het soort 4-4-2 wat ik voor ogen heb maar als ik het met het huidige materiaal moet doen zoiets:
Zoet
Arias, Isimat, Moreno, Willems
Narsingh, Propper, Hendrix, Guardado
Locadia, De Jong.
HO HO, Isimat wil PSV naar een hoger niveau tillen!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen ruimte voor Pereiro en Rammelaar?
Pereiro kan toch in plaats van Locadia? Achter de spits zeg maar. Overigens zou ik liever Schwaab liever zien dan Isimat. Ik krijg kramp in mijn anus al Isimat speelt.
Dat wil ik ook, maar enig realisme en zelfkennis lijkt me gepast.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HO HO, Isimat wil PSV naar een hoger niveau tillen!
Die jongen bleef ook alleen maar doordat ie zo populair was, beetje te hoog in zijn bol gestegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar enig realisme en zelfkennis lijkt me gepast.
Pereiro zou eventueel als creatieve aanvaller kunnen fungeren, Schwaab zou kunnen, Ramselaar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen ruimte voor Pereiro en Rammelaar?
Pereiro kan toch in plaats van Locadia? Achter de spits zeg maar. Overigens zou ik liever Schwaab liever zien dan Isimat. Ik krijg kramp in mijn anus al Isimat speelt.
Isimat heeft laten zien dat hij in een verdediging met 3 CV's op hoog niveau mee kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HO HO, Isimat wil PSV naar een hoger niveau tillen!
Hij werd juist talent van het jaar in 2012 vanwege het niveau wat hij wekelijks aantikte. Nogmaals; het is meer dan alleen goals en assists. Ook voor een 10.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat er een verschil zit tussen die twee, dat maak jij er van. Dat verschil heb ik uitvoerig beschreven.
Maher had in zijn AZ-tijd een achterlijk hoog piekniveau. Maar ook toen al liet hij dat slechts bij vlagen zien. Hij draaide daar geen waanzinnige, uitstekende of bijzondere seizoenen. En hij was zeker niet de drijvende kracht achter dat AZ. Sterker nog, hij had daar een vrije rol als aanvallende middenvelder en rendeerde daarin nauwelijks. Want ja, een '10' zoals hij dat was mag je keihard beoordelen op statistieken.
Hij speelde incidenteel een uitstekende wedstrijd, zoals hij dat bij PSV ook 3x heeft gedaan.
quote:Siem de Jong volgend doelwit
PSV is niet uitgewinkeld en wil oud-Ajacied
door Jeroen Kapteijns
& Marcel van der Kraan
Na een rustige aanloopfase geeft PSV nu flink gas op de transfermarkt. De landskampioen is volop bezig om na het aantrekken van Bart Ramselaar ook Siem de Jong voor de rest van het seizoen vast te leggen. Bij Newcastle United, de club van de ex-Ajacied, wordt zelfs al op korte termijn een doorbraak verwacht in de besprekingen over de verhuur van De Jong aan PSV.
Waar eerder al Newcastle United-manager Rafael Benitez aangaf een verhuur van De Jong te zien zitten, lijkt inmiddels ook de clubleiding overstag. De Jong heeft meerdere opties om te worden verhuurd binnen én buiten Engeland, maar heeft na twee moeizame seizoenen in Engeland met veel fysieke en sportieve tegenslag een duidelijke voorkeur voor een tijdelijke terugkeer naar Nederland.
Als de puzzelstukjes op hun plek vallen, komt de droom van de familie De Jong uit Doetinchem uit. Sinds de C-jeugd van De Graafschap speelden Siem en zijn jongere broer Luuk niet meer samen, op een oefenduel van Oranje tegen Bayern München na. Al heel lang leeft de wens bij de voetbalbroers om ooit eens voor langere tijd bij de profs in één team te spelen. PSV is hard op weg om die wens te realiseren.
Onlangs nog vertelde PSV-aanvoerder Luuk de Jong over de ambitie die hij koestert. „Het is altijd al een droom van Siem en mij om eens samen te spelen. Ik zou het zeker willen dat hij naar PSV zou komen, maar het is nog afwachten welke keuze hij maakt.”
Een vertrek van Adam Maher zou PSV goed uitkomen om ruimte te maken in de selectie voor De Jong. De middenvelder mag inmiddels zelfs verhuurd worden (met een optie tot koop) en daarvoor hebben enkele buitenlandse clubs interesse getoond. Ook Marcel Ritzmaier, Rai Vloet, Simon Poulsen en Florian Jozefzoon komen in aanmerking voor een vertrek, al dan niet op huurbasis, terwijl Jetro Willems en Luciano Narsingh azen op een transfer.
Aanwinst Ramselaar trainde gisteren direct mee en kan morgen tegen PEC Zwolle deel uitmaken van de wedstrijdselectie. „Ik heb voor vijf jaar getekend en daar spreekt veel vertrouwen uit. Ik heb er alle vertrouwen in, dat ik een vaste waarde kan worden”, aldus Ramselaar op zijn eerste werkdag.
Dat stelt me aardig teleur na het lezen van eerdere verhalen dat PSV één middenvelder wilde aantrekken en één uit eigen jeugd wilde doorschuiven. Dit is toch niet nodig als vijfde middenvelder. Hier kan prima een jeugdspeler ingepast worden. En als het over een half jaar toch wat tegenvalt, kun je alsnog gaan voor Van Ginkel of desnoods De Jong.quote:
Al is het alleen maar om alle zure jodenhoofden te zien als Siem met een PSV shirt aan kampioen wordtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat stelt me aardig teleur na het lezen van eerdere verhalen dat PSV één middenvelder wilde aantrekken en één uit eigen jeugd wilde doorschuiven. Dit is toch niet nodig als vijfde middenvelder. Hier kan prima een jeugdspeler ingepast worden. En als het over een half jaar toch wat tegenvalt, kun je alsnog gaan voor Van Ginkel of desnoods De Jong.
quote:PSV heeft donderdag Matthias Verreth vastgelegd. De achttienjarige aanvaller, die bezig is aan zijn tiende seizoen in Eindhovense dienst, tekent voor drie jaar.
Verreth ligt daardoor tot medio 2019 vast bij PSV, dat een optie op een extra jaar heeft afgesproken. "Voor mij voelt dit contract als een bevestiging dat ik goed bezig ben", aldus de jeugdinternational van België op de website van PSV. "De komende periode moet ik laten zien dat ik hier in het Philips Stadion hoor."
De aanvaller richt zich op een basisplek bij Jong PSV. "Ik moet me dit seizoen gaan aanpassen aan de Jupiler League. Zeker in het eerste half jaar. Mijn doel en hoop is om daarna in de tweede seizoenshelft uit te groeien tot een vaste waarde. Dit contract geeft me vertrouwen en het gevoel dat ik goed bezig ben."
Verreth speelt sinds het seizoen 2007/2008 in de jeugdopleiding van PSV, dat hem overnam van Lierse SK. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht van trainer Phillip Cocu. Verreth luisterde zijn officieuze debuut tegen VV Dongen (3-1) op met een doelpunt.
Als basis versterking zou mij erg gek lijken, zeker gezien de speelminuten die hij de afgelopen twee seizoenen heeft gehad. Zal denk ik eerder een soort van back-up worden zoals Schaars dit afgelopen seizoen was. Vind overigens wel dat ze nu wel heel veel middenvelders gaan krijgen zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:12 schreef tompsv18 het volgende:
Van Siem de Jong word ik niet vrolijk. Als wisselspeler natuurlijk wel prima, maar als hij voor de basis wordt gehaald dan zou ik nog even verder kijken.
Ik vind het ook wel vreemd dat ze bij hem uitkomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:00 schreef BadderHaring het volgende:
Siem de Jong. Alsjeblieft niet. Die kon er bij Ajax al weinig van. Nog een statische speler die niets kan met een bal aan de voet. We hebben zijn broer toch al?
Daarbij hoef ik die geniepige kutkop van hem niet te zien als hij weer eens iemand een kaart heeft aangenaaid. Zeker niet in een PSV-shirt.
Veel middenvelders? Guardado, Heldrix, Pröpper en Ramselaar. Met een beetje fantasie kun je daar Pereirro en supertalent Maher nog bij tellen maar die eerste wordt door Cocu gezien als buitenspeler en die tweede is zo goed als weg. Dus het valt wel mee met de velen middenvelders die we hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als basis versterking zou mij erg gek lijken, zeker gezien de speelminuten die hij de afgelopen twee seizoenen heeft gehad. Zal denk ik eerder een soort van back-up worden zoals Schaars dit afgelopen seizoen was. Vind overigens wel dat ze nu wel heel veel middenvelders gaan krijgen zo
Maar bovenal zou ik het een ontzettend mooie troll richting Ajax vinden van Marcel Brands.
Opperjood Siem de Jong (het boegbeeld van het laatste Ajax tijdperk) halen, laat maar komen
Ben overigens bang dat hij na 3 minuten weer kermend op de grond ligt van de pijn, maar goed.
Link naar dat filmpje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:05 schreef Doublepain het volgende:
Wat is PSV toch een verschrikkelijk laf en schijnheilig kut clubje. Ik zag een paar weken geleden nog een stukje van die Brands geloof ik dat ze nog één middenvelder gingen kopen en er één door zouden schuiven vanuit de jeugd. Maar ze huren blijkbaar nog liever een ex-Ajacied dan dat ze een jeugdspeler opstellen. Wat een walgelijke club is het toch. En mensen die deze gang van zaken goedpraten zijn echt te erge moraalridders gewoon.
Heb je zand in je kut? Een Nederlandse topclub hoort 5 basiswaardige middenvelders te hebben. Je hebt er nu 4 met Propper, Guardado, Hendrix en Ramselaar (Maher zal vertrekken). Dan moet er dus nog een bij. Hoeft van mij niet zeker niet De Jong, maar wel een ander.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:05 schreef Doublepain het volgende:
Wat is PSV toch een verschrikkelijk laf en schijnheilig kut clubje. Ik zag een paar weken geleden nog een stukje van die Brands geloof ik dat ze nog één middenvelder gingen kopen en er één door zouden schuiven vanuit de jeugd. Maar ze huren blijkbaar nog liever een ex-Ajacied dan dat ze een jeugdspeler opstellen. Wat een walgelijke club is het toch. En mensen die deze gang van zaken goedpraten zijn echt te erge moraalridders gewoon.
Ik mis het probleem dat het een ex-Ajacied betreft. Wie geeft een neuk waar hij vandaan komt? Als hij maar presteert. Door moeilijk te doen over waar hij gespeeld heeft, maak je het alleen maar een groter ding. Als er in de eigen jeugd geen speler rondloopt die (op dit moment) goed genoeg is om mee te doen in het eerste, dan is een jaartje huren helemaal nog niet zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:05 schreef Doublepain het volgende:
O jee. Er is iemand boos geworden. Ik denk dat ze bij PSV hier wel wakker van liggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:05 schreef Doublepain het volgende:
Waar staat dat je er 5 moet hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je zand in je kut? Een Nederlandse topclub hoort 5 basiswaardige middenvelders te hebben. Je hebt er nu 4 met Propper, Guardado, Hendrix en Ramselaar (Maher zal vertrekken). Dan moet er dus nog een bij. Hoeft van mij niet zeker niet De Jong, maar wel een ander.
Lijkt me handig met een wedstrijd of 40-45 per seizoen bij blessures en schorsingenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar staat dat je er 5 moet hebben?
https://www.ajaxshowtime.(...)#Qgiso2A3WAbjBTuu.97quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je zand in je kut? Een Nederlandse topclub hoort 5 basiswaardige middenvelders te hebben. Je hebt er nu 4 met Propper, Guardado, Hendrix en Ramselaar (Maher zal vertrekken). Dan moet er dus nog een bij. Hoeft van mij niet zeker niet De Jong, maar wel een ander.
Ah, je hebt geen argumenten maar probeert met wat dom geschreeuw te scoren. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)#Qgiso2A3WAbjBTuu.97
Enjoy
[..]
Ja leuk
oh sorry nouquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, je hebt geen argumenten maar probeert met wat dom geschreeuw te scoren. Zoals altijd.
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met jequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh sorry nou
dat noemt zich een ajaxcied bah bah landverrader opgeflikkert Siem!!
Kan aan mij liggen, maar hetgeen wat je met je troll post zegt zie ik nergens terug.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:53 schreef Doublepain het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)#Qgiso2A3WAbjBTuu.97
Enjoy
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, je hebt geen argumenten maar probeert met wat dom geschreeuw te scoren. Zoals altijd.
Dan kijk je niet goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar hetgeen wat je met je troll post zegt zie ik nergens terug.
Ik denk dat hij mad is omdat zijn faalclubje het moet doen met types als Riedewald, Gudelj en Younes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met je
08:13quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar hetgeen wat je met je troll post zegt zie ik nergens terug.
Zeker als je met 3 middenvelders speelt is 5 gelijkwaardige middenvelders niet nodig. 4 gelijkwaardige middenvelders en 1 of 2 talenten is dan meer dan genoeg. Daarbij heb je met Pereiro een speler die ook op het middenveld in potentie 40-45x zo goed is als Siem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar staat dat je er 5 moet hebben?
Maar met dubbel de Jong kan het nu niet meer misgaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mad is omdat zijn faalclubje het moet doen met types als Riedewald, Gudelj en Younes.
Siem kan goed koppen, net als zijn broer. Verder is hij net zo onbekwaam aan de bal. Maar het is vooral een kwal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch wel opmerkelijk, al heb ik Siem de Jong nooit zo slecht gevonden bij Ajax als sommigen hier. Kan me sowieso wat bepalende acties van hem herinneren in grote wedstrijden (City twee keer, kampioenswedstrijd Twente).
Feit blijft dat Brands in ieder geval alles uit de kast haalt om een zo breed mogelijke selectie te creëren met veel kwaliteit. Hij lijkt nooit tevreden te zijn, wat ik een prima eigenschap vind voor een technisch directeur van een clubs als PSV.
Daarnaast neem je met een gehuurde speler weinig risico.
Ik ben het alleen met je eens aangaande het feit dat hij goed kan koppen. Verder helemaal oneens met je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Siem kan goed koppen, net als zijn broer. Verder is hij net zo onbekwaam aan de bal. Maar het is vooral een kwal.
Hij heeft dezelfde winnaarsmentaliteit als zijn broer, alleen komt het bij hem nog vaker naar boven met onsportief gedrag. Dat vind ik bij Luuk al irritant soms, maar Siem is van het niveau 'erger dan Toivonen' en dat hoort niet bij PSV.
Toivonen hoorde toch ook bij PSV ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:25 schreef BadderHaring het volgende:
Dat vind ik bij Luuk al irritant soms, maar Siem is van het niveau 'erger dan Toivonen' en dat hoort niet bij PSV.
34 competitiewedstrijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jij een stoere jongen met je 40-45x. Ik hoop dat ze jou nog heel vaak 40-45x morfine moeten geven.
40-45 keer morfine geven is wat mij betreft een doodsverwensing dus een tr zou op zijn plaats zijn. Redelijke nsb actie maar dat verhoudt zich goed met de periode 40-45.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
34 competitiewedstrijden
6 champions league westrijden
En tussen de 1-5 bekerwedstrijden.
Best sneu als je hier iets achter zoekt.
Grow some balls.
En wat vond je van van Bommel in zijn 2e periode ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. En dat vond ik toen ook erg kut. Dat soort lui gaat maar bij één of andere onsportieve kutclub voetballen. Niet bij ons mooie PSV.
Precies, en Mertens ook zo'n zuignap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat vond je van van Bommel in zijn 2e periode ?
40-45 keer geel pakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat vond je van van Bommel in zijn 2e periode ?
Strootman toch niet ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, en Mertens ook zo'n zuignap.
Strootman idem dito.
Heel het team, behalve de defensie. En laat dat ook net de zwakste schakel te zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:35 schreef BadderHaring het volgende:
Heel dat PSV was tamelijk onsportief. Daar had Siem prima bij gepast.
Dat heeft ze nog bijna de finale opgeleverd in 2005.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heel het team, behalve de defensie. En laat dat ook net de zwakste schakel te zijn geweest.
Niks mis met wat zuigers in je team.
Dat was een totaal andere selectie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat heeft ze nog bijna de finale opgeleverd in 2005.
Atiba Hutchinson.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:45 schreef Caland het volgende:
Ik vond alleen Toivonen echt vervelend. Bommeltje meer meelijwekkend.
Wie was ook alweer die middenvelder die vaak back moest staan. Is nu 1 van de sterspelers in de Turkse competitie.
Zo gek lijkt me dat niet. Mensen die Siem niet bij PSV willen zien vanwege zijn Ajax-verleden kan ik niet zo serieus nemen. Ik hoef hem niet te zien vanwege zijn beperkte voetballende kwaliteiten + blessuregevoeligheid, dat lijken me betere argumenten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
Siem wilde eigenlijk liever naar Ajax verhuurd worden.
Lekker in Engeland op de bank laten, dan. Mongool.
En zijn kutinstelling, geniepigheid en onsportiviteit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo gek lijkt me dat niet. Mensen die Siem niet bij PSV willen zien vanwege zijn Ajax-verleden kan ik niet zo serieus nemen. Ik hoef hem niet te zien vanwege zijn beperkte voetballende kwaliteiten + blessuregevoeligheid, dat lijken me betere argumenten.
Wat vind jij van deze transfer, Stijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen een medische keuring scheidt Siem de Jong nog van een transfer naar PSV, waar hij samen met zijn broer Luuk de Jong gaat spelen komend seizoen. PSV en Newcastle United hebben overeenstemming bereikt over een verhuur voor de duur van één seizoen.
Je komt niet meer van Siem af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
Bedankt Hans. Punt is natuurlijk dat het vreemd is dat hij als 'beste optie' wordt gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:19 schreef Buitendam het volgende:
Als er geen jeugd beschikbaar is voor die plek en Siem is de beste optie, dan moet je voor hem gaan. Dat is het nare onderdeel van topsport en een gooi willen doen naar het kampioenschap.
Madquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
Ik snap niet met welke intentie hij is gehaald.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze transfer, Stijn?
Volgens mij past dat geschetste gedrag prima bij het PSV van de laatste jaren. Topkoop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:00 schreef BadderHaring het volgende:
Siem de Jong. Alsjeblieft niet. Die kon er bij Ajax al weinig van. Nog een statische speler die niets kan met een bal aan de voet. We hebben zijn broer toch al?
Daarbij hoef ik die geniepige kutkop van hem niet te zien als hij weer eens iemand een kaart heeft aangenaaid. Zeker niet in een PSV-shirt.
Misschien als onderzoeksobject voor de medische staf?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet met welke intentie hij is gehaald.
Rol van Van Ginkel lijkt me, diepgaande middenvelder met scorend vermogenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet met welke intentie hij is gehaald.
Madquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij past dat geschetste gedrag prima bij het PSV van de laatste jaren. Topkoop.
Luuk mag volgende zomer wel een transfer maken, dus zo erg lijkt me dat nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Wat een ongelofelijk domme transfer. Siem gaat niet spelen, broertje Luuk wil zijn broertje niet in de steek laten en maakt hommeles.
Want? Er zijn er drie die aantoonbaar beter zijn en willen komen, maar niet welkom zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Punt is natuurlijk dat het vreemd is dat hij als 'beste optie' wordt gezien.
Maar ik vind het zo zielig voor Hendrix en Ramselaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rol van Van Ginkel lijkt me, diepgaande middenvelder met scorend vermogen
Ja dat vind ik ook, al kan het nog best meevallen als De Jong net zo vaak geblesseerd is als de afgelopen jaren. Laatste keer 90 minuten gespeeld op 2 maart 2014 lees ik bij Rikkie, dat is een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo zielig voor Hendrix en Ramselaar.
Waarom zou je uberhaupt iemand willen halen voor het middenveld, gelet op wat je al hebt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want? Er zijn er drie die aantoonbaar beter zijn en willen komen, maar niet welkom zijn?
Ik vind het wel een redelijk grote gok voor zo'n blessuregevoelige speler. Je had best nog even De Jong in de wachtkamer kunnen zetten en desnoods nog even verder zoeken, nog niet het hele artikel gelezen dus misschien raaskal ik wat, maar De Jong zal buiten PSV wel weinig opties hebben denk ik zo. De nood is nog niet extreem hoog voor PSV.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, al kan het nog best meevallen als De Jong net zo vaak geblesseerd is als de afgelopen jaren. Laatste keer 90 minuten gespeeld op 2 maart 2014 lees ik bij Rikkie, dat is een tijdje geleden.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een redelijk grote gok voor zo'n blessuregevoelige speler. Je had best nog even De Jong in de wachtkamer kunnen zetten en desnoods nog even verder zoeken, nog niet het hele artikel gelezen dus misschien raaskal ik wat, maar De Jong zal buiten PSV wel weinig opties hebben denk ik zo. De nood is nog niet extreem hoog voor PSV.
Komt PSV sowieso niet relatief laat pas in beweging deze window?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ze kunnen beter wat meer haast zetten achter het halen van een nieuwe buitenspeler. Dat is wel ECHT nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |